Testing testing...

Status
Not open for further replies.
- :D :lol: Vielä pahempaa; sanoo tuon vielä mafia-sedille.. :p

:lol:


-Hmm...sitten minä olen jo pari kolme vuotta syönyt huonosti :p Söin juuri muussia ja silti paleltaa..se kyllä oli vähän kylmää, en jaksanut lämmittää kunnolla...Voi olla tuosta ruuastakin kiinni, mutta minuta tuntuu, että minulla on vain olematon verenkierto...evoluution mullistus; ensimmäinen vaihtolämpöinen ihminen...

Niin no, ei se huono syönti ainoa vaihtoehto ole. Varmaankin ylenmääräisellä nettielolla on myös jossain määrin osuutta asiaan... :p


-Heh, niinpä juuri. Mäkkärin safkat eivät ole mistään kotoisin :( Pahaa....Otin kerran jonkun burgerin sieltä,ja siinä oli 5 kiloa ketsuppia välissä ja kilo tomaatteja viipaloituna...Ranskikset tosin olivat hyviä :)

No eihän ne häävejä ne eväät ole, mutta nälkäänsä sitä syö melkein mitä tahansa. Hesburgerin sapuskat on mielestäni parempia.


-*kiittää ja kumartaa* Hmm...oletko kuullut Eläkeläisiä? :D

No totta mooses! "Nyt pitkätukat veivaa jotain kevytmetallia, ja diskoissa ne soittaa pelkkää puheohjelmaa. Tukattomat tivaa meiltä sotamuistoja, mä vain tuumaan yksin tuumaan kuka humpan seisauttaa..." :D


-Aha! Nyt minä tiedän, miten sen kivan seedeen kuvan saa tuohon alas....katsotaas...

:D
 
Niin no, ei se huono syönti ainoa vaihtoehto ole. Varmaankin ylenmääräisellä nettielolla on myös jossain määrin osuutta asiaan... :p
-Kun äiti saa tuon tietoonsa, en enää koskaan pääse nettiin :p

No eihän ne häävejä ne eväät ole, mutta nälkäänsä sitä syö melkein mitä tahansa. Hesburgerin sapuskat on mielestäni parempia.
-Niin ovat. Ai että olen himoinnut kohta pari viikkoa sipulirenkaita ja majoneesia...äää...*kuolaa näppikselle* Kanahampurilainen roks :) No pahus, nyt kaveri meni viereisellä koneella Hesen sivuille...kiusaa mokoma...

No totta mooses! "Nyt pitkätukat veivaa jotain kevytmetallia, ja diskoissa ne soittaa pelkkää puheohjelmaa. Tukattomat tivaa meiltä sotamuistoja, mä vain tuumaan yksin tuumaan kuka humpan seisauttaa..." :D
- :loco: :) :lol: Ruisrockissa olin Eläkeläiset katsastamassa, viinaa lensi vain yleisön sekaan :) "Traktorilla pihaan nyt Raimo karauttaa, pirttihirmu yksin jäi tupaan riehumaan. Tasa-arvo hiiteen nyt Raimo uhoaa, alta sorron hikeen hän nyt ryntää tanssaamaan....Humppa täällä raikaa ja jenkka kajahtaa, humpalle ja jenkalle kuuluupi maa..." :)

Salkkarien tunnari..!!!! :eek: :eek: Älä vain sano, että heikko mielesi on sortunut siihen sarjaan...

Iik. Tunnille.
 
-Kun äiti saa tuon tietoonsa, en enää koskaan pääse nettiin :p

No ei kerrota sitten... ;)



-Niin ovat. Ai että olen himoinnut kohta pari viikkoa sipulirenkaita ja majoneesia...äää...*kuolaa näppikselle* Kanahampurilainen roks :) No pahus, nyt kaveri meni viereisellä koneella Hesen sivuille...kiusaa mokoma...

:lol: Itse tulin juuri syömästä. Kinkkukiusausta tai jotain. Erittäin osuva nimi, ruuan haju on sellainen, jotta heikoimmille varmasti tulee kiusaus jättää syömättä. Tosin maku ei ole paha. Mikä maku?



-Ruisrockissa olin Eläkeläiset katsastamassa, viinaa lensi vain yleisön sekaan :) "Traktorilla pihaan nyt Raimo karauttaa, pirttihirmu yksin jäi tupaan riehumaan. Tasa-arvo hiiteen nyt Raimo uhoaa, alta sorron hikeen hän nyt ryntää tanssaamaan....Humppa täällä raikaa ja jenkka kajahtaa, humpalle ja jenkalle kuuluupi maa..." :)

:headbang:


-Salkkarien tunnari..!!!! :eek: :eek: Älä vain sano, että heikko mielesi on sortunut siihen sarjaan...

Ei ole, mutta tunnen olevani eristettynä jollei huoneessani ole teevee auki...


-Iik. Tunnille.

Hah! Koulu loppui jo reilu pari tuntia sitten! :p
 
No ei kerrota sitten... ;)
- :D

:lol: Itse tulin juuri syömästä. Kinkkukiusausta tai jotain. Erittäin osuva nimi, ruuan haju on sellainen, jotta heikoimmille varmasti tulee kiusaus jättää syömättä. Tosin maku ei ole paha. Mikä maku?
-Heh,niin juuri. Kouluruuissa ei ole makua, tai jos sellainen on,niin se ei makuhermoja pahemmin kutkuta. Perunat ovat joko kumimaisia (lentävät lautaselta pöydälle,lattialle,toisen lautaselle niitä yrittäessä haarukoida) tai sitten ne ovat jauhomaisia (hajoavat pölypilveen jättikattilaan jo pelkästä katsomisesta). Ja se kirottu ruskea kastike maistuu aina samalta, vaikka nimi vaihtuu. Salaatit ovat jotain omituista sörsseliä, ohitetaan kulmia kohottamalla. Ja se leipä on kivikovaa, ja voi omituisen keltaista ja vetelää. Ei oikein esteettinen silmä viehäty...Hmm...pahin kouluruoka on ehdottomasti lasagne *yökkää pelkästä ajatuksestakin* En ole siihen sen jälkeen koskenut, kun oksensin siitä kolmannella. Se näyttää valmiiksi jo, että joku on sen oksentanut. Hyi. Ja merimiespihvit ovat raakoja....ja voisin vielä hyvän sään aikana lopettaa :p

Ei ole, mutta tunnen olevani eristettynä jollei huoneessani ole teevee auki...
-Onko huoneessasi....teevee..????? :eek: Siis niin kuin se laiteboksi, missä on liikkuva kuva...??? TV OMASSA HUONEESSA...????? *ei ymmärrä tuollaista ylellisyyttä* ;) Joo-o,mitenköhän kauan olen kärttänyt TV:tä omaan huoneeseen....pärkele,minulla ei ole mitään :bah: Silmiäriipaisevat iloisenihanatkamalat kukkatapetit (joita yritän epätoivoisesti peittää julisteilla) ja kukkaverhot, ihme hörhelölamppu, rikkinäinen cd-radio -soitin, kirjoituspöytä ja tietokone. Ja sitten sänky vuodelta nakki, joka on vielä liian pieni. Hmph. Tahtoo omaan kämppään. Tahtoo sisustaa miten itse haluaa.

Hah! Koulu loppui jo reilu pari tuntia sitten! :p
-Bah. Minulla loppui vähän aika sitten. Nyt olen kotona ja voin pahoin. Jotain pitäisi syödä, mutta mahtaakohan tulla ylös. Sweet.
 
-Heh,niin juuri. Kouluruuissa ei ole makua, tai jos sellainen on,niin se ei makuhermoja pahemmin kutkuta. Perunat ovat joko kumimaisia (lentävät lautaselta pöydälle,lattialle,toisen lautaselle niitä yrittäessä haarukoida) tai sitten ne ovat jauhomaisia (hajoavat pölypilveen jättikattilaan jo pelkästä katsomisesta). Ja se kirottu ruskea kastike maistuu aina samalta, vaikka nimi vaihtuu. Salaatit ovat jotain omituista sörsseliä, ohitetaan kulmia kohottamalla. Ja se leipä on kivikovaa, ja voi omituisen keltaista ja vetelää. Ei oikein esteettinen silmä viehäty...Hmm...pahin kouluruoka on ehdottomasti lasagne *yökkää pelkästä ajatuksestakin* En ole siihen sen jälkeen koskenut, kun oksensin siitä kolmannella. Se näyttää valmiiksi jo, että joku on sen oksentanut. Hyi. Ja merimiespihvit ovat raakoja....ja voisin vielä hyvän sään aikana lopettaa :p

:lol: Tuttu juttu. Tosin yllättävän monet ruokalamme sapuskat ovat kuitenkin ihan hyviä. Tiedä sitten johtuneeko koulun pienuudesta (pienemmissä erissä tehty ruoka on yleensä parempaa) vai mistä.


-Onko huoneessasi....teevee..????? :eek: Siis niin kuin se laiteboksi, missä on liikkuva kuva...??? TV OMASSA HUONEESSA...????? *ei ymmärrä tuollaista ylellisyyttä* ;) Joo-o,mitenköhän kauan olen kärttänyt TV:tä omaan huoneeseen....pärkele,minulla ei ole mitään :bah: Silmiäriipaisevat iloisenihanatkamalat kukkatapetit (joita yritän epätoivoisesti peittää julisteilla) ja kukkaverhot, ihme hörhelölamppu, rikkinäinen cd-radio -soitin, kirjoituspöytä ja tietokone. Ja sitten sänky vuodelta nakki, joka on vielä liian pieni. Hmph. Tahtoo omaan kämppään. Tahtoo sisustaa miten itse haluaa.

:lol: No eitämä nyt niin ylellistä ole. Ns. 'oikea' antenni on kääntynyt hieman viimeaikaisten tuulten vaikutuksesta, joten kolmonen on aika epäselvää mössöä, 1 ja 2 näkyy hyvin. Jos kolmoselta meinaa jotain ihan oikeasti katsoakin, niin joutuu vaihtamaan toisen antennin käyttöön. Sellainen oma patenttijutska, jolla taas 1 ja 2 ei näy kunnolla... Ja kanaviahan ei luonnollisestikaan ole valittavana kuin kolme. Tiedä sitten onko se kovinkaan paha asia...

Oman huoneeni sisustus on kyllä-- Mikä sisustus? :lol: Nukkuma-asentoon levitetty sohva joka on puoliksi kaikenmaailman kirjojen, lehtien ym. roinan peitossa, kirjoituspöytä joka on pölyn ja kaikenmaailman roinan peitossa, tietokone+ikivanha pöytä joka on romun peitossa, muutama hylly täynnä kirjoja, lehtiä ym. roinaa ja erittäin mukava nojatuoli jossa nytkin istun ja joka toimii nukkuma-alustana. Sohvaa en ole jaksanut raivata joten joudun nukkumaan sen päädyssä poikittain, jalat nojatuolissa. Loppujen lopuksi yllättävän mukava nukkumapaikka. Ainakin verrattuna entisen treenikämppämme lattiaan... Stereoita ei ole, vanha kasettimankka kylläkin. Ja kaikenlaisia soittimia lojuu pitkin kämppää, kitara, basso ja Anttilasta joskus aikoinaan tilattu kosketinsoitin.

Hups, menipäs hiukkasen yli...

Muistinko mainita videot? :loco:


-Bah. Minulla loppui vähän aika sitten. Nyt olen kotona ja voin pahoin. Jotain pitäisi syödä, mutta mahtaakohan tulla ylös.

Ah, itsekin tulin puolisko tunti sitten kotiin. Nälkä. Toivottavasti olosi paranee.

-Sweet.

Thanks! You too! :p :lol:
 
Tuttu juttu. Tosin yllättävän monet ruokalamme sapuskat ovat kuitenkin ihan hyviä. Tiedä sitten johtuneeko koulun pienuudesta (pienemmissä erissä tehty ruoka on yleensä parempaa) vai mistä.
-Hmm...varmaan....aika epätoivoiselta näyttää, kun on puoli miljoonaa pottua tungettu kymmenen litran kattilaan...

No eitämä nyt niin ylellistä ole. Ns. 'oikea' antenni on kääntynyt hieman viimeaikaisten tuulten vaikutuksesta, joten kolmonen on aika epäselvää mössöä, 1 ja 2 näkyy hyvin. Jos kolmoselta meinaa jotain ihan oikeasti katsoakin, niin joutuu vaihtamaan toisen antennin käyttöön. Sellainen oma patenttijutska, jolla taas 1 ja 2 ei näy kunnolla... Ja kanaviahan ei luonnollisestikaan ole valittavana kuin kolme. Tiedä sitten onko se kovinkaan paha asia...
-Ykköseltä ja kakkoselta tulee nykyään vain FST:n ohjelmia :p Paitsi ykköseltä tulee Uutisvuoto ja Frasier...

Oman huoneeni sisustus on kyllä-- Mikä sisustus? :lol: Nukkuma-asentoon levitetty sohva joka on puoliksi kaikenmaailman kirjojen, lehtien ym. roinan peitossa, kirjoituspöytä joka on pölyn ja kaikenmaailman roinan peitossa, tietokone+ikivanha pöytä joka on romun peitossa, muutama hylly täynnä kirjoja, lehtiä ym. roinaa
-Roina on kivaa :) whiiiiih....minulla ei sitä paljoa ole, kun äiti on siivoushullu, ja meidän talo on ennemminkin steriili, kaikki on valkoista ja kiiltää kuin uusi :( :bah: Minä pidän sotkusta!!!! Epäkivaa olla siistissä ympäristössä...olen possu *röhkii hiljaa :cry:*...tästä on kerran jos useammankin oltu napit vastakkain äidin kanssa ;) Levyjä minulla on ympäri huonetta, ja astioita...ja videoita. Sitten on tuossa vielä hyllyjä täynnä Aku Ankka -kansioita,taskukirjoja, joitakin fantasiakirjoja ja Kingiä...ja epäsiisti vaatekaappi. Siis minä en ymmärrä, miksi pitää siivota...se on hölmöjen puuhaa...

ja erittäin mukava nojatuoli jossa nytkin istun ja joka toimii nukkuma-alustana.
-Ah...nojatuoli....mmmmm.... :) Ne ovat aina mukavia.

Sohvaa en ole jaksanut raivata joten joudun nukkumaan sen päädyssä poikittain, jalat nojatuolissa. Loppujen lopuksi yllättävän mukava nukkumapaikka.
- :eek: Onko? Eikö siinä tule paikat kipeäksi tms? :confused: Kokemuksia nojatuolissa nukkumisesta...Joudut pian kiropraktikolle, kun eteenpäin kulkiessasi menetkin taaksepäin..

Ainakin verrattuna entisen treenikämppämme lattiaan...
-Oletko siellä nukkunut...? :cry: No lattia ei ehkä ole se mukavin paikka, kokemus puhuu taas, muutamia öitä jääkylmällä kivilattialla nahkatakki peittona ja alustana...

Stereoita ei ole, vanha kasettimankka kylläkin. Ja kaikenlaisia soittimia lojuu pitkin kämppää, kitara, basso ja Anttilasta joskus aikoinaan tilattu kosketinsoitin.
-Minun on ehdottomasti saatava stereot, kun muutan...

Hups, menipäs hiukkasen yli...
Muistinko mainita videot?
- :bah:

Ah, itsekin tulin puolisko tunti sitten kotiin. Nälkä. Toivottavasti olosi paranee.
-Njaaah....vielä vähän huono olo...eiköhän se tästä...tämä taitaa taas olla näitä jälkikrapuloita :p

-Sweet.
Thanks! You too!
- :err: :lol:
 
-Ykköseltä ja kakkoselta tulee nykyään vain FST:n ohjelmia :p Paitsi ykköseltä tulee Uutisvuoto ja Frasier...

Niimpä. Tosin sunnuntaiaamujen dokumentit on ihan kivoja katsella rapulassa. Hetkonen, tuleehan kakkoselta Lunta tupaan ja Teininoita Sabrina... :p


-Roina on kivaa :) whiiiiih....minulla ei sitä paljoa ole, kun äiti on siivoushullu, ja meidän talo on ennemminkin steriili, kaikki on valkoista ja kiiltää kuin uusi :( :bah: Minä pidän sotkusta!!!! Epäkivaa olla siistissä ympäristössä...olen possu *röhkii hiljaa :cry:*...tästä on kerran jos useammankin oltu napit vastakkain äidin kanssa ;)

Jep, on meilläkin otettu muutaman kerran yhteen siivousasioista. Tosin ilman sen suurempia vaikutuksia...


-Siis minä en ymmärrä, miksi pitää siivota...se on hölmöjen puuhaa...

Esimerkiksi sen takia, että saa raivattua tilaa nukkumiselle... ;)


- :eek: Onko? Eikö siinä tule paikat kipeäksi tms? :confused: Kokemuksia nojatuolissa nukkumisesta...Joudut pian kiropraktikolle, kun eteenpäin kulkiessasi menetkin taaksepäin..

:lol: Ei ainakaan tähän mennessä ole tullut. Jouluna tulee vuosi siitä kun aloin nukkua puoliksi nojatuolissa. :eek:

-Oletko siellä nukkunut...? :cry: No lattia ei ehkä ole se mukavin paikka, kokemus puhuu taas, muutamia öitä jääkylmällä kivilattialla nahkatakki peittona ja alustana...

Noh, ilmeisesti olen. Ainakin olen pari kertaa herännyt sieltä.... :err:


-Minun on ehdottomasti saatava stereot, kun muutan...

Minä tarvitsisin stereot jo nyt.


-Njaaah....vielä vähän huono olo...eiköhän se tästä...tämä taitaa taas olla näitä jälkikrapuloita :p

Määrittele jälkikrapula?
 
Niimpä. Tosin sunnuntaiaamujen dokumentit on ihan kivoja katsella rapulassa. Hetkonen, tuleehan kakkoselta Lunta tupaan ja Teininoita Sabrina... :p
- :lol: ja Videotreffit :p

Esimerkiksi sen takia, että saa raivattua tilaa nukkumiselle... ;)
-No roinan seassa on kiva nukkua :) Hmm, "nukuin" kerran kaverin tietokonepöydän alla kaikkien johtojen seassa :lol:

:lol: Ei ainakaan tähän mennessä ole tullut. Jouluna tulee vuosi siitä kun aloin nukkua puoliksi nojatuolissa. :eek:
-*menee läheiseen huonekaluliikkeeseen, jossa on alennusmyynti, ja ostaa toiselle parisängyn joustinpatjalla varustettuna* Tulee sitten kohta jahka saan tungettua kirjekuoreen... ;)

Noh, ilmeisesti olen. Ainakin olen pari kertaa herännyt sieltä.... :err:
- :lol: :loco:

Määrittele jälkikrapula?
-No siis, en tiedä vaikka sille olisi jo joku määritelmä...Mutta minulle se on sellainen, kun olen juonut, niin seuraavana päivänä ei ole mitään, olo on mitä mainioin. Mutta sitten parin kolmen päivän päästä voin huonosti :lol:

Hitto, nyt ei yhtään kiinnosta olla täällä koulussa...tahdon mennä jonnekin kuuntelemaan musiikkia täysillä, ja alkoholikaan ei olisi pahitteeksi >:p (tuleva juoppo)
 
- :lol: ja Videotreffit :p

Ja Uutisvuoto! :D


-No roinan seassa on kiva nukkua :) Hmm, "nukuin" kerran kaverin tietokonepöydän alla kaikkien johtojen seassa :lol:

:lol:


-*menee läheiseen huonekaluliikkeeseen, jossa on alennusmyynti, ja ostaa toiselle parisängyn joustinpatjalla varustettuna* Tulee sitten kohta jahka saan tungettua kirjekuoreen... ;)

:eek: :D


-No siis, en tiedä vaikka sille olisi jo joku määritelmä...Mutta minulle se on sellainen, kun olen juonut, niin seuraavana päivänä ei ole mitään, olo on mitä mainioin. Mutta sitten parin kolmen päivän päästä voin huonosti :lol:

Aijjaa, joo joo... Mulla yleensä vaan kestää se krapula pari päivää. Eka päivä on normaali krapula, toka päivä muuten vaan vittumainen olo...


-Hitto, nyt ei yhtään kiinnosta olla täällä koulussa...tahdon mennä jonnekin kuuntelemaan musiikkia täysillä, ja alkoholikaan ei olisi pahitteeksi >:p (tuleva juoppo)

Ei kyllä kiinnostas. Loppu taas hieman aikasin... Klo 9....
 
Aijjaa, joo joo... Mulla yleensä vaan kestää se krapula pari päivää. Eka päivä on normaali krapula, toka päivä muuten vaan vittumainen olo...
-Hmm..ei minulla koskaan...

Ei kyllä kiinnostas. Loppu taas hieman aikasin... Klo 9....
- :bah:

Tulipas lyhyt tästä, kuitenkin päätin kirjoittaa. Puh. Menenpäs vilkuilemaan uusia viestejä.
 
Blah. Tekemiset vähissä. Huomenna sais kerrankin viettää päivän rauhassa, kun porukat lähtee reissuun. Tai niin ainakin vielä ruoka-aikaan asti ajattelin. Perkele isoveljellä on huomenna vapaapäivä. :bah: Se siitä.

Oikeastaan olisi helvetisti tekemistä vaan ei jaksa. Pitäisi saada maantiedon aluetutkimus tehtyä jouluun mennessä. Pitäs varmaan aloittaa joku päivä. Musiikin työ on nyt noin kuukauden myöhässä. :zzz:

Lauantaina olisi ne pikkujoulutkin. Jossain lähialueen kapakassa. Saapa nähdä jaksaako vaivautua. Kyyti tuottaa hieman ongelmia. Ainahan sitä sinne pääsee, mutta entäs takaisin?

Vituttaa. En kehtaa jauhaa enempää tästä aiheesta. Taidan vajota nojatuolini syvyyksiin masentumaan.


Jumankavita! Kolmonen näkyy kunnolla! :eek: Edes jotain positiivista.
 
Blah. Tekemiset vähissä. Huomenna sais kerrankin viettää päivän rauhassa, kun porukat lähtee reissuun. Tai niin ainakin vielä ruoka-aikaan asti ajattelin. Perkele isoveljellä on huomenna vapaapäivä. :bah: Se siitä.
-Minä olen kerran saanut olla yksin kotona, silloin kun isä ja äiti menivät Tallinnaan muutama viikko sitten. Muuten en ole saanut. Äiti pelkää, että poltan koko talon, kun aivan varmasti minun tekisi hirveästi mieli laittaa hella ja uuni päälle ja heittää sinne viisi kiloa paperia ja muovipusseja. Ja sitten polttaisin kynttilöitä verhojen alla. Hmm. Uskomatonta :mad: Joka kerta, kun jään edes pieneksi aikaa yksin, äiti tulee ja latelee vanhan tutun litanian: katso, että jääkaapin ovet ovat kiinni, älä leiki uunilla äläkä hellalla, älä polta kynttilöitä, laita ovet lukkoon, älä päästä ketään sisään jne jne....Hei,olen kohta 18?????!!!!! Kai minulla sentään aivot on, joita osaan vieläpä käyttää :( :bah: En ymmärrä, miksi pitää koko jan hokea noita...

Oikeastaan olisi helvetisti tekemistä vaan ei jaksa. Pitäisi saada maantiedon aluetutkimus tehtyä jouluun mennessä. Pitäs varmaan aloittaa joku päivä. Musiikin työ on nyt noin kuukauden myöhässä. :zzz:
-Ouh. Minun pitäisi väsätä n. 20-sivuinen kuviksen essee primitiivisestä kaudesta tähän päivään saakka.....uuurrgh...ja ei ole paljoa aikaakaan, kun tämä jakso on lyhyt...

Lauantaina olisi ne pikkujoulutkin. Jossain lähialueen kapakassa. Saapa nähdä jaksaako vaivautua. Kyyti tuottaa hieman ongelmia. Ainahan sitä sinne pääsee, mutta entäs takaisin?
-Hmm...kävely tekee eetua :) Sitä paitsi ei sitä matkaa huomaa päissään...ellet sitten pidä kiinni alkoholittomuudestasi 18. päivään saakka... :p

Vituttaa. En kehtaa jauhaa enempää tästä aiheesta. Taidan vajota nojatuolini syvyyksiin masentumaan.
-*huoh* Minuakin masentaa...en tiedä miksi....ehkä, kun yksi tyyppi vastasi ihan tavallisen kuuloiseen viestiini "no, kerro mikä nyt painaa miesltäsi..." .....blaah...*valuu pitkin tuolia tympääntyneenä* Vihaan olla tympääntynyt, vihaan olla tylsistynyt, vihaan olla turhautunut. :(

Jumankavita! Kolmonen näkyy kunnolla! :eek: Edes jotain positiivista.
-Minun pitäisi lukea saksan sanakokeisiin ja tehdä lakitiedon tehtäviä. Yeahhhhh.....Helvetti, meillä oli joku pirun ainekirjoitus tämään saksassa, joku kilpailu juttu, ja minä olin taas NÄIN tietoinen asiasta. No, se meni vähän metsikköön, toivottavasti ei vaikuta numeroon. Siellä on mitä loistavin keli pyöräillä, kaikki tiet jäässä ja loskan peitossa eikä aurasta ole kuultukaan...mistä niille kaupungin työntekijöille oikein maksetaan :bah: Ja lisäksi yksi kasettini on pilalla, sinä oli kivaa gööttimättöä,mutta nyt siinä on seassa radiosta vahingossa nauhoitettu surfing-musaa...great,just great...*jatkaa valitusta yksinään*
 
-Ouh. Minun pitäisi väsätä n. 20-sivuinen kuviksen essee primitiivisestä kaudesta tähän päivään saakka.....uuurrgh...ja ei ole paljoa aikaakaan, kun tämä jakso on lyhyt...

:confused:
Huh, voin vain kuvitella työn määrän...


-Hmm...kävely tekee eetua :) Sitä paitsi ei sitä matkaa huomaa päissään...ellet sitten pidä kiinni alkoholittomuudestasi 18. päivään saakka... :p

Kävely tekee kyllä eetua, mutta ei huvittaisi kävellä useampaa kymmentä kilometriä. Edes päissään. Ja koska alkoholittomuuspäätös koskee periaatteessa lähinnä omaa pitäjää, alan pikkuhiljaa kallistua alkoholisoitumisen puolelle. Jos vain rahatilanne antaa myöten.


-*huoh* Minuakin masentaa...en tiedä miksi....ehkä, kun yksi tyyppi vastasi ihan tavallisen kuuloiseen viestiini "no, kerro mikä nyt painaa miesltäsi..." .....blaah...*valuu pitkin tuolia tympääntyneenä* Vihaan olla tympääntynyt, vihaan olla tylsistynyt, vihaan olla turhautunut. :(

Sama täällä. Tosin kukaan ei masentuneisuuttani koskaan huomaa, ainakaan ennen kuin asiasta itse mainitsee.


-Minun pitäisi lukea saksan sanakokeisiin ja tehdä lakitiedon tehtäviä. Yeahhhhh.....Helvetti, meillä oli joku pirun ainekirjoitus tämään saksassa, joku kilpailu juttu, ja minä olin taas NÄIN tietoinen asiasta. No, se meni vähän metsikköön, toivottavasti ei vaikuta numeroon. Siellä on mitä loistavin keli pyöräillä, kaikki tiet jäässä ja loskan peitossa eikä aurasta ole kuultukaan...

Onneksi ei tarvitse kulkea pahemin pyörällä. Argh, pitäisi vissiin tehdä biologian kotitehtäviä...

-mistä niille kaupungin työntekijöille oikein maksetaan :bah:

Lähinnä lapioon nojailusta.


-Ja lisäksi yksi kasettini on pilalla, sinä oli kivaa gööttimättöä,mutta nyt siinä on seassa radiosta vahingossa nauhoitettu surfing-musaa...great,just great...*jatkaa valitusta yksinään*

:lol: Anteeksi, ei saisi nauraa. Tämä on taas näitä päiviä.
 
Huh, voin vain kuvitella työn määrän...
-Juupa...niin minäkin....en vain voi koskaan kuvitella tekeväni sitä ;) Argh, taas olen täällä....I'm stuck, damnit...

Kävely tekee kyllä eetua, mutta ei huvittaisi kävellä useampaa kymmentä kilometriä. Edes päissään. Ja koska alkoholittomuuspäätös koskee periaatteessa lähinnä omaa pitäjää, alan pikkuhiljaa kallistua alkoholisoitumisen puolelle. Jos vain rahatilanne antaa myöten.
-That's the spirit ;)

Sama täällä. Tosin kukaan ei masentuneisuuttani koskaan huomaa, ainakaan ennen kuin asiasta itse mainitsee.
-Hmm...minä taidan välittää sellaisia singnaaleja, joista huomaa masentuneisuuteni....tosin en aina...toisaalta tahdon ihmisten tietävän, että olen huonolla tuulella, toisaalta taas en...vaikeaa..

Onneksi ei tarvitse kulkea pahemin pyörällä. Argh, pitäisi vissiin tehdä biologian kotitehtäviä...
-Hmm...mitkä tehtävät :rolleyes:

Lähinnä lapioon nojailusta.
-Totta. Kesällä huomattiin kaupungin työntekijöiden vetävän vain lonkkaa ja puhuvan paskaa.

:lol: Anteeksi, ei saisi nauraa. Tämä on taas näitä päiviä.
-:mad: :err: :p :loco: *huokaa* Kyllä vain...olisi pitänyt jäädä vuoteeseen...harmittaa oikeasti tuo kasetti.... :heh:
 
-Juupa...niin minäkin....en vain voi koskaan kuvitella tekeväni sitä ;) Argh, taas olen täällä....I'm stuck, damnit...

Hmmm, jotenkin tämä paikka tuntuu vetävän puoleensa enemmän kuin läksyt...



-Hmm...minä taidan välittää sellaisia singnaaleja, joista huomaa masentuneisuuteni....tosin en aina...toisaalta tahdon ihmisten tietävän, että olen huonolla tuulella, toisaalta taas en...vaikeaa..

Ainoa asia josta saattaa omalla kohdallani jotain päätellä on varmaankin normaaliakin vähäisemmät puhelahjani....


-Hmm...mitkä tehtävät :rolleyes:

Ne jotka ois pitänyt tehdä, mutta jotka jäi tekemättä ja joita tarkistettaessa minulta ei onneksi kysytty mitään.



-Totta. Kesällä huomattiin kaupungin työntekijöiden vetävän vain lonkkaa ja puhuvan paskaa.

Saman havainnon olen tehnyt itsekin. Pari talvea takaperin olin todistamassa kuinka paikalliset kunnan "työ"miehet ansaitsevat palkkansa. Istuivat nuotion äärellä, joivat kahvia, polttivat tupakkaa ja puhuivat paskaa.

On taas tosi kiva koulupäivä. 8-9 biologiaa, 13-15 liikuntaa. Neljä tuntia nettisurffailua... :tickled:

:bah:
 
Hmmm, jotenkin tämä paikka tuntuu vetävän puoleensa enemmän kuin läksyt...
-Joo-o...jäin taas eilen lukemaan ihan huvin vuoksi kaikkea, ja parin tunnin päästä ja paskan puhumisen jälkeen pääsin vasta pois...

Ainoa asia josta saattaa omalla kohdallani jotain päätellä on varmaankin normaaliakin vähäisemmät puhelahjani....
-Hmm...minä taidan mököttää;) ja kuunnella vain musiikkia täysillä..

On taas tosi kiva koulupäivä. 8-9 biologiaa, 13-15 liikuntaa. Neljä tuntia nettisurffailua... :tickled:
:bah:

Wääääääh...en jaksa keksiä mitään tähän,kiirus, haluan vain saada postin tästä ;)
 
-Joo-o...jäin taas eilen lukemaan ihan huvin vuoksi kaikkea, ja parin tunnin päästä ja paskan puhumisen jälkeen pääsin vasta pois...

Itselläkin tahtoo monesti kadota ajantaju erinäisiä messulautoja seuratessa. Tämän laudan lisäksi olen kolmella muulla messulaudalla rekisteröityneenä, ja suht aktiivisesti mukana.


-Hmm...minä taidan mököttää;) ja kuunnella vain musiikkia täysillä..

Auta armias jos minä koitan kuunnella musiikkia yhtään isommalla kuin on tarpeen etää toosasta yleensä jotain kuuluu. Siis kun velipoika on kotona. Jumalauta kun tietokoneen hurina peittää musiikin alleen ja jos koittaa pistää isommalle niin heti kuuluu huuto.


-Wääääääh...en jaksa keksiä mitään tähän,kiirus, haluan vain saada postin tästä ;)

Alat oppia. ;) :D
 
Auta armias jos minä koitan kuunnella musiikkia yhtään isommalla kuin on tarpeen etää toosasta yleensä jotain kuuluu. Siis kun velipoika on kotona. Jumalauta kun tietokoneen hurina peittää musiikin alleen ja jos koittaa pistää isommalle niin heti kuuluu huuto.
- :-D :-D Minäkun olen aina tahtonut isoveljen... :) eivätkö ne olekaan kivoja?

Alat oppia.
- :p

Ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
Nyyh. Olin hammaslääkärissä ja ne ilkiöt porasivat :cry: Sattui aivan HELVETISTI...!!! *itkee* Lisäksi olin tukehtua, kun ne työnsivät viittä letkua suuhuni, poraa ja kaksi paria käsiä, ja nenän kautta olisi pitänyt hengittää, mutta se on tukkeessa. Vedet vain valusivat silmistä, kun yökkäilin ja köhisin henkeni kaupalla. Sain pysyvän trauman :cry: kädet tärisevät vieläkin....nyyh...

Ja lisää järkytyksiä....Saksan opettaja soitti minulle (olin koko tunnin kidutuskammiossa), meillä oli eilen se kirjoituskilpailu, ja minun aineeni oli valittu parhaaksi :eek: Aineeni lähetettäisiin eteenpäin ja voisin päästä ensi kesänä Saksaan neljäksi viikoksi :eek: :eek: Mutta minun piti sanoa ei, ei minulla ole varaa eikä aikaa.... :cry: :(

Kiire. Pitää mennä. Over and out.
 
Status
Not open for further replies.