stoned&drunk said:ja viinanhakijaks
dead rose said:Kova yritys ainakin päästä sinne..
dead rose said:Nej.. ei mitää tietoo.. rahaa voin saada synttylahjaks.. mut muuten oon pikkasen tiedoton asiasta.. Just se yöpyminen, jos en pääs velipojalle ja en tiiä onko se yks äijä tulos sinne..
Syntty?! Voi vittu, sanooko joku oikeasti "mulla on syntty tänään"? HAH!dead rose said:Nej.. ei mitää tietoo.. rahaa voin saada synttylahjaks..
dead rose said:Joo se olis hiuka hienoo )) mun pitää viel sit ostaa vaatteita x)
Saahan niitä halvemmallaki, eri asia vaan miten paskoja. Tai tee ite: http://www.kuh.fi/~nef-web/tiihonen/digikam.htmFrozen Stream said:Ne kamerathan on halvimmillaan sellaset 200 eikö?
Pankkia tuskin kannattaa amatöörille ehdottaa, mutta oiskohan nuo mummot helpoin kohde, noin niinku aluksi.Mut mist vitust mä sitä lisää pöllin?!!
Frozen Stream said:Joo nii munki. En tiiä miten rahat riittää ku aattelin et ostaisin digikameran ennen Saunaa. Sais sit otettuu hyviä kuvia Alexist... Ne kamerathan on halvimmillaan sellaset 200 eikö? Mä ehin siihen mennes säästää sellaset 285, et rahaa puuttuu aika helvetisti... Mut mist vitust mä sitä lisää pöllin?!!
-DQ- said:jep, mummot ja varsinki vaarit... ja lehtiä ku jakelee ni saa sellaset 150 kuussa, ainaki ite sain.
mut nyt oon kyllä alkanu vakavasti miettii pankkiryöstöä laskeskeltuani mitä nuo kesän festarit tulee maksamaan! ja junaliputki vielä...
Toi mainostenjako on oikeesti niin paskahommaa. Tein viime kesällä 2 viikkoa ja juosten / hölkäten rappuja ylös ja alas sain semmoset 3 euroa tuntia kohti, ei paljoa naurattanu. Ja siihe vielä lajittelu päälle..-DQ- said:ja lehtiä ku jakelee ni saa sellaset 150 kuussa, ainaki ite sain.
Kerro vaan.BurningAngel said:Vittu mä en tekis mitään alle 8? tuntipalkalla, ja sillonkin sais olla jo helvetin helppo homma. Nyt palkka on 20? tunti, eikä oo hommissakaa valittamista.
~MarttiPrkl said:Kuka tolla palkalla mitään tekee? Tai no, vois sillä tunnin tai pari saada auton takapenkillä.