saako hevari enemmän naisii??

Ei jumalauta jokkut urpot on ihan tosissaan ton kanssa http://www.freebok.net/books/miehinen_kunto/view.html :lol:

Tää on jo sairasta meininkiä! Koitin tota venytystä ja lypsämistä eikä isontunut yhtään kolmen kuukauden aikana. Sain vain kipeän peniksen. Nyt tuntuu jotain outoa kipua kyrpäreiän alapuolella. Joku hermo varmaan puristuksissa. En todellakaan suosittele kenellekään, jos haluatte säilyttää toimivan pelin.

:lol: :lol:
 
~Rappion Lapsi~ said:
Ja paljonkos sulla sit on? :D
En mä tiiä, varmaan puol metriä? Ich weisse nicht. Ei ole mittanauhaa.
Yli olkapäiden, se kuva mikä siellä sivulla on niin ei ole kauhean uusi...

Graveheart said:
Se on sit sovittu. Moshataan ihan joka puolella. Vaikka ei edes soitettaisi. Kadulla kävellessä täytyy kans moshata...ja sillon ku syödää... tai ollaa paskal. :D ihan koko ajan
Ah jaa! Siitä ei sitten lintsata, vaikka laiskottais.
 
~Rappion Lapsi~ said:
Ja paljonkos sulla sit on? :D

Mä tässä just mietin, että vituttaa että tuskaan on niin pitkä aika, mutta toisaalta, letti kasvaa ainakin 7 senttiä sinä aikana :D

Mulla on varmaan yli puolen selän, mutta hiukset on vielä sen verran epätasaset, että jotkut on aika paljon lyhempiä.

Ja BF, sitä moshausta sit pitää koko ajan valvoa, ettei tuu lintsaamista
:D
 
Graveheart said:
Mulla on varmaan yli puolen selän, mutta hiukset on vielä sen verran epätasaset, että jotkut on aika paljon lyhempiä.

Ja BF, sitä moshausta sit pitää koko ajan valvoa, ettei tuu lintsaamista
:D
Mä ajattelin et vois ehkä siistiä niitä sentillä tai parilla, mut sit ne lyhenis. Vaikea päätös, varmaan kasvatan vaan W.G.Thorax Embalmer-letin enkä leikkaa ollenkaan. Sil on just kovat hiukset, ainaki oli viel silloin Carcaksen aikoihin, nykyään sil on kai vaan vähän alle puoleen selkään.

Niinpä pitää kyl skarpata, eilen jäi kokonaan väliin...
 
Mä käyn tasottaa kerran vuodessa. Tai jos tarkkoja ollaa ni laskin just ni 9kk välein about. Tarkka juttu.

EDIT: Tein tossa muuten periaatepäätöksen etten viikkoon kirjota tänne, mutta tässä sitä taas ollaan, ei voinu olla kommentoimatta noita "olen saatananpalvoja" ja Disan Somebody put something to my drink tietoutta :Spin:
 
Hähää niinkö? (pitää käydä katomassa se somebody put... topikki)

Tuli mieleen, et parturit on aina pilannu mun hiukset kun oon niitä menny leikkauttamaan, eli en menekkään tasottaamaan. Ehkä ens jouluna vois kattoo uudestaan.
 
Muija tasotti meikkiksen hiuksia reilu kymmenen senttiä, nyt ne yltää enää vajaa viiden sentin päähän vyötäröstä. No, nappaanpa Piimaxin.
 
Alaskan kala- ja riistaosaston mukaan urokset pudottavat sarvensa talven
alussa, yleensä marraskuun lopun - joulukuun puolivälin aikana. Naaraat
pudottavat sarvensa synnytettyään keväällä. Vanhoissa kuvissa joulupukin
poroista joka ikisellä niistä, Petteristä Salamaan, on sarvet, eli niiden
pitää olla tyttöjä!

Olisihan se pitänyt tietää.
Vain naiset pystyvät raahaamaan läskiperseistä
punapukuista miestä ympäri maailman yhdessä yössä eksymättä!


Heh, heh.
 
~Rappion Lapsi~ said:
10 senttiä? Jumalauta, tän pitusella letillä mä viä tappasin jos joku veis näistä 10 senttiä.

Mä oon tyytyväinen sit kun tää on tiellä paskalla istuessa.
Niin tappaisin minäkin... Mä alan viimeistään lyhentämään sitten kun ne jää alle kun istuu penkille tai alkaa olla paskantaessa tiellä, mukavuus ennen kaikkea, ne rupeis nimittäin haista saatanan pahalle jos niille paskantais/piereskelis. Kyl mä varmaan täs kuitenkin niitä siistin, mut ne parturit kuitenki vetää siit useimpia senttejä kun ne on usein niin urpoja.
 
Tottakai.

Muuten, miks yleensä tv-ohjelmissa "totta kai" kirjotetaa yleensä eriksee? Eikös toi o sillon sama ku "totta, ehkä" tai jotai... Vai näytänkö mä taas vaan kui amis mä oo?
 
Yeah nerokasta juttua täällä...sain hyvät naurut :D joten oli aivan pakko rekisteröityy...

Enpä kyl yhtään tiiä miten tää hässäkkä toimii mut tässähän sen näkee :)

Ja kertokaa blondille miten niitä smileja saa...?