Ruisrock 2007

Eivät soittaneet Bed of Razorsia, mutta Alexi sano keikan alussa että soittavat pari sellasta biisiä joita ei yleensä kuulla. Ja mun muistaakseni soittivat Northern Comfortin. Tai Taste of my Scythe tai Kissing the shadows, joku noista kolmesta se oli. Kuka muistaa?
 
Heh heh, oikeesti keikan alussa pitäs jakaa sellaiset paperiset illan ohjelmat niin kuin jossain kulttuuritapahtumissa on tapana. Porukkaa oli keikalla kuin pipoo, mutta kukaan ei muista mitä pojat soittivat....:p
 
Ja mun muistaakseni soittivat Northern Comfortin. Tai Taste of my Scythe tai Kissing the shadows, joku noista kolmesta se oli. Kuka muistaa?
Mun mielestä eivät soittaneet mitään nuista.
 
Mitä hittoo??? Northern Comfort on surkein biisi Bodomilt ikinä, siin on vaan se siisti soolon-tapanen. Taste Of My Scythe - jees kertsi.
 
Shadegin lista oli juuri oikea, Everytime I Die vain puuttui siitä.
 
Jep jep, aina ei mee nallekarkit tasan (ja mikähän järki tässäkin viestissä oli...)
 
Eivät soittaneet Bed of Razorsia, mutta Alexi sano keikan alussa että soittavat pari sellasta biisiä joita ei yleensä kuulla. Ja mun muistaakseni soittivat Northern Comfortin. Tai Taste of my Scythe tai Kissing the shadows, joku noista kolmesta se oli. Kuka muistaa?

Bed Of Razors ja Kissing The Shadows ovat ainoat jotka on soitettu edes livenä !
BOR viimeks muistaakseni joskus 2001-2002 . Northern Comfortia ei tulla koskaan soittamaan livenä ! Sama juttu Taste Of My Scythe:ssä. Tähän päivään asti niitä ei olla kertaakaan soitettu ja ihmettelen suuresti jos ne soitetaan koska biisit eivät ole edes kovinkaan hyviä omasta mielestäni :D ainut toki Northern Comfortissa se soolo vai mikä lie niin on hyvä. TOMS:ssa ei ole oikeastaan mitään hyvää :rofl:

EDIT : Korjaanpa virheeni KTS :sta . Kyseistä biisiä on kyllä soitettu melkeinpä aina keikoilla . 2001-2005 siis ;D
 
Tuli tässä mieleen että se taisikin sitten olla Children of Decadence, jota luulin toiseksi biisiksi. Nooh, muisti ei muutenkaan pelaa, eikä ainakaan silloin keikalla kun oli vähän vahvassa mielentilassa....njoo, ei siitä sen enempää :)
 
Harmittaa kun ei itsellänikään ole tuota biisilistaa kokonaan muistissa. No, ei siinä oikeen tienny mihin kesittyä, kun oli eka Bodomin keikka jossa kävi. Ah niitä aikoja...
Muistan vaan, et tällänen pikkutyttö meinas jäädä sinne litistyksiin XD Huono muisti muutenkin.