saako hevari enemmän naisii??

Tiedän kaksi metallistityttöä, jotka seurustelevat normisten kanssa ja vain yhden hevarijätkän joka on normistytön kanssa. Mutta muuten tuntuu, että naispuolisia metallisteja on vähemmän kuin miehiä.

En sitten tiedä olenko normaali vai hevari vai mikä, mutta minusta ei ainakaan yksikään hevimörkö ole tähän mennessä kiinnostunut. Ainakaan tietääkseni.

bizarre said:
En sitten tiedä olenko normaali vai hevari vai mikä, mutta minusta ei ainakaan yksikään hevimörkö ole tähän mennessä kiinnostunut. Ainakaan tietääkseni.
Jos toi Avatar-kuva on susta niin varmaan kaikki hevimöröt on kiinnostuneita
:D

Mörköhän tämä edellinen kirjoittaja on vai mitä? NERLICH!!
edit: tai melkee edellinen ku tää joku samoalainen ehti kirjottaa väliin...

Muute jos kukaan ei sattunu huomamaan nii mä sain tulee (melkeen) täysin aiheesta jo yhen sivun! Poikkeuksena noi näpyt ja rektaalivoiteet, mutta poikkeusvahvistaa säännön (jos tossa nyt mitään sääntöä missään vaiheessa edes oli).

Rappio: Mitäs sille espoolaiselle kävi...

Eksytäänpä vaihteeksi aiheesta: Mulle tuli viesti numerosta 173640, viestinä 173640. Koitin varsin soittaa numeroon, sitä ei oo olemassa, laitoin sitte viestin, paluu viestinä tuli numerosta 14008 "Tästä liittymästä ei voi lähettää tekstiviestejä valitsemaasi numeroon." Onneksi on estot päällä, ois saattanu olla kallis viesti.

Jaa, selvis se viesti, kysyin asiaa Pelit.fin kaikkitietäviltä ja vastaus tuli heti.
Snowboard -kanava
Maajoukkueen sisällä tapahtuu paljon, mutta läppää heitetään jopa vielä enemmän. Kaksitoista loistavaa laskijaa, joissa kaikissa asuu pieni säätäjä. Joukkue on jatkuvasti liikkeessä leireillä, kisoissa ja vapaa-ajalla.
Ja tekevälle sattuu! Nyt maajoukkue tarjoaa kuumat kuulumiset suoraan matkapuhelimeen.

TILAUSFAKTAT:
? Tilaa kanava lähettämällä SNOW numeroon 173640. Tilaus on maksuton.
? Saat viestejä 1-3 kpl viikossa.
? Voit sulkea kanavan lähettämällä SULJE SNOW numeroon 173640. Sulkeminen on maksuton.
? Vastaanotettujen viestien hinta: 0,40 ?/kpl, max.1,20 ?/vko

Kanava toimii DNA:n, Soneran ja Radiolinjan liittymissä.

PALVELUN TARJOAA:
Suomen lumilautamaajoukkueen virallinen sponsori DNA Finland Oy, PL 1319, 00101 Hki
Asiakaspalvelu, p. 044 144 044
(maksuton dna-liittymistä soitettaessa)
Vitun outoa silti laittaa pelkkä saatanan numero viestiksi.

Blood Fiend said:
Mörköhän tämä edellinen kirjoittaja on vai mitä? NERLICH!!
edit: tai melkee edellinen ku tää joku samoalainen ehti kirjottaa väliin...
No, mä nyt oon ihan mörkö ja oon vielä vapaa mörkö eli vinkiksi vaan kaikille tytöille: Mulle saa ihan vapaasti lähettää aiheesta sähköpostia
:loco: ;)