saako hevari enemmän naisii??

Mitää.. ei teillä oo liikaa mielikuvitusta! :D

Kuulisitte mun toisen bändin porukoiden ja mun juttuja sillon ku ollaan ryyppäämässä :lol:

ryyppäämisestä puheenollen.. ei kukaan haluas tarjota mulle viinaa.. joku tarjos Nummissa hyvää pontikkaa *älä lyö NC*
 
jees... äiti kerto just et se on lukenu nää kaikki jutut mitä täällä on... kun se halus tietää millä sivuilla mä pyörin... hehe...
 
Jos mä saan selville et meijän akka tonkii mun konetta niin mä tapan sen.. se on jo pari sellasta juttua tehnyt mistä sen ois pitäny kuolla (esim. on ilonen ku tyttöystävä jättää minut ja muuta vastaavaa) ja kovin montaa mä en enää kestä..
 
Teidän äiti varmaan ajattelee tyyliin: "mihinkähän kauheaan satanisti rinkiin se meidän pikkunen Palava Enkeli on sotkeutunut.. voi että meidän pikku poikaa.. ne harrastaa varmasti jotain sadomasojuttuja"

:lol: :lol: älä suutu.. :D
 
hehe:lol: ei meidän äiti... se tuskin edes tieää millä nimellä mää tänne kirjotan...=) se on vähä tekniikanihmeäiti...
 
No niin on meilläkin.. se ei varmasti älyäs et mä oon tää Zyklon vaikka keskellä ruutua lukis perkeleen isolla "LOGGED IN AS ZYKLON!!"

Se on tyhmä.. ei tartte kahdesti arvata et keneltä mä oon sen tyhmyyden periny.. tosin en mä nyt ihan yhtä tyhmä oo ku se.. ihan!
 
Vittuh.. mitään väliä vaikka meneekin. tän topicin aihe on käyty jo moneen kertaan läpi ja tulos on varmaankin se että sitä ei voi sanoa saako hevari enemmän naisia koska tuollaiset asiat on niin henkilökohtaisia ettei kaikkien ihmisten mieltymyksiä voida mitenkään yleistää yhdeksi kyllä tai ei vastaukseksi..
 
Rappio perkele.. toi oli muuten ennen osotteessa kovis.cjb.net... yks kaveri teki kerran vittumaiset temput. se oli laittanut ton mun koneelle linkkeihin ku oltiin koneiden kans pelaamas LANissa.. sit ku tulin kotiin ja aloin penkomaan omaa konetta niin aattelin et käydäänpäs tuola.. ei ollu oikeen kiva kun kaiuttimet oli helvetin isolla ja sieltä alkaa kuuluun tota huutoa ja miljoona popuppia aukee..
 
Vittu saatana.. sillon ku mä sinne eksyin siihen aukeas neljään kohtaan ikkunoita ainakin 20 päällekkäin joka kohtaan ja joka kerta ku aukeas uus ikkuna kuulu tuo sama teksti mikä lukee tossa sivulla..
 
:D hähähääh... Et vaan ois kertonu, nyt kukaan ei enää mee sinne ;) heh..

Mutta toisaalta, kukaan ei tie mimmonen kuva siihen aukee, ja kaikkia kiinnostaa se ja ne menee kumminki kattoon ;)
 
Mulla muuten ei kyllä ole äidistä vaaraa.. Iso ongelma taas on mun kummitäti, joka sattuu olemaan adventisti. :D
Mun veli on nyt saatananpalvoja ja minä olen sitten S/M- porukkaa...
MInä muuten en käynyt tuolla sivuilla, ei edes kiinnostanut!