saako hevari enemmän naisii??

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Joo, totta.
Mutta kyllä aika moni on ihan perseestä. Nalkuttavat stana. Naisen pitää osata tehä safkaa, ja pestä pyykit.

Aivan, ja kun tuohon lisätään tuo dethin sanoma, niin puhutaan nykyisestä tyttöystävästäni..:D
 
Mitäs se PalavaNeeker... eiku enkeli mainostaa?? :D :lol:

Hmm.. taas näköjään joku onnistua vääntämään mun puheet ihan pervoksi :lol:

Mites tässä aina käy näin.. kun yleensä kaikki kaverit sanoo mulle että MÄ ajattelen niin pervosti että kaikki niiden puheet kääntyy aivan sairaaksi, mutta tällä boardilla se taitaa olla toisin päin.. :)
 
Originally posted by Zyklon
Mitäs se PalavaNeeker... eiku enkeli mainostaa?? :D :lol:

Hmm.. taas näköjään joku onnistua vääntämään mun puheet ihan pervoksi :lol:

Mites tässä aina käy näin.. kun yleensä kaikki kaverit sanoo mulle että MÄ ajattelen niin pervosti että kaikki niiden puheet kääntyy aivan sairaaksi, mutta tällä boardilla se taitaa olla toisin päin.. :)


Emmie mittää mainosta..:)
 
Jaa että sellaista naisten pitää osata.

Tämä tyttö on kotitaloushommissa täysin urpo, varsinkin ruuanlaitossa, se on itsemurha jos haluaa syödä mun laittamia pöperöitä.

Niinpä olen päättänyt, että minä tarvitsen miehen, joka osaa kokata, ja siivoaakin minun puolestani. Ja kun sillä alkaa vapaa-aika kodinhoitohommista, telkeän sen pieneen häkkiin ja avaimen pidän itselläni, ettei se vaan pääse karkuun, esim. juomaan tms. Ja jos se yrittää tehdä jotain tuhmaa, niin annan sille piiskaa että oppii siinä samalla tavoille.

Ja tämä on käytännössä testattu hyväksi koulutusohjelmaksi.

:D
 
Voi miesparkaa kun tossun alle joutuu... :D
Villilapsi, mites ois semmonen pieni kaulapanta ja metrin mittanen talutushihna???Ei pääsis ukko livahtamaan turhan kauas... :Shedevil: :p