Tehkää minulle palvelus!!!

Ai Throne of Chaos vai? okei eka levy muistuttaa Bodomia, mutta se on ihan vitun loistava! Ja mitä tulee Throne of Chaosin Pervertigo levyyn niin se kusee Bodomia otsaan :D Se ei edes muistuta Bodomia! YHTÄÄN!

Älkää nyt hyvät ihmiset viittikö pilkata sitä Adminia! :mad: Se on nimittäin ollu ainakin mua kohtaan aika helvetin reilu. No jaa... ehkä se suuttuu suht helposti jos sille vittuilee, mutta kuka käskee mennä vittuilee sille? Tuntuu tuo äijä muuten tuntevan aika paljon porukkaa näistä hevipiireistä. Ihan vaa btw...

Joo ja se lesoaa sillä aika paljon! "Joo kyllä se on sen ja sen merkkinen, koska olen soittanut sitä" -tuossa oli puhe Kriden kitarasta

"Ei mua vaan harmita kun olen kuullut ne biisit monasti ennenkin" -tuossa oli puhe siitä kun Norther heitti muutaman uuden biisin Nummirockissa...

Se admin oli ihan hemmetin mukava aluksi, mutta nyt sillä on vissiin noussu kusipäähän!?

No joo.. täytyy myöntää etten oo Throne Of Chaosilta muuta vissiin kuullukkaan ku ton eka levyn.. ja mun mielestä se oli aika Bodomia.. mut ei yhtä hyvää. Noh.. kyl sekin oli kuunneltavaa.. :)

Northerin keikalla naurettiin Nummissa kun meni kitaroista virrat siinä yhdessä välissä.. :lol:
oli hassun kuulonen ku ainoastaan rummut ja laulu kuulu :lol:

eikai ne yritä mutta ottanu vähä liikaa vaikutteita bodomista... mun mielestä...

ne ite aina selittää että ne kuuluu vaa samaan genreen mutta eih... kai Kalmah yms. kuuluu samaan genreen muttei niitä silti verrata paljon ikinä bodomiin. miksi? no sitä voi miettiä...