Torgoth
Graveless Soul
Tiedän kaksi metallistityttöä, jotka seurustelevat normisten kanssa ja vain yhden hevarijätkän joka on normistytön kanssa. Mutta muuten tuntuu, että naispuolisia metallisteja on vähemmän kuin miehiä.
Mä oon, tai siis olinTorgoth said:vain yhden hevarijätkän joka on normistytön kanssa.
Ihme homma, käytätkö jotakin tiettyä voidetta?Sado God said:Enpä ole vielä mitään näppyjä saanut vaikka kohta olen kolme vuotta normisnaisen kanssa seurustellut.
Kannattaa kokeilla rektaalivoidetta. Auttaa ihan varmaan kaikkiin pukamiin ja muihin.Torgoth said:Ihme homma, käytätkö jotakin tiettyä voidetta?
Jos toi Avatar-kuva on susta niin varmaan kaikki hevimöröt on kiinnostuneitabizarre said:En sitten tiedä olenko normaali vai hevari vai mikä, mutta minusta ei ainakaan yksikään hevimörkö ole tähän mennessä kiinnostunut. Ainakaan tietääkseni.
Tähän voisi vastata Manowar-tyyliin: Kyllä, pillunestettäTorgoth said:Ihme homma, käytätkö jotakin tiettyä voidetta?
En tehny, tai tuskasta sen bongasin että kyllä se hyvän päälle ymmärsi mutta ei sitä jaksanu...Torgoth said:Ai jaa... Teit muijasta hevarin vai lähtikö se menemään?
Vitun outoa silti laittaa pelkkä saatanan numero viestiksi.Snowboard -kanava
Maajoukkueen sisällä tapahtuu paljon, mutta läppää heitetään jopa vielä enemmän. Kaksitoista loistavaa laskijaa, joissa kaikissa asuu pieni säätäjä. Joukkue on jatkuvasti liikkeessä leireillä, kisoissa ja vapaa-ajalla.
Ja tekevälle sattuu! Nyt maajoukkue tarjoaa kuumat kuulumiset suoraan matkapuhelimeen.
TILAUSFAKTAT:
? Tilaa kanava lähettämällä SNOW numeroon 173640. Tilaus on maksuton.
? Saat viestejä 1-3 kpl viikossa.
? Voit sulkea kanavan lähettämällä SULJE SNOW numeroon 173640. Sulkeminen on maksuton.
? Vastaanotettujen viestien hinta: 0,40 ?/kpl, max.1,20 ?/vko
Kanava toimii DNA:n, Soneran ja Radiolinjan liittymissä.
PALVELUN TARJOAA:
Suomen lumilautamaajoukkueen virallinen sponsori DNA Finland Oy, PL 1319, 00101 Hki
Asiakaspalvelu, p. 044 144 044
(maksuton dna-liittymistä soitettaessa)
No, mä nyt oon ihan mörkö ja oon vielä vapaa mörkö eli vinkiksi vaan kaikille tytöille: Mulle saa ihan vapaasti lähettää aiheesta sähköpostiaBlood Fiend said:Mörköhän tämä edellinen kirjoittaja on vai mitä? NERLICH!!
edit: tai melkee edellinen ku tää joku samoalainen ehti kirjottaa väliin...