Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Why can´t I get the picture thing to work?!:mad:
Damn it! Either me, or Strangey is stupid and I have my suspections about the answer...:rolleyes:
 
well hello :)

talking about pictures, can anyone help me with that? how the hell do i post a pic under my name, like yours?


thanx
 
Originally posted by Katmandoom
well hello :)

talking about pictures, can anyone help me with that? how the hell do i post a pic under my name, like yours?


thanx
I don´t remember anymore, belive me, or not!:loco:
It had something to do with "avatars". Click f.a.q and I think there might be some light to the question.

Tcall: :mad: :mad: Pokemon rules!
 
ääääää...toutal lost nau...minen ossoo käyttöö tätä :cry: satuin löytämään tämän testing testing jutun tuolta jostain, ja kokeilla nyt jotain edes,kun suomalaisen sattui vielä löytämään...äh juu...mihin olen taas liittynyt...*avuton* :confused:

pokémon rox ;)
 
No helevetti!:)
Teretulemast Zeanra, oikeasti mukavaa törmäillä vähän muihinkin suomalaisiin, kuin aina vaan tuohon Eddyyn (kaikella hyvällä, Eddy! :D )

Mistä tulet ja miten tänne löysit?
 
Jee! :)
No tuota, minä vähän niin kuin vahingossa tänne löysin...Olin Dark Tranquillityn sivuilla, ihan vain aikaa tappamassa ja muillakin bändisivuilla käväsin...Luulin tätä joksikin mailing listiksi, siis sellaiseksi, että kysyisestä bändistä saa jotain kivaa tietoa, milloin tulee uusia levyjä etc. No, ei tämä sitten ollutkaan sellainen :p
Turuuuuun läheltä olen, tällaisesta kärpäsenpaskakylästä :lol:
Jouh....hmm...pitääkin alkaa tutustumaan muihinkin täällä...mutta ensin pitää opetella käyttämään tätä, aika käsittämätön vielä..Pahus kun ehdit tuon Psyduckin jo ottamaan ;)
 
Originally posted by Anssi
mukavaa törmäillä vähän muihinkin suomalaisiin, kuin aina vaan tuohon Eddyyn

:rolleyes:



:lol:

Tervetuloa vaan Zeanra! :)
Onhan täällä muitaki meikäläisiä, ne tosin ei oo nyt vähään aikaan tälle osastolle näköjään eksyny.

Kyllä tämä systeemi aika äkkiä tutuksi tulee, ei muuta kun kattelet vaan ympärilles niin kyllä se alkaa pikkuhiljaa aueta. Ja kysyä saa, ja pitää, luonnollisesti aina jos on jotain epäselvyyksiä. :)
 
joo, osaan minä jo kirjautua ulos :D se on edistystä se, kesti ekalla kerralla vähän etsiä se log out -namikka...Hmm..miten tuohon alas saa jotain kivaa tekstiä tuolla lihavalla fontilla? *vilkuilee yläpuolella olevaa pitkää kuukkelisarjaa* tahtoo kanssa kuoten...Ja sen kuvan, avatarsysteemin saa.....ömmm...*ottaa riskin ja liksuttelee kaikkea,mitä voi klikata*

pärkele :loco:

jooh...mitäs musiikkia työ kuuntelette? *veivaa tällä hetkellä MDB:n uusinta*
 
Noh, ton signaturen saat laitettua user cp valikosta, kuin myös avatarin. Sieltä ku kattelet niin varmaan löydät.
Edit profilen alta löytyy signature ja tuo teksti tossa nimen alla. Edit optionsista löytyy avatar.


Musiikkimaku? Lähinnä perinteinen metalli, Iron Maiden, Black Sabbath jne. Tosin melko paljon tulee myös kuunneltua hiukka raskaampaa tavaraa kuten esim. Sepultura jne. Plus kaikenlaista Suomi-hömppää... :D

Lyhyesti sanottuna kaikki kelpaa mikä vaan kuulostaa hyvältä. ;)
 
Kaikenlaista soopaa minäkin kuuntelen. Stoneria viimeaikoina. Fu Mancua ja Kyussia, ym.
Danzig on loistava ja samoin tietysti Misfits.
Tuleepa tietenkin välillä kuunneltua tuota perinnehevin puoltakin, mutta viimeaikoina vähän. Silloinkin, kun kuuntelen on kyseessä Maiden tai Sabbath, ei juuri muut.

Slayer, Sepultura, Fear Factory, jopa Satyricon joskus harvoin.

Välillä tekee mieli kuunnella konemusaa ja kuuntelen silloin Hocicoa, joka on aikamoisen rankkaa "diskomusaa" ja silloin tällöin kuuntelen industriaalia.

Hiljaisempi musiikki, tyyliin Nick Cave on myös kohdallaan.

Elikkäs siis, voisi sanoa, ettei minulla mitään musiikkimakua ole. Kaikkea soopaa sitä vaan tulee kuunneltua.

Niin ja nykyään kun asustelen täällä Keski-Suomessa, Korpilahdella (Jky:stä etelään semmoset 28km), niin tulee käytyä Lutakossa keikoilla. Odottelen kieli pitkällä Maj Karman Kauniit Kuvat -orkesteria saapuvaksi.
 
Tietysti pitää muistaa mainita myös rokkiremellys, tyyliin Hybrid Children, Wildhearts, Hellacopters, The Hives, The New Bomb Turks!

PS. Psyduckiani ette vie!! ;)
 
Ouh....en minä kehtaakaan mitään enää sanoa,varsinkaan mitään pumppuja...eh...Joo,minä kun kuuntelen tuollaista uudempaa,siis en oikein mitään "perinteistä" metallia,heviä tms,kuten mainitsemanne. Mutta pidän kyllä Black Sabbathista,Sepulturasta (molemmista joskus levyjä ollut,mutta ei enää),Danzigista (jokunen levy jopa löytyy),Fear Factorystä etc. Ja Nick Cave on listalla,että kuulla pitäisi.

Hmm..mitäs minun hyllyltäni löytyy...vähän kaikkea metallia tykkään kuunnella; Opeth,Katatonia,Dark Tranquillity,My Dying Bride,Moonspell,Lacrimosa,Darkwell,In the woods,Therion,Tristania,Anathema,(Darkthrone,Burzum),Howling Syn,Sisters of Mercy (rockia tämä kylläkin),The Sins of Thy Beloved,(Arcturus,Blind Guardian,Lake of Tears),Suspiria,Sopor Aeturnus etc...ja sitten jotain suomalaista,Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus....öö...siis vähän kaikkea kuuntelen :) mikä kuulostaa hyvältä.

Minun täytyy kyllä häpeäkseni myöntää,etten ollut kuullut Maj Karman Kauniit Kuvat -orkesterista mitään,kunnes heidän uuden videonsa näin. Ja ei ollenkaan hassumpaa ollut.

Pöh. En voi olla Psyduck *katselee suruissaan laukussaan roikkuvaa ankkaa*..no olen sitten joku muu ökömön...ehkä :p
 
Status
Not open for further replies.