Ei ollenkaan tylsää. Mukava kun on edes jotain puheenaihetta, tuppaa olemaan tekemiset aika vähissä joten tämä on ihan mukava tapa tappaa aikaa.
-Joo,minun piti eilenkin käväistä ja olin 2½ tuntia netissä...
No vaikka meikäläisen jutut aika ala-arvoisia yleensä (krhm, paremminkin aina
) onkin, en nyt sentään
ihan mitä sattuu suustani päästele (Hmmm, kuulostaa (näyttää?) hieman erikoiselta, kun kuitenkin tekstin välityksellä keskustellaan... ).
-No jaa.......
MIKÄ SUN KUPPIKOKOSX ONX????!!!!!
- #"#"%&/%¤"# !!!
Hmmm, joku on kattonut taas liikaa mtv3 khätti shöytä...
-
Olet sortunut....treitor.....
Heh,joo,itse en jaksa koskaan valvoa (kyllä,olen mamma),joskus silloin katsoin sitä päivä shöytä ja sain ihan tarpeekseni,viimeistään siinä vaiheessa ,kun alkoi niitä aromipesäjuttuja tulemaan...
Heh, muutaman kerran olen joutunut tekemisiin henkilöiden kanssa jotka eivät osaa suomea, ja joka kerta olen jäänyt kokonaan sanattomaksi.
Pirun nolo kun ei kehtaa mitään sanoa ja toinen koittaa olla kohtelias ja jutella niitä näitä...
-Niin juuri. Kyllä sitä ajattelee,että joo juttelen sille sitä ja tätä,osaan kyllä. Mutta sitten kun on kasvotusten,niin ei saa sanaakaan suusta,ei edes suomeksi,sitten jotain vain ähisee siinä kun äänikin on mennyt. HYVIN noloa. Ja sitten,no minua ainakin,ujostuttaa ihan hirveästi,en kehtaa puhua,ja muutenkin olen hiljaista tyyppiä niin...Pahinta on,jos toinen loukkaantuu siitä kun et puhu mitään...
Ach, kerran paikallisessa ravitsemusliikkeessä tosin menin sepustamaan parille italialaiselle jotain enklanniksi. Siinä kävikin sitten toisin päin, epäilen ettei ne ymmärtäneet mitään meikäläisen höpinöistä siinä vaiheessa iltaa...
-
Italialaiset ovat kamalia,yrittävät koko ajan iskeä. Hrr.
:-o
*imitoi parhaansa mukaan kukkahattutätiä* Mutta etkös sinä tyttö hyvä tiedä että alkoholi on vaarallista, ja eikä semmoinen sovi nuorille ollenkaan ja...
-....ei varsinkaan tytöille,ja vielä alaikäisille sellaisille. Alkoholin vähäinenkin nauttiminen johtaa alkoholismiin! Sus siunaa nykymaailmaa. Alkoholin vaikutuksesta silmien kohdistyskyky heikkenee,kaiken näkee vähintään kahtena,ja koordinaatiokin heittelee. Mitäs sitten teet,kun joku setä tulee ja väkisin käskee sänkyyn,ja humalassa et tajua mistään mitään? Siinä menee sitten neitsyys ja huumeet tulevat kehiin,ja mitä vanhempasikin sanovat?? Potkivat sinut pihalle,ja joudut asumaan kadulla. Ainut ystäväsi on pullo,se,josta tämä kaikki alkoi ja loppuukin.
Kyllä,olen tietoinen tästä
ja ehkä HALUAKIN,että setä tulee ja raiskaa ja elän pilvessä loppuelämäni
Hmm,se on muuten myyjienkin vika,mitä myyvät alaikäiselle nulikalle viinuskaa >
Olisi muuten kiva nähdä sinut kukkahatussa