Sauna Open Air 2008

Joo no festareillahan ne on kielletty ja crowd surffaukset ja semmoset ainaki. Mut meeppä väliin vaan... FME:ssä turvamiehet yritti rauhotella koko ajan pittiä ja seiso yleisön seassa melkeen koko ajan mut sit wall of deathin alkaessa yllättäen häipy jonnekkin.
 
No onhan siinä paha jossain Wall Of Deathissa mennä järkkärinä tyyliin siihen väliin sanomaan että tää on kielletty siinä vaiheessa kun porukka rynnii päälle.
 
Joo oli mahtava keikka, enkä ollu ees missään kauheen kovassa kännissä, ett muistan jopa joitain biisejäki sieltä. Taas muute joku heitti sieltä yleisöstä Alexia pullolla ja Alexi kuittas asian näyttämällä sentteriä. Ton takia festarikeikat on kyllä bändeille vittumaisia, ku sinne tulee aina joku vitun känniääliö heittelemään sitä kamaa lavalle.

Tultiin muuten samaan aikaan poikien (tai ainaki Jaskan) kanssa sinne festareille, olin just menossa turvatarkastukseen, ku Jaska ajo autolla siihen viereen hakemaan kulkulupia. Siel oli auto täynnä, mut kovin oli takapenkin lasit tummennetut, etten ehtiny nähä enempää...

Ja mitä noihin moshpitteihin tulee, mulla ei oo niitä mitään vastaan. Jos on ite kännissä, ni ne on aivan hemmetin hauskoja, siel menee vaa mukana ja fiilis nousee. Jos taas selvinpäin joutuu sinne keskelle, ni ei hjuva. Wall of deathista ei oo kokemusta...
 
10moava.jpg

Live @ Sauna Open Air Festival (07-06-08)

[AUDIO CONVERTED & UPLOADED BY MITCH.D]

† http://www.sendspace.com/file/cwo1ub †
 
Saunasta muuten sen verran vielä, et huomasitteks Alexia katselemassa Bachin keikkaa lauantaina sielt rinteestä? Kivaa oli katsella kun se jamitti mukana. Bachin keikka oli mulle ainakin suuri yllätys, heppu osas todella ottaa yleisönsä ja sai ainakin meidät jamittamaan ihan täysillä :) Saunassa oli tänä vuonna mulle esiintyjäkaarti kohdillaan niin et vieläkin jalkoja pakottaa, ku niin moni keikka oli vaan katsottava. Stone veti pisteet kotiin, huh.. melkoinen aloitus lauantaille! :) Kesäkausi virallisesti avattu, seuraavia festareita odotellessa..
 
Oli aika mahtava toi bodom, ja testamentin pitistä viel sen verran että oikee vitutti se ku ite aluks vähän aikaa siin melskasin mut ku oli naispuolista seuraa ni ei kehdannu koko aikaa, jäin siihen aika lailla pitin reunalle, koko ajan yritin vähän tunkea lavan suuntaan. Niin siellä oli sellanen ihan vitun iso vanha äijä ilman paitaa umpikännissä joka tähtäs miuhun koko ajan :p Pari kertaa yritin tuupata sen sinne pitin pohjalle mutta ei onnistunut... Wall of deathin aikana seisoskelin siinä just reunalla, en kehdannut hypätä sisään. Laittomuudesta en tiennyt mitään? :O Mutta toisaalta, kuten on jo sanottu, ei ne järkkärit sille mitään voi tehdä, kuolee vaan jos hyppää keskelle pittiä sitä rauhoittelemaan :p

Bodomiin tungin sitten eteenpäin, olin ehkä tokassa rivissä lavan vasemmalla puoliskolla, mutta niin paljon lössiä siinä oli että mikään paikka ei ollut kenenkään vaan kaikki siinä liikkui kuka mihinkin suuntaan:p
sen verran pysyin paikalaan että sain pari hyvää alexikuvaa otettua ;) tässä niistä ehkä paras:

Saunaopenair2008044.jpg


Kamaahan sitä nyt lentelee aina, mutta kaikkein paras oli Whitesnaken keikalla, kun joku heitti lavalle aidon koivusta tehdyn saunavihdan, Coverdale nappasi sen ilmasta kiinni ja hieroi sitä housujen etumukseensa aikansa jonka jälkeen laski sen sievästi Frazierin rumpusetin viereen ;)
 
Kamaahan sitä nyt lentelee aina, mutta kaikkein paras oli Whitesnaken keikalla, kun joku heitti lavalle aidon koivusta tehdyn saunavihdan, Coverdale nappasi sen ilmasta kiinni ja hieroi sitä housujen etumukseensa aikansa jonka jälkeen laski sen sievästi Frazierin rumpusetin viereen ;)

Naureskeltiin samaa. Mahtokohan Coverdalella olla aavistustakaan koivun oksien käyttötarkoituksesta :lol:.
 
MTV3:n ohjelmaoppasta poimittua. Jos vaikka olis jotain mielenkiintoista...

MAX Stage On The Road

29.06.2008 klo 14:30-15:30

(Sauna Open Air) Rock Speciaali Suomen kesästä: Sauna Open Air
 
Sori tuplapostaus.

Mulla on tallennettuna tuo Sauna Open Air-homma. Juttua Bodomista ja Stonesta (sekä Skorppareista). Laittelen aikaisintaan tulevan viikon aikana.
 
Kerkesin katsomaan noi vasta eilen digiboksista. Ihan kivat haastikset, kiva kuulla selitys niille lauluääniongelmille.

@celeb: olis kiva jos jaksaisit!
 
Mihin sulla tallennettuna? Digiboksiinko? Miten sen saa boksilta koneelle?

Joo digiboksiin. Mulla on piuha jolla saan koneeseen ja netistä ladattu muutama ohjelma jolla saan siirrettyä ohjelman digiboksilta koneelle ja muutettua toiseen muotoon.