Tahtoo Soittaa SähköSkebaa!!!

Kyllä se kitaransoitto ei pojat mitään kilpavarustelua ole. Kyllä ne kitaristit joukosta erottuvat vaikka vain pyllyä kaivaisivat *NAURAA LOL* Kyllähän sen ymmärtää ettei näin pienestä maasta kuin Suomi ei löydy kitaristeja. Onneksi meillä on hyviä mäkihyppääjiä *NAURAA LOL*
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
WildChild, mimmostas hintaa ajattelit RR:stä?

Ai siis siitä uudesta? No se on "paketissa" että se olis 900-1000€ niinku uus.. mutta se mun vanha, nii sen hintaa en osaa sanoo vielä ku se ei oo vielä tullu takasi..

Ja sitte se uus RR3 on viimeinen rr3 minkä musamaailma suomeen toi.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Sitä vanhaa tarkotin...


Voi kyllä olla että en malta myydä mutta katotaan.. siihen on uponnu aika paljon rahaa... mm. EMG zakk wylde mikkisetti, kultanen hardware, maalaukset ja plexin poisto(eli siis puulla umpeen) ym.ym...

mutta katellaan ;)
 
Originally posted by Lord_Jomo
Juups, eli olen ostamassa sähköskebaa ja aattelin kysyä Teiltä jotka soittavat sähköskebaa että mikäs olisi semmoinen hyvä merkki ja minkäslainen semmoisen hinta olisi?
Sitten vielä että tarviikos mennä minnekkään musiikkiopistoon vinguttamaan lastenlauluja vai oppiikos ilman kursseja soittamaan skebaa niin hyvin kuin elävä legenda Ritchie Blackmore? Ja tietenkin vielä että mistäs semmoinen kannattaisi ostaa/tilata.

JACKSON on hyvä merkki.Itelläni on Jackson Warrior XT ja se on mielestäni hyvä.Makso n.800 €
Mutta se on hyvin tärkeää,et itte pääsee kokeileen.

Minä oon musiikkiopistos ja en oo yhtään lastenlaulua joutunu soittamaan :lol: .Mielestäni olen kehittynyt musiikkiopistos,mut eihä sekää tietenkää oo pakollista.Toki eihän siitä haittaakaan oo,jos on vaikka ollu mus.op. kitarakursseilla.

Onhan niitä hyviä itseoppineita kitaristejakin (Jani Liimatainen,Sonata Arcticasta).

Ja kitara kannattaa ostaa ehottomasti Nurmon Top Soundista.Suosittelen neljän vuoden kokemuksella.
 
Saiskohan tommosella 500-600€ uutta skebaa vai pitääkös ostaa käytetty?
Sitten vielä että mitäs tommone pieni vahvari maksaisi? Ja entäs särkijä + pedaali ja tartteekos tommosia edes?
Ja sanokaas joku hyvä kauppa Tampereelta mistä voisin ostaa skeban?

:headbang:
 
Kuinkas paljon musiikkiopiston kurssit maksaa noin keskimäärin? ja käytetäänkö omaa kitaraa vai saako sieltä lainaksi?

Kyllähän minä uuden ja kalliin kitaran ostaisin mutta kun on köyhä opiskelija eikä ole säännöllisiä tuloja niin paha mennä maksamaan 1000€ kitarasta.
 
Originally posted by Lord_Jomo

Ja sanokaas joku hyvä kauppa Tampereelta mistä voisin ostaa skeban?

:headbang:

Tammer-piano ja soitin. Ehdottomasti paras. Ainut Tampereella mikä myy Jacksonia. Oon ollu tuo itseasiassa duunissa.... :p

JA, kuhan pysyt Ahosen musiikista erossa ni kaikki on hyvin :lol:
 
Originally posted by Hepatiitti
Vähänkö on legendaarinen puoti...

- "Terve. Mä kokeilisin tota skittaa."
- "Ei niitä saa kokeilla. Ostaksää sen??"
- "ööh...?"
Tampereen Musiikissa on niillä on yleensä sama asenne minuun.

- "Voisinko testata tuota sähkökitaraa?"
- "Ei tänään. Osta kitara, ja soittele sillä"
- "*Vilkuilen testi-paikkaa* Et näköjään osaa virittää kitaraa edes?"
- "No tottaikai! Liian helppoa!"
- "Empä usko. No viritä se, jos haluat hyvän kuvan itsestäsi"
- "Ei tänään"
- "*Kävelen liikkeestä ulos* Vittu, mikä juntti"

Pitääkö mun olla joku saakelin rikas strara, että voisin soittaa sähkökitaraa. :mad: