Saatananpalvonta paska osa 666

Pakko vaan sanoa tähän väliin että noiden hiuksien kasvattamiseen menee (tai mulla) meni 5 vuotta ennen kun oli oikein kunnon reuhka!!! Sitten tuli suomen puolustuvoimat ja sen jälkeen en ole voinut pyyhkiä persettäni omilla hiuksillani... Elämä on rankkaa..
 
kaverit joskus kuittailee pukeutumisesta mut lähinnä huumorimielessä ei tääl kyl ainakaa mummot käy päälle vaikka pukeutuu mustiin vaatteisiin
 
_Vampirella_ said:
Koulussa tulee oman luokan jätkiltä jotaa outoa säätöä, nimennyt hevarit 'hiivareiksi' etc.
Ei tajua että likatkin voi olla hevareita ja kaikki ei tahdo olla pissiksiä.
Eipä näin muuten kukaan mitään sano, tai tuijota.
Ellei siis tee mitään tyhmää mikä voisi kiinnittää niitten huomion.

//

Hevarit on kuulemma saatananpalvojia. Kiva kun mullekkin kerrottiin että oon saatananpalvoja, en olis muuten sitä tiennyt.

Varmaankin kovimman luokan idiootteja teidän luokalla.
 
Figaro1 said:
Niin kauan se laissa sallitaan, saa Suomessa liikkua ihan vapaasti moisissa "tällingeissä" ilman että tarvitsee kuunnella kenenkään kuittailua tai sietää kyyläystä.

Tuskin siellä lakikirjoissa "tällingeissä" liikkumista erikseen mainitaan sallituksi. :Smug:

edit: Niin ja jos ite aiheesta vielä. Ainoa kerta kun joku on mulle pukeutumisesta valittanu, oli joskus kun vielä lukioo kävin. Menin ruokailuun, päällä oli joku Black Sabbathin t-paita jossa edessä "riipperi" ja takana risti ja jotain pääkalloja. Uskonnonopettaja sattu tulemaan vastaan ja alotti kolmannen asteen kuulustelun että mitä haluan paidalla viestittää.

Mutta muuten oon saanu kyllä ihan rauhassa kulkee, mitä nyt mummolassa käydessä on tarttenu hihat kääriä jos on sattunu olemaan päällä Bodomin "Breeding Hate Across Europe" -paita, jonka hihassa sitä vittua haistatellaan. Vaikka tuskinpa siitäkään mitään sanomista tulis, mutta sattuu isovanhemmat olemaan hieman raivoraittiita niin enpä viitti sitä tekstiä niille väkisin tyrkyttää kun eivät kuitenkaa tykkää.
 
äiti joskus kutsunut tyyliäni ''saatananpalvojaksi'' koska suosin tummia värejä, ja tuppaan olemaan hiukka kalvakka.. :D
 
No, ainahan sitä tulee jotain sanomista esim. oltiin kaverin kaa kassajonossa ja siinä takana oli kaks sellasta hokaria. Toinen niistä sano: "Jos mää olisin hevari, niin mää hyppäisin katolta alas."
 
Rival 666 said:
No, ainahan sitä tulee jotain sanomista esim. oltiin kaverin kaa kassajonossa ja siinä takana oli kaks sellasta hokaria. Toinen niistä sano: "Jos mää olisin hevari, niin mää hyppäisin katolta alas."

Tosta tuli mieleen, et yks päivä oli taas sanasotaa mein luokan räppäreitten kans, ni sit yks niist vaa sano et 'jos mie oisin hevari ni tekisin kyl itsarin' ja muut vaa nyökkäili sit päitää.
 
Mun ohi ajo joskus oikein klassinen amisauto karvanoppineen ja stereoineen jonka ikkunasta yks kaveri tunki päänsä ulos ja huus vauhdissa että: "Leikkaa tukkas!" naurattaa vieläkin :D
 
Tosi on.. välillä melkein säälittää aina nauraa niille, mutta sitten kun ajattelee että ne kuitenkin nauraa meille niin ei tunne sääliä enää
 
Eihän mikään armeija voi olla tukankasvun tiellä.
Se - armeija siis - on hinttareita varten.

Ja mummut kumoon vaan.