Tehkää minulle palvelus!!!

noh, ihmettelen myös ettei kalmahia verrata..ei saatana northerissa kuulosta mikään muu samalta kuin tuo ääni!!ja Suotana, ei myö olla sille vittuiltu, sehän vittuili meille ja ankarasti vaikka ei sanottu mitään pahaa!ja toiselle vittuiltiin vaan kun se on raisiosta...aika vittumaista!ja mut bannattiin koska leikilläni pyysin sitä ja mulle sitten sanottiin että pistänpä sut vähän jäähdyttelemään...

no suotana!mikset käy lukemassa esim.topic "nyt on mitä laittaa päälle!"...ellei se ole poistanut mun ja worsen viestejä...mä olen siellä nimimerkillä Raze

No en kai mä mistään suuttunu :lol:

Mut ihan muuten vaan aattelin et teurastetaan sut :D

Joo.. noi wannabeet kyl alkaa siihen malliin hyppiin silmille et niitä pitäs ojentaa.. Eiköhän ne sit ku ne lukee ton sun jutun niin ala haastaan riitaa :lol: :lol:

vitun posthunterit!!

no, mä lopetan vittuilun.. ni ette saa enää niin helposti mulle vittuilemalla posteja...

ettekö oo tajunnu, että tota warmania vaan vituttaa, ku mulla on saman tapanen (yhtä ruma) kuva ku sillä, ni se vittu matkii noita mun juttuja! vois vaihtaa ton, ni matkiminen loppus..

oliko muuta?

Vitun huorrraaaa koirrrraaaat! HILJJJAAAA!!!

Suatana ei mikään ihme jos se on sinua kohtaan reilu kun äijä tekee niitä tabuja... Odota vaan kun olet tehnyt kaikki tabut niin se hirttää sut palleista! ;) :D