Soiko kitara...

HAH, tuli ostettua iha vittuilun vuoksi rhoads, rx10d duncan detonatoreilla, ei sentään musta, mut dark metallic redi, no kyllä nyt kelpaa tilutella.....vois ostaa behringer vampiren ens kuussa
 
Joo, kitara soi täääläkin... Skittana toimii just nyt Flying V jonka mä tein ite, mutta USAsta on tulossa Dean ML Custom skitta! :headbang: Jee jee! :D Vahvarina toimii ENGL E530 Preamp jonka mä kytken mun vanhan Peeevee Supreme XL:än FX looppiin! Siitä sitten Marshall Cabbiin!

Nä biisit soitan (sooloineen) sitten eniten just nyt!

Ozzy - Mr. Crowley
CoB - Everytime I Die
PanterA - Walk & Domination
Slayer - Raining Blood & Angel Of Death

:headbang:

Jepps!

~Ville
 
PRS,%20FILLEV,%20PEEVEE%20o%20MARSHALLx2.jpg


Tos olis joku aika vanha foto! Ei oo Mun PRS, vaan kaverin! Jepp jepp...

~Ville
 
kyllähän tuo skitan prkl soi niinkuin olen jo sanonut,ostin säshköisen version tuossa viikko sitten,sen nimi on aria-STG series sinisen värinen malli,ja vahvistimena toimii nähtävästi roland....tuossa tuli needled 24/7:niä tänään treenailtua,kaveri kävi soittamassa kanssa,dimmua sun muuta (siis kaveri soitti)itse osaan nothing else mattersin ulkoa,buutumin wasp coverin ja ramones cuuverin...myös Didon Hunter biisin osaan soittaa ja olen ylepä siitä :kickass: :Shedevil: :Smokedev:
 
kyllähän tuo skitan prkl soi niinkuin olen jo sanonut,ostin säshköisen version tuossa viikko sitten,sen nimi on aria-STG series sinisen värinen malli,ja vahvistimena toimii nähtävästi roland....tuossa tuli needled 24/7:niä tänään treenailtua,kaveri kävi soittamassa kanssa,dimmua sun muuta (siis kaveri soitti)itse osaan nothing else mattersin ulkoa,buutumin wasp coverin ja ramones cuuverin...myös Didon Hunter biisin osaan soittaa ja olen ylepä siitä :kickass: :Shedevil:
 
kyllähän tuo skitan prkl soi niinkuin olen jo sanonut,ostin säshköisen version tuossa viikko sitten,sen nimi on aria-STG series sinisen värinen malli,ja vahvistimena toimii nähtävästi roland....tuossa tuli needled 24/7:niä tänään treenailtua,kaveri kävi soittamassa kanssa,dimmua sun muuta (siis kaveri soitti)itse osaan nothing else mattersin ulkoa,buutumin wasp coverin ja ramones cuuverin...myös Didon Hunter biisin osaan soittaa ja olen ylepä siitä :kickass:

EDIT: srry tuo viesti tuli vahingossa KOLME kertaa,kun tämä jotain hidasteli,pyydän anteeksi
 
Juu, onhan tossa kolme vuotta tullut soitettua. En ole mitenkään teoreettisesti kovinkaan oppinut, vaan harjoittelen nopeutta tablatuureista. Kitara onkin lähinnä vain väline säveltämiseen minulla. Oli pakko hankkia jotain, jotta noita riffejä voisi kirjoittaa ylös ja kitara tuntui mielekkäimmältä. En myöskään oikein tiedä kitaroista mitään, olen aina ihan pihalla ku jengi puhuu jostain specseistä jossain... Joten en tähtää mihinkään kitarasankarin maineeseen :/

Löytyy pari kitaraa. Akustinen Raimundo ja Ibanezin sähkis. Tarkkoja malleja en muista, kun nyt olen töissä. Line 6 spider-vahvistin löytyy myös.
 
BurningAngel said:
Juoppo: Ootkos kuullu siitä editistä... saat poistettua noita tupla ja triplapostauksia. :p

mikä vittu se o =D vituttaa vaan kun tosa kitaraa virittelin niin kieli vittu katses ja huomen sunnuntai eli ei oo kaupat prkl auki o_O
 
No, mulla on Ibanezin Artist 80-luvulta (ei ehkä kovin Metal, mutta siinä on aika sika hyvä ääni :) ). Sitten mulla on modifioitu B.C. Richin halpiswarlokki, Landolan teräskielinen westerni ja halpis nailonkielinen, Marshallin MG100HDFX-nuppi (kytketty stereoihin) ja MG15CD-vahvari.