saako hevari enemmän naisii??

Graveheart said:
Voi helvetti sun kanssas BF. "Your reputation on this post is Somewhat Negative."

9 pistettä jäljellä. Onneks mä kävin jo kostamassa :cool:
Hähää, et onnistunu, pisteet edelleen kympissä! Et sä kuule Graveheart osaa. Osta Slayeria ja Malevolent Creationia niin opit olemaan ilkeä, muahhahhaaa....

Edit: Huom! Mä jankutan noista kahesta bändistä niin kauan kunnes puutos levyhyllyssä on korjattu :D ...Sen jälkeen alan joistain muista bändeistä...
 
  • Like
Reactions: disasterpeace
Vahingossa rupesin lukemaan eka sivua ja pistä tämä silmään:
Pentelesh said:
Siis hommahan menee niin, että alle 22 vuotiasta muijaa ei oikein saa pitkällä letillä ja mustila kuteilla, ne ottaa oikeestaan vaan näitä "trendipellejä", jotka levittelee geeliä päähänsä bussissa ku ovat menossa skoleen. Kyllä ku ne tulee 25 vuoden ikään ja huomaavat olevansa sinkku ja että kaikki "hyvännäköiset miehet" (lue trendipellet) ovat varattuja, niin sitten kelpaa ees jotenkin pitkillä hiuksilla varustettu, mustiin pukeutuva, mies.

Että näin tänään
Hmm... Muija täyttää 25 tammikuussa, siksiköhän minäki sille kelpasin... :err:
 
Blood Fiend said:
Hähää, et onnistunu, pisteet edelleen kympissä! Et sä kuule Graveheart osaa. Osta Slayeria ja Malevolent Creationia niin opit olemaan ilkeä, muahhahhaaa....

Edit: Huom! Mä jankutan noista kahesta bändistä niin kauan kunnes puutos levyhyllyssä on korjattu :D ...Sen jälkeen alan joistain muista bändeistä...
Nyt tuli tällanen viesti:

You must spread some Reputation around before giving it to Blood Fiend again.

Odotas vaan niin saat taas vähän negatiivisia pisteitä. Ja kyllä mä ne levyt vielä ehdin hommata, tuskin ne mihinkään katoaa. Ja kun mulla on nyt pitkästä aikaa vähän rahaakin
:)
 
Ei mul kyl viel oo pisteet laskenu. Mä oon täs pikkuhiljaa levittäny vähän reputationii ympäriinsä niin koht sä saat miiinusta
 
No eipä se mua haittaa ku saan sen levyn varmaan muutenki vast sit ens viikol. Sähän siel vaan joudut odottelee :D

Mun pitää varmaa alkaa skarppaa ku oon aina etuajas kaikkial :D
 
Nii sä kyl muute aika ajoissa aina oot, tai no en mä tiiä ku mä tuun aina myöhässä et en tiiä kuka tuli etuajassa... No kyl mä devastation machine aikana tulin aina etuajassa, muut nyt ku on soitellu death metallia pari vuotta nii se vaati veronsa... Koulusta nyt myöhästytään melkeen aina. Tai no ei lukiossa koska myöhästymisestä tulee poissaolo (silloin nukutaan se koko tunti :D ).
 
Se on tietty kiinni siit et mihin pitäs ehtiä. Tänään mä myöhästyin koulust 3 tuntia mut en mä viel esim bänditreeneist oo myöhästyny :D
 
Graveheart said:
Se on tietty kiinni siit et mihin pitäs ehtiä. Tänään mä myöhästyin koulust 3 tuntia mut en mä viel esim bänditreeneist oo myöhästyny :D
Mä myöhästyn vaan treeneistä sen takia, et käyn levykaupoissa... Mut treeneistä en myöhästy 15min enempää, enkä jätä väliin... Kipeenä myös treeneihin tietysti, koulu on ihan eri asia (niinkun on huomattu)...

Oli kyl maanantaina kunno moshaus :D
 
Olihan siinä mullakin jo hyvää moshauksen alkua, mutta kyllä meno alkaa olla aika hurja sitten kun oikein kunnolla lähtee käyntiin
 
Niinpä, mut eihän sille aivokapasiteetin synnynnäiselle vajaavudelle voi mitään.
Mutta jos se on kunnossa sitä kannattaa käyttää, ja treenata sitä ettei pääse veltostumaan!

Graveheart said:
Olihan siinä mullakin jo hyvää moshauksen alkua, mutta kyllä meno alkaa olla aika hurja sitten kun oikein kunnolla lähtee käyntiin
No eihän se mitään erikoista perjaatteessa ollu, mut nyt tulee muutos, eli treeneissä ja muualla aina moshataan. Että sitten kun tulee keikka nii jaksaa moshata sen koko setin ajan (nonstop headbanging prkl!).
 
Se on sit sovittu. Moshataan ihan joka puolella. Vaikka ei edes soitettaisi. Kadulla kävellessä täytyy kans moshata...ja sillon ku syödää... tai ollaa paskal. :D ihan koko ajan