saako hevari enemmän naisii??

MAGUS said:
anyways, palaan aiheeseen "saako hevari enemmän naisii"... minä varmaan edustan tätä uuden ajan hevi-lookia :p, lyhyet hiukset ja sillee... tosin mustaa vaatetta ja m65-housuu...ja tottakai holeja. mikään pillumagneetti en ole, tosin joskus olen erään moomoon kanssa ollut yhden yön (sellanen huora hiphoppopoppoppia kuunteleva trendineitonen, mutta nätti se oli :hotjump: .

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kitoos viihdyttäjälle :D
 
Rranah said:
Joo-o, ette te mitään naisia saa ellei teillä ole tukkaa vaikka muille jakaa ja kunnon juurikasvua sen lisäksi.

Niin, no se juurikasvuhan se kaikkein tärkein on... :p
Mutta jos totta puhutaan, niin onneks aika harvat jätkät värjää tukkaansa, nekin muutamat, mitä oon nähny, on ollu aika hirveitä ilmestyksiä.
Puhumattakaan niistä naikkosista, jotka värjää tukkansa esim. kirkkaanpunaseks :rolleyes: Meillä on töissä yks sellanen akka ja se näyttää ihan joltain zombielta sen tukkansa takia, jotkut ei vaan ymmärrä mikä näyttää hyvältä ja mikä ei!
 
Juurikasvu on suoraan verrannollinen naisten saannin suhteen. :lol: Nainen on, mutta niin on myös tukkaakin, liian paksut hiukset - En pidä.

Jooh, tuo tukan värjääminen on vähän kaksipiippuinen-asia. Esim. en usko, enkä kokeile sopisiko minulle minkäänlainen värjäys. Toiset taas asiaa ei paljon mieti ja tulee mitä ihmeellisimpiä värivivahteita, Kuten esim. tuo Janinan zombie-työtoveri.

Toisaalta taas joillekkin esim. mustat hiukset sopii kuin nakki silmään. Eikä yleensä missään tämmöisissä tummanruskeat, tms. "perusvärjäus-värit" tyylisessä värjäyksessä katastrofeja ilmene. (lähinnä nyt naisista puhun) Ehkä tuo musta sekä ah, niin ihanat kirkkaat vappuvärit ovat se suurin vaara saada itsensä lähinnä tyhmän näköiseksi.

Kaikesta huolimatta: melkeenpä hölmöimmän näköistä on se, kun tumma hiuksinen mies värjää hiuksensa aivan vetyblondiksi. Se on jotenkin vaan niin luonnotonta.
 
Enpä ole ikinä hiuksiani värjännyt, joskus oli(s) tarkotus hopeanharmaaksi vetää, mutta hiukset kai siinä vain kärsis.

Kirkkaan punaiset hiukset naisella ei minusta kuulosta kovin pahalta. Tuosta OzzOzbournen viimeisestä olen kyllä samaa mieltä.
 
Joo, täällä näkyy olevan noilla homohoppareilla ihan muotina se, että hiukset värjätään aivan luonnottoman vaaleiksi, tai sitten just joksikin oranssiksi jne.. mutta eipä mua haittaa jos haluavat tehdä ittensä vielä homomman näköiseksi..
 
Torgoth said:
Kirkkaan punaiset hiukset naisella ei minusta kuulosta kovin pahalta. Tuosta OzzOzbournen viimeisestä olen kyllä samaa mieltä.

Näkisit sen akan, mistä puhuin, niin voi olla että muuttuis mielipide aika äkäsesti... :rolleyes:

Se on ihan oikeesti todellinen erektiontappaja, jos voin näin sanoa... ainakaan en itse koskis edes pitkällä tikulla :D
 
Ei, oikeasti, mikään ei voi olla hirveämpää kuin oranssit otsahiukset ja muuten vaalea tukka. Mä en tee sitä enää ikinä!
 
Joskus on tukka ollut sellainen "mustanpunainen", oli ihan kiva, mut oli niin helvetillistä olla koko ajan värjäämässä. Nyt en taida enää tukkaani tuhota sen enempää... :rolleyes:


Ja kaikkia kiinnostaa. :D