saako hevari enemmän naisii??

Villilapsi, mä olen yrittänyt tota muuttumista jo kaksi vuotta. Lelle en ole, kieroontunut feministi kylläkin...
Jos muuten Raamatun ja uskon avulla "voi" kääntyä homosta "normaaliksi" heteroksi, miksei myös toisinpäin? Kokeile villilapsonen ja kerro tuloksista mullekin!
 
Originally posted by Rranah
Villilapsi, mä olen yrittänyt tota muuttumista jo kaksi vuotta. Lelle en ole, kieroontunut feministi kylläkin...
Jos muuten Raamatun ja uskon avulla "voi" kääntyä homosta "normaaliksi" heteroksi, miksei myös toisinpäin? Kokeile villilapsonen ja kerro tuloksista mullekin!
Joo, yritetään. :)

Tosin "hoito" onnistuu vain jos pidätte kaikki pitkähiuksiset miehet kaukana minusta. :D
 
Älä nyt vaan väitä tarvitsevasi apua kuvittelussa.
Nykyajan nuoret... fantasioinnista ei tietoakaan, suoraan hommiin vaan.
 
Vai että bi-seksuaaleja.. no ei todellakaan!!! :lol:

En ainakaan minä.. eikä musta sellasta saa millään.
Jaa että nykyajan nuorilla ei oo mielikuvitusta.. mä en tiedä minkä ikäset sä luokittelet nuoriksi mutta kuitenkin omalta osaltani voin sanoa että se mielikuvitus on joskus jopa aivan liian hyvä :D
 
Jaa kunnon luettavaa? :D

En minä nyt tuolta Zykliltä yksittäisiä tapauksia jaksa muistella, mutta kyllä niitä varmasti löytyy kun lähtee selailemaan näitä threadeja tarkemmin läpi, jos nyt kukaan täysjärkinen siihen ryhtyisi... :D
 
Kuinka monta täysjärkistä sä täältä kuvittelet löytäväsi?

Mä kyllä muuten tarkoitin ihan kunnon naisfantasiaa, näin aiheeseen liittyen.
 
No, ensin kuvittelin hyvän mielikuvituksen omaavaksi upeaksi urokseksi, ja nyt paljastuukin hyvin hyvin hyvin estoinen poikalapsi...:D
Niin, siis fantasioinnistahan tässä kuule alunperin kyse oli! Älä sitten kehuskele mielikuvituksellasi väärässä paikassa väärään aikaan.
 
Ai että mä oon sovinisti? :lol: :lol:

Noh.. koskaan aiemmin mua ei oo noin vittumaiseksi olennoksi haukuttu mut kerta se on ensimmäinenkin..

En mä oo missään vaiheessa sanonu et mä alkaisin kertomaan mun fantasioista tai muusta mielikuvituksen tuottamasta tavarasta :D