Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Koulupäivät on pitkiä. Varsinkin kun joutuu menemään kaheksaan kouluun, koulu loppuu ennen puoltapäivää ja joutuu odottamaan yhteen ennenku pääsee kotiin.

Huominen vituttaa jo etukäteen. Kaheksalta alkaa koulu ja loppuu yheksältä. 4 tuntia joutoaikaa.

Pitäs vissiin tehä maantiedon tutkielmaa noina joutoaikoina. Tsah, jospa kuitenki muistas ensin huomenna tehä musan työn loppuun. Piti palauttaa viime viikolla... :err:
 
Ach so...sama minulla,uusi jakso alkaa huomenna ja 36 tuntia viikossa *huoh* ja kaikki vielä lukuaineita...paitsi matikka,mutta se on sen verran perseestä..*mutisee* Meni nimittäin tuossa ma:na sen koe päin helvettiä,en pääse läpi kurssista ja opettajana on joku uusi idioottipelle,joka ei tiedä hevon vittuakaan talon säännöistä,joten joudun koko kurssin uudelleen,vaikka muuten pitäisi vain koe uusia...argh...
Mutta joo,enpä saisi valittaa,seuraavassa jaksossa on 40 tuntia viikossa,joka päivä 8-16....ihanata....Piti sitten mennä jonnekin vanhojen tanssikurssillekin...En ymmärrä mitä teen siellä,vihaan tanssimista yli kaiken...mutta äiti tahtoo,että menen siihen hömpötykseen ja kaverit myös...eihän minulla ole edes paria,eikä kukaan minua parikseen huoli, kun olen tällainen..:bah:

Hitto,minuakin taitaa vituttaa...

Ai niin,inhottava limainen pilotti ahdisteli minua tänään :err:
 
Originally posted by ~Zeanra~
Ach so...sama minulla,uusi jakso alkaa huomenna ja 36 tuntia viikossa *huoh* ja kaikki vielä lukuaineita...paitsi matikka,mutta se on sen verran perseestä..*mutisee* Meni nimittäin tuossa ma:na sen koe päin helvettiä,en pääse läpi kurssista ja opettajana on joku uusi idioottipelle,joka ei tiedä hevon vittuakaan talon säännöistä,joten joudun koko kurssin uudelleen,vaikka muuten pitäisi vain koe uusia...argh...

Hmmm, eikö kannattas mainita asiasta jollekin korkeammassa asemassa olevalle? Ite ainakin oisin valittamassa asiasta välittömästi....


Mutta joo,enpä saisi valittaa,seuraavassa jaksossa on 40 tuntia viikossa,joka päivä 8-16....ihanata....Piti sitten mennä jonnekin vanhojen tanssikurssillekin...En ymmärrä mitä teen siellä,vihaan tanssimista yli kaiken...mutta äiti tahtoo,että menen siihen hömpötykseen ja kaverit myös...eihän minulla ole edes paria,eikä kukaan minua parikseen huoli, kun olen tällainen..:bah:

No ei ne vanhojentanssit kyllä mitään herkkua ollut. Itsekin suostuin erään, noh, ei niin miellyttävän henkilön pariksi pelkästään lahjonnan vuoksi. Kyseinen henkilö lupasi tarjota oluen jos suostuisin...

Miten niin ei ole paria? Miten niin "tällainen"?

Tarvitsetko Abien seuralaispalvelun apua? :p ;)


Hitto,minuakin taitaa vituttaa...

Ai niin,inhottava limainen pilotti ahdisteli minua tänään :err:

Kysymys. Mikä on pilotti?
Mahdollisimman yksinkertainen vastaus jos mahdollista, olenhan pelkkä yksinkertainen maalaispoika. :p
 
Hmmm, eikö kannattas mainita asiasta jollekin korkeammassa asemassa olevalle? Ite ainakin oisin valittamassa asiasta välittömästi....
-No on siitä opettajasta valitettukin,mutta ei meitä mitään kuunnella. Ja se on opettajasta kiinni,tuo on uusi ja ei suostu joustamaan yhtään. Silleen.

No ei ne vanhojentanssit kyllä mitään herkkua ollut. Itsekin suostuin erään, noh, ei niin miellyttävän henkilön pariksi pelkästään lahjonnan vuoksi. Kyseinen henkilö lupasi tarjota oluen jos suostuisin...
-Heh,noinko epätoivoista jo.. ;)

Miten niin ei ole paria? Miten niin "tällainen"?
-No kuka haluaa parikseen mustiinpukeutuvan mustapitkähiuksisen tyypin,joka kuuntelee ihme örinämusaa :bah: ...Minua tuijotetaan minne tahansa menenkin,ihan kuin eivät olisi ennen ihmistä nähneet. Joku päivä tiputtavat vielä silmänsä ulos kuopistaan. En kuitenkaan niin erikoinen ole.

Tarvitsetko Abien seuralaispalvelun apua? :p
-*huoh* Kohta taidan tarvita...Tai sitten voisin koittaa tuota lahjontaa,ellei muuten niin sitten joku juoppo tuolta jokirannasta..

Kysymys. Mikä on pilotti?
Mahdollisimman yksinkertainen vastaus jos mahdollista, olenhan pelkkä yksinkertainen maalaispoika. :p;)
-:lol: :lol: No pilotti on sellainen henkilö,joka käyttää pilottitakkia. Yleensä miespuolinen. Jalassa sellaisella on tyypillisimmin pillifarkut ja lenkkitossut.Muuten päällä on joku CoB:in paita ja lippis. Ja kaljuja ovat suurimmaksi osaksi. Kuvittelevat myös itsestään liikoja. Jos näet sellaisen,ammu se :loco: Hmm. Ja ne ovat inhottavia,eilen minua seurasi sellainen kirjastossa joka paikkaan ja sitten änkesi kylkeen kiinni haisemaan. Yöks.
 
Hei minä en saa tuota avataria nyt toimimaan :( Miten saan kuvan pienennettyä muuten kuin paintissa? Siis siellä olen sopivan kokoiseksi sen kuvan saanut,mutta se ei ole silloin jpg tai gif kuva...ääää....Ja mistä helkutista löytäisin skannerin?
 
Originally posted by ~Zeanra~
No on siitä opettajasta valitettukin,mutta ei meitä mitään kuunnella. Ja se on opettajasta kiinni,tuo on uusi ja ei suostu joustamaan yhtään. Silleen.

:bah:


-Heh,noinko epätoivoista jo.. ;)

:lol: No, ois ehkä voinut olla hieman valinnanvaraakin... Mutta kun sitä pitää olla niin stnan ujo ja laiska. Olin viimeisiä 'parinmuodostuksessa'...


-No kuka haluaa parikseen mustiinpukeutuvan mustapitkähiuksisen tyypin,joka kuuntelee ihme örinämusaa :bah: ...Minua tuijotetaan minne tahansa menenkin,ihan kuin eivät olisi ennen ihmistä nähneet. Joku päivä tiputtavat vielä silmänsä ulos kuopistaan. En kuitenkaan niin erikoinen ole.

Niin no. Siihen kyllä tottuu. Itse en nyt loppujen lopuksi kovinkaan paljon erotu muusta 'nuorisosta' muuten kuin pitkien hiuksieni puolesta. Ja kesäaikana farkkutakkini takia, mutta vain koska olen ilmeisesti paikkakunnan ainoa yli 15-vuotias jolla on puserossaan selkämerkki, ja vieläpä Iron Maiden sellainen...
Jostain syystä kyseinen merkki herättää kaikissa kolmikymppisissä ilmeisesti jonkinlaisen takautuman tms. koska melkeimpä aina siitä tulee joku jotain sanomaan.

Viimeksi paikallisessa kapakassa eräs tyyppi tuli huomaamattani taakseni seisomaan. Hän otti ponnaristani kiinni joka luonnollisesti herätti refleksini. Kävi ilmi että hän halusi nähdä selkämerkkini paremmin, ja hemmo alkoi selittää kuinka hänellä itselläänkin "silloin nuorena" oli Iron Maidenin selkämerkki ja blah blah blah.

Kaikenlaisia...


-*huoh* Kohta taidan tarvita...Tai sitten voisin koittaa tuota lahjontaa,ellei muuten niin sitten joku juoppo tuolta jokirannasta..

Hemmetti kun ei olis näin pitkä välimatka niin olisin suostunut ilomielin tanssittajaksi. ;) :D

Tuskin kuitenkaan tarvitsee mitään spurguja lähteä lahjomaan, varmasti sinullekin löytyy partneri. Siis tanssipartneri...



-:lol: :lol: No pilotti on sellainen henkilö,joka käyttää pilottitakkia. Yleensä miespuolinen. Jalassa sellaisella on tyypillisimmin pillifarkut ja lenkkitossut.Muuten päällä on joku CoB:in paita ja lippis. Ja kaljuja ovat suurimmaksi osaksi. Kuvittelevat myös itsestään liikoja. Jos näet sellaisen,ammu se :loco: Hmm. Ja ne ovat inhottavia,eilen minua seurasi sellainen kirjastossa joka paikkaan ja sitten änkesi kylkeen kiinni haisemaan. Yöks.

Ach, juu nyt välähti. Täälläpäin ne on tosin juntteja, ikävä kyllä. Mielestäni oikeat juntit saavat kysesten pilottien takia huonon nimen.

Hmmm, pitänee itsekin ottaa termi käyttöön. :-D





HAH! Jumankauta mikä mainos!
"Aina ei tarvitse katsoa telkkaria." :lol:


Prkl, liian monta hymiötä. Grrrr....
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hei minä en saa tuota avataria nyt toimimaan :( Miten saan kuvan pienennettyä muuten kuin paintissa? Siis siellä olen sopivan kokoiseksi sen kuvan saanut,mutta se ei ole silloin jpg tai gif kuva...ääää....Ja mistä helkutista löytäisin skannerin?


Jeps, eli ongelma on se ettei paintilla voi tallentaa kuvaa oikeassa muodossa.

Suosittelen käytettäväksi jotain kykenevämpää ohjelmaa paintin sijaan. Esimerkiksi IrfanView on kätevä työkalu kuvien pienimuotoiseen manipulointiin. Löytyy muistaakseni osoitteesta www.irfanview.com
 
Helvetin helvetin helvetin saatana...matikasta 6½ !! aaaaaeeeeeääääööööörrrghhh.....iih*muksauttelee päätään 17" näyttöön* No tuo taisi olla loisto numero,suurin osa ei päässyt edes läpi...Pitää mennä polvillaan madellen opettajan eteen ja räpsyttää silmiään oikein nätisti ja pyytää,joskos voisi saada seiskan todistukseen,se vielä kävisi,en halua kuutosta..Typerä koe >:[

No, ois ehkä voinut olla hieman valinnanvaraakin... Mutta kun sitä pitää olla niin stnan ujo ja laiska. Olin viimeisiä 'parinmuodostuksessa'...
-Jooh,sama juttu täällä,en uskalla taikka kehtaa yksinkertaisesti mennä pyytämään ketään..Olen pessimisti,ajattelen että se kuitenkin vastaa kieltävästi,ei minusta kukaan pidä,ja sitten ei ole kivaa...hmh,sitten vielä mietin miksei minulla ole paria kun en tee sen eteen mitään...Mutta ei se ole niin helppoa..odotan,että joku tulee kiltisti pyytämään miuta tanssahtelemaan. Tuntuu kyllä,että jään ilman heeboa,voin vaikka kehitellä jotain että pari sairastui tms..Tai sitten minulle määrätään "jätepaloista" joku,niin kuin ennenkin. Kerran minulla oli sellainen pari,joka sai verenkierron loppumaan kädestäni puristusotteellaan,ja kun neito piti sirosti siirtää vierelle,niin se viskeli minua pitkin salia. Tuskaisena siinä sitten nyyhkytin päästämään irti.

Niin no. Siihen kyllä tottuu. Itse en nyt loppujen lopuksi kovinkaan paljon erotu muusta 'nuorisosta' muuten kuin pitkien hiuksieni puolesta. Ja kesäaikana farkkutakkini takia, mutta vain koska olen ilmeisesti paikkakunnan ainoa yli 15-vuotias jolla on puserossaan selkämerkki, ja vieläpä Iron Maiden sellainen...
Jostain syystä kyseinen merkki herättää kaikissa kolmikymppisissä ilmeisesti jonkinlaisen takautuman tms. koska melkeimpä aina siitä tulee joku jotain sanomaan.
-Heh. Joo,noinhan tuo on,muistot palaavat mieleen...

Viimeksi paikallisessa kapakassa eräs tyyppi tuli huomaamattani taakseni seisomaan. Hän otti ponnaristani kiinni joka luonnollisesti herätti refleksini. Kävi ilmi että hän halusi nähdä selkämerkkini paremmin, ja hemmo alkoi selittää kuinka hänellä itselläänkin "silloin nuorena" oli Iron Maidenin selkämerkki ja blah blah blah.

Kaikenlaisia...
-Joo-o :) sellaisia ne on...

Hemmetti kun ei olis näin pitkä välimatka niin olisin suostunut ilomielin tanssittajaksi. ;) :D
- :) :D No onhan noita busseja ja junia... :p

Tuskin kuitenkaan tarvitsee mitään spurguja lähteä lahjomaan, varmasti sinullekin löytyy partneri. Siis tanssipartneri...
-Hmmmmmmmmmm.... :p

Ach, juu nyt välähti. Täälläpäin ne on tosin juntteja, ikävä kyllä. Mielestäni oikeat juntit saavat kysesten pilottien takia huonon nimen.
- :-D :-D :-D :-D

Hmmm, pitänee itsekin ottaa termi käyttöön. :-D
-Jeh. Kai sanavarastoosi kuuluu jo termi wannabe-true-evil-pahis-teinigootti-vampyyri? Ja karvanoppa-trendipelle-disko-bilehile-glitter-sikamagee-nappireivaaja-lihatiski-pimu?

HAH! Jumankauta mikä mainos!
"Aina ei tarvitse katsoa telkkaria."
-Nii-ih,voi vaikka katsella videoita :D

Prkl, liian monta hymiötä. Grrrr....
-Niin,tässä on joku hymiörajoitus....höh...ihan pöhköä,minulle se kerran varoitti,että on liikaa häppinaamoja,ota puolet pois...ei sellaista saisi olla...

Hähää! Minä sainkin suklaakalenterin :p hiii..

Hmm,pitää mennä katsomaan tuo kuvanmuokkausohjelma,ongelma vain on siinä,ettei koneellani ole muistia downia mitään ohjelmaa :-( Surku. Pitää taas heittää jotain pelejä pois, tai mp3'sia.
 
Originally posted by ~Zeanra~
Helvetin helvetin helvetin saatana...matikasta 6½ !! aaaaaeeeeeääääööööörrrghhh.....iih*muksauttelee päätään 17" näyttöön* No tuo taisi olla loisto numero,suurin osa ei päässyt edes läpi...Pitää mennä polvillaan madellen opettajan eteen ja räpsyttää silmiään oikein nätisti ja pyytää,joskos voisi saada seiskan todistukseen,se vielä kävisi,en halua kuutosta..Typerä koe >:[

Älkää ny itteänne teloko!
Ei siinä mitään, 6+ modernin fysiikan kokeesta...


-Jooh,sama juttu täällä,en uskalla taikka kehtaa yksinkertaisesti mennä pyytämään ketään..Olen pessimisti,ajattelen että se kuitenkin vastaa kieltävästi,ei minusta kukaan pidä,ja sitten ei ole kivaa...hmh,sitten vielä mietin miksei minulla ole paria kun en tee sen eteen mitään...Mutta ei se ole niin helppoa..odotan,että joku tulee kiltisti pyytämään miuta tanssahtelemaan. Tuntuu kyllä,että jään ilman heeboa,voin vaikka kehitellä jotain että pari sairastui tms..Tai sitten minulle määrätään "jätepaloista" joku,niin kuin ennenkin. Kerran minulla oli sellainen pari,joka sai verenkierron loppumaan kädestäni puristusotteellaan,ja kun neito piti sirosti siirtää vierelle,niin se viskeli minua pitkin salia. Tuskaisena siinä sitten nyyhkytin päästämään irti.

Hmmm, kato joku ujo poika jolla on sama probleema. Jos teidän luokalla on joku siedettävä kaveri.


- :) :D No onhan noita busseja ja junia... :p

Onhan niitä...
Voiskippa vaan ottaa ja lähteä.


-Hmmmmmmmmmm.... :p

:p


-Jeh. Kai sanavarastoosi kuuluu jo termi wannabe-true-evil-pahis-teinigootti-vampyyri? Ja karvanoppa-trendipelle-disko-bilehile-glitter-sikamagee-nappireivaaja-lihatiski-pimu?

Hmmm, pistetäämpä korvan taakse.... :D



-Nii-ih,voi vaikka katsella videoita :D

Mainoksen koomisin puoli oli se että se oli kondomimainos... :rolleyes: :lol:


Hähää! Minä sainkin suklaakalenterin :p hiii..
Hmph. >:-(
 
Originally posted by Lutz
Eddy: Te Ruskean Reiän Ritarit :loco:

My finnish is so bad.. i only know the curse words and stuff!
Sataana perkele...:p

:lol:

"Lutz' practical Finnish"

"Warning: May be hazardous for your health if used in wrong places."
:lol:
Nevermind, my Swedish ain't too good either... ;)
 
Älkää ny itteänne teloko!
Ei siinä mitään, 6+ modernin fysiikan kokeesta...
-Iih. Epäkivoja numeroita. Minä kun olen tottunut 9 ja 10. Pöh.

Hmmm, kato joku ujo poika jolla on sama probleema. Jos teidän luokalla on joku siedettävä kaveri.
-No kun ei ole mitään luokkia,en edes tiedä ketä luokallani oikein on 8) Ja ei siellä ole ketään siedettävää,koko koulussa jotain pari tyyppiä...on se sitten vaikeaa. Tai sitten minä olen hankala.

Onhan niitä...
Voiskippa vaan ottaa ja lähteä.
-Heh.

Hmmm, pistetäämpä korvan taakse.... :D
- :D

Mainoksen koomisin puoli oli se että se oli kondomimainos... :rolleyes: :lol:
- :lol: :lol: :D Niin tosiaan,sängyssä voi myös nukkua..

Hmph. >:-(
- :p

Täällä on hirrrrveä lumimyrsky,lunta tulee vaakasuoraan,eh....Myöhästyinpä taas...Nyt tunnille.
 
Här igen. Kukas tuo rååttalaanen oikein on? Lutz pratar väldigt bra finska :D Vielä kun saisi Norjasta ja Tanskasta ja Islannista populaa tänne niin olisi oikein skandinaavinen mesta tämä...

Äää..minä olen ihan värissä :( Kuvista äsken oli ja siellä leikittiin jollain ihmemohnalla,ja tietenkin mitä taas innostuin läträämään ja sitä meni enemmän vaatteisiin ja muualle kuin siihen paperiin,ja sitten opettaja sanoi ettei se lähde pois edes pesussa. Fittan. En näköjään koskaan opi.

Tuataaaa...aloinpas miettimään, mistä tuo Eddy-nimi tulee,ja älä nyt naura jos menee ihan metikköön. Mutta eikö se ole Iron Maidenin sen irvistelevän luurankosedän nimi..? ..??

Jooh. Hmm. Kyselen taas. Mitä mieltä olet Alice Cooperista? Jotenkin sijoitan sen samalla aikakaudelle Maidenin ym. kanssa...
 
Originally posted by ~Zeanra~
Här igen. Kukas tuo rååttalaanen oikein on? Lutz pratar väldigt bra finska :D Vielä kun saisi Norjasta ja Tanskasta ja Islannista populaa tänne niin olisi oikein skandinaavinen mesta tämä...

Jaa-a, en varsinaisesti tunne heeboa, ei ainakaan postaile muissa meikäläisen vakifoorumeissa.



Äää..minä olen ihan värissä :( Kuvista äsken oli ja siellä leikittiin jollain ihmemohnalla,ja tietenkin mitä taas innostuin läträämään ja sitä meni enemmän vaatteisiin ja muualle kuin siihen paperiin,ja sitten opettaja sanoi ettei se lähde pois edes pesussa. Fittan. En näköjään koskaan opi.

Semmosta sattuu. Siinä eräs hyvä syy jonka takia en ole valinnut kuvista sen ekan pakollisen kurssin jälkeen...



Tuataaaa...aloinpas miettimään, mistä tuo Eddy-nimi tulee,ja älä nyt naura jos menee ihan metikköön. Mutta eikö se ole Iron Maidenin sen irvistelevän luurankosedän nimi..? ..??

No et ihan väärässä ole. Tarina on pitkä(veteinen) mutta kerronpa kuitenkin. :p

Aikoinaan kolmannella luokalla kun alettin opiskella englantia, keksittiin jokaiselle englantilainen nimi. Yleensä nimi oli oman nimen enlanninkielinen vastine, tai jos sellaista ei ollut, samalla kirjaimella alkava. Kohtalokseni koitui valita nimistä Ed, Eddie ja Edward yksi itselleni, ja päädyin Eddieen (tuolloin Iron Maiden merkitsi minulle hienoa kuvaa siskoni huoneen seinällä).

Yläasteella tutustuin metallimusiikkin. Maiden ja Ozzy olivat pääasialliset kiinnostuksen kohteeni tuolloin. Ysillä aloin vuoden tietokoneenkäytön jälkeen tutstua ns. purkkeihin. Monissa purkeissa kysyttiin rekisteröitymisen yhteydessä nickiä, ja alussa käytin joissain purkeissa nimimerkkiä Echo. Jossain vaiheessa nick muuttui takaisin Eddieksi.

Jostain syystä aloin jonkin ajan kuluttua käyttä aliasta Ezzy, väännetty lempinimestäni Essi vastaamaan luonnollisesti Ozzya (Osbourne). Päästyäni kunnolla sisään Maidenin musiikkiin, päätin alkaa käyttää nimimerkkiä Eddy.

Muistaakseni muutos johtui (yllätys yllätys) Maidenin maskotin ihannoinnista, mutta halusin kuitenkin säilyttää yhteyden Ozzyyn, joten Eddie vääntyi muotoon Eddy.

Monimutkaista? :loco:



Jooh. Hmm. Kyselen taas. Mitä mieltä olet Alice Cooperista? Jotenkin sijoitan sen samalla aikakaudelle Maidenin ym. kanssa...

Empä ole kovin hirveästi tutustunut. Kovaa kamaa kuitenkin.
Et ihan väärässä ole tuossakaan, aloittihan Alice jo, olikohan 60-luvun lopulla vai 70-luvun alussa, ja Maiden aloitti 75-76. Tosin Maidenin eka levy ilmestyi 'vasta' 80, Brittihevin uuden aallon harjalla.

Huh huh, hirveä myrsky. Ollut jo muutaman päivän. Välillä tuntuu että ikkuna rysähtää sisään hetkenä minä hyvänsä... Luntakin on tämän päivän aikana tullut varmaan ainakin 10 senttiä. Ach, aamulla on varmaan tiet tukossa. :err: Ei yhtään hyvä kulkea bootsit jalassa näin liukkailla keleillä.
 
Status
Not open for further replies.