Sauna Open Air 2008

Tuli tossa mieleen, ett nouseekohan Laiho ja Wirman taas Eläkeläisten kanssa lavalle vetämään ton "Vihaan humppaa" kipaleen... Jos nousee, ni todennäkösesti missaan sen, koska olen varmaan jo toisaalla venaamassa Kiuasta.
 
Tulinpas juuri Saunasta ^^ CoB veti oikein mainion keikan, olisihan setti toki pitempi saanut olla kuin sen n. 80 min. Minkäs teet, portit kiinni kympiltä...

Settilistaa yritän tässä nyt muistella, järjestys ei ole oikea:

Sixpounder (tällä muistaakseni alkoi)
Blooddrunk
Hate me!
Hellhounds on my trail
Follow the reaper
Angels don't kill
Tie my rope
Hate crew deathroll
In your face
Needled 24/7
Mask of sanity
Silent night, Bodom night
jotain, en muista, täydentäkää (Banned from heaven?)

Loppuun Michael Jacksonia ja Downfall

Mitäs muuta... No, Jannen kiipparit ottivat ja hajosivat kesken keikan, ei muuta kuin vaihtamaan. Allu taisi unohdella jotain sanoja, mutta mitäs pienistä ^^ Jonkunmoinen pittikin siellä saatiin pystyyn. Lapsia oli paikalla o_O eivät vain nähneet varmaan mitään sieltä täysmittaisten karjujen takaa.
 
Nin lapset ja minä ei nähty mitään :) Vaan eipä se haittaa kun on siihen tottunut ja oli hauskaa. Pisti muuten naurattamaan aikalailla se "vitun saksalainen mulkosilmä" :D Ääh, ei vielä pysty muistelemaan selväjärkisesti sitä keikkaa. Oon vieläkin ihan täpinöissäni :)
 
Ihan hyvä ettei ollut mitään isoja pittejä (vrt. testament), siellä oli tosi nuorta porukkaa...mun vieressä oli sellainne neljävuotias vanhempiensa kanssa. Mut joo kiva oli, pienistä teknisistä syna ongelmista huolimatta. Ja ääni on vähän heikoilla kantimilla itselläkin, katotaan nyt lähteekö lopullisesti stonen aikana tänään. Mun kuvia enkkupuolen kuvathreadissä.
 
Anteeksi ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä on pitit??
Ja 4-vuotias saunassa..Okei, oon 14 enkä uskaltas mennä sinne känniläisten sekaan(enkä tarkota todellakaan että te olisitte niitä känniläisiä:))..no, vanhempien vastuuhan se on.

Mutta settilista vaikuttaa hyvältä!
Uutta ja vanhaa, jopa Mask of Sanity ja Silent night, Bodom Night.:kickass:
Oon varmaan hupsu, eihän sen pitäs mua liikuttaa kun en ollu keikallakaan, mutta kai sitä iloitsee muitten puolesta tai jotain.:lol:
 
Anteeksi ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä on pitit??

SaunaOpenAir2008020.jpg


Eli mätetään toisia ja kaikilla on niin mukavaa - siis jos tykkää olla mätettävänä...
 
Loistava keikka oli, minäkin postailen kuviani jossain vaiheessa, tuli napsaistua muutama aika helmikuva :p Biisilistankin muistin keikan jälkeen, lukuunottamatta Blooddrunkia...se meni jotenkin ohi.
 
Vittu et oli hyvä keikka!!! Eturivissä jälleen tottakai, Allun ja Jannen kohilla suunnilleen. Settilistakin oli ihan loistava, tosin Everytime I Dien oisin halunnu kuulla, again. Ja Banned from Heavenkin kuultiin, ah! Ja kiva kun Janne laitto sen videokameran kuvaamaan silleen, että se tais osottaa suoraan meitä. :D

Tänää alko sit päivä kotona vähän vittumaisesti, kun kuultiin et ilmeisesti koko Bodom oli jäänny Saunaan hengailemaan, eikä meillä tietenkää ollu kun yhen päivän liput, eikä kahen jälkeen viittiny enää lähtee Tampereelle sit uuestaan. Mutta päivän pelasti kaverin soittama puhelu, kun yhtäkkiä siellä puhuukin Janne!!! Oli kyllä aika mielenkiintoista puhua humalaiselle Jannelle kaiuttimen kautta kavereitten kanssa... :D Ja kiva ku meiät ilmeisesti tunnistetaan meiän murteesta.

Jeah, sais aika mennä nopsaan tässä nyt, että pääsee Rockperryyn ja Wackeniin taas riehumaan keikalle.

Ja laitan kuvia sitten jossain vaiheessa ainaki tonne kuvatopicin puolelle.
 
^^Mä lähettelin viestejä kaverin kanssa Stonen keikan jälkeen, Alexi oli kuulemma ollu katsomassa lavan reunalta. Mullakin vain yhden päivän lippu, olis voinu olla siellä toisenki päivän :/
 
Kiitti vastauksesta mut toihan on ihan sairasta!:puke:
Siis kun kuitenkin festareilla on tosi nuortakin porukkaa..

Toi tavallinen pitti on vielä aika iisiä menoa, mutta testamentin aikana ollut wall of death on sitten jo sellasta että ite kyllä lähdin välittömästi takavasemmalle. Eli käytännössä yleisö jakautuu kahtia ja juoksee päin toisiaan....

Ja stone oli jotain ihan parasta! :kickass:
 
Tietääkseni wall of death on jossain kielletty tms. Mutta on järkkäreiden vähän hankala mennä väliin jos pitti oikein isoksi yltyy.
 
Wall of deathin pitäis tietääkseni olla Suomessaki kielletty...? Testamentin aikanahan oli wall of death, samoin Lamb of Godin aikana Unholy Alliancessa (herranjumala siitäki on kohta kaks vuotta!). Onneks miä oon aina ollu eturivissä, enkä keskellä mitää hullua pittiä. :D