Testing testing...

Status
Not open for further replies.
i have a friend in Oulu and one in Hellsinki so at least i can stay somewhere for a while
but.. hmm... i'm running away of all this traffic, too much pollution, too much rude people....
even though i bet Hellsinki is much more nicer than Santiago, i think i'd prefer the northern wilderness ... besides Oulu has some bonus
-Yep. And about Hellsinki...if you wanna live near the capital area, Espoo is a good place to live in. It costs a fortune to live in central Hellsinki. I don't know the prices in Espoo, but it's good neighbourhood (at least I've been told so) In fact I'm moving to Espoo when finished my senoir high, and I already have an aparment there :) can't wait, can't wait..:hotjump: Hmm...and I think it depends on, to me Hellsinki is too noisy...Oulu is a great place indeed...Oh, and you're never going to get rid of rude people :D You know what happens if you take someone elses beer than yours in here..? :p ;)

Hmm, I just wondered why people speak so indistinct in Hellsinki and why I don't understand it.....They have Juhan af Grann!!!! (spelling??) :eek: :D

Eddy: Onko sinulla polttava seedee asema? :eek: Siis ei se mikään ihme ole, mutta minä myös... :cry: Hmm...kaksi erilaista kokoelmaa...ainoa kokoelma mikä minulla on, on Hex Files vol. 1, hassua goottirockia ja sellaista...Goottirock on muuten loistavaa, hanki jostain kuuluviisi Sisters of Mercyä *mainostuokio* :p

Nyt pitää mennä, minun pitää huomiseksi kirjoittaa 200 sanan englannin aine, enkä ole edes aloittanut :mad:
 
Originally posted by ~Zeanra~
Eddy: Onko sinulla polttava seedee asema? :eek: Siis ei se mikään ihme ole, mutta minä myös... :cry: Hmm...kaksi erilaista kokoelmaa...ainoa kokoelma mikä minulla on, on Hex Files vol. 1, hassua goottirockia ja sellaista...Goottirock on muuten loistavaa, hanki jostain kuuluviisi Sisters of Mercyä *mainostuokio* :p

Nyt pitää mennä, minun pitää huomiseksi kirjoittaa 200 sanan englannin aine, enkä ole edes aloittanut :mad:

Ei minulla, mutta parilla kaverilla ja koululla on... ;)

Enkun aineet on helppoja. Anna aihe niin saat 15-30min päästä valmiin aineen. :p Tosin virheitä saattaa olla jonkin verran... :p
 
Enkun aineet on helppoja. Anna aihe niin saat 15-30min päästä valmiin aineen. :p Tosin virheitä saattaa olla jonkin verran... :p
-No tuossa on parikymmentä aihetta, järkevin kaiketi on "Thoughts inspired by the night skies". Olen vähän jo aloitellut, mutta apu voisi olla tarpeen :s
 
Vaikka en jäsentelyä harrasta, lähtisin silti purkamaan ajatuksia tältä pohjalta:
- Äärettömyys
-Yksinäisyys
-Hiljaisuus
-Rauha
-Loputtomat tähtijoukot
-Maan ulkopuolisen elämän todennäköisyys
-Maan ulkopuolisen elämän mahdollinen älykkyys
-Mitä He mahdollisesti ajattelevat katsellessaan yötaivasta









:loco:
 
Originally posted by Eddy
Vaikka en jäsentelyä harrasta, lähtisin silti purkamaan ajatuksia tältä pohjalta:
- Äärettömyys
-Yksinäisyys
-Hiljaisuus
-Rauha
-Loputtomat tähtijoukot
-Maan ulkopuolisen elämän todennäköisyys
-Maan ulkopuolisen elämän mahdollinen älykkyys
-Mitä He mahdollisesti ajattelevat katsellessaan yötaivasta
:loco:
No voi pylly. Miten minä noista jotain saan aikaan. Minulla itse asiassa on muutama noista jo, mutta hyvin lyhyesti vain. Tuo viimeinen näyttää hyvältä, taidanpa laitaa sen loppukappaleeksi. Kiitos :)

"I lie on the ground my eyes closed. Slowly I open them and see how majestic the sky actually is. All the stars, glittering like diamonds in a big, dark blue velvet sea. I try to reach the stars with my hand..." Ewwww...icky stuff :err: Enköhän jotain saa vielä aikaan...hitto minä mitään ehdi tarkistamaan tätä...
 
Originally posted by Eddy
No kuinkas aine loppujen lopuksi valmistui?
No kyllä siihen vaadittava sanamäärä tuli täyteen, tarkistaa en ehtinyt...aineeni ovat aina perseestä :p

Wihhii, huomenna ei ole koulua, kun menen sinne Kiasmaan ja Ateneumiin. Ja kaveri päätti tulla seurakseni, vaikka on siellä jo ollut. Minut pakotettiin mennä tekemään eväitä sille reissulle, voita ja juustoa lätkimään leipien väliin, joten pitänee ruokalaan kadota, Tidanpa heittää yllätyksiä sinne väliin :rolleyes: :heh:
 
Originally posted by ~Zeanra~

No kyllä siihen vaadittava sanamäärä tuli täyteen, tarkistaa en ehtinyt...aineeni ovat aina perseestä :p

Sama täällä... Yleensä ne jutut menee aina hieman aiheen viereen... Eikä sisällössä muutenkaan kehumista ole.



Wihhii, huomenna ei ole koulua, kun menen sinne Kiasmaan ja Ateneumiin. Ja kaveri päätti tulla seurakseni, vaikka on siellä jo ollut. Minut pakotettiin mennä tekemään eväitä sille reissulle, voita ja juustoa lätkimään leipien väliin, joten pitänee ruokalaan kadota, Tidanpa heittää yllätyksiä sinne väliin :rolleyes: :heh:

:eek: :lol:

No kiva kun sait kaverin mukaan. :)
 
No niin, nyt taas nolottaa....mutta missä täällä voi sitä musiikkia kuunnella? Olen ties mitä namikoita jo painellut,mutta aina päädyn jollekin tyhmälle UM boardille,eikä musiikkia näy mailla eikä halmeilla...äh....toivoton tapaus...
 
Originally posted by ~Zeanra~
No niin, nyt taas nolottaa....mutta missä täällä voi sitä musiikkia kuunnella? Olen ties mitä namikoita jo painellut,mutta aina päädyn jollekin tyhmälle UM boardille,eikä musiikkia näy mailla eikä halmeilla...äh....toivoton tapaus...

No ei siitä tartte nolona olla. :)

Tossa foorumin etusivlla pitäs sieltä yläreunasta löytyä linkki, joku 'listen now' tjsp. Sitä klikkaamalla pitäs onnistua.



Kärsämäki, Kärsämäki, siellä niitä hulluja lehmiä näki.
 
No ei siitä tartte nolona olla. :)
-No joopa....olen nyt sen verran kauan täällä ollut, että luulisi osaavan käyttää..

Tossa foorumin etusivlla pitäs sieltä yläreunasta löytyä linkki, joku 'listen now' tjsp. Sitä klikkaamalla pitäs onnistua.
-Ahaa....mennäänpäs kokeilemaan...

Kärsämäki, Kärsämäki, siellä niitä hulluja lehmiä näki.
-:tickled: Anteeksi.....joko jo vittuillaan?
 
-Ahaa....mennäänpäs kokeilemaan...

Hoh, just hokasin että se on tossa tämän foorumisivun yläosassakin.


-:tickled: Anteeksi.....joko jo vittuillaan?

:lol: No eipä oikeastaan. Kai tiedät Klamydian biisin 'Kärsämäki'?

"Kärsämäki, Kärsämäki, siellä niitä possuja järkkinä näki..."
 
Hohhoo, sainpa tänään ekan joululahjan! :tickled:

Ei tietoa keneltä se tuli (postissa), koska nimi oli muotoa E** J. K********** ja kyseistä tapaa ei tietääkseni käytä muut kuin minä itse... :err:

Luultavasti serkkupoika ollut asialla...

Tai sitten konvehtirasiassa on pernaruttoitiöitä!:eek: :loco:
 
Hoh, just hokasin että se on tossa tämän foorumisivun yläosassakin.
-En minä mihinkään siitä pääse :cry: Mitä pitäisi tapahtua? Tuo maapallo tuolla vasemmassa ylänurkassa vain pyörii jonkin aikaa ja mitään ei tapahdu.....myyyh...

:lol: No eipä oikeastaan. Kai tiedät Klamydian biisin 'Kärsämäki'?
- :err: Enpä tiedä.....

"Kärsämäki, Kärsämäki, siellä niitä possuja järkkinä näki..."
- :err:

"Mä humppabarbi ooooo-oooon, lahja elannooo-ooon, voi raajat taittaa, menoa ei haittaa.."

:D
 
-En minä mihinkään siitä pääse :cry: Mitä pitäisi tapahtua? Tuo maapallo tuolla vasemmassa ylänurkassa vain pyörii jonkin aikaa ja mitään ei tapahdu.....myyyh...

:bah: Joko asetuksissa jotain häikkää tai sitten se radio on taas alhaalla...


- :err: Enpä tiedä.....

Kokeile hakea Audiogalaxystä tai jostain, tykki biisi! :p


-"Mä humppabarbi ooooo-oooon, lahja elannooo-ooon, voi raajat taittaa, menoa ei haittaa.."
:D

My turn: :err:
 
Hohhoo, sainpa tänään ekan joululahjan!
-Hihiiiiiiiii :) Kivaa....minä en pysy pöksyissäni, kun odotan niitä levyjä into piukassa :loco:

Ei tietoa keneltä se tuli (postissa), koska nimi oli muotoa E** J. K********** ja kyseistä tapaa ei tietääkseni käytä muut kuin minä itse...
Luultavasti serkkupoika ollut asialla...
Tai sitten konvehtirasiassa on pernaruttoitiöitä!:eek: :loco:
-Tai sitten se on joku muinainen paketti, jonka olet joskus jonnekin lähettänyt, mutta joka ei ole koskaan saapunut perille, ja nyt 10 vuoden päästä palautetaan lähettäjälle :p Homeisia konvehteja, yammi...

:bah: Joko asetuksissa jotain häikkää tai sitten se radio on taas alhaalla...
-Hmm...no joka tapauksessa se ei toimi minulla...just my luck...

My turn, my turn!!! :err: :devil: :err:
 
-Hihiiiiiiiii :) Kivaa....minä en pysy pöksyissäni, kun odotan niitä levyjä into piukassa :loco:

:lol: Joko tuo lause kuulostaa pervolta, tai sitten olen vain väsynyt! :lol:


-Tai sitten se on joku muinainen paketti, jonka olet joskus jonnekin lähettänyt, mutta joka ei ole koskaan saapunut perille, ja nyt 10 vuoden päästä palautetaan lähettäjälle :p Homeisia konvehteja, yammi...

Nah, 1) En ole lähettänyt paketteja, 2) tunnistaisin kyllä oman käsiala-- omat harakanvarpaani, 3) paketissa ei ollut palautusosoitetta. :p


-Hmm...no joka tapauksessa se ei toimi minulla...just my luck...

:bah: Kokeile uudestaan jossain vaiheessa. Jos ei toimi, niin pitänee kysyä Markilta neuvoa.


-My turn, my turn!!! :err: :devil: :err:

:err: :lol:

Ach, perjantaina näöntarkastusreissu... Saas nähä kuin käy... :eek:
 
:lol: Joko tuo lause kuulostaa pervolta, tai sitten olen vain väsynyt! :lol:
- :eek: Sinä olet väsynyt..! :mad: Hyi.... :heh: :p

Nah, 1) En ole lähettänyt paketteja, 2) tunnistaisin kyllä oman käsiala-- omat harakanvarpaani, 3) paketissa ei ollut palautusosoitetta. :p
-Hmm...ei sitten... :p

Kokeile uudestaan jossain vaiheessa. Jos ei toimi, niin pitänee kysyä Markilta neuvoa.
-Joh, itse asiassa menin jo ruikuttamaan yhteen threadiin, mutta kukaan ei ole vastannut vielä...

Ach, perjantaina näöntarkastusreissu... Saas nähä kuin käy...
-Whiiiii.... :) Hmm...saas NÄHÄ kuin käy...heh...joo...

Hmm. Jokin aika sitten saavuin Hellsingistä takaisin, tulipa Kiasmassa ja Ateneumissa käytyä. Kiasma on outo :err: en oikein tiedä mitä sanoa....hienoja juttuja siellä oli, mutta myös hämmentäviä&raivostuttavia kun alkoi kunnolla syventyä teoksiin...Harmi, kun ei kaikkea ehditty katsomaan. Ateneum oli sitten mitä oli...tylsä....ei oikein jaksanut keskittyä Suomen kultakauteen...Ja nyt helvetti pitäisi tehdä huomiseksi saksan aine :mad: en ole edes aiheita katsonut, kun en ole ehtinyt...paskat...ja lisäksi älyttömät määrät läksyjä.... :bah:

I need TP fot my bunghole!
 
Status
Not open for further replies.