Sauna Open Air

Jos kävis nuo varsinaiset bändit tsekkaamassa, jättäis after-partyt väliin ja rahan säästämiseksi lähtis yötä myöten kävelemään takas Ouluun. :lol:

No joo, kai sitä voi liftatakkin.. :p

PERKELEEE!!!! EILEN varasin lippuni tohon huipputapahtumaan. Sain kaverin kuskiks ja viinanhakijaks sille reissulle, eli tulee bodomit sitte tänäki kesänä nähtyä! Perkeleen rok! Tulis jo kesäkuu.... Pakko ottaa reissu minidiscille...

Äläs nyt rauski ala vittuilemaan :p Olin sentäs juonu eilen 12 kaljaa ja silti noin hyvin kirjotin! Eilen toi teksti näytti viel ihan asialliselta :D

Nej.. ei mitää tietoo.. rahaa voin saada synttylahjaks.. mut muuten oon pikkasen tiedoton asiasta.. Just se yöpyminen, jos en pääs velipojalle ja en tiiä onko se yks äijä tulos sinne..

dead rose said:
Nej.. ei mitää tietoo.. rahaa voin saada synttylahjaks.. mut muuten oon pikkasen tiedoton asiasta.. Just se yöpyminen, jos en pääs velipojalle ja en tiiä onko se yks äijä tulos sinne..

Määhän voisin kysäst tolt miun kaverilt et käykö et tulisit messiin??? :) se ainaki sano et aina vaa parempi jos on enempi porukkaa. Ja kysyä et käyx mun tädil et sä tuut sin yöx... En tiiä miten tilaa on mut ainahan voi kysyä, eikö??

dead rose said:
Joo se olis hiuka hienoo :))) mun pitää viel sit ostaa vaatteita x)

Joo nii munki. En tiiä miten rahat riittää ku aattelin et ostaisin digikameran ennen Saunaa. Sais sit otettuu hyviä kuvia Alexist... :loco: Ne kamerathan on halvimmillaan sellaset 200 eikö? Mä ehin siihen mennes säästää sellaset 285, et rahaa puuttuu aika helvetisti... Mut mist vitust mä sitä lisää pöllin?!! :erk:

jep, mummot ja varsinki vaarit... ja lehtiä ku jakelee ni saa sellaset 150€ kuussa, ainaki ite sain.
mut nyt oon kyllä alkanu vakavasti miettii pankkiryöstöä laskeskeltuani mitä nuo kesän festarit tulee maksamaan! ja junaliputki vielä...

Frozen Stream said:
Joo nii munki. En tiiä miten rahat riittää ku aattelin et ostaisin digikameran ennen Saunaa. Sais sit otettuu hyviä kuvia Alexist... :loco: Ne kamerathan on halvimmillaan sellaset 200 eikö? Mä ehin siihen mennes säästää sellaset 285, et rahaa puuttuu aika helvetisti... Mut mist vitust mä sitä lisää pöllin?!! :erk:

Nojoo.. Mulla ei oo tietoo.. Mä yritän vaa kerätä jostain sitä rahaa,, kai sitä jostain löytyy.. ainakin tililtä pitäs x)

-DQ- said:
jep, mummot ja varsinki vaarit... ja lehtiä ku jakelee ni saa sellaset 150€ kuussa, ainaki ite sain.
mut nyt oon kyllä alkanu vakavasti miettii pankkiryöstöä laskeskeltuani mitä nuo kesän festarit tulee maksamaan! ja junaliputki vielä...

Kuka tolla palkalla mitään tekee? Tai no, vois sillä tunnin tai pari saada auton takapenkillä.

-DQ- said:
ja lehtiä ku jakelee ni saa sellaset 150€ kuussa, ainaki ite sain.
Toi mainostenjako on oikeesti niin paskahommaa. Tein viime kesällä 2 viikkoa ja juosten / hölkäten rappuja ylös ja alas sain semmoset 3 euroa tuntia kohti, ei paljoa naurattanu. Ja siihe vielä lajittelu päälle..

Vittu mä en tekis mitään alle 8€ tuntipalkalla, ja sillonkin sais olla jo helvetin helppo homma. Nyt palkka on 20€ tunti, eikä oo hommissakaa valittamista. :D

~MarttiPrkl said:
Kuka tolla palkalla mitään tekee? Tai no, vois sillä tunnin tai pari saada auton takapenkillä.

kyllä sil tekee jos on oikeesti pulaa rahasta...!
sitäpaitsi toistaakseni itseäni: alaikäsen on helvetin vaikee saada mitään työtä, pitää olla vähään tyytyväinen :saint:

Mul on kyl kesätyöpaikka mut ei siit nii hirveesti saa kuitenkaan... Pitäis saada lisää. Enkä ehi olla siel ennen Saunaa ku sellaset 8 päivää. :erk: Lehtien jakohommaa en kyl missään tapaukses jaksais tehä! :) Liian työlästä. Mutsilt ei rahaa heru ku ollaan vähän tiukilla täl hetkel: asumistuki lähti pois nimittäin, perkele! Broidi meni töihin joten nyt ne kuvittelee et se muka maksaa osan meijän kuluista! Ja sehän ei maksa niist paskan vertaa!! Faijakaan tuskin avittaa erityisesti. Oon silt nimittäin koko ajan rahaa pyytelemässä... :) Kai täs sit pitää ryöstää pankki tai muuta vastaavaa... ;)

Froz hei.. puhu sä vaa ettei su isä anna rahaa!! Mee äijä ei anna mulle mihikää rahaa, ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkää.. :)