Testing testing...

Status
Not open for further replies.
No hetkinen.... Viime olikohan syys vai kevätlukukaudesta....
Varsinaisesti olen sitä koittanut tehdä reilun pari viikkoa.
-Hmm, vai niin. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) Minunkin loppuhommelit taitaa hoitua viimehetken paniikilla :p

Kyyti Turkuun. Kyllä se on. :cry:
-Ettekö ole ollenkaan sinne häihin menossa? Uhm..lähtekää nyt kävellen kipittäen tulemaan, niin ehditte...tai liftatkaa, tai anastakaa auto, tai ryöstäkää pankki saadaksenne rahaa bussilippuun..tai tai...tulkaa vaikka kuumailmapallolla.....mööh. No höh. :s Hmm....ja se ei ole mikään menetys, trust me ;)
 
-Hmm, vai niin. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) Minunkin loppuhommelit taitaa hoitua viimehetken paniikilla :p

Voin kokemuksesta sanoa, että kannattaa tehdä se hommeli hyvissä ajoin. Säästyt paljolta stressiltä.


-Ettekö ole ollenkaan sinne häihin menossa? Uhm..lähtekää nyt kävellen kipittäen tulemaan, niin ehditte...tai liftatkaa, tai anastakaa auto, tai ryöstäkää pankki saadaksenne rahaa bussilippuun..tai tai...tulkaa vaikka kuumailmapallolla.....mööh. No höh. :s

Mitään varmaa tietoa ei (ainakaan minulla) vielä ole. Perskeles, pakko se on jotain keksiä. :mad:


-Hmm....ja se ei ole mikään menetys, trust me ;)

I trust no-one but myself. :p :D
 
Voin kokemuksesta sanoa, että kannattaa tehdä se hommeli hyvissä ajoin. Säästyt paljolta stressiltä.
-Tiedän, kokemus puhuu täälläkin...mutta en minä ole ehtinyt mitään edes miettimään, pääni on tyhjä ideoista :s Olen pulassa.

Mitään varmaa tietoa ei (ainakaan minulla) vielä ole. Perskeles, pakko se on jotain keksiä. :mad:
-Niin on....hmm....mene heittämään siskon luuri jokeen ja sano, että nyt mennään sinne Turkuuseen perkele, mene valmiiksi autoon istumaan tai lähde juna/bussiasemalle :p Tuo tehoaa täällä päässä ;) Hmm...minä taidan saada tahtoni läpi aika helposti :D

I trust no-one but myself. :p :D
-Jahas...I trust no one ;)
 
-Tiedän, kokemus puhuu täälläkin...mutta en minä ole ehtinyt mitään edes miettimään, pääni on tyhjä ideoista :s Olen pulassa.

:s Toivottavasti saat sen työsi tehtyä.


-Niin on....hmm....mene heittämään siskon luuri jokeen ja sano, että nyt mennään sinne Turkuuseen perkele, mene valmiiksi autoon istumaan tai lähde juna/bussiasemalle :p Tuo tehoaa täällä päässä ;) Hmm...minä taidan saada tahtoni läpi aika helposti :D

Pitää kyllä kysellä vielä tilannetta.


-Jahas...I trust no one ;)
:p


Jeps, loma alkaa kohta. Ajattelin pitää ainakin jonkin aikaa nettivapaata, on tullut sen verran paljon tehtyä jo puhelinlaskua. Varmaankin tsekkaan BB:t vielä tänään (to) ja huomenna, mutta sitten pidän ainakin pari päivää taukoa, luultavasti pidempäänkin. Koitan kuitenkin ilmoitella jos tulee jotain uutta tietoa siitä matkasta. :)

Hyvää joulua! :)
 
:s Toivottavasti saat sen työsi tehtyä.
-Toivossa on hyvä elää :lol:

Jeps, loma alkaa kohta. Ajattelin pitää ainakin jonkin aikaa nettivapaata, on tullut sen verran paljon tehtyä jo puhelinlaskua. Varmaankin tsekkaan BB:t vielä tänään (to) ja huomenna, mutta sitten pidän ainakin pari päivää taukoa, luultavasti pidempäänkin. Koitan kuitenkin ilmoitella jos tulee jotain uutta tietoa siitä matkasta. :)
-No voih. Hmm...kaipa pärjään pari päivää ilman Eddy-annosta :lol: :D Jep, ilmoittelehan.

Hyvää joulua! :)
-Hiiiiiiiiiiiiii....:)

Hyvää joulua!! *<:)

:spin :)
 
-Toivossa on hyvä elää :lol:

Sanoi täi toiselle...

:loco:


-No voih. Hmm...kaipa pärjään pari päivää ilman Eddy-annosta :lol: :D Jep, ilmoittelehan.

Toivottavasti pärjäät.... :p ;)


-Hiiiiiiiiiiiiii....:)

Hyvää joulua!! *<:)

:spin :)



:D :D :D
 
PHP:
afgnafgaofg af aiof adf haoif EFJ IEWR WERFewfrewofEdsfSPFAODFJPADFAafdogoafsdgjagfar adf afdg asdfadfg
 
Hehee, jees aim päk! :D

Oliko ikävä? :p ;)

Ei tullut lahjoja, muuten kuin konvehtien ja ruoan muodossa. Entäs sinä?
 
Status
Not open for further replies.