Bloo Fiendil on kyl aika nihkeesti tukkaa~Rappion Lapsi~ said:Onko sulla prkl ees tukkaa päässä?
En mä tiiä, varmaan puol metriä? Ich weisse nicht. Ei ole mittanauhaa.~Rappion Lapsi~ said:Ja paljonkos sulla sit on?
Ah jaa! Siitä ei sitten lintsata, vaikka laiskottais.Graveheart said:Se on sit sovittu. Moshataan ihan joka puolella. Vaikka ei edes soitettaisi. Kadulla kävellessä täytyy kans moshata...ja sillon ku syödää... tai ollaa paskal. ihan koko ajan
~Rappion Lapsi~ said:Ja paljonkos sulla sit on?
Mä tässä just mietin, että vituttaa että tuskaan on niin pitkä aika, mutta toisaalta, letti kasvaa ainakin 7 senttiä sinä aikana
Mä ajattelin et vois ehkä siistiä niitä sentillä tai parilla, mut sit ne lyhenis. Vaikea päätös, varmaan kasvatan vaan W.G.Thorax Embalmer-letin enkä leikkaa ollenkaan. Sil on just kovat hiukset, ainaki oli viel silloin Carcaksen aikoihin, nykyään sil on kai vaan vähän alle puoleen selkään.Graveheart said:Mulla on varmaan yli puolen selän, mutta hiukset on vielä sen verran epätasaset, että jotkut on aika paljon lyhempiä.
Ja BF, sitä moshausta sit pitää koko ajan valvoa, ettei tuu lintsaamista
Mulla alko olemaan.~Rappion Lapsi~ said:Mä oon tyytyväinen sit kun tää on tiellä paskalla istuessa.
Niin tappaisin minäkin... Mä alan viimeistään lyhentämään sitten kun ne jää alle kun istuu penkille tai alkaa olla paskantaessa tiellä, mukavuus ennen kaikkea, ne rupeis nimittäin haista saatanan pahalle jos niille paskantais/piereskelis. Kyl mä varmaan täs kuitenkin niitä siistin, mut ne parturit kuitenki vetää siit useimpia senttejä kun ne on usein niin urpoja.~Rappion Lapsi~ said:10 senttiä? Jumalauta, tän pitusella letillä mä viä tappasin jos joku veis näistä 10 senttiä.
Mä oon tyytyväinen sit kun tää on tiellä paskalla istuessa.