Testing testing...

Status
Not open for further replies.
-Yhdeltä, ja nukuit pommiin??????????????? :bah:

Menin aamuyöstä 3-4 aikaan nukkumaan...
Isä kyllä kävi herättelemässä ennen puoltapäivää, mutta nukahdin uudestaan. Heräsin, kun porukat tulivat kauppareissulta puoli kahden maissa...


- :lol: Vooooooooooooi...... :) ei kannata mennä uimaan.

Oma moka se oli. Olin traktorilla liikenteessä, ja erehdyin jättämään lasit kuskinpukille siksi aikaa kun pulahdin joessa. Ei varmaan tarvitse sanoa muistinko ottaa lasit lähtiessä...


-Rohkeasti vain...

Huomenna. Pitää ensin tehdä pieniä tiedusteluja...


-Ahah...pitää tsekata jos muistaa....

Jos 'kuiva' huumori kolahtaa, niin suosittelen.


-Hmm. Meillä oli koulussa tänään joku pumppu esiintymässä, nimi meni vähän ohitse. Kahden ensimmäisen minuutin jälkeen nimesin sen Trio Kakofoniaksi...Siis se oli hirveintä mitä olen ikuna kuullut...!! (no....melkein ainakin, ellei paria demoa oteta mukaan :p) He muka soittivat jotain tunnettuja kappaleita, eivät he osaneet edes soittaa!!! Rumpali näytti olevan ihan ulalla kaikesta, ihan kuin ei olisi ikinä ennen rumpukapuloita nähnyt (ja niin se kyllä soittikin), mies kontrabassossa heilui ihmeellisesti ja ukkeli saksofonissa lipoi vain huuliaan ja leikki pyyhkeellään. Sitten sokerina pohjalla he päättivät improvisoida jotain vain, ja voi hyvä elämä sitä pörinää......No joo, heidät taputettiin lavalta pois ;) Kaikkea sitä..

:lol: Meillä kävi viimeviikolla joku kamariorkesteri tai vastaava. Muuten ihan kiva konsertti (soittivat klassista pari kipaletta ja varpunen jouluaamuna) mutta edessäni istuneet pari yläastelaista mesosivat melko häiriköivästi. :bah:


-Ja nyt minä helvetti menen lukemaan sanakokeisiin, ei tästä tule taas mitään, kun täällä jumitan....

Taidan itsekin alkaa tehdä sitä v*n musan työtä loppuun...
 
Originally posted by IRoN



Come on Eddy, where's your manners go? He politely asked the meaning of haista vittu... Your reaction was totally uncalled for, so please apologize from your friend :cry: ;)

:lol: :lol:
 
Oma moka se oli. Olin traktorilla liikenteessä, ja erehdyin jättämään lasit kuskinpukille siksi aikaa kun pulahdin joessa. Ei varmaan tarvitse sanoa muistinko ottaa lasit lähtiessä...
- :tickled:

Huomenna. Pitää ensin tehdä pieniä tiedusteluja...
-Jeps. Peukut pystyyn ;)

:lol: Meillä kävi viimeviikolla joku kamariorkesteri tai vastaava. Muuten ihan kiva konsertti (soittivat klassista pari kipaletta ja varpunen jouluaamuna) mutta edessäni istuneet pari yläastelaista mesosivat melko häiriköivästi. :bah:
-Njooh, meillä sentään oli eri aikaan, ei ollut niitä mahtailevia haisevia mukuloita...Ihan oikeasti, ne haisevat aivan kummalle.

Taidan itsekin alkaa tehdä sitä v*n musan työtä loppuun...
-Argh. Minulla vielä vaikka kuinka paljon se kuviksen työ kesken, sitten pitäisi kirjoittaa saksan aine, tehdä kuviksen lopputyö...ihan kivasti menee joululoma...

Et sattunut katsomaan Pulkkista eilen? Helvetti että nauroin XDDD

"Älä nyt helvetissä syö sitä mikin johtoa!"
"Eikun tää on nauhalakritsia..."
"Ei vitussa oo. Tiiätkö, miten paljon se johto makso? Ei helvetti, nyt mua vituttaa.."
"Eikun tää on oikeesti lakritsia, maista vaikka.."
"Vie helvettiin se, en mä mitään johtoa nyt syö..! Että mua voi vituttaa.."
"Eiku tää on ihan oikeasti lakritsia, sitä myydään tossa kojussa..."
"Vitut myydään.."

XDDDDDDDDDDDDD
 
-Jeps. Peukut pystyyn ;)

Saas nähdä...


-Njooh, meillä sentään oli eri aikaan, ei ollut niitä mahtailevia haisevia mukuloita...Ihan oikeasti, ne haisevat aivan kummalle.

Ja muutenkin ne on aivan outoja. Jotenkin tuntuu, että ajat ovat muuttuneet melko helvetin paljon siitä kun itse olin yläasteella...


-Argh. Minulla vielä vaikka kuinka paljon se kuviksen työ kesken, sitten pitäisi kirjoittaa saksan aine, tehdä kuviksen lopputyö...ihan kivasti menee joululoma...

Pitäisi jouluun mennessä tehdä se stnan maantiedon aluetutkimuskin... :cry: :cry:


-Et sattunut katsomaan Pulkkista eilen? Helvetti että nauroin XDDD

:bah: *mutisee*niitä kapunkilaisten paskakanavia *mutisee* :bah:
 
Ja muutenkin ne on aivan outoja. Jotenkin tuntuu, että ajat ovat muuttuneet melko helvetin paljon siitä kun itse olin yläasteella...
-Niin juuri. Vaikka siitä on vain päälle vuosi, kun minä sieltä pääsin, mutta en minä tuollainen möykkäri ollut! Siis ne huutavat ja kirkuvat, ja heittävät kolapulloja pitkin rappusia alas, kolina kuuluu koulun toiseen päähän saakka ja sitten mieletön räkänauru päälle. Ja sitten joka toinen sana on vittu ja paska. Viime viikolla, kun kirjastossa olin, viereiselle koneelle tuli joku kymmenen vuotias heebo, ja se hoki koko ajan "Ai vittu". Minä tuijotin pahana siinä. En ymmärrä. Kalkkis jo tämän ikäisenä :cry:

Pitäisi jouluun mennessä tehdä se stnan maantiedon aluetutkimuskin... :cry: :cry:
-Ouh. Maantieto on kuivaa, onneksi molemmat pakolliset suoritettu.

:bah: *mutisee*niitä kapunkilaisten paskakanavia *mutisee* :bah:
-Ai niin.....anteeksi...!!!!! Unohdin vallan....tyhmä minä....anteeksi.... :D Et kai hirveästi pahastunut? :D

Koulu loppui, päätin jäädä vielä hetkeksi nettiin.....hetkeksi vain... :loco:
 
-Niin juuri. Vaikka siitä on vain päälle vuosi, kun minä sieltä pääsin, mutta en minä tuollainen möykkäri ollut! Siis ne huutavat ja kirkuvat, ja heittävät kolapulloja pitkin rappusia alas, kolina kuuluu koulun toiseen päähän saakka ja sitten mieletön räkänauru päälle. Ja sitten joka toinen sana on vittu ja paska. Viime viikolla, kun kirjastossa olin, viereiselle koneelle tuli joku kymmenen vuotias heebo, ja se hoki koko ajan "Ai vittu". Minä tuijotin pahana siinä. En ymmärrä. Kalkkis jo tämän ikäisenä :cry:

:lol: Minäkin tunnen itseni vanhaksi nykyisten yläastelaisten seurassa. :loco:


-Ouh. Maantieto on kuivaa, onneksi molemmat pakolliset suoritettu.

Älä muuta sano. Saas nähdä kuinka käy.


-Ai niin.....anteeksi...!!!!! Unohdin vallan....tyhmä minä....anteeksi.... :D Et kai hirveästi pahastunut? :D

:lol: Ks. edellinen vastaukseni enitharmonille. ;) :D


-Koulu loppui, päätin jäädä vielä hetkeksi nettiin.....hetkeksi vain... :loco:

Tulin n. tunti sitten kotia. Huomenna oliskin taas 8-9 koulua. Sitten pitäisi alkaa remontteerata yhtä koulun kompuutteria. Virusepidemia on vallinnut viime aikoina niin lukion, kuin kunnankin koneita. Nyt pitäisi sitten korjata jälkiä...
 
Kitooos avusta :) taivutin säännöllisenä sen, kaippa popula ymmärtää...

Minäkin tunnen itseni vanhaksi nykyisten yläastelaisten seurassa.
- :lol: Et ole ainoa :D

Älä muuta sano. Saas nähdä kuinka käy.
-Hih. Minä en tehnyt kakkoskurssilla mitään, en edes kokeisiin lukenut kuin hätäisesti kerran vilkaisin ja sain 9 :p

Ks. edellinen vastaukseni enitharmonille.
-*huokaisee helpotuksesta* ;)

Tulin n. tunti sitten kotia. Huomenna oliskin taas 8-9 koulua. Sitten pitäisi alkaa remontteerata yhtä koulun kompuutteria. Virusepidemia on vallinnut viime aikoina niin lukion, kuin kunnankin koneita. Nyt pitäisi sitten korjata jälkiä...
-Hmm. Täälläkin pitäisi korjata tuo viereinen kone...*katsoo härveliä epäileväisesti* Se on aivan varmastti riivattu, siinä on demoni tai poltergeist. Se pitää ihme ääntä, ihan kuin se laulaisi. Tuollaista "turinaa"....turrrrrrrrrrrrrrrrrrr turrrrrrrrrrrrrrr....*kylmiä väreitä* Creeps the shit out me.... :err:
 
-Kitooos avusta :) taivutin säännöllisenä sen, kaippa popula ymmärtää...

Ole hyvä. En ole varma tosiaan siitä taivutuksesta, mutta eiköhän ne asianosaiset ymmärrä. ;)


-Hih. Minä en tehnyt kakkoskurssilla mitään, en edes kokeisiin lukenut kuin hätäisesti kerran vilkaisin ja sain 9 :p

:bah:


-Hmm. Täälläkin pitäisi korjata tuo viereinen kone...*katsoo härveliä epäileväisesti* Se on aivan varmastti riivattu, siinä on demoni tai poltergeist. Se pitää ihme ääntä, ihan kuin se laulaisi. Tuollaista "turinaa"....turrrrrrrrrrrrrrrrrrr turrrrrrrrrrrrrrr....*kylmiä väreitä* Creeps the shit out me.... :err:

Kun koululla kirjoitin viimeisintä (siis koululla kirjoitettua) replyä, luokanvalvojani meni yhden koneen ääreen, ja samantien se alkoi pitää aivan helvetinmoista räminää. :eek:

Noh, jotkut koneet on tuollaisia. Huonosti suunnitellut kotelot tuppaa rämisemään. Siksi oman koneeni kotelo onkin auki. Ja levykeaseman ja sen alapuolella olevan suojalätkän välissä pahvinen cd-kotelo.
 
Kun koululla kirjoitin viimeisintä (siis koululla kirjoitettua) replyä, luokanvalvojani meni yhden koneen ääreen, ja samantien se alkoi pitää aivan helvetinmoista räminää. :eek:
-Opettajat säteilevät negatiivistä energiaa :eek:

Noh, jotkut koneet on tuollaisia. Huonosti suunnitellut kotelot tuppaa rämisemään. Siksi oman koneeni kotelo onkin auki. Ja levykeaseman ja sen alapuolella olevan suojalätkän välissä pahvinen cd-kotelo.
-Hmm...avomalli sielläkin....minulla on ihan ehjä sentään vielä ;) Tosin kerran jos useamminkin on mieleni tehnyt potkia tornia :rolleyes: Hitto,kun siitä on lukupää paskana (kyllä, siitäkin..) ja en pysty mitään pelaamaan kunnolla...sitten jos joku sattuu toimimaan, niin se latailee puoli tuntia...murrrrr....Uusi kone on käynyt mielessä, ehkä sitten kun muutan. Kaveri hankki uuden koneen yhden toisen kaverin kautta; 1000 MHz ja 17" näyttö ja maksoi jotain 5000mk yhteensä... :eek: Minä myös...:cry:
 
-Opettajat säteilevät negatiivistä energiaa :eek:

:lol: Ilmeisesti! :D


-Hmm...avomalli sielläkin....minulla on ihan ehjä sentään vielä ;) Tosin kerran jos useamminkin on mieleni tehnyt potkia tornia :rolleyes: Hitto,kun siitä on lukupää paskana (kyllä, siitäkin..) ja en pysty mitään pelaamaan kunnolla...sitten jos joku sattuu toimimaan, niin se latailee puoli tuntia...murrrrr....Uusi kone on käynyt mielessä, ehkä sitten kun muutan. Kaveri hankki uuden koneen yhden toisen kaverin kautta; 1000 MHz ja 17" näyttö ja maksoi jotain 5000mk yhteensä... :eek: Minä myös...:cry:

Jos serkkuni olisi ollut hieman paremmin ajan tasalla työpaikkansa tapahtumista, niin olisin saanut melkein tuliterän koneen ilmaiseksi. Kyseinen firma muutti Oulusta Haukiputaalle, ja muuton yhteydessä olivat saatanan tohelot laittaneet kaikki tietokoneet menemään kaatopaikalle! Sen verran niitä oli pelastunut, mitä työntekijät olivat muutaman kerenneet ottaa itselleen. Rekkalavallinen tietokoneita...:cry:
 
Jos serkkuni olisi ollut hieman paremmin ajan tasalla työpaikkansa tapahtumista, niin olisin saanut melkein tuliterän koneen ilmaiseksi. Kyseinen firma muutti Oulusta Haukiputaalle, ja muuton yhteydessä olivat saatanan tohelot laittaneet kaikki tietokoneet menemään kaatopaikalle! Sen verran niitä oli pelastunut, mitä työntekijät olivat muutaman kerenneet ottaa itselleen. Rekkalavallinen tietokoneita...:cry:
- :cry: :cry: :cry: Voi tietokone parkoja....Hmph, kaikenmaailman hölmöjä sitäkin on :(

Argh. Vihaan matikanopettajaa, se teki tämän tahallaan :bah: Auta, minä olen tyhmä...
Miten jaetaan 9 sikaa neljään karsinaan niin, että jokaisessa on pariton määrä? Minua vaivaa..... :cry: Possut kärsivät...
 
Status
Not open for further replies.