saako hevari enemmän naisii??

^Tekijänä näkyis tiedostolla olevan Alko Oy... :p Karhu näkyis olevan lompakkoystävällisintä kolmosta... hmmm... paljonko karhua pitää juoda että säästää edes yhden pullon karjalaa? :D
Puolen litran versiossa taas lappari olis halvinta kolmosta...o_O
Pitänee tutustua tohon listaan tarkemminkin...:dopey:
 
Se on kans erittäin yleistä että ihmiset eivät ota minun kaltaisia ihmisiä huomioon ollenkaan tai sitten nauravat tai vittuilevat jos yrittää puhua jotain järkevää.

Ja toi mitä Rappion Lapsi sanoi on kyllä niin totta kuin olla ja voi!!! mulle vittuillaan kans juuri samalla tavalla.. Mulla ei nykyään oo bootseja mutta joskus oli ja niistä kuului tosi paljon vittuilua.. ja siitä että on pitkät hiukset, mustat vaatteet jne.. ja siitähän ne vasta innostuivat kun minulla oli sellaiset nahkaiset niittirannekkeet.. kuulu vaikka mitä "koira" ja "piikkisika" huutoja koko ajan.. aattelin tehdä sellaisen pitkistä nauloista niin mitähän ne sit sanois.. :rolleyes:

Oikeastaan pitäis kokeilla sellasta että hommais nahkahousut ja helvetisti niittejä jne.. ja sit vetäs maskit päähän ja lähtis normaalisti kouluun..

Eikä näillä "normiksilla" yleensä ole mitään erityistä aatetta tai minkäänlaista mielipidettä mistään.. niille on tärkeämpää että on muodikkaat vaatteet ja näyttää coolilta..

No joo.. jokohan tuli yleistettyä tarpeeksi.

Mulla sama, kun tyyli on raskas ja omaperäne niin saa aina kuulla jotain tämän tyylistä vittuilua ja sitte joillaki on pakkomielle huutaa perään esim. 666! Että tällasta.
 
Mulla sama, kun tyyli on raskas ja omaperäne niin saa aina kuulla jotain tämän tyylistä vittuilua ja sitte joillaki on pakkomielle huutaa perään esim. 666! Että tällasta.

Ihan pikku vinkkinä, että yhdeksän vuotta vanhoihin viesteihin vastaaminen ei todennäköisesti tuota tulosta, varsinkaan kun noista vanhoista käyttäjistä ei täällä enää kukaan käy.