Graveheart
Cthulhu fhtagn
- Nov 28, 2001
- 521
- 1
- 18
~Rappion Lapsi~ said:Ja joku homo kirjotti "ja sulle kans vähä miinusta" ni mä sainki vaa neutraalia! Eli haista paska kuka olitki.
Ole hyvä vaan
~Rappion Lapsi~ said:Ja joku homo kirjotti "ja sulle kans vähä miinusta" ni mä sainki vaa neutraalia! Eli haista paska kuka olitki.
Hähää, et onnistunu, pisteet edelleen kympissä! Et sä kuule Graveheart osaa. Osta Slayeria ja Malevolent Creationia niin opit olemaan ilkeä, muahhahhaaa....Graveheart said:Voi helvetti sun kanssas BF. "Your reputation on this post is Somewhat Negative."
9 pistettä jäljellä. Onneks mä kävin jo kostamassa
Jos ei oo tarpeeksi postauksia antaa oikeaa palautetta. En tiiä, vaikuttaako liittymispäivä ja oma reputationki.~Rappion Lapsi~ said:Tosin en tiä miten tota neutraalia voi antaa...
Hmm... Muija täyttää 25 tammikuussa, siksiköhän minäki sille kelpasin...Pentelesh said:Siis hommahan menee niin, että alle 22 vuotiasta muijaa ei oikein saa pitkällä letillä ja mustila kuteilla, ne ottaa oikeestaan vaan näitä "trendipellejä", jotka levittelee geeliä päähänsä bussissa ku ovat menossa skoleen. Kyllä ku ne tulee 25 vuoden ikään ja huomaavat olevansa sinkku ja että kaikki "hyvännäköiset miehet" (lue trendipellet) ovat varattuja, niin sitten kelpaa ees jotenkin pitkillä hiuksilla varustettu, mustiin pukeutuva, mies.
Että näin tänään
Nyt tuli tällanen viesti:Blood Fiend said:Hähää, et onnistunu, pisteet edelleen kympissä! Et sä kuule Graveheart osaa. Osta Slayeria ja Malevolent Creationia niin opit olemaan ilkeä, muahhahhaaa....
Edit: Huom! Mä jankutan noista kahesta bändistä niin kauan kunnes puutos levyhyllyssä on korjattu ...Sen jälkeen alan joistain muista bändeistä...
Mä myöhästyn vaan treeneistä sen takia, et käyn levykaupoissa... Mut treeneistä en myöhästy 15min enempää, enkä jätä väliin... Kipeenä myös treeneihin tietysti, koulu on ihan eri asia (niinkun on huomattu)...Graveheart said:Se on tietty kiinni siit et mihin pitäs ehtiä. Tänään mä myöhästyin koulust 3 tuntia mut en mä viel esim bänditreeneist oo myöhästyny
No eihän se mitään erikoista perjaatteessa ollu, mut nyt tulee muutos, eli treeneissä ja muualla aina moshataan. Että sitten kun tulee keikka nii jaksaa moshata sen koko setin ajan (nonstop headbanging prkl!).Graveheart said:Olihan siinä mullakin jo hyvää moshauksen alkua, mutta kyllä meno alkaa olla aika hurja sitten kun oikein kunnolla lähtee käyntiin
Blood Fiend said:moshata sen koko setin ajan (nonstop headbanging prkl!).