saako hevari enemmän naisii??

Minusta kiinnostuvat kaikki karvaiset väh.komekymppiset miehet. En ole ikinä tajunnut miksi. Mutta paskaakos siinä, kelpaahan nekin.
 
Ei voi vittu olla totta. Puoleen vuoteen en ole täällä ollut ja nyt kun tänne taas pitkästä aikaan ilmestyin on täällä edelleenkin samat paskat topicit pystyssä.
Saatananpalvonta paskaa topikkikin on vielä pystyssä.
Ei voi oikeasti olla totta. Hankkikaa elämä hipit. Meikä poika saa muutaman tunnin päästä pillua kun pääsen himaan. Repikää siitä. :D
 
DiTerlizzi said:
Ei voi vittu olla totta. Puoleen vuoteen en ole täällä ollut ja nyt kun tänne taas pitkästä aikaan ilmestyin on täällä edelleenkin samat paskat topicit pystyssä.
Saatananpalvonta paskaa topikkikin on vielä pystyssä.
Ei voi oikeasti olla totta. Hankkikaa elämä hipit. Meikä poika saa muutaman tunnin päästä pillua kun pääsen himaan. Repikää siitä. :D
Okei... Sä vaiutat tota... 15 vuotiaalta? Kuule kyllä me muutki sitä saadaan, ei sitä täälä tarvi kailottaa, hippi...
 
DiTerlizzi said:
Ei voi vittu olla totta. Puoleen vuoteen en ole täällä ollut ja nyt kun tänne taas pitkästä aikaan ilmestyin on täällä edelleenkin samat paskat topicit pystyssä.
Saatananpalvonta paskaa topikkikin on vielä pystyssä.
Ei voi oikeasti olla totta. Hankkikaa elämä hipit. Meikä poika saa muutaman tunnin päästä pillua kun pääsen himaan. Repikää siitä. :D
Hipit? :guh: Minä olen tämän paikan ainoa hippi, ja ylpeä siitä :D Monikolla ja yksiköllä on selvä ero!

Ai pilluako saat... Ihmeellistä, miltä se tuntuu/maistuu, mikä se on? Syötävää?
 
~Rappion Lapsi~ said:
Mulla onki hienoin kukkapaita :D
No prkl, mulla ei oo ollenkaan kukkapaitaa... Heti kauppaan!

Torgoth: No broblémo, hipit ei käytä kumeja. Jumala on luonut yhdynnän lisääntymistä varten, joten on täysin epäkorrektia menetellä vastoin pyhän Jumalan tahtoa. Eli aina kun naidaan silloin lisäännytään (jos kikkelissä ei ole vikaa). ABORTTI ON MURHA! :D