Testing testing...

Status
Not open for further replies.
-Hii,meillä olikin perjantai vapaa myös :p

Meillä ei. Tosin meillä on joululoma kaks viikkoa.


-Jooh....tämä on ihan kamalaa......minusta tulee/on tullut fanaattinen musiikin suhteen....what have you done to me people??!! :mad: :loco: Kaikki rahani menevät levyihin, ja levylista on kilometrien pituinen. Lisäksi tahdon paitoja, julisteita jne....

Joopa, levyjä pitäisi saada mutta kun ei ole varaa... :(


-Jee :cool: Otatko ihan tavalliset vai värilliset?

Saa nähdä. Pitää hieman kysellä hintoja jne.
 
Meillä ei. Tosin meillä on joululoma kaks viikkoa.
-No niin joo.....meillä on vain viikko....

Joopa, levyjä pitäisi saada mutta kun ei ole varaa... :(
-Niinpä. Äiti tuossa tuskailee, mitä ostaisi minulle...Annan hänen vielä vähän aikaa kitua, ja sitten vihjaisen, että olisi jokunen levy jonka haluaisin..

Saa nähdä. Pitää hieman kysellä hintoja jne.
-Hmm...kavereillä maksaa jotain...olisikohan 200mk/kk...mutta ne on vain ne linssit, sitten on vielä ne nesteet ja muut...hmm....No kiva, jos nuo saat, niitä on vähän vaikeampi hukata ;)
 
-Niinpä. Äiti tuossa tuskailee, mitä ostaisi minulle...Annan hänen vielä vähän aikaa kitua, ja sitten vihjaisen, että olisi jokunen levy jonka haluaisin..

Itse joudun varmaankin tyytymään konvehtirasiaan ja sukkapariin.


-Hmm...kavereillä maksaa jotain...olisikohan 200mk/kk...mutta ne on vain ne linssit, sitten on vielä ne nesteet ja muut...hmm....No kiva, jos nuo saat, niitä on vähän vaikeampi hukata ;)

:lol: Empä menisi vannomaan... ;) :lol:
 
Itse joudun varmaankin tyytymään konvehtirasiaan ja sukkapariin.
- :lol: Sukat ovat aina tarpeen ;) Heh, viime jouluna tuli ainakin kymmenen suklaatirasiaa, ja minun oli aivan välttämättä pakko syötävä kaikki ne... :err: :lol: Suklaa on petollista.

:lol: Empä menisi vannomaan... ;) :lol:
-:lol: Nostan hattua, jos ne saat jotenkin juhliessa kadotettua.. ;) Itse asiassa se on mahdotonta edes tiputtaa niitä simmuista, niin kuin elokuvissa aina käy, ainakin kaverit ovat sanoneet. Vaarana on vain, että ne kuivuvat silmiin kiinni jos ei muista ottaa pois :D
 
- :lol: Sukat ovat aina tarpeen ;) Heh, viime jouluna tuli ainakin kymmenen suklaatirasiaa, ja minun oli aivan välttämättä pakko syötävä kaikki ne... :err: :lol: Suklaa on petollista.

:lol: Tosi on! Itsekin söin viime jouluna ehkä hieman liikaa, tosin muut 'oikeat' sapuskat hieman tasoitti sitä sokeriyliannostusta... :D


-:lol: Nostan hattua, jos ne saat jotenkin juhliessa kadotettua.. ;) Itse asiassa se on mahdotonta edes tiputtaa niitä simmuista, niin kuin elokuvissa aina käy, ainakin kaverit ovat sanoneet. Vaarana on vain, että ne kuivuvat silmiin kiinni jos ei muista ottaa pois :D

Ei olisi ensimmäinen kerta kun jotain on väitetty mahdottomaksi, ja minä olen todistanut toisin. ;)

Muutenkin olen sellainen pahanilmanlintu toisinaan... :p
 
:lol: Tosi on! Itsekin söin viime jouluna ehkä hieman liikaa, tosin muut 'oikeat' sapuskat hieman tasoitti sitä sokeriyliannostusta... :D
- :lol: Minä söin pelkkää suklaatia :D en koskenutkaan kinkkuun tai muuhun...Ilmeisesti minunkin tunteeni possuparkaan heräsivät, yökötti koko ajatuskin syödä kinkkua :err:

Ei olisi ensimmäinen kerta kun jotain on väitetty mahdottomaksi, ja minä olen todistanut toisin. ;)
Muutenkin olen sellainen pahanilmanlintu toisinaan... :p
-:lol: Joo...olen minäkin yrittänyt kumota painovoimaa joskus,mutta se ei oikein mennyt kuten piti...Edelleen hatunnosto sinulle ;)
 
- :lol: Minä söin pelkkää suklaatia :D en koskenutkaan kinkkuun tai muuhun...Ilmeisesti minunkin tunteeni possuparkaan heräsivät, yökötti koko ajatuskin syödä kinkkua :err:

Itse en aikanaan voinut syödä kalkkunaa. Varmaankin sillä oli jotain tekemistä asian kanssa, että se oli itse kasvatettu...


-:lol: Joo...olen minäkin yrittänyt kumota painovoimaa joskus,mutta se ei oikein mennyt kuten piti...Edelleen hatunnosto sinulle ;)

:lol:

Hyvä esimerkki tuosta pahanilmanlintuhommasta löytyy parin talven takaa. Olin kaverin luona käymässä, ja kaveri pisti musiikkia soimaan. Luonnollisesti volyymi oli kohtalainen. Toinen kaiuttimista oli asetettu strategisesti subwooferin päälle, joka luonnollisesti tärisi melkolailla musiikista johtuen. Kysäisin kaverilta, oliko tuo kaiutin vielä kertaakaan tippunut siitä subwooferin päältä. Hän vastasi etää ei, johon sanoin "kerta se on ensimmäinenkin." Menimme keittiöön kahville, eikä aikaakaan, kun kaverin huoneesta kuului hirveä kolahdus. Kaverin naama valahti valkeaksi ja hän meni katsomaan metelin syytä. Hetken kuluttua kuulin, kuinka musiikki vaimeni hieman ja kaveri tuli takaisin. "Kerta se on ensimmäinenkin." Melkein purskahti kahvit pitkin keittiötä... :lol:
 
Itse en aikanaan voinut syödä kalkkunaa. Varmaankin sillä oli jotain tekemistä asian kanssa, että se oli itse kasvatettu...
-......

Hyvä esimerkki tuosta pahanilmanlintuhommasta löytyy parin talven takaa. Olin kaverin luona käymässä, ja kaveri pisti musiikkia soimaan. Luonnollisesti volyymi oli kohtalainen. Toinen kaiuttimista oli asetettu strategisesti subwooferin päälle, joka luonnollisesti tärisi melkolailla musiikista johtuen. Kysäisin kaverilta, oliko tuo kaiutin vielä kertaakaan tippunut siitä subwooferin päältä. Hän vastasi etää ei, johon sanoin "kerta se on ensimmäinenkin." Menimme keittiöön kahville, eikä aikaakaan, kun kaverin huoneesta kuului hirveä kolahdus. Kaverin naama valahti valkeaksi ja hän meni katsomaan metelin syytä. Hetken kuluttua kuulin, kuinka musiikki vaimeni hieman ja kaveri tuli takaisin. "Kerta se on ensimmäinenkin." Melkein purskahti kahvit pitkin keittiötä... :lol:
- :lol: :lol: :lol: Sinussa on jotain meedion ainesta :heh: Heh, tuli tuosta "kerta se on ensimmäinenkin" mieleen...Salossa on tuo ajokulttuuri vähän vapaamuotoinen, siitä on valituksiakin mukavasti ollut lehdessä, kun kaikki ajavat miten lystäävät....itse kuulun myös tuohon sakkiin; ylitän ruuhkaiset tiet sanomalla "ei ne ole koskaan aikasemminkaan päälle ajaneet", johon kaveri toteaa, että "kerta se on ensimmäinenkin" :D Hmm, tuosta myös tuli mieleen...(oh my god, run and hide..) Ostin joskus Scream 1 ja 2 ja mentiin kaverille katsomaan niitä. Oli aika myöhä. Kun oltiin siinä vähän aikaa sitä ykköstä katsottu, puhelin(!) alkoi soida. No kaveri meni vastaamaan,mutta siellä ei ollutkaan ketään....linja oli auki, mutta kukaan ei puhunut mitään. :eek: Kaveri jotain "haloo" siinä muutaman kerran sanoi ennen kuin laski luurin. Sitten hän luuli minun pilailleen, kun kännykkää näpräsin, mutten se minä ollut. Vieläkään ei tiedetä, kuka soitti silloin......Spooky....Ai niin, tästä taas tuli mieleen.... ;) En viitsi enää pidempää kirjoittaa, myöhemmin ehkä..
 
- :lol: :lol: :lol: Sinussa on jotain meedion ainesta :heh:

:lol: Ilmeisesti! :D

-Heh, tuli tuosta "kerta se on ensimmäinenkin" mieleen...Salossa on tuo ajokulttuuri vähän vapaamuotoinen, siitä on valituksiakin mukavasti ollut lehdessä, kun kaikki ajavat miten lystäävät....

Jep, ihmettelen suuresti, miten siellä ei tpahdu enempää vakavampia onnettomuuksia...

-itse kuulun myös tuohon sakkiin; ylitän ruuhkaiset tiet sanomalla "ei ne ole koskaan aikasemminkaan päälle ajaneet", johon kaveri toteaa, että "kerta se on ensimmäinenkin" :D

Kannattanee ehkä katsoa tarkemmin milloin tien ylität, kun olen maisemissa... :p ;)

-Hmm, tuosta myös tuli mieleen...(oh my god, run and hide..) Ostin joskus Scream 1 ja 2 ja mentiin kaverille katsomaan niitä. Oli aika myöhä. Kun oltiin siinä vähän aikaa sitä ykköstä katsottu, puhelin(!) alkoi soida. No kaveri meni vastaamaan,mutta siellä ei ollutkaan ketään....linja oli auki, mutta kukaan ei puhunut mitään. :eek: Kaveri jotain "haloo" siinä muutaman kerran sanoi ennen kuin laski luurin. Sitten hän luuli minun pilailleen, kun kännykkää näpräsin, mutten se minä ollut. Vieläkään ei tiedetä, kuka soitti silloin......Spooky....

:err: Spooky indeed...


-Ai niin, tästä taas tuli mieleen.... ;) En viitsi enää pidempää kirjoittaa, myöhemmin ehkä..

:lol: Kirjoita vaan. Mukava lukea noita juttuja, ainakin mukavampi kuin tehdä koulutehtäviä... ;)
 
Jep, ihmettelen suuresti, miten siellä ei tpahdu enempää vakavampia onnettomuuksia...
- :lol:

Kannattanee ehkä katsoa tarkemmin milloin tien ylität, kun olen maisemissa... :p ;)
- :lol: Pitää pitää mielessä, olen liian nuori kuolemaan... :p

:lol: Kirjoita vaan. Mukava lukea noita juttuja, ainakin mukavampi kuin tehdä koulutehtäviä... ;)
-You asked for it :p Hmm, tästä on jo aikaa, mutta sitä ei voi unohtaa. Oltiin kavereiden kanssa Turussa ja oltiin lähdössä jo pois. Käppäiltiin siinä juna-asemalle päin, kun yhdessä puhelinkopissa alkoi puhelin soida. Hölmöinä tuijotettiin toisiamme, ja katsottiin joskos joku menisi vastaamaan. No, kukaan ei mennyt ja luuri sen kuin huusi. Naurahdettin muutaman kerran, kunnes yksi kavereista päätti mennä vastaamaan. Ja siellä ei ollut ketään. Hän laski luurin, tuli kopista pois, ja puhelin alkoi soida uudestaan. Minä repesin aivan täysillä nauruun. Vähän aikaa tuijotettiin sitä koppia ja sitten lähdettiin naureskellen pois. Jouduimmeko piilokameran uhriksi? :err: Vai voiko jollain olla niin sairas mielikuvitus, että lähtee hömpäyttämään viattomia ihmisiä ihan vain huvin vuoksi?

Hei muuten, voiko tähän liittää jotain kappaleita?
 
-You asked for it :p Hmm, tästä on jo aikaa, mutta sitä ei voi unohtaa. Oltiin kavereiden kanssa Turussa ja oltiin lähdössä jo pois. Käppäiltiin siinä juna-asemalle päin, kun yhdessä puhelinkopissa alkoi puhelin soida. Hölmöinä tuijotettiin toisiamme, ja katsottiin joskos joku menisi vastaamaan. No, kukaan ei mennyt ja luuri sen kuin huusi. Naurahdettin muutaman kerran, kunnes yksi kavereista päätti mennä vastaamaan. Ja siellä ei ollut ketään. Hän laski luurin, tuli kopista pois, ja puhelin alkoi soida uudestaan. Minä repesin aivan täysillä nauruun. Vähän aikaa tuijotettiin sitä koppia ja sitten lähdettiin naureskellen pois. Jouduimmeko piilokameran uhriksi? :err: Vai voiko jollain olla niin sairas mielikuvitus, että lähtee hömpäyttämään viattomia ihmisiä ihan vain huvin vuoksi?


:err: :lol:
Voin veikata että jollakulla on ollut naurussa pitelemistä... :lol:


-Hei muuten, voiko tähän liittää jotain kappaleita?

Kappaleita?
 
Try cold shower, that usually makes at least me feel better. :)
As for the xmas and sister thing... Well, I think it's universal. Xmas comes once a year, and siblins are made to get on your nerves. ;) :lol:
 
Try cold shower, that usually makes at least me feel better. :)

i will.. and i guess i'll have to turn on the fan :)

As for the xmas and sister thing... Well, I think it's universal. Xmas comes once a year, and siblins are made to get on your nerves. ;) :lol:
but she... she made me listen to nelly furtado :cry:

is it my idea or 99% of the finnish population works in computer-related jobs and owns a nokia? ;)
 
Originally posted by astarte

but she... she made me listen to nelly furtado :cry:

Nelly Furtado? :confused:



is it my idea or 99% of the finnish population works in computer-related jobs and owns a nokia? ;)

If I recall right, we have more mobile phones than 'regular' phones, according to statistics. And since Nokia is a Finnish product, I think at least over half of those mobiles are indeed Nokias. Like mine. ;)

As for the IT-jobs... No, I don't think so. We are doing quite good on the IT-sector and that's pretty much all that comes public these days, no matter what country it is. I mean, there ain't much talk about how the Canadian wood-industry is doing right now. ;) So it's all in the media. I think the biggest industry here is the social one. But that's just a wild guess, my memory ain't too good and it's been a while since I've seen any statistics.
 
i thought it was the main business 'cause all the finns i've talked to work in multimedia and such... and scandinavians in general..

you're quite good at it.. all the sites i've seen reek of quality :D

*sigh* i (heart) Finland :D :p
 
Status
Not open for further replies.