Helvetin helvetin helvetin saatana...matikasta 6½ !! aaaaaeeeeeääääööööörrrghhh.....iih*muksauttelee päätään 17" näyttöön* No tuo taisi olla loisto numero,suurin osa ei päässyt edes läpi...Pitää mennä polvillaan madellen opettajan eteen ja räpsyttää silmiään oikein nätisti ja pyytää,joskos voisi saada seiskan todistukseen,se vielä kävisi,en halua kuutosta..Typerä koe >:[
No, ois ehkä voinut olla hieman valinnanvaraakin... Mutta kun sitä pitää olla niin stnan ujo ja laiska. Olin viimeisiä 'parinmuodostuksessa'...
-Jooh,sama juttu täällä,en uskalla taikka kehtaa yksinkertaisesti mennä pyytämään ketään..Olen pessimisti,ajattelen että se kuitenkin vastaa kieltävästi,ei minusta kukaan pidä,ja sitten ei ole kivaa...hmh,sitten vielä mietin miksei minulla ole paria kun en tee sen eteen mitään...Mutta ei se ole niin helppoa..odotan,että joku tulee kiltisti pyytämään miuta tanssahtelemaan. Tuntuu kyllä,että jään ilman heeboa,voin vaikka kehitellä jotain että pari sairastui tms..Tai sitten minulle määrätään "jätepaloista" joku,niin kuin ennenkin. Kerran minulla oli sellainen pari,joka sai verenkierron loppumaan kädestäni puristusotteellaan,ja kun neito piti sirosti siirtää vierelle,niin se viskeli minua pitkin salia. Tuskaisena siinä sitten nyyhkytin päästämään irti.
Niin no. Siihen kyllä tottuu. Itse en nyt loppujen lopuksi kovinkaan paljon erotu muusta 'nuorisosta' muuten kuin pitkien hiuksieni puolesta. Ja kesäaikana farkkutakkini takia, mutta vain koska olen ilmeisesti paikkakunnan ainoa yli 15-vuotias jolla on puserossaan selkämerkki, ja vieläpä Iron Maiden sellainen...
Jostain syystä kyseinen merkki herättää kaikissa kolmikymppisissä ilmeisesti jonkinlaisen takautuman tms. koska melkeimpä aina siitä tulee joku jotain sanomaan.
-Heh. Joo,noinhan tuo on,muistot palaavat mieleen...
Viimeksi paikallisessa kapakassa eräs tyyppi tuli huomaamattani taakseni seisomaan. Hän otti ponnaristani kiinni joka luonnollisesti herätti refleksini. Kävi ilmi että hän halusi nähdä selkämerkkini paremmin, ja hemmo alkoi selittää kuinka hänellä itselläänkin "silloin nuorena" oli Iron Maidenin selkämerkki ja blah blah blah.
Kaikenlaisia...
-Joo-o
sellaisia ne on...
Hemmetti kun ei olis näin pitkä välimatka niin olisin suostunut ilomielin tanssittajaksi.
-
No onhan noita busseja ja junia...
Tuskin kuitenkaan tarvitsee mitään spurguja lähteä lahjomaan, varmasti sinullekin löytyy partneri. Siis tanssipartneri...
-Hmmmmmmmmmm....
Ach, juu nyt välähti. Täälläpäin ne on tosin juntteja, ikävä kyllä. Mielestäni oikeat juntit saavat kysesten pilottien takia huonon nimen.
- :-D :-D :-D :-D
Hmmm, pitänee itsekin ottaa termi käyttöön. :-D
-Jeh. Kai sanavarastoosi kuuluu jo termi wannabe-true-evil-pahis-teinigootti-vampyyri? Ja karvanoppa-trendipelle-disko-bilehile-glitter-sikamagee-nappireivaaja-lihatiski-pimu?
HAH! Jumankauta mikä mainos!
"Aina ei tarvitse katsoa telkkaria."
-Nii-ih,voi vaikka katsella videoita
Prkl, liian monta hymiötä. Grrrr....
-Niin,tässä on joku hymiörajoitus....höh...ihan pöhköä,minulle se kerran varoitti,että on liikaa häppinaamoja,ota puolet pois...ei sellaista saisi olla...
Hähää! Minä sainkin suklaakalenterin
hiii..
Hmm,pitää mennä katsomaan tuo kuvanmuokkausohjelma,ongelma vain on siinä,ettei koneellani ole muistia downia mitään ohjelmaa :-( Surku. Pitää taas heittää jotain pelejä pois, tai mp3'sia.