saako hevari enemmän naisii??

Noh.. Death laskeutuu parhaisiin ilman muuta, mutta ei Sadus ja Carcass :D

Se imperiumissa ollut like oli yllättävän huonosoundinen.. toivottavasti toi oli joku paskaversio jossa oli miksaus kesken, kun hieman olisi vittumaista jos koko levy olisi tollasta.

Ja toi uus laulaja on paljo parempi ku Lord Worm.. Tuohan on aivan perkeleen hyvä! :headbang:
 
Älkää nyt perkele tätä unohtako, pitää vissiin taas alottaa täällä pörrääminen kun äijiltä riistäytyy käsistä tää homma, perkele. Täällä sentää viettäny jotain 3v, pientä rotia hommaan :) Noh, mitenkäs väki jaksaa?
 
Dethroned said:
Prkl, on taas mukava postailla tännekin välistä, kun tuolla enkun puolella on menny ihan hulinaksi koko touhu, perkele.
Juuh... On topicit vähän sitä laatua että huhhuh. Taso.



Edit: Sattuikos kukaan olemaan Provinssissa Bodomia kattomassa? Oli meinaan aika tykki keikka. :headbang:
 
Bodomin provinssi keikka oli kyllä pohjanoteeraus. Eihä siit musast saanu selvää. Tupla basaarin jytiinää vaan. JA hyi saatana ne synasoolot. Ja eturiviin meinas tukehtua. Paska keikka.
 
täytyy myöntää että Zyklon teki vaikutuksen... alussa ajattelin että on aika saatanan nopeeta ja sitten äijä vielä sanoo että "now we're gonna get a little faster.."
 
Juups.. Olitko Julma Jurmu edessä kattomassa Zyklonia?

Meikä oli, ja olin myös jossain ihme "transsitilassa".. voi helvetti kun oli mahtava tunne siellä keikalla, ja voi perkele kun soittivat vielä I Am The Black Wizardsin loppuun, niin kyllä Zyklon pelasti mun muuten paskan juhannuksen täysin!
 
vittu, paljon postia tässä ketjussa!

anyways, palaan aiheeseen "saako hevari enemmän naisii"... minä varmaan edustan tätä uuden ajan hevi-lookia :p, lyhyet hiukset ja sillee... tosin mustaa vaatetta ja m65-housuu...ja tottakai holeja. mikään pillumagneetti en ole, tosin joskus olen erään moomoon kanssa ollut yhden yön (sellanen huora hiphoppopoppoppia kuunteleva trendineitonen, mutta nätti se oli :hotjump: .

nojaaa...muuten, zyklon soitti i am the black wizardsin? mielenkiintoista olis kuulla.
 
M65 kuulostais reisitaskuhousuilta, mutta miksi niissä pitäs olla niitä "holeja" joilla tarkoitat ilmeisesti reikiä.. ja kuulostaa muuten hieman hintiltä käyttää sanaa "hole" tällain niinku meidän omassa kielessämme.. :lol:

Uuden ajan hevi-looki???? Lyhyet hiukset????
Paskat.. se on kunnon heviletti tai ei mitään! :D :lol: