Testing testing...

Status
Not open for further replies.
-Sinä olet väsynyt..! :mad: Hyi.... :heh: :p

:lol: Jep, luulen että olet oikeassa. :D


-Joh, itse asiassa menin jo ruikuttamaan yhteen threadiin, mutta kukaan ei ole vastannut vielä...

Hmmmm......


-Whiiiii.... :) Hmm...saas NÄHÄ kuin käy...heh...joo...

:lol: Nimenomaan! :D


-Hmm. Jokin aika sitten saavuin Hellsingistä takaisin, tulipa Kiasmassa ja Ateneumissa käytyä. Kiasma on outo :err: en oikein tiedä mitä sanoa....hienoja juttuja siellä oli, mutta myös hämmentäviä&raivostuttavia kun alkoi kunnolla syventyä teoksiin...Harmi, kun ei kaikkea ehditty katsomaan. Ateneum oli sitten mitä oli...tylsä....ei oikein jaksanut keskittyä Suomen kultakauteen...Ja nyt helvetti pitäisi tehdä huomiseksi saksan aine :mad: en ole edes aiheita katsonut, kun en ole ehtinyt...paskat...ja lisäksi älyttömät määrät läksyjä.... :bah:

No joo, oishan noita läksyjä ollut aikalailla joka päivälle, vaan eipä ole jaksanut vaivautua.... Saas nähdä kuin koeviikko menee...


-I need TP fot my bunghole!

:lol: ROTFLMAO! :lol:
 
Originally posted by MightyA
voi helv... tämäkö se sitten on se kuuluisa suomenkielinen threadi? Tai no ilmiselvästi se on juuri tämä. En oo ikinä viitsinyt/jaksanut kattoa mitä tää pitää sisällään.


:err: :lol: Tämäpä hyvinkin, tervetuloa remmiin... Odotitko kenties hieman toisenlaisia juttuja?
 
Viimeksi kun Helsingissä vierailin niin huomasin siinä kiasman vieressä sellasen kuopan missä joku äijä istuskeli. Hetken keskustelun jälkeen mulle selvisi, että tämä kuoppa oli itseasiassa taideteos ja herra joka kuopassa istui oli koditon. Sille miehelle maksettiin siitä että se istui kuopassa ja luki lehteä.
-Heh. Mukavaa, kun valtio tukee vähäosaisiakin, vaikka tapa onkin vähän poikkeuksellinen... ;) Minäkin voisin mennä sinne kykkimään rahaa vastaan..

Oon nähnyt tähän threadiin kaksi viittausta muissa posteissa, joten minun kirjoissa tämä on kuuluisa. :)
- :lol: Pitää vain varoa ettei nouse hattuun tämä :D

oottakaapas kun minä pääsen vauhtiin niin juttujen taso lähtee rankkaan laskuun.:lol:
- :eek: Hmm...mikä taso..? :err: :loco: Senkus heität juttua vain, ei tämän alemmaksi voi enää vajota :lol:
 
No ei tämä vielä ole kovin matalatasoista tavaraa, eikä ihan heti sellaiseksi päädykään... Maidenin boardilla on nyt menossa varmaankin n. kahdeskymmenes Suomi-threadi (siellä threadit suljetaan 200 replyn kohdalla) ja voin vakuuttaa, että niin alas ei täällä voi päästä. No, ainakaan kovin helpolla... ;)

MightyA: Ihan vaan uteliaisuudesta, mistäpäin lautaa nuo viittaukset mahtaa löytyä?
 
Originally posted by MightyA
Oulu is the best place to live in Finland. Mainly because I have always lived here and it's really laid back and friendly. I like Helsinki in small doses though. Actually going there tomorrow to see Haunted.
i saw some (maybe too many) pics of Oulu a few days ago and it's a really beautiful place which made me hate even more this country :mad:
i'd have to sell my sister to be able to move though :err:
 
Originally posted by Eddy
No ei tämä vielä ole kovin matalatasoista tavaraa, eikä ihan heti sellaiseksi päädykään... Maidenin boardilla on nyt menossa varmaankin n. kahdeskymmenes Suomi-threadi (siellä threadit suljetaan 200 replyn kohdalla) ja voin vakuuttaa, että niin alas ei täällä voi päästä. No, ainakaan kovin helpolla... ;)
:D
 
Originally posted by MightyA
I came to the conclusion that Oulu is the best place in earth few months back.(I have started to doubt that now)
why?

I almost started a club called "Oulu rules. Everything else sucks balls" with Taneli Jarva as a honorary member, but that double crossing back stabbing bastard moved to Helsinki.:mad: :D
:lol:
i had a place to stay in Hellsinki but my "landlord" told me to fuck off :cry: and i don't know how to ask for help in finnish... the phrases i've been taught won't get me anywhere...
"Hei, hauska tavata. Sinulla on kauniit siniset silmät. Minä pidän Sinusta. Saanko tarjota sinulle drinkin? Jäähdytellään yhdessä, muru!" :err:
i know i probably made that up...
 
Originally posted by MightyA
En muista missä ne viittaukset oli, mutta jossain täällä chatissa taisivat olla.

Täytyy mennä suihkuun ennen kuin lähtee junaan. Ei varmaan kanssa matkustajat tykkää jos meikäkäinen tuoksuu Manowarilta koko matkan.:)

:lol:

Ai täällä, no siinä tapauksessa taidankin jo arvata ketkä on olleet asialla... :lol:
 
Murrrrh...ei ole taas minun päiväni oikein...Nukuin pommiin kaksi tuntia, ja jäin taas jälkeen lakitiedosta, kiitos kuuluu myös lukuisille myöhästymisille. Tänään piti viimeistään saksan aine palauttaa, aloitin eilen kymmenen aikaan illalla sitä vääntää, sain kyllä valmiiksi, mutta muistinko palauttaa :bah: Lisäksi olen matikassa aivan pihalla, kun olin keskiviikkona pois, ja opettaja sen kuin vittuilee, että jos en näin helppoja juttuja osaa, niin mitä helvettiä teen siellä kurssilla. Lisäksi minulla pitäisi kuviksen loppytuö olla valmiina ensi viikolla, enkä ole edes aloittanut vielä, ei itse asiassa ole edes ideakaan mitä aion tehdä. Ensi viikolla alkaa koeviikko, siihenkään en ole valmistautunut. Minun pitäisi ostaa ihmisille joululahjoja, muttei ole rahaa, kun minä itsekäs paska menin ostamaan itselleni himoitsemani levyn. Hmph. :( :( :(

:s
 
Originally posted by MightyA
Minullakin on ihan kelpo päivä ollut. Menin nukkumaan kengät jalassa ja kaikki vaatteet päällä klo 4.30. Heräsin siinä kuuden maissa aamulla kun ei uni enää maittanut.:lol:
Niska jäykkänä ja älyttömässä krapulassa hikoilin n. 8 tuntia junan penkissä. Voi että oli mukavaa.:err:
Heh. Sellaista se sitten on... ;) Millainen keikka muuten oli?
 
Originally posted by MightyA
Viimeistään tämä keikka todisti The Hauntedin maailman parhaaksi live bändiksi. Ei keikka voi olla huono jos joku yleisön joukosta puree laulajaa käteen, minkä laulaja kuittaa sanomalla: "Jo tässä vaiheessa verta. Tästä tulee hyvä keikka.":lol:
:lol: Tuo oli uutta :err:

Originally posted by MightyA
Jonas Björler oli sairaana ja täten bändillä ei ollut ollenkaan basistia, mikä on minun mielestä melko outoa, mutta eipä tuo paljon menoa haitannu.
Ja vielä oudompaa on se että Sharlee D'Angelo(Witchery, ArchEnemy, jne.) toimi bändin paidan myyjänä!?
Ehmmm...nyt taas hävettää myöntää...en ole ikuna kuullut Hauntedia :cry: taikka Witcheryä tai Arch Enemyä...ovat kyllä listallani, mutta en ole kuuluviini vielä saanut.......
 
Originally posted by MightyA
Itseasiassa D'Angelo soittaa bassoa melkeinpä joka toisessa metalli bändissä mitä maa päällään kantaa. Ei nuo em. bändit(AE, Witchery) mitään maailman parhaita ole, mutta ihan hauskoja kuitenkin. Haunted kuitankin on yksi kovimmista bändeistä tällä hetkellä. Juuri sopivaa musiikkia tällaiselle vihaiselle nuorelle miehelle.:mad:
:eek:

Originally posted by MightyA
Keikalla oli kyllä muutama nainenkin ihan eturivin tuntumassa.
Minulla ei ole varaa mennä minnekään keikoille, köyhä kun olen, missaan kaikki kivat bändit :cry: Eikä koskaan löydy ystävällisiä rahoittajiakaan :cry: On se niin väärin. Oletko muuten menossa Iced Earthin tsekkaamaan? Tai tammikuussa sinne Kreator & kumpp. keikalle?
 
Hohhoo, olipa taas "hurja" perjantai-ilta. Pitkästä aikaa juopottelemassa, ja hauskaa oli. Tosin niska ja hartiat on hieman kipeänä, "hieman" huonosta nukkumapaikasta johtuen...

Eilen käytiin siellä optikolla, ja tämän päivää olen palloillut piilarit silmillä. Siis siitä asti kun pääsin kotiin n. klo 16 maissa.

Konvehti rasian arvoituskin taisi ratketa. Luultavasti se on peräisin Oulun yliopiston matematiikan laitokselta. Silloin abinapäivänä siellä oli nimittäin kilpailu (muistaakseni "mitä yhteistä on luvuilla 20, 15 ja 1010") jonka palkintona arvottiin oikein vastanneiden kesken konvehtirasia. Siistiä. :D

Ja koeviikosta johtuen viikonloppukin on pidennetty. Ei tarvitse vaivautua koululle ennen kuin keskiviikkona puolilta päivin. :D
 
Hohhoo, olipa taas "hurja" perjantai-ilta. Pitkästä aikaa juopottelemassa, ja hauskaa oli. Tosin niska ja hartiat on hieman kipeänä, "hieman" huonosta nukkumapaikasta johtuen...
-Niin, missäs loikoilit..? :D

Eilen käytiin siellä optikolla, ja tämän päivää olen palloillut piilarit silmillä. Siis siitä asti kun pääsin kotiin n. klo 16 maissa.
-Whoaaaah...hienoa ;) Miltä maailma näyttää uusin silmin? :p Onko ne tavalliset vai jotkut hassut väriskaalat?

Konvehti rasian arvoituskin taisi ratketa. Luultavasti se on peräisin Oulun yliopiston matematiikan laitokselta. Silloin abinapäivänä siellä oli nimittäin kilpailu (muistaakseni "mitä yhteistä on luvuilla 20, 15 ja 1010") jonka palkintona arvottiin oikein vastanneiden kesken konvehtirasia. Siistiä. :D
-No niin! Nyt sinäkin voitit jotain! :D

Ja koeviikosta johtuen viikonloppukin on pidennetty. Ei tarvitse vaivautua koululle ennen kuin keskiviikkona puolilta päivin. :D
-:bah:

Hmm...onko yhtään vielä selvyyttää päivästä, jona mahdollisesti ehkäpä olisit tännepäin tulossa..?
 
No niin, en voinut sille mitään, olen utelias ja tulen aina olemaan. Kun perse kerran palaa, niin se roihuaa kunnolla. Menin kurkkimaan minulle tarkoitettuja joululahjoja, ja yksi paketti oli vähän huonosti paketoitu...No, minun oli vaikea vastustaa avaamasta sitä enempää...Ajattelin, että siellä on jotain vaatetta, kun se oli hieman pehmeä....mutta siellä oli sammutuspeite......?????????? :err:

Sammutuspeite???????????? :s :err:

Nyt en oikein ymmärrä.....en sitä muistaakseni lahjalistaan laittanut....vai yrittääkö äiti vihjailla jotain...
 
Status
Not open for further replies.