Viime yönä näin unta, että olimme kolmen kaverini ja heistä yhden tyttöystävän kanssa autolla liikenteessä jossain... Sitten tapahtui jotain, en muista mitä, ja seuraavana olimme jossain öljynjalostustehtaalla. Se oli aivan jumalattoman korkea, ja olimme luonnollisesti siellä aivan yläosissa. Ei varsinaisesti katolla, vaan siinä oli jotain soja säiliöitä, joiden ympärillä meni sellaisia kapeita telineitä. Siellä oli joitain tyyppejä tekemässä jotain, ja me olimme ikäänkuin niiden vihollisia. Eräs kaveri (se jolla on tyttöystävä) meni yhteen säiliöistä, ja sai ainakin kolme niistä tyypeistä tiputettua sinne säiliöön. Jossain vaiheessa minä ja pari muuta kaveria mentiin antautumaan. Matkalla toinen mukana olleista kavereista tipahti siitä telineiltä, mutta me jatkoimme vain matkaa. Antauduttuamme jouduimme pukemaan jotkut helvetin paksut suojapuvut päälle (he pakottivat meidät tekemään töitä). Sitten he ajoivat meidät pois siitä lähistöltä koska alkoivat tehdä jotain töitä. Minä jäin katselemaan, kunnes tajusin, että he aikovat tehdä jotain räjäytystöitä. Hokatessani tämän, lähdin juoksemaan muiden työntekijöiden perään. Olimme jossain konehuoneen tapaisessa huoneessa. Siellä oli myös joku puolituttu, tosin näin vain hänet siellä kauempana. Sitten joku pomoista tuli sinne huoneeseen, ja siinä vaiheessa heräsin.
-Hmm...hassu uni. Minulla on jotain ihan ihmeellisiä ollut. Yleisin on ollut, että joku jahtaa minua ja haluaa hengiltä :s Juoksen aivan hulluna pakoon, yritän etsiä apua mutten löydä ketään muuta ihmistä. Sitten herään ihan paniikissa ja menee muutamia tunteja selvittäessä päätä. Toinen tavallinen on, että olen jossain oudossa paikassa, kaupungissa esimerkiksi, ja en tiedä mistään mitään. Yritän pysäyttää ihmisiä ja kysyä apua, mutta kukaan ei näe eikä kuule minua. Yhtäkkiä olenkin aivan yksin. Sitten itku kurkussa juoksen ympäriinsä yrittäen löytää jonkun. En pidä näistä
Pelottavin uni tähän mennessä on, kun hyvä ystäväni yritti tappaa minut
se oli hirveää........
Ei se mitään, minua alkaa pikkuhiljaa vituttaa...
-Noh....ei saa......*ojentaa ankkaa* Halaa tuota...*ojentaa myös toisen keksin*