Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Eddy
Pitää itsekin kohta lähteä saunaan ja alkaa valmistautua pikkujoulun viettoon...
Minä taas tein comebackin, tulin juuri saunasta....Pöh, minä vietän pikkujouluni tekemällä kuviksen esseetä :( Kurvaappa tätä kautta ja hae miut messiin ;) :p

Jooh...nyt on hieman parempi olo...mutta vain ihan pikkuriikkisen...minua on suhteellisen helppo piristää...ja itse asiassa piristyin enemmän, kun luin posketonta Circle story -juttua :D

Vietäppä kivat pikkujoulut *<:)
 
Originally posted by Eddy
Mikä nyt?
Ei mitään.....ei vain ole helppoa...mitä minä tässä valitan, kun en edes kerro miksi möksytän....äh....*on vaikea taas*

Mitenkä pikkujoulut?

NP: Katatonia-Tonight's decision :cry:
 
Hmm..unohtui äskeisestä...nyt minä lopetan tämän valittamisen...en tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa vai mitä...mutta nyt pysyn hiljaa...ainakin yritän..

Ai niin, ja tahdon äkkiä saada 200 postia täyteen :p
 
Originally posted by ~Zeanra~

Ei mitään.....ei vain ole helppoa...mitä minä tässä valitan, kun en edes kerro miksi möksytän....äh....*on vaikea taas*

Mitenkä pikkujoulut?

NP: Katatonia-Tonight's decision :cry:

Ei se minua häiritse.


Pikkujoulut.... Joopa joo. Olipa jokseenkin ulkopuolinen olo. Mielummin olisin istunut kotona juomassa olutta. Olisi ollut halvempaa, musiikki parempaa ja olisi voinut katsella telkkaria. Onneksi kuitenkin eräs enkeli pelasti mitä pelastettavissa oli. Istuimme varmaankin pari-kolme tuntia ihan vaan puhumassa kaikenlaista. Omia luokkatovereitani jututin vain paria, heistä toinen oli kuskina, molemmilla oli yhtä hauskaa kuin minulla. Kaikkein mukavinta tässä on, että melko moni toilaili siihen malliin että voi olla aika ankea koulupäivä huomenna. Itse saan naureskella muiden toilailuille rauhassa, kun itse en tehnyt mitään kummempia.

Toilailuja oli mm.:
-Kaveri (varattu) koitti (vaihtelevin tuloksin) lähennellä melkolailla jokaista tyttöä (osa varattuja)
-Sama kaveri suuteloi toisen hepun kanssa pitkään ja hartaasti
jne.

He tulevat kärsimään tästä pikkujoulusta kauan...

Olen ilkeä ihminen. :heh:
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hmm..unohtui äskeisestä...nyt minä lopetan tämän valittamisen...en tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa vai mitä...mutta nyt pysyn hiljaa...ainakin yritän..

Ai niin, ja tahdon äkkiä saada 200 postia täyteen :p

Kuten sanoin, ei se minua häiritse. Ei ollenkaan. Mielestäni on parempi, että tietää jos toinen on masentunut. Kenenkään ei tarvitse kantaa huoliaan yksin.
 
Pikkujoulut.... Joopa joo. Olipa jokseenkin ulkopuolinen olo. Mielummin olisin istunut kotona juomassa olutta. Olisi ollut halvempaa, musiikki parempaa ja olisi voinut katsella telkkaria. Onneksi kuitenkin eräs enkeli pelasti mitä pelastettavissa oli. Istuimme varmaankin pari-kolme tuntia ihan vaan puhumassa kaikenlaista. Omia luokkatovereitani jututin vain paria, heistä toinen oli kuskina, molemmilla oli yhtä hauskaa kuin minulla. Kaikkein mukavinta tässä on, että melko moni toilaili siihen malliin että voi olla aika ankea koulupäivä huomenna. Itse saan naureskella muiden toilailuille rauhassa, kun itse en tehnyt mitään kummempia.
Toilailuja oli mm.:
-Kaveri (varattu) koitti (vaihtelevin tuloksin) lähennellä melkolailla jokaista tyttöä (osa varattuja)
-Sama kaveri suuteloi toisen hepun kanssa pitkään ja hartaasti
jne.
He tulevat kärsimään tästä pikkujoulusta kauan...
Olen ilkeä ihminen. :heh:
- :lol: :lol: No mitäs minulla, myöhään yölle asti kirjoitin rokokoosta, etruskeista ja muusta, eikä tippaakaan alkoholia...oli kyllä hurjan kivaa, pitää ottaa joskus uusiksi...

:bah: :loco:
 
- No mitäs minulla, myöhään yölle asti kirjoitin rokokoosta, etruskeista ja muusta, eikä tippaakaan alkoholia...oli kyllä hurjan kivaa, pitää ottaa joskus uusiksi...

Saisimpa itsekin tehtyä jotain ihan oikeasti, eikä pelkästään teoriassa....
 
Tosta pikkujoulusta vielä sen verran, että jos löydät lasini jostain niin viitsitkö palauttaa.

Helvetti, laitoin ne aivan varmasti taskuuni hieman ennen kuin lähdimme kotia kohti...
 
Originally posted by Eddy
Tosta pikkujoulusta vielä sen verran, että jos löydät lasini jostain niin viitsitkö palauttaa.
Helvetti, laitoin ne aivan varmasti taskuuni hieman ennen kuin lähdimme kotia kohti...
:lol: :lol: :lol: :tickled: Kyllä, voin palauttaa jos ne ovat tänne päin sattuneet eksymään...
 
Status
Not open for further replies.