Okei... Sä vaiutat tota... 15 vuotiaalta? Kuule kyllä me muutki sitä saadaan, ei sitä täälä tarvi kailottaa, hippi...DiTerlizzi said:Ei voi vittu olla totta. Puoleen vuoteen en ole täällä ollut ja nyt kun tänne taas pitkästä aikaan ilmestyin on täällä edelleenkin samat paskat topicit pystyssä.
Saatananpalvonta paskaa topikkikin on vielä pystyssä.
Ei voi oikeasti olla totta. Hankkikaa elämä hipit. Meikä poika saa muutaman tunnin päästä pillua kun pääsen himaan. Repikää siitä.
Hipit? Minä olen tämän paikan ainoa hippi, ja ylpeä siitä Monikolla ja yksiköllä on selvä ero!DiTerlizzi said:Ei voi vittu olla totta. Puoleen vuoteen en ole täällä ollut ja nyt kun tänne taas pitkästä aikaan ilmestyin on täällä edelleenkin samat paskat topicit pystyssä.
Saatananpalvonta paskaa topikkikin on vielä pystyssä.
Ei voi oikeasti olla totta. Hankkikaa elämä hipit. Meikä poika saa muutaman tunnin päästä pillua kun pääsen himaan. Repikää siitä.
Vau! Kerrothan sitte miltä se tuntuu?DiTerlizzi said:Meikä poika saa muutaman tunnin päästä pillua kun pääsen himaan. Repikää siitä.
Ou jee, en olekkaan ainoa lajiani... Tanssitaan! Throne of Chaosin tahdissa (joka on muuten paska)BurningAngel said:Onhan täällä rappio ja mä! Että kolme hippiä. Les Tres Hipperos.
No prkl, mulla ei oo ollenkaan kukkapaitaa... Heti kauppaan!~Rappion Lapsi~ said:Mulla onki hienoin kukkapaita
Mutta jos muija sattuu kompastumaan portaissa ja saamaan keskenmenon, sehän on vahinko. Right?Blood Fiend said:ABORTTI ON MURHA!