-Yhdeltä, ja nukuit pommiin???????????????
Menin aamuyöstä 3-4 aikaan nukkumaan...
Isä kyllä kävi herättelemässä ennen puoltapäivää, mutta nukahdin uudestaan. Heräsin, kun porukat tulivat kauppareissulta puoli kahden maissa...
-
Vooooooooooooi......
ei kannata mennä uimaan.
Oma moka se oli. Olin traktorilla liikenteessä, ja erehdyin jättämään lasit kuskinpukille siksi aikaa kun pulahdin joessa. Ei varmaan tarvitse sanoa muistinko ottaa lasit lähtiessä...
-Rohkeasti vain...
Huomenna. Pitää ensin tehdä pieniä tiedusteluja...
-Ahah...pitää tsekata jos muistaa....
Jos 'kuiva' huumori kolahtaa, niin suosittelen.
-Hmm. Meillä oli koulussa tänään joku pumppu esiintymässä, nimi meni vähän ohitse. Kahden ensimmäisen minuutin jälkeen nimesin sen Trio Kakofoniaksi...Siis se oli hirveintä mitä olen ikuna kuullut...!! (no....melkein ainakin, ellei paria demoa oteta mukaan
) He muka soittivat jotain tunnettuja kappaleita, eivät he osaneet edes soittaa!!! Rumpali näytti olevan ihan ulalla kaikesta, ihan kuin ei olisi ikinä ennen rumpukapuloita nähnyt (ja niin se kyllä soittikin), mies kontrabassossa heilui ihmeellisesti ja ukkeli saksofonissa lipoi vain huuliaan ja leikki pyyhkeellään. Sitten sokerina pohjalla he päättivät improvisoida jotain vain, ja voi hyvä elämä sitä pörinää......No joo, heidät taputettiin lavalta pois
Kaikkea sitä..
Meillä kävi viimeviikolla joku kamariorkesteri tai vastaava. Muuten ihan kiva konsertti (soittivat klassista pari kipaletta ja varpunen jouluaamuna) mutta edessäni istuneet pari yläastelaista mesosivat melko häiriköivästi.
-Ja nyt minä helvetti menen lukemaan sanakokeisiin, ei tästä tule taas mitään, kun täällä jumitan....
Taidan itsekin alkaa tehdä sitä v*n musan työtä loppuun...