Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Heh, empä usko että tarttee musiikkimakuaan peitellä, ainakaan näin meidän kesken...;)

Hah, sitten kiusaamaan Andea... :heh: :D
 
Eddy: NOOOOOO!!!!!!:mad: :mad: :cry: :loco:
MINUN!!:cry:

Zeanrahan kuuntelee aika pitkälti samanlaista musaa, kuin eräs ystäväni, joka kirjoittelee sfperkeleen messulaudalla nimellä acidchrist.
Sopor Aethernus ja Sisters of Mercy nyt lähinnä tulee mieleen.
Ensinmainittua pitäis munkin joskus kuunnella. Ei se voi ihan huono bändi olla, vaikken ole ikuna kuullutkaan.
Maj Karman Kauniista Kuvista en itsekään juuri paljoa tiedä, muuta kuin, että kelpo bändi.
 
Jaa-a, hankala sanoa...
"Ankka, vaiko eikö ankka, kas siinäpä pähkinä." Vai mitensenytoli... :D

Käyköön armo tällä kertaa meikäläisen puolelta... :p
 
Hmm...taas täällä...piti kouluun vaivautua 45 minuutiksi vain istumaan..blaeh..tai eihän siellä muuta tehdäkään....Koska olen utelias ihminen,kyselenpäs teiltä lisää :) Käyttekös paljon keikoilla? Missä viimeksi? Heh,hankin vain pahaa oloa itselleni,sillä jumitan täällä enkä pääse koskaan mihinkään :p ja kun ei sitä ikääkään vielä ole...pöhkis...

Joo,nyt pois levykauppaan kuolaamaan. :loco: *leikkii häppinaamoilla*
 
Clipsy: No, the test area thingy is just a camouflage operation. Unfortunately you have found us out. You have to be terminated. Bye.


:loco:


Nooh, eipä tuota juurikaan tule keikoilla käytyä. Meikäläinenkin kun asuu sen verran syrjässä.... Ja kun opintotukikin on mitä on...
Viimeksi kävin kesällä kaverin kans kattoon Popedaa, tai siis lähinnä olin kaverilla seurana. Mikäpä siinä kun kaveri kerran makso sisälle ja tarjos parit oluet. :D
Varsinaisesti kävin keikalla nauttimassa musiikista helmikuussa. Children Of Bodom oli silloin tossa kohtalaisen lähellä keikalla.
Sonata Arctica ois samassa paikassa 24. päivä mutta kun perskeles on velvollisuuksia. Saan nääs järjestyksenvalvojana nauttia Yölinnun musisoinnista paikallisessa tanssipaikassa... :err: :lol:

Minkäs verran olet vielä alaikäinen, jos kärsii kysyä? ;)
 
Opintotuki,mikä opintotuki..??? :heh: Kärsin jatkuvasti kroonisesta rahapulasta...äää...ja mitään tukia ei saa...life is so unfair :( :p

Ilmaisesta viinasta ei ikuna kieltäydytä! Vaikka pitäisi vanhusten hoitokodin humppabileisiin mennä...ei! :D :D

Eh...17 tuossa täytin jokin aika sitten *ooh,aah* ihan tarpeeksi alaikäinen :p

Hmm..viimeksi minä olin Ruisrockissa :p siellä tuli jotain nähtyä...johonkin pitäisi kyllä päästä. Turussa olisi 24. päivä Enochian Crescent ja joku muu,mutta se on K-18..höh..

Järjestyksenvalvojana? Olin parin vuoden ajan 9-13 vuotiaiden diskoissa töissä :loco: jumalauta,ei sitä kestänyt,pikkuipanat koviksina konttaamassa ja turpa meikissä....uh...never again.. ;)
 
Hmmm 17...
Vittumaisin ikä jonka tiedän. Liian vanha ajelemaan mopolla, kevarikorttia ei kehtaa hommata kun seuraavana vuonna saa jo autokortin, ja mikä pahinta ei mitään asiaa kapakkaan...

Hemmetti, pitää mennä ettei myöhästy linkusta....
Jatkampa reilun puolenteunnin päästä kotoa tätä postia... :D
 
Mä kävin vastikään Lutakossa kattelemassa Apulantaa. No, eipä se ole aivan meikäläisen bändi, mutta olinkin kivan tytön kanssa reissussa, joten pieniä uhrauksia joutuu aina välillä tekemään. Ihan OK bändi kuitenkin, kovasti parempi, kuin jotain viis vuotta sitten.

Niin, ens viikonloppunahan Lutakossa olis YUP. Tuskin meen kattoon, ellei pyydetä ja kyytiä tarjota. Oon kuitenkin nähny sen pari kertaa livenä. Mutta sitten viikon päästä viikonloppuna olis se Maj Karman Kauniit Kuvat. Sitä ei voi jättää väliin.
 
Hmmm... Mihinkähän minä jäin... :err:

Niin joo, tosta järkkärin hommasta. On se tosiaan aika tuskaa olla just jossain diskossa koko ilta kattomassa ku pennut örveltää kahen pullon humalassa. Ei se niin paha oo noissa ala-aste ikästen karkeloissa ku ne ei vielä tuon viinan kans lotraa, mutta ne vähä vanhemmat... :ugh:
Aina sinne eksyy joitain kaheleita punaniskoja jotka rällää autoillaan siinä pihalla ja joiden kyytiläiset juo viinaa ja vittuilee kaikille. Viimeksikin oli eräs vastaava tapaus. Menin takavarikoimaan pojilta pulloja ihan kaikkien säännösten ja pykälien mukaan ja meinasin saada turpaani. Hieman rotevamman kaverini kanssa piti käydä heille mainitsemassa neljä kertaa ennen kuin uskoivat jotta voivat mennä jonnekkin muualle litkimään niitä viinojaan...

No joo, jospa noissa tanssi-illoissa ois edes hieman rauhallisempaa...
 
Kyllä, mahtava ikä tämä tosiaan. Samalla liian nuori ja liian vanha, ei saa mm. alennuksia juna- ja bussilipuista enää. Pieni korjaus tuohon Enochian Crescent -juttuun,se siis on 17. päivä,vallan hämäännyin tuosta 24. päivästä :D

Apulantaa minäkin joskus olen käynyt vahtaamassa, uhraus sekin oli.. :) Se oli joskus silloin kaaaaaaaauan sitten *raapii partaansa* kun täällä vielä järjestettiinkin jotain. Nyt ei enää mitään, kun...*krhm*...joku viskeli monitoimiveitsellä Rasmuksen Lauria. Mycket bra.

*hörähtää tanssi-ilta -jutulle* Joo, tuollaista se sitten on... :) Kannattaa tosiaan olla joku kaappi kaverina..tosin naisia ei pahemmin taideta mätkiä,jokin raja sentään..vaikka olisin valmiina nassuun tinttaamaankin ;)

Kamalaa,löysin kurjastosta yhden seedeen,joka olisi viimeinen seedee mikä sieltä pitäisi löytyä...meni yli ymmärrysten jo...maailma on ihmeellinen paikka.
 
Hetkonen...
Asusteletko kenties Salossa tai siinä lähistöllä?

Jeps, en usko että sentään naisten päälle kävisivät-- Tai siis, no niin no, kuitenki...

Kirjastot on kummallisia paikkoja. Paikallisesta pääkirjastosta löytyy jopa Sepulturan Against... :err:
Varmaankin ainoa metallilevy koko kirjastossa, pistää vain miettimään miten hitossa ne semmosen on sinne hankkineet... :err:
 
Joo, Salossapa minä...nyt se sitten paljastui... :p älkää koskaan tulko tänne,ellette jo sitten ole täällä... :err:

Hmm..kyllä minä tiedän miespuolisia henkilöitä,jotka ovat toimittaneet naisia sairaalakuntoon, he hieman "innostuivat" ja heillä on lupa hakata naisia,koska ovat true bläckäreitä...yöks...karttakaamme heitä.

Täältä löytyy ainakin kaksi Sepulturaa! Eilen sain yhden lainaksi,kun se sattui paikalla olemaan...Lisäksi täällä on Paradise Lostia,Lake of Tearsia,The Curea,Mansonia,Cradle of Filthiä,69 Eyesia,HIMiä,Bad Religionia (punkkia kylläkin,mutta silti),Nightwishiä ja ties mitä. Ja sitten se eilinen yllätyslevy,Katatonian Last fair deal gone down...(!) Siis edes fanaattisella musiikkiystävälläni ei ole sitä...örh..Kohta täältä löytyy varmaan Opethiakin...viiks...

Hmm...eilen koitin tuota avataria...Minusta ei ilmeisesti pidetä,vittuiltiin suoraan päin naamaa...Miljoona kertaa kokeilin,mutta tuli vain "image is too large". Kun sitten vihdoin sain sopivaan kokoon,tuli että se ei ole gif tai jpg,ja se pitää olla sellainen...ja paskat...*huoh* :loco:

Hei miten saa tuo originally posted by...-jutun..?
 
Ton lainauksen saat tehtyä viestin lopussa olevasta nappulasta 'quote'.

No hemmetti, olin 'opiskelemassa' Salon amiksessa kolmisen vuotta sitten... Tosin asuin HAKTOn asuntolassa siinä Halikon puolella.

No joo, nuo tuommoset 'true evil pläkmetalmen' joutas kuopata kaikki... Hieman järkijättöistä puuhaa.

No mikäs avatarissa oli vikana?
Jos haluat, niin voin tekasta sulle jostain kuvasta sopevan avatarin. Kunhan vaan hommaat kuvan mistä tehdä.
 
Status
Not open for further replies.