Soitettu on

TheEvhillBeckhaMan

Kurkkaamme Perseeseen!
Jan 7, 2002
29
0
1
39
Helvetistäpä tullaan!
Visit site
Oon koko ikäni musisoinut kitaralla, pianolla, rummuilla ja bassolla ihan mielialan mukaan ja oon kyllä omasta mielestäni aikamoinen monitaituri, sillä basistina säveltelen kaikkee ja yritän koveroida kaikkee metallii ja rockii. Oon itseoppinut soinnuttaan vasurilla pianon ja soittaan rummuilla tuplapedaalilla (jonkun verran), ilman kokeneemman apua. Kitaransoittoo harjottelin musan tunneilla, ja bassoo tuli siinä ohessa. Kun osaan soittaa kaikkee, niin pystyn paikkaan poissaolevaa tyyppii, niin voidaan basistiks hommata varalle joku ihan vaikka Naskalin Ville... tai sitten ei... No, mut itseoppineena voi soveltaa ja soittaa muutakin, kun kissanpolkkaa!

Mut Snapsitap, TAPIIRI ON TUHANNEN KIVEN KOVUNEN JA HELVETTIÄ KUUMEMPI! JA SELLASENA SEN ON PARAS PYSYÄ!:D
 
Anteeksi jos kyseenalaistan mielenterveytesi, mutta oletko harkinnut psykiatrille menoa tai ostaa sellanen mukava käsiase? Tuossa postissa nimittäin ei tahdo olla mitään järkeä. Jatka samaan malliin :lol:
 
ei tossa kyllä mitään järkeä oo kauheesti..
invasion.gif
 
Niin siis tää juttu pitäis ehkä olla Snapsitapin jutun Soittopaikoista ja oppimisjutuista, mut tyhmyyspäissäni ja päissäni en oikeen saanut sijoitettua korrektiin paikkaa, pahoittelen, mutta jatkakaa kommentoimista, siis ponttihan on se, et oon itseoppinut soittaja...:confused:
 
Voi helvetetti teiän kanssa taas Beckhamies ja snapsiTAPPI!!! Kyllä joo huomaa että tää on tarkoitettu määrätyille henkilöille tää "Triitti"... Tapiiri todellakin on kivenkova jeejeejuttu tai jotain vaikka ei täällä oo mainittua mua ollenkaan vaan mun kitara...:(
Mutta en ole katkera(pu)... voi vittu...
 
tapiiri KÄMMENNIEMESTÄ... kyllä sen jo kaiiki tietää et te teiskosta ootte..=) ja eihän se joona setä mikään katkarapu oo..=) mut mikkosedästä en aina ois nii varma...=) tai jutesta...=)
 
ja ton iivilmänin mielen terveys kannattaa todellakin kyseenalaistaa...=) tai no... mikä mielenterveys...=)