saako hevari enemmän naisii??

On mennyt Dimmu aivan liian lähelle filthiä.. alkaa oleen melko 13 v. goottimongoloidikääpiätyttöjen touhua toi :D

Siis mä en ensin huomannut, että tuolta voi säätää sitä kuinka pitkältä ajalta tää message board näyttää noita topicceja.. Kun se oli muuttunut niin että se näytti vain muutaman topicin niin luulin että admin on poistanut muut :lol

Vaikka sieltähän noi löyty kun hieman sääteli..
 
Ai niin joo.. perkele..

Helvetti hommaa disa (vieläkin tuntuu luonnollisemmalta käyttää tota nimeä) ihmeessä tätä Originia! Perkele yksi ylivoimaisesti parhaista death metal -bändeistä! Aivan helvetin kovaa ja brutaalia tavaraa.. Varsinkin tämä uudempi albumi eli Informis Infinitas Inhumanitas..
 
Tuliskin kirjeitä pv:ltä... haluan kertaamaan. En niinkään sen suuren armeijanautinnon :rolleyes: vuoksi vaan siksi että viikon kertauksen aikana saatavista reserviläisen päivärahoista jää huomattavasti enemmän käteen kuin tästä opintotuen jämästä.
 
Kyl se disa on parempi ku BF :D mut Blood Fiend on parempi ku disasterpeace
Mä katon jos löydän, sitä Cryptopsyy en oo löytäny, mut kuuntelin yhen livebiisn mp3:sen, ei ollu kauhee ihmellinen...

Mut kutsutaa vast ehkä ens vuonna, tai sitä seuraavana en tiiä...
 
Zyklon said:
Ja ThePKH: on muuten aivan totta että lähellekään kaikki metallistit eivät perehdy lyriikoihin ollenkaan tai sit ne hehkuttaa jotain lapsellista saatanapaskaa mitä jokin Dark Funeral laulaa.. Mut minä ainakin luen lyriikat aina ja perehdyn niihin.. paitsi niissä Dark Funeral tapauksissa. Mutta eipä ne popparit sen musan kans voi mitenkään syvällisiä olla kun ei missään poppibiisissä ole kovin syvällisiä sanoja...

En nyt sit tie et poikkeaako noi Dark Funeralin sanoitukset kovinkaan paljon Funeris Nocturnumin sanoituksista..

Allekirjoituksestasi vaan päättelin et kuuntelet kyseistä bändiä?


Ja tolle yhdelle tyypille tiedoksi että kyseinen puolustus voimien kutsunta lappu meidänkin postilootaan tipahtanut....ei ollenkaan kiva juttu...
 
razor: Joo Funeriksen ekan levyn sanat on ainakin aikalailla samaa ku Dark Funeralilla.. enkä mä mikään niiden lyriikoiden fani oo, mutta toi pätkä joka on mun singaturessa vaan on niin perkeleen hieno :)

Disa: Perkele sun kansas :D
Cryptopsy on loistava. Ja se livepätkä jonka kuulit saatto olla joku paskalaatuinen bootleg tai jotain.. Esim. sellaset biisit ku Cold Hate Warm Blood ja Open Face Surgery on helvetin hyviä! :headbang:

Ja niin monet muutkin!