Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Vai että täällä opiskelemassa...et sitten kauempaa viihtynyt :D joo,kukapa täällä viihtyisi,ei täällä ole mitään...

Jep,niskalaukaus kaikille truu iivileille.

Hmm,voisin koittaa sendiä sinulle jonkun kuvan,kohan kotio pääsen ja jos pääsen nettiin...Tosin yritän itse vielä,en minä näin helposti luovuta :heh: Pidetään tarjous mielessä,kiitän. :)
 
No en viihtynyt en. Ei paikassa itessään mitään vikaa ollut, mutta koulunkäynti ei vaan maistunut. Palasin syyslukukauden lopulla takaisin tänne kotikonnuille ja aloitin seuraavana syksynä lukiossa...

Ironista? :err:
 
Eddy: Heh...olen itsekin useaan otteeseen miettinyt,mitä minä täällä lukiossa teen..

Anssi: Hmm..vaikka Salo onkin pieni paikka,jossa kaikki tuntevat toisensa,ei kyllä tunnu tutulta tuo nimi...Oletko sinäkin jotenkin yhteydessä Saloon? :)

(Fintroll-juttu) :lol: :lol: :loco: siitäs sai...ihme epeleitä ne niine purjepöksyineen..minuakin ovat ahdistelleet *niskakarvat nousevat pystyyn muistoista* hrr...niskalaukaus kehiin taas...Äh,minen ole vielä Finttrollia kuullut,mutta haluaisin kyllä...mistäköhän saisi maistiaisia...

(Koria Roll/Hybric Children) :lol: Ihme ettei minulta ole vielä tultu huumeita kyselemään,en kuitenkaan ihan "normaalilta" näytä...tarjoamista on kyllä yritetty...Hmm..olisitte perkele myyneet jotain nöyhtää ja pyytäneet sikahintaa siitä :heh:
 
Ei ole yhteyksiä Saloon ja tämän tuttavuuteni perusteella en ole saanut siitä kovin hienoa kuvaa! ;)
Mätämunia on tietysti joka kylässä.
 
Hommataan ventereiden sumopainijoukkue raiskaamaan se... :heh:

...

Mutta sehän saatana nauttis kuitenki joka hetkestä... PRKL! :(

Vai alettasko puhua konttikielellä?

Konko ontti kova hyntti kodea intti?

:loco:
 
we're doomed...:cry: *wears a flower dress* hmm...jos vain pakotetaan sitä katsomaan Hannu Karpoa ja kuuntelemaan Juha Vainiota...?

Tai voidaan myös puhua dve-kieltä!

Vidvetun sadveetanan rudvenkkari :loco:
 
Originally posted by Anssi
Ei ole yhteyksiä Saloon ja tämän tuttavuuteni perusteella en ole saanut siitä kovin hienoa kuvaa! ;)
Mätämunia on tietysti joka kylässä.

:D ja tänne tuntuu enemmän niitä mätämunia kertyneen...*huoh*

*jännittää,osaakohan nyt tuon quote-jutskan*
 
Originally posted by ~Zeanra~


:D ja tänne tuntuu enemmän niitä mätämunia kertyneen...*huoh*

Ja jostain syystä meikäläinen törmää aina niihin mätämuniin...
Oli paikka kuin paikka. :bah:
 
Originally posted by Eddy


Ja jostain syystä meikäläinen törmää aina niihin mätämuniin...
Oli paikka kuin paikka. :bah:

:lol:

Hmmmh..tulipa mieleen,kun tuossa yhteen postiin vastasin..Roolipelit kun usein yhdistetään raskaamman musiikin kanssa,niin pelaattekos niitä?
 
Ei ole tullu viimevuosina pelattua kauheasti. Joskus silloin 14-16 vuotiaana se oli mitä parhainta ajanvietettä, mutta nykyään ei vaan osaa keskittyä sellaisiin.

Suosikkipelejä on Warhammer ja Werewolf. Tottahan myös Vanha paha Kyberpunk.
 
Originally posted by Anssi
Ei ole tullu viimevuosina pelattua kauheasti. Joskus silloin 14-16 vuotiaana se oli mitä parhainta ajanvietettä, mutta nykyään ei vaan osaa keskittyä sellaisiin.

Suosikkipelejä on Warhammer ja Werewolf. Tottahan myös Vanha paha Kyberpunk.

Hmm..silloin joskus 14-16-vuotiaana... :p Miksei jaksa keskittyä? Se on oikein mukavaa ajanvietettä vielä myöhemmässä iässäkin :) Tai sitten on vain jämähtänyt tuohon 14-16 vuoteen..
No joo,itsellänikin melko pitkä tauko ollut,ei ole vain ehtinyt. Joku on töissä,joku muuttanut pois,jotkut ovat koulussa. Blaeh.

Sotakinkkuilijat :D
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hmmmh..tulipa mieleen,kun tuossa yhteen postiin vastasin..Roolipelit kun usein yhdistetään raskaamman musiikin kanssa,niin pelaattekos niitä?

Joskus yläasteaikana tuli pelattua KERPiä ja D&Dtä mutta kun peruskoulu loppu niin peliporukkakin hajos. Oon tosin kaverin kans harkinnu uuden porukan kasaamista... Saas nähdä.
 
Status
Not open for further replies.