Testing testing...

Status
Not open for further replies.
-:lol: Minulla ei tuota murhetta ole,kun olen lähes aina se viimeinen,kun pohdin pääni puhki ja vääntelehdin kummallisesti tuolissa...mutta joskus käy toisinkin,odottelen että joku lähtee ensiksi,kun en itse kehtaa..

Mulla harvemmin riittää mielenkiintoa pähkäillä jotain tehtävää kovin kauaa. Vielä vähemmän riittää mielenkiintoa jäädä vielä tarkastamaan koe ennen lähtöä. Ei sitä kuitenkaan itse huomaa jos siellon jotain virheitä.



-Niin minulle on sanottu....mutta se vähän kyllä riippuu henkilöstä,nuo kaverit ovat tottuneet vähän erilaisempaa lukemaan kaiketi...Yritin keran aloittaa mutten päässyt puusta pidemmälle,tylsältä se vähän...olen tottunut toisenlaista lukemaan...*kohauttaa olkapäitään* En tiedä sitten..

Niin no, makuasioista ei voi kiistellä. Tai siis voi, muttei kehtaa. ;)


-Pitää visiteerata,ja samalla jättää jätökseni vieraskirjaan ;)

:D


-Minä olen saanut jo :D äiti otti pussillisen herneitä nenän kautta takaraivoon sangen korkeasta laskusta ja tuli nettikielto. Tosin en sitä noudata..*pahis* :p

Jep, sama täällä. Muutaman kerran on jo lähtenyt johto seinästä, mutta ei kertaakaan kovin moneksi päivää. "Kouluhommat" rules! :loco:


-Olen löytänyt uuden tavan kuolla,hitaasti ja varmasti: lukion lakitiedon kurssi. Ääääääääääääääääääh........siellä on TUSKAA olla,haukottelee n. 15 haukotuksen minuuttivauhtia veden valuen silmistä,paperinmakuista juttua ja siellä ei tajua mitään. Nukkuakaan ei saa rauhassa. Voi helvetti. Ja tuo on vielä pakollinen.....:bah:

Meillä taisi kyseinen kurssi olla valinnainen. Eipä kyllä ole kehumista biologian geeni-kurssissakaan...
Varsinkaan kun pitää olla aina niin stnan aikasin ylhäällä, heräilyyn luonnollisesti menee muutama tunti.

Reilu tunti vielä ja sitte pääsee kotiin nukkumaan! :headbang:
Ainoa tunti joka oli tänään, piti tottakai olla 8-9. Hiukka meinaa väsyttää kun ei päässyt illalla aikoinaan kotia. Siitä siis johtuu viestin tavallistakin alhaisempi taso.... :p
 
Niin no, makuasioista ei voi kiistellä. Tai siis voi, muttei kehtaa.
-Heh :p

Jep, sama täällä. Muutaman kerran on jo lähtenyt johto seinästä, mutta ei kertaakaan kovin moneksi päivää. "Kouluhommat" rules!
- :lol: :lol: Ai sinäkin teet kamalasti kouluhommia... :D Sitten vielä yleensä sanon, että "Yhteys on vaaaaaltavan hidas,pitää mennä huomenna uudestaan" jne...Helposti hönäyttää vanhempia kyllä :)

Meillä taisi kyseinen kurssi olla valinnainen.
-Niin muuten täälläkin,pieni virhe sattui :D Sitä suuremmalla syyllä kylläkin,mitä helvattua minä siellä teen,yksi kuppainen kysymys tulee reaalin enkä osaa kuitenkaan vastata siihen..Lakitieto stinks :bah:

Eipä kyllä ole kehumista biologian geeni-kurssissakaan...
Varsinkaan kun pitää olla aina niin stnan aikasin ylhäällä, heräilyyn luonnollisesti menee muutama tunti.
-*nyökky* Minulla menee noin 2-4 tuntia heräilyyn,pari ensimmäistä tuntia menee aina nuokkuessa,ja kaksi viimeistä myös..

Reilu tunti vielä ja sitte pääsee kotiin nukkumaan!
Ainoa tunti joka oli tänään, piti tottakai olla 8-9. Hiukka meinaa väsyttää kun ei päässyt illalla aikoinaan kotia. Siitä siis johtuu viestin tavallistakin alhaisempi taso....
-Alhaisempi taso...öööö...minulla tulee aina jotain ala-arvoista sontaa :p

Ai hitto,nyt vasta huomasin tuon "Testing testing is just a COVER!" -jutun :lol: :lol: Voi hyvä elämä...Höh,ihmiset ovat meitä vastaan,tavattoman väärin...Ihan hyvä tuo jääkarhu-juttu :-D

*painuu naureskellen kauppaan nannaostoksille*
 
- :lol: :lol: Ai sinäkin teet kamalasti kouluhommia... :D Sitten vielä yleensä sanon, että "Yhteys on vaaaaaltavan hidas,pitää mennä huomenna uudestaan" jne...Helposti hönäyttää vanhempia kyllä :)

Luonnollisesti. Tosin jos tekisin oikeasti niin paljon kouluhommia, keskiarvoni olis varmaan hieman ylempänä kuin siellä seiskan paikkeilla...


-Niin muuten täälläkin,pieni virhe sattui :D Sitä suuremmalla syyllä kylläkin,mitä helvattua minä siellä teen,yksi kuppainen kysymys tulee reaalin enkä osaa kuitenkaan vastata siihen..Lakitieto stinks :bah:

Heh, mullakin oli kahta kurssia (kolmea, jos kertauskurssi lasketaan) lukuunottamatta kaikki fysiikat, vaikken minä siitä juuri mitään tajuakaan. Piti keksiä jotain mukavaa että saa kurssit täyteen...


-*nyökky* Minulla menee noin 2-4 tuntia heräilyyn,pari ensimmäistä tuntia menee aina nuokkuessa,ja kaksi viimeistä myös..

Sama täällä. Jos viimeisillä tunneilla onkin jostain syystä virkkuna, menee ne yleensä kellon vilkuiluun...


-Alhaisempi taso...öööö...minulla tulee aina jotain ala-arvoista sontaa :p

Milläs luulet meikäläisen saaneen nuo toistatuhatta postia kasaan? :p


-Ai hitto,nyt vasta huomasin tuon "Testing testing is just a COVER!" -jutun :lol: :lol: Voi hyvä elämä...Höh,ihmiset ovat meitä vastaan,tavattoman väärin...Ihan hyvä tuo jääkarhu-juttu :-D

Heh, osa niistä (tai meistä) hepuista on tuttuja jo pidemmältä ajalta joten joskus (paremminkin yleensä) jutut saattaa olla (paremminkin ovat aina) hiukka korkealentoisia. Useamman kerran olen meinannut tikahtua nauruuni lukiessani noitten juttuja. :lol:


-*painuu naureskellen kauppaan nannaostoksille*

:-( Mulle ja!
 
Luonnollisesti. Tosin jos tekisin oikeasti niin paljon kouluhommia, keskiarvoni olis varmaan hieman ylempänä kuin siellä seiskan paikkeilla...
-Hmmm..minä sain juuri todistukseni...Äääääääää,ruotsi laski kympistä ysiin :( se ei ole koskaan vielä ollut 9....*pettynyt on kovin* se on taas opettajasta kiinni,tuo oli uusi....Matikka oli iloisesti 6...eh...laski ysistä...hmm...joo...no äikkä oli 10 :) ja kaksi historiaa oli 9...

Heh, mullakin oli kahta kurssia (kolmea, jos kertauskurssi lasketaan) lukuunottamatta kaikki fysiikat, vaikken minä siitä juuri mitään tajuakaan. Piti keksiä jotain mukavaa että saa kurssit täyteen...
-Joillakin on noita ongelmia,toisilla ei. Minulla on kursseja liikaa,kun minulla on neljä kieltä..

Sama täällä. Jos viimeisillä tunneilla onkin jostain syystä virkkuna, menee ne yleensä kellon vilkuiluun...
-Jep. Ja aika tuntuu koko ajan pysyvän samana.

Milläs luulet meikäläisen saaneen nuo toistatuhatta postia kasaan? :p
- :lol:

Heh, osa niistä (tai meistä) hepuista on tuttuja jo pidemmältä ajalta joten joskus (paremminkin yleensä) jutut saattaa olla (paremminkin ovat aina) hiukka korkealentoisia. Useamman kerran olen meinannut tikahtua nauruuni lukiessani noitten juttuja. :lol:
-Joo,olen minäkin kaikkea lueskellut tuolta ja nauranut kippurassa. Loistavaa,että löytyy huumorintajua :)

Argh,mieletön päänsärky,ja siitä seurannut huonovointisuus. Yöh :-/ Hmm,kaikki koneet tilttailee täällä kurjastossa ja minä olen ainoassa toimivassa koneessa,taitaa kohta kertyä jonoa taakseni. Joten pitänee lopetella.
 
-Hmmm..minä sain juuri todistukseni...Äääääääää,ruotsi laski kympistä ysiin :( se ei ole koskaan vielä ollut 9....*pettynyt on kovin* se on taas opettajasta kiinni,tuo oli uusi....Matikka oli iloisesti 6...eh...laski ysistä...hmm...joo...no äikkä oli 10 :) ja kaksi historiaa oli 9...

:eek:
Mulla ei oo kun yks ysi, musan kurssista. Suurin osa seiskoja, hiukka vähemmän kaseja ja loput vitosia ja kutosia...


-Joillakin on noita ongelmia,toisilla ei. Minulla on kursseja liikaa,kun minulla on neljä kieltä..

Ach, itsekin meinasin opiskella Saksaa mutta kun opettajasta sain tarpeekseni jo parin ensimmäisen Ruotsin kurssin aikana niin yllättäen jäi ne Saksat valitsematta...


-Jep. Ja aika tuntuu koko ajan pysyvän samana.


-Joo,olen minäkin kaikkea lueskellut tuolta ja nauranut kippurassa. Loistavaa,että löytyy huumorintajua :)

Jep, tosin nämä nyt on aika kevyttä tavaraa vielä. Perverssejä ne kuitenkin on. :lol:


-Argh,mieletön päänsärky,ja siitä seurannut huonovointisuus. Yöh :-/ Hmm,kaikki koneet tilttailee täällä kurjastossa ja minä olen ainoassa toimivassa koneessa,taitaa kohta kertyä jonoa taakseni. Joten pitänee lopetella.

Koeta tervehtyä pikaisesti.
 
:eek:
Mulla ei oo kun yks ysi, musan kurssista. Suurin osa seiskoja, hiukka vähemmän kaseja ja loput vitosia ja kutosia...
-No minä olenkin tällainen hiku :D :lol: Mutta joo,en aina ole ollut hyvä koulussa,kielet vain ovat sujuneet. Jossain vaiheessa äiti halusi minusta enemmän mitä olin,ja hän alkoi panostamaan mm. tuohon kouluun. Hm,mitenkäs se kasvatusohje menikään...lahjo,kiristä.....ja jotain vielä. No äiti lupasi jokaisesta saamastani 9:stä 100mk ja jokaisesta 10:stä 150mk,ja rahahan ei koskaan ole pahitteeksi. Sitten alkoi kiitettäviä vain tulla,ja ikävä kyllä rahoitus loppui,äidin saldo olisi vieläkin pakkasella. Tällainen tarina.........booooring...

Ach, itsekin meinasin opiskella Saksaa mutta kun opettajasta sain tarpeekseni jo parin ensimmäisen Ruotsin kurssin aikana niin yllättäen jäi ne Saksat valitsematta...
-No joo,äiti vähän pakotti tuon saksan kolmannella ottamaan,ja yksi hyvä kaverikin sen valitsi,muuten en olisi sitä ottanut. Ole kuule onnellinen ettet ole sitä valinnut. Siitä ei saa muutakuin päänvaivaa. Nyt on kahdeksas (!) opiskeluvuosi jo menossa,eikä vieläkään tajua mitään :err:,ja vittumaisemmaksi muuttuu vain vuosi vuodelta. Scheisse.

Jep, tosin nämä nyt on aika kevyttä tavaraa vielä. Perverssejä ne kuitenkin on. :lol:
-:lol:

Koeta tervehtyä pikaisesti.
-Joo,nyt helpottaa,käytin taas lääkkeitä väärin :loco: Hitto,miksen minä saa toimimaan noita hymiöitä? Oletko käynyt kurkkaamassa www.mysmilies.com ? Hulvattomia hymiöitä,mutten saa vain toimimaan niitä :-/ *häppinaamojen kanssa taistellessa yrittää samalla tehdä OIKEASTI koulutöitä*
 
-No minä olenkin tällainen hiku :D :lol: Mutta joo,en aina ole ollut hyvä koulussa,kielet vain ovat sujuneet. Jossain vaiheessa äiti halusi minusta enemmän mitä olin,ja hän alkoi panostamaan mm. tuohon kouluun. Hm,mitenkäs se kasvatusohje menikään...lahjo,kiristä.....ja jotain vielä. No äiti lupasi jokaisesta saamastani 9:Stä 100mk ja jokaisesta 10:Stä 150mk,ja rahahan ei koskaan ole pahitteeksi. Sitten alkoi kiitettäviä vain tulla,ja ikävä kyllä rahoitus loppui,äidin saldo olisi vieläkin pakkasella.

Hyvähän se on jos kerran pärjää. :)


-Tällainen tarina.........booooring...
Eikä mitään booring, mukava kuulla hieman enemmän sinustakin. :)


-No joo,äiti vähän pakotti tuon saksan kolmannella ottamaan,ja yksi hyvä kaverikin sen valitsi,muuten en olisi sitä ottanut. Ole kuule onnellinen ettet ole sitä valinnut. Siitä ei saa muutakuin päänvaivaa. Nyt on kahdeksas (!) opiskeluvuosi jo menossa,eikä vieläkään tajua mitään :err:,ja vittumaisemmaksi muuttuu vain vuosi vuodelta. Scheisse.

Jep, mullakin oli alunperin tarkoitus ottaa yläasteella Saksa, mutta kaveri sai ylipuhuttua...


-Joo,nyt helpottaa,käytin taas lääkkeitä väärin :loco: Hitto,miksen minä saa toimimaan noita hymiöitä? Oletko käynyt kurkkaamassa www.mysmilies.com ? Hulvattomia hymiöitä,mutten saa vain toimimaan niitä :-/ *häppinaamojen kanssa taistellessa yrittää samalla tehdä OIKEASTI koulutöitä*

Hmmm, en varsinaisesti ole kokeillut. Katsotaanpas...

pi_lightbulb.gif
 
Jooh, elikkäs ei kait siinä muuta ole kuin kopioit vaan sen tekstin joka on siinä laatikossa ja liität sen semmosenaan viestiin.

Tämä linkki (ilman välilyöntejä)
[ IMG ]http://www.freakygamers.com/smilies/s/contrib/ed/coold.gif[ /IMG ]

näyttää tämmösen kuvan

coold.gif
 
Eikä mitään booring, mukava kuulla hieman enemmän sinustakin. :)
-Jah. Minulle vain tulee välillä sellaine olo,että horisen aivan levottomia ja ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta hyvä jos kelpaa :) valittaakin tosin saa,olen sitten ihan hissukseen. Ja muuten,saa kysyä ihan jos jotain halajaa tietää,toinen asia tosin on että vastaanko ;) Voisin vihjaista,että ei kannata kysyä esim. "Miten suuret tissit sulla on?" ja "Käytätkö stringei?". Kylmä ja murhaava katse. :mad: :lol:

Joo,sainpas tuon hymiöjutskan toimimaan. Hmm,oli äsken ranskan puhekurssi,mentiin kavereiden kanssa ihan kokeilun ja uteliaisuuden vuoksi kokeilemaan,kun siellä oikea ranskalainenkin on. Helvetti,antoi olla viimeinen kerta kun menen johonkin kirottuun puhejuttuun. En ymmärtänyt sanaakaan!!! Ja sitten kun se jotain multa kysyi,tuijotin vain tyhmän näköisenä,pitää minua varmaan jälkeenjääneenä tms. Ja nyt se täti on tuossa viereisessä koneessa ja pelkään,että se tulee jotain sanomaan....iih...

Damn,taas aika loppuu,alkomahoolia pitäisi lähteä hakemaan.
 
-Jah. Minulle vain tulee välillä sellaine olo,että horisen aivan levottomia ja ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta hyvä jos kelpaa :) valittaakin tosin saa,olen sitten ihan hissukseen.

Ei ollenkaan tylsää. Mukava kun on edes jotain puheenaihetta, tuppaa olemaan tekemiset aika vähissä joten tämä on ihan mukava tapa tappaa aikaa. :)


-Ja muuten,saa kysyä ihan jos jotain halajaa tietää,toinen asia tosin on että vastaanko ;) Voisin vihjaista,että ei kannata kysyä esim. "Miten suuret tissit sulla on?" ja "Käytätkö stringei?". Kylmä ja murhaava katse. :mad: :lol:

:lol:
No vaikka meikäläisen jutut aika ala-arvoisia yleensä (krhm, paremminkin aina:p) onkin, en nyt sentään ihan mitä sattuu suustani päästele (Hmmm, kuulostaa (näyttää?) hieman erikoiselta, kun kuitenkin tekstin välityksellä keskustellaan... ).

MIKÄ SUN KUPPIKOKOSX ONX????!!!!!

Hmmm, joku on kattonut taas liikaa mtv3 khätti shöytä... :p


-Joo,sainpas tuon hymiöjutskan toimimaan. Hmm,oli äsken ranskan puhekurssi,mentiin kavereiden kanssa ihan kokeilun ja uteliaisuuden vuoksi kokeilemaan,kun siellä oikea ranskalainenkin on. Helvetti,antoi olla viimeinen kerta kun menen johonkin kirottuun puhejuttuun. En ymmärtänyt sanaakaan!!! Ja sitten kun se jotain multa kysyi,tuijotin vain tyhmän näköisenä,pitää minua varmaan jälkeenjääneenä tms. Ja nyt se täti on tuossa viereisessä koneessa ja pelkään,että se tulee jotain sanomaan....iih...

Heh, muutaman kerran olen joutunut tekemisiin henkilöiden kanssa jotka eivät osaa suomea, ja joka kerta olen jäänyt kokonaan sanattomaksi. :lol: Pirun nolo kun ei kehtaa mitään sanoa ja toinen koittaa olla kohtelias ja jutella niitä näitä...

Ach, kerran paikallisessa ravitsemusliikkeessä tosin menin sepustamaan parille italialaiselle jotain enklanniksi. Siinä kävikin sitten toisin päin, epäilen ettei ne ymmärtäneet mitään meikäläisen höpinöistä siinä vaiheessa iltaa... :lol:


-Damn,taas aika loppuu,alkomahoolia pitäisi lähteä hakemaan.

:-o
*imitoi parhaansa mukaan kukkahattutätiä* Mutta etkös sinä tyttö hyvä tiedä että alkoholi on vaarallista, ja eikä semmoinen sovi nuorille ollenkaan ja...

:p :lol:
 
Ei ollenkaan tylsää. Mukava kun on edes jotain puheenaihetta, tuppaa olemaan tekemiset aika vähissä joten tämä on ihan mukava tapa tappaa aikaa. :)
-Joo,minun piti eilenkin käväistä ja olin 2½ tuntia netissä...

:lol:
No vaikka meikäläisen jutut aika ala-arvoisia yleensä (krhm, paremminkin aina:p) onkin, en nyt sentään ihan mitä sattuu suustani päästele (Hmmm, kuulostaa (näyttää?) hieman erikoiselta, kun kuitenkin tekstin välityksellä keskustellaan... ).
-No jaa....... :)

MIKÄ SUN KUPPIKOKOSX ONX????!!!!!
- #"#"%&/%¤"# !!!

Hmmm, joku on kattonut taas liikaa mtv3 khätti shöytä... :p
-:lol: Olet sortunut....treitor..... :p Heh,joo,itse en jaksa koskaan valvoa (kyllä,olen mamma),joskus silloin katsoin sitä päivä shöytä ja sain ihan tarpeekseni,viimeistään siinä vaiheessa ,kun alkoi niitä aromipesäjuttuja tulemaan...

Heh, muutaman kerran olen joutunut tekemisiin henkilöiden kanssa jotka eivät osaa suomea, ja joka kerta olen jäänyt kokonaan sanattomaksi. :lol: Pirun nolo kun ei kehtaa mitään sanoa ja toinen koittaa olla kohtelias ja jutella niitä näitä...
-Niin juuri. Kyllä sitä ajattelee,että joo juttelen sille sitä ja tätä,osaan kyllä. Mutta sitten kun on kasvotusten,niin ei saa sanaakaan suusta,ei edes suomeksi,sitten jotain vain ähisee siinä kun äänikin on mennyt. HYVIN noloa. Ja sitten,no minua ainakin,ujostuttaa ihan hirveästi,en kehtaa puhua,ja muutenkin olen hiljaista tyyppiä niin...Pahinta on,jos toinen loukkaantuu siitä kun et puhu mitään...

Ach, kerran paikallisessa ravitsemusliikkeessä tosin menin sepustamaan parille italialaiselle jotain enklanniksi. Siinä kävikin sitten toisin päin, epäilen ettei ne ymmärtäneet mitään meikäläisen höpinöistä siinä vaiheessa iltaa... :lol:
- :lol: Italialaiset ovat kamalia,yrittävät koko ajan iskeä. Hrr.

:-o
*imitoi parhaansa mukaan kukkahattutätiä* Mutta etkös sinä tyttö hyvä tiedä että alkoholi on vaarallista, ja eikä semmoinen sovi nuorille ollenkaan ja...
-....ei varsinkaan tytöille,ja vielä alaikäisille sellaisille. Alkoholin vähäinenkin nauttiminen johtaa alkoholismiin! Sus siunaa nykymaailmaa. Alkoholin vaikutuksesta silmien kohdistyskyky heikkenee,kaiken näkee vähintään kahtena,ja koordinaatiokin heittelee. Mitäs sitten teet,kun joku setä tulee ja väkisin käskee sänkyyn,ja humalassa et tajua mistään mitään? Siinä menee sitten neitsyys ja huumeet tulevat kehiin,ja mitä vanhempasikin sanovat?? Potkivat sinut pihalle,ja joudut asumaan kadulla. Ainut ystäväsi on pullo,se,josta tämä kaikki alkoi ja loppuukin.

Kyllä,olen tietoinen tästä :rolleyes: ja ehkä HALUAKIN,että setä tulee ja raiskaa ja elän pilvessä loppuelämäni :p Hmm,se on muuten myyjienkin vika,mitä myyvät alaikäiselle nulikalle viinuskaa >:p

Olisi muuten kiva nähdä sinut kukkahatussa :p
 
-Joo,minun piti eilenkin käväistä ja olin 2½ tuntia netissä...

Sama täällä, itselläkin on nettisessiot hieman venähtäneet viime aikoina... Pitäis varmaankin jättää kotoa surffailu hieman vähemmälle jottei mene puhelinliittymä kiinni...


-No jaa....... :)

Vihjaatko kenties jotain? :err: :lol:


-:lol: Olet sortunut....treitor..... :p Heh,joo,itse en jaksa koskaan valvoa (kyllä,olen mamma),joskus silloin katsoin sitä päivä shöytä ja sain ihan tarpeekseni,viimeistään siinä vaiheessa ,kun alkoi niitä aromipesäjuttuja tulemaan...

Jep, mieleni on heikko. :p Ei mahda mitään kun ei teeveestä tule yöllä muuta, eikä ole mitään filmejäkään mitä jaksais kattoa...
Ja nuo "aromi Pesä" jutut menee kyllä jo hieman yli...

-Niin juuri. Kyllä sitä ajattelee,että joo juttelen sille sitä ja tätä,osaan kyllä. Mutta sitten kun on kasvotusten,niin ei saa sanaakaan suusta,ei edes suomeksi,sitten jotain vain ähisee siinä kun äänikin on mennyt. HYVIN noloa. Ja sitten,no minua ainakin,ujostuttaa ihan hirveästi,en kehtaa puhua,ja muutenkin olen hiljaista tyyppiä niin...Pahinta on,jos toinen loukkaantuu siitä kun et puhu mitään...

Kuulostaa pelottavan tutulta... :-o


-....ei varsinkaan tytöille,ja vielä alaikäisille sellaisille. Alkoholin vähäinenkin nauttiminen johtaa alkoholismiin! Sus siunaa nykymaailmaa. Alkoholin vaikutuksesta silmien kohdistyskyky heikkenee,kaiken näkee vähintään kahtena,ja koordinaatiokin heittelee. Mitäs sitten teet,kun joku setä tulee ja väkisin käskee sänkyyn,ja humalassa et tajua mistään mitään? Siinä menee sitten neitsyys ja huumeet tulevat kehiin,ja mitä vanhempasikin sanovat?? Potkivat sinut pihalle,ja joudut asumaan kadulla. Ainut ystäväsi on pullo,se,josta tämä kaikki alkoi ja loppuukin.

:lol:


-Kyllä,olen tietoinen tästä :rolleyes: ja ehkä HALUAKIN,että setä tulee ja raiskaa ja elän pilvessä loppuelämäni :p Hmm,se on muuten myyjienkin vika,mitä myyvät alaikäiselle nulikalle viinuskaa >:p

Kauppojen kontrolli on kyllä mielestäni aika kehnonlaista. Itsekin kerkesin kantaa paikallisesta R-kioskista tupakkaa ja alkomahoolia melkein vuoden ajan ennen kuin täytin 18. Kun olin täysi-ikäinen niin eikös myyjä ala kysellä papereita ja arvaa vaan oliko mitään henkkariksi kelpaavaa... Onneksi mukana ollut kaveri avitti sen verran että saatiin myyjä uskomaan täysi-ikäisyyteeni.


-Olisi muuten kiva nähdä sinut kukkahatussa :p

:-O
Kinky!? :p
 
Sama täällä, itselläkin on nettisessiot hieman venähtäneet viime aikoina... Pitäis varmaankin jättää kotoa surffailu hieman vähemmälle jottei mene puhelinliittymä kiinni...
-Jeps. Olen äidille tuossa vihjaillut,ettäk iinteä yhteys olisi aika jännä,tai sitten yksi sellainen tämän seudun juttu..

-No jaa.......

Vihjaatko kenties jotain?
-Minen koskaan vihjaile mitään! En ole niitä tyttöjä! :rolleyes: :lol:

Jep, mieleni on heikko. :p Ei mahda mitään kun ei teeveestä tule yöllä muuta, eikä ole mitään filmejäkään mitä jaksais kattoa...
Ja nuo "aromi Pesä" jutut menee kyllä jo hieman yli...
-Siskoni on aromipesä :D couldn't resist. Lainasin juuri pari animepornoa kurjastosta :p Nyt alkaa olla vähän levotonta...

Kauppojen kontrolli on kyllä mielestäni aika kehnonlaista. Itsekin kerkesin kantaa paikallisesta R-kioskista tupakkaa ja alkomahoolia melkein vuoden ajan ennen kuin täytin 18. Kun olin täysi-ikäinen niin eikös myyjä ala kysellä papereita ja arvaa vaan oliko mitään henkkariksi kelpaavaa... Onneksi mukana ollut kaveri avitti sen verran että saatiin myyjä uskomaan täysi-ikäisyyteeni.
-Heh,joo. En minä ihan mistä tahansa viitsi mennä ostamaan,pitää aina kurvata jonnekin jumalan selän taakse Siwaan,kun niissä ei koskaan mitään kysytä. Mutta jos jonnekin Smarkettin menisin,niin heti olisi vartijat vierellä. Tupakka on pahasta. Hyi hyi. :p :p

:-O
Kinky!? :p
-:lol: :lol:
 
Status
Not open for further replies.