saako hevari enemmän naisii??

Tuli muuten mieleen, että mitähän noi reputation pointsit on ja mitä merkitystä niillä on? Sattuuko joku tietämään?
 
Graveheart said:
Tuli muuten mieleen, että mitähän noi reputation pointsit on ja mitä merkitystä niillä on? Sattuuko joku tietämään?
Hä? :guh: Mitkä reputation pointstit?
Varmaan et jos liian alhaset saat bännit... Mistä ne löytyy?

(prkl tässä ultimatemetal on taas ihan ihme layout)
 
Blood Fiend said:
Hä? :guh: Mitkä reputation pointstit?
Varmaan et jos liian alhaset saat bännit... Mistä ne löytyy?

(prkl tässä ultimatemetal on taas ihan ihme layout)
Tuolla vähän käyttäjän nimestä alas päin on sellanen neliö, jossa on tollanen oikein-merkki ja sellanen ruksi. Siitä kun painaa niin voi joko pistää jotain kommenttia tai sit kattoo omat pointsit.
 
10 pistettä löytyy. Pystyyköhän tossa pudottaa/nostaa toisten pisteitä kun käy heittämässä kommenttia?
 
Hähää nii lähtiki :D Loistavaa... Nyt mä alan poistamaan teiltä pisteitä! Muahhahhaa.
Tai en mä jaksakkaa, ku pitää mennä soittaa kitaraa ja kuunteleen Malevolent creationia ja Suffocationia...

Torgoth said:
Ei saa banneja, ainaki yks jätkä kerää punaisia palikoita. Mulla näyttäs olevan 97, vielä 3 ja sais toisen vihreen, jippii.:rolleyes:
Joo se oliki vaan heitto... Mut sehän on hyvä ettei saa, sit mulla ei oo mitään hätää, jos noi kostaa mulle :D
 
Voi helvetti sun kanssas BF. "Your reputation on this post is Somewhat Negative."

9 pistettä jäljellä. Onneks mä kävin jo kostamassa :cool:
 
  • Like
Reactions: Torgoth