Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Oli ikävä ;) :p
Tuli jotain lahjoja, muttei mitään kamalaa lastia...Kahdet Kalevala-korvakorut (näytän 50-vuotiaalta mummolta ne korvissa, HYVIN kornit.....:err: :p), joku Aku Ankan taskukirja (äiti edelleen luulee, että luen niitä...olisi varmaan hyvä ilmoittaa..),rahaa muutama satoinen ja konvehteja....ja sitten konvehteja...ja konvehteja tuli myös....ja konvehteja vielä...ai niin, olin unohtaa, konvehteja...ja muutama rasia konvehteja...mainitsinko jo konvehdit? Urgh, pursuaa jo korvista :: puke ::
Ja se hiton sammutuspeite oli mein isälle..! :err: Tai oikeastaan yhteiseksi, äiti oli siltä varalta sen ostanut, jos telkkari vaikka suttuu palamaan...hmm....mauttomin lahja koskaan...Isä kovin odotti jotain kalsonkeja tai muuta vaatetta hymy huulilla, kunnes sitten paketista paljastui räikeän punainen sammutuspeite.............................No, ainakin äidillä oli naurussa pitelemistä...
Hahaa, rahat laitoin heti haisemaan tietenkin :p Vihdoin ja viimein sain Opethin Still lifen :) spin: spin: *onnensa kukkuloilla* :loco:
Oletko muuten käynyt LOTR:in vilkuilemassa? Kannattaapi käydä ;)
 
-Oli ikävä

No hyvä! ;) :D


-Tuli jotain lahjoja, muttei mitään kamalaa lastia...Kahdet Kalevala-korvakorut (näytän 50-vuotiaalta mummolta ne korvissa, HYVIN kornit.....:err: :p), joku Aku Ankan taskukirja (äiti edelleen luulee, että luen niitä...olisi varmaan hyvä ilmoittaa..),rahaa muutama satoinen ja konvehteja....ja sitten konvehteja...ja konvehteja tuli myös....ja konvehteja vielä...ai niin, olin unohtaa, konvehteja...ja muutama rasia konvehteja...mainitsinko jo konvehdit? Urgh, pursuaa jo korvista :: puke ::

Itse en saanut parin levyn lisäksi kuin yhden konvehtirasian. Tosin kuten jo moneen kertaan on tullut mainittua, se paras lahja on vielä tulossa. :) :D


-Ja se hiton sammutuspeite oli mein isälle..! :err: Tai oikeastaan yhteiseksi, äiti oli siltä varalta sen ostanut, jos telkkari vaikka suttuu palamaan...hmm....mauttomin lahja koskaan...Isä kovin odotti jotain kalsonkeja tai muuta vaatetta hymy huulilla, kunnes sitten paketista paljastui räikeän punainen sammutuspeite.............................No, ainakin äidillä oli naurussa pitelemistä...

:lol:

-Hahaa, rahat laitoin heti haisemaan tietenkin :p Vihdoin ja viimein sain Opethin Still lifen *onnensa kukkuloilla*
Oletko muuten käynyt LOTR:in vilkuilemassa? Kannattaapi käydä ;)

En. Ei oo ollunna rahnaa, eikäpä tässä lähistöllä oo semmosta paikkaakaan missä vois käydä kattomassa. Ja todennäköisesti tuo leffa ehtii tälle paikkakunnalle jo ensi jouluksi...
Jos ny saatasiin se kyyti järjestettyä ens viikoks, niin vois harkita sitä leffaa. Tosin rahat tulee vasta perjantaina joten vaatii hieman säätämistä....
 
No hyvä! ;) :D
-:D

Itse en saanut parin levyn lisäksi kuin yhden konvehtirasian. Tosin kuten jo moneen kertaan on tullut mainittua, se paras lahja on vielä tulossa. :) :D
-:err: Und was ist das..?

En. Ei oo ollunna rahnaa, eikäpä tässä lähistöllä oo semmosta paikkaakaan missä vois käydä kattomassa. Ja todennäköisesti tuo leffa ehtii tälle paikkakunnalle jo ensi jouluksi...
-:lol: :lol: :lol: :lol: Anteeksi....tuo vain kuulosti niin uskomattoman...hmm... :D Kyllä sinä sen ennen ensi joulua näet ;)

Jos ny saatasiin se kyyti järjestettyä ens viikoks, niin vois harkita sitä leffaa. Tosin rahat tulee vasta perjantaina joten vaatii hieman säätämistä....
-Hmm...ilmoittelehan enemmän, kun minullakin on noita muutoksia tullut...
 
-:err: Und was ist das..?

Blaze - Tenth Dimension limited edition, ilmestyypi ens kuussa. Tosin tottakai myös mahdollisen tapaamisemme voisi laskea tuohon kategoriaan... :D


-:lol: :lol: :lol: :lol: Anteeksi....tuo vain kuulosti niin uskomattoman...hmm... :D Kyllä sinä sen ennen ensi joulua näet ;)

:lol: Toivottavasti!


-Hmm...ilmoittelehan enemmän, kun minullakin on noita muutoksia tullut...

Plussaa/miinusta?
Pitää koittaa kysellä asiasta, ei ole tullut juurikaan minkäänlaista selvyyttä... Argh.


Niin ne kaks muuta levyä on Duo Otsanapin Lopunajan Merkit ja sitten yks raario-show-haastatteluhommeli jonka eräs mukava heppu Lontoosta lähetti. :)
 
Blaze - Tenth Dimension limited edition, ilmestyypi ens kuussa. Tosin tottakai myös mahdollisen tapaamisemme voisi laskea tuohon kategoriaan... :D
-Ach so :) levyt ovat aina niin mukavia :) ......minun tapaamiseni ei :p

:lol: Toivottavasti!
-Juu-u.

Plussaa/miinusta?
Pitää koittaa kysellä asiasta, ei ole tullut juurikaan minkäänlaista selvyyttä... Argh.
-Eeeh...tuota...en tiedä... :p Vähän miinusta luulisin, kun yksi kaveri tulee Savonlinnasta moikkaamaan ja hänellä ei loputtomasti sitä aikaa ole...ja sitten ne synttärit...

Niin ne kaks muuta levyä on Duo Otsanapin Lopunajan Merkit ja sitten yks raario-show-haastatteluhommeli jonka eräs mukava heppu Lontoosta lähetti. :)
-Ooh :) Hitto, minä tahdon muutamia levyjä Kanadasta, mutta olen niin laiska tilaamaan :( No, onhan minulla nyt Opeth :) Lisäksi olen ostanut My dying bridea ja Therionia, ja kavereiden joululahja pitäisi olla kohtapian tulossa :)

Nyt täti tulee häätämään minut pois :eek:
 
-Ach so :) levyt ovat aina niin mukavia :) ......minun tapaamiseni ei :p

Pöh, edelleenkään en tuota usko. :p


-Eeeh...tuota...en tiedä... :p Vähän miinusta luulisin, kun yksi kaveri tulee Savonlinnasta moikkaamaan ja hänellä ei loputtomasti sitä aikaa ole...ja sitten ne synttärit...

Hmmm, onko päivämääristä tietoa?


-Ooh :) Hitto, minä tahdon muutamia levyjä Kanadasta, mutta olen niin laiska tilaamaan :( No, onhan minulla nyt Opeth :) Lisäksi olen ostanut My dying bridea ja Therionia, ja kavereiden joululahja pitäisi olla kohtapian tulossa :)

Itse en levyjä juurikaan tilaile. Jos jotain joskus tartten, niin höynäytän kaverin kuskiksi viinakauppareissun verukkeela ja käväisen samalla reissulla levyostoksilla. :p

-Nyt täti tulee häätämään minut pois :eek:

Pitää mennä itsekin ruokalevolle. Prkl ekaa kertaa tänä joulunseutuna söin hieman reilummin ja heti alkoi potkia takaisin. Tosin reilun 20 tunnin valvomisellakin voi olla osuutta asiaan...

Huomenna taas, sama lepakkoaika, sama lepakkokanava....
 
Pöh, edelleenkään en tuota usko. :p
-Elä sitten :p :D

Hmmm, onko päivämääristä tietoa?
-No ne synttärit on silloin 5.päivä, mutta kaveri höpisi tuossa, että pitäisi ne aikaisemmin sen Savonlinnalaisen kaverin takia, ja hänestä minulla ei harmainta hajuakaan milloin tulee, milloin on vapaa, milloin katoaa takaisin...Tyypillistä on, että asiat selviävät vasta viime tipassa, en tiedä mistään vielä mitään, mikäli tyypillistä, kaikki muuttuu vielä...Sitten on vielä ne hiton kokeet ja kuviksen työt X( Koko helvetin loma mennyt piloille noiden takia...

Itse en levyjä juurikaan tilaile. Jos jotain joskus tartten, niin höynäytän kaverin kuskiksi viinakauppareissun verukkeela ja käväisen samalla reissulla levyostoksilla. :p
-:eek: Häikäilemätöntä. Niin sitä pitää ;) :p Mitäpä levyt muuten maksavat sielläpäin?

Pitää mennä itsekin ruokalevolle. Prkl ekaa kertaa tänä joulunseutuna söin hieman reilummin ja heti alkoi potkia takaisin. Tosin reilun 20 tunnin valvomisellakin voi olla osuutta asiaan...
-Hmm, minä en taaskaan ole saanut kinkkua alas, ei vain pysty....en tiedä miksi, ehkä käy taas sääliksi possuparkaa....No, onneksi on konvehteja :p

Huomenna taas, sama lepakkoaika, sama lepakkokanava....
-.....Ja takaisin studioon...

Äääh, päätä särkee :cry:
 
-Elä sitten :p

:D


-No ne synttärit on silloin 5.päivä, mutta kaveri höpisi tuossa, että pitäisi ne aikaisemmin sen Savonlinnalaisen kaverin takia, ja hänestä minulla ei harmainta hajuakaan milloin tulee, milloin on vapaa, milloin katoaa takaisin...Tyypillistä on, että asiat selviävät vasta viime tipassa, en tiedä mistään vielä mitään, mikäli tyypillistä, kaikki muuttuu vielä...Sitten on vielä ne hiton kokeet ja kuviksen työt X( Koko helvetin loma mennyt piloille noiden takia...

Hmmm..... Luultavasti perjantai on edelleen se varteenotettavin vaihtoehto omassa aikataulussani, mutta saas ny kattoo...

Helvetti, pitäisi saada se musan työ vihoviimein loppuun. Opettaja sitä jo kyseli glögitilaisuudessa... Reilun jakson verran myöhässä... X-P
Ja se maantiedon tutkielmakin olisi pitänyt palauttaa silloin perjantaina... X-P

-:eek: Häikäilemätöntä. Niin sitä pitää ;) :p Mitäpä levyt muuten maksavat sielläpäin?

Ho hum, toinoinii nyt pistit pahan... :p Siinä ne on satasen kieppeillä uutuudet keskimäärin. Prkl, ostin sillon syksyllä ton Bruce Dickinsonin Best Ofin rajoitetun tuplaversion, maksoi 140mk. Tänään, tai siis eilen katoin cdon.comista niin siellois ollu se sama tuplaversio 105mk.... :bah:


-Hmm, minä en taaskaan ole saanut kinkkua alas, ei vain pysty....en tiedä miksi, ehkä käy taas sääliksi possuparkaa....No, onneksi on konvehteja :p

Heh, itse vetäisin juuri viimeyönä reilun puolenkymmentä kinkkuvoileipää joutessani, eipä tosin sen lisäksi ole kyllä paljoa kinkkua tullut syötyä.


-Äääh, päätä särkee :cry:

:cry:
Unta balloon... Toivottavasti helpottaa. :cry:
 
Hmmm..... Luultavasti perjantai on edelleen se varteenotettavin vaihtoehto omassa aikataulussani, mutta saas ny kattoo...
-Voipi olla, että on perjantaina ne synttärit, kokeen jälkeen syömään ja kaupungille heilumaan, sitten kaverille iltaa viettämään...

Ho hum, toinoinii nyt pistit pahan... :p Siinä ne on satasen kieppeillä uutuudet keskimäärin.
- :eek: Satoinen??????????? Jumankauta, täällä maksaa 120mk jokainen levy, oli sitten uusi tai vanha, joskus voi jotain kympin parin halvempaa löytyä...

Prkl, ostin sillon syksyllä ton Bruce Dickinsonin Best Ofin rajoitetun tuplaversion, maksoi 140mk. Tänään, tai siis eilen katoin cdon.comista niin siellois ollu se sama tuplaversio 105mk.... :bah:
-Jooh, tuon takia minä en viitsi mitään hintoja muualta katsoa, tiedän, että muualta saisi halvemmin...

Heh, itse vetäisin juuri viimeyönä reilun puolenkymmentä kinkkuvoileipää joutessani, eipä tosin sen lisäksi ole kyllä paljoa kinkkua tullut syötyä.
-Juuh, minä olen siirtynyt jo normaaliin ruokavalioon...eli ei juuri mitään tule syötyä :p Paitsi kananugetteja (uusi intohimoni :eek: :D) ja tölkillisen PringleSSejä tuli tuossa vedettyä...jammi...

:cry:
Unta balloon... Toivottavasti helpottaa. :cry:
-Ei helpota, päätä särkee vielä aamullakin :cry: ei helpota, vaikka otin buranankin...äääh...pääni on rikki...

Hmm, olisin tänään voinut käyttää vähäisen aikani kokeisiin lukiessa, vaan mitäpä teenkään? Piirtelen Opeth-logoja joka puolelle :bah: Olen saanut vakavan Opeth-tartunnan. Seuraavaksi alan harjoittelemaan Åkerfeldtin örinää ja kasvatan viikset.



Apua :cry:




:devil: There's no coming back :devil:
 
-Voipi olla, että on perjantaina ne synttärit, kokeen jälkeen syömään ja kaupungille heilumaan, sitten kaverille iltaa viettämään...

No niin, vihdoin ja viimein varmistui se matkasuunnitelma. Kolmas päivä lähdetään kohti Turkua, ja kuudes päivä tullaan takaisin. Eli se neljäs päivä on tosiaan ainoa "vapaapäivä."


- :eek: Satoinen??????????? Jumankauta, täällä maksaa 120mk jokainen levy, oli sitten uusi tai vanha, joskus voi jotain kympin parin halvempaa löytyä...

No ihan takuuseen en noista hinnoista mene, sen verran vähän tulee tosiaan osteltua levyjä ettei varsinaista tietopohjaa ole.


-Juuh, minä olen siirtynyt jo normaaliin ruokavalioon...eli ei juuri mitään tule syötyä :p Paitsi kananugetteja (uusi intohimoni :eek: :D) ja tölkillisen PringleSSejä tuli tuossa vedettyä...jammi...

Ah, pringlessit on hyviä oluen kanssa, jotain filmiä katsellessa. :D


-Ei helpota, päätä särkee vielä aamullakin :cry: ei helpota, vaikka otin buranankin...äääh...pääni on rikki...

:cry:

-Hmm, olisin tänään voinut käyttää vähäisen aikani kokeisiin lukiessa, vaan mitäpä teenkään? Piirtelen Opeth-logoja joka puolelle :bah:

Jep, itsekin oli tarkoitus tehdä noita kouluhommia parina viime päivänä. Arvaa vaan olenko saanut mitään aikaan....

-Olen saanut vakavan Opeth-tartunnan. Seuraavaksi alan harjoittelemaan Åkerfeldtin örinää ja kasvatan viikset.

:err: :lol:


Hmmm, menee varmaan ainakin maanantaihin ennen kuin pääsen seuraavan kerran nettiin. Äitee hermostui ja otti johdon seinästä. Nyt porukat on saunassa joten käytin tilaisuuden hyväkseni. :heh:

Palaan asiaan maanantaina.
 
No niin, vihdoin ja viimein varmistui se matkasuunnitelma. Kolmas päivä lähdetään kohti Turkua, ja kuudes päivä tullaan takaisin. Eli se neljäs päivä on tosiaan ainoa "vapaapäivä."
-Pahus...Hmm...pitää yrittää säätää jotakin....ei ole hirveästi aikaakaan...Äh, kun ei ajatus kulje yhtään, eilisellä "hieman vahvistetulla" boolilla, siiderillä, oluella ja viinillä ei varmaankaan ole mitään tekemistä asian kanssa :rolleyes: Tuota tuota...sanotaan, että tuo perjantai sopii, sitten minua kuitenkin harmittaa hirveästi jos en siuta näe :D Mihinkäs aikaan ajattelit saapuilla? :)

Ah, pringlessit on hyviä oluen kanssa, jotain filmiä katsellessa. :D
-Ovat hyviä oluen kanssa, mutta tuosta filmistä en mene takuuseen :err: Onko tämä taas jotain likaista vai onko se vain minun mielikuvitukseni? Äh, juu, seuraava...tämä menee ei-niin-hyvän oloni piikkiin, minähän en normaalisti mitään säädytöntä ajattelisi....en....älä hymyile siellä...:D

Jep, itsekin oli tarkoitus tehdä noita kouluhommia parina viime päivänä. Arvaa vaan olenko saanut mitään aikaan....
-Minulla on huomenna lakitiedon koe :tickled: ja varasin tämän päivän lukemiseen, ja arvaa vain miten tuore, raikas ja pirteä olo on :loco: Hyvä kun tuolissa pysyy istua...baaaah....

:err: :lol:
-I want Opeth-moustache :D Voisinkin mennä ostamaan mieshormonipillereitä, niin saan rintakarvatkin :D

Hmmm, menee varmaan ainakin maanantaihin ennen kuin pääsen seuraavan kerran nettiin. Äitee hermostui ja otti johdon seinästä. Nyt porukat on saunassa joten käytin tilaisuuden hyväkseni. :heh:
-Samma här, nyt taas laitoin koulutöiden piikkiin, mutta ei täällä kauaa pyöritä.

Hmm, onko Mark tehnyt jotain poistamisjuttuja, kun ei oikein mitään threadeja noissa foorumeissa ole? Tämänkin sain etsiä jostain searchin kautta...hmm....not good...
 
-Pahus...Hmm...pitää yrittää säätää jotakin....ei ole hirveästi aikaakaan...Äh, kun ei ajatus kulje yhtään, eilisellä "hieman vahvistetulla" boolilla, siiderillä, oluella ja viinillä ei varmaankaan ole mitään tekemistä asian kanssa :rolleyes: Tuota tuota...sanotaan, että tuo perjantai sopii, sitten minua kuitenkin harmittaa hirveästi jos en siuta näe :D Mihinkäs aikaan ajattelit saapuilla? :)

Vielä en ole aivan varma, luultavasti joskus puolenpäivän jälkeen...


-Ovat hyviä oluen kanssa, mutta tuosta filmistä en mene takuuseen :err: Onko tämä taas jotain likaista vai onko se vain minun mielikuvitukseni? Äh, juu, seuraava...tämä menee ei-niin-hyvän oloni piikkiin, minähän en normaalisti mitään säädytöntä ajattelisi....en....älä hymyile siellä...:D

:lol:


-Minulla on huomenna lakitiedon koe :tickled: ja varasin tämän päivän lukemiseen, ja arvaa vain miten tuore, raikas ja pirteä olo on :loco: Hyvä kun tuolissa pysyy istua...baaaah....

Itselläkin oli ihan mukava kohmelo. Melkein koko päivä meni nukkuessa...


-I want Opeth-moustache :D Voisinkin mennä ostamaan mieshormonipillereitä, niin saan rintakarvatkin :D

:err:


-Samma här, nyt taas laitoin koulutöiden piikkiin, mutta ei täällä kauaa pyöritä.

Hehee, porukat on kauppareissulla...


-Hmm, onko Mark tehnyt jotain poistamisjuttuja, kun ei oikein mitään threadeja noissa foorumeissa ole? Tämänkin sain etsiä jostain searchin kautta...hmm....not good...

Jaa-a, pitääpä katsoa...
 
Vielä en ole aivan varma, luultavasti joskus puolenpäivän jälkeen...
-Joo, tuo olisi ihan hyvä aika, itse pääsen vähän ennen kahtatoista kokeesta, kun näilä näkymin istun siellä koko koeajan :bah: Minulla on kaiketi vähän buhtibois sitten... :p Hmm, huomenna lähdette....en tiedä, ehdinkö/pääsenkö nettiin tässä välillä ollenkaan...hmm...no koita nopeasti ilmoitella tarkemmin...Tai sitten minä annan luurin numeroni, niin voit terrorisoida sitä kautta, tai toisin päin...:D :rolleyes: :p

Itselläkin oli ihan mukava kohmelo. Melkein koko päivä meni nukkuessa...
-Minulla on vieläkin ei-niin-hyvä olo, sain taistella ylenantamista vastaan kokeessa istuessa ja vatsa heitti polkkaa...huh huh...taas näitä jälkikrapuloita...

:err:
- :D

Jaa-a, pitääpä katsoa...
-Hmm...nyt ne ovat taas palanneet...ilmeisesti minun koneeni tilttasi tai jotain...Huaaah...tulipahan taas vietettyä pari tuntia netissä, takaisin koululle..
 
-Joo, tuo olisi ihan hyvä aika, itse pääsen vähän ennen kahtatoista kokeesta, kun näilä näkymin istun siellä koko koeajan :bah: Minulla on kaiketi vähän buhtibois sitten... :p Hmm, huomenna lähdette....en tiedä, ehdinkö/pääsenkö nettiin tässä välillä ollenkaan...hmm...no koita nopeasti ilmoitella tarkemmin...Tai sitten minä annan luurin numeroni, niin voit terrorisoida sitä kautta, tai toisin päin...:D :rolleyes: :p

Jees, ajattelin itse ihan samaa. Tsekkaappa privaattipostisi...


-Minulla on vieläkin ei-niin-hyvä olo, sain taistella ylenantamista vastaan kokeessa istuessa ja vatsa heitti polkkaa...huh huh...taas näitä jälkikrapuloita...

Onneksi olo helpottui yöunien aikana. Normaalikankkunen olisi kestänyt vielä tämänkin päivän.


-Hmm...nyt ne ovat taas palanneet...ilmeisesti minun koneeni tilttasi tai jotain...Huaaah...tulipahan taas vietettyä pari tuntia netissä, takaisin koululle..

:err: En minä kyllä ole mitään huomannut...
 
Hmm, tämä tulee kaiketi vähän aikaisin, mutta ei sillä väliä, olen epätoivoinen ja yksi posti kummasti nostaa itsetuntoani...
Millaiset häät olivat? :)
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hmm, tämä tulee kaiketi vähän aikaisin, mutta ei sillä väliä, olen epätoivoinen ja yksi posti kummasti nostaa itsetuntoani...
Millaiset häät olivat? :)

Hummm...

Meidän äitee surras ihan humaloissaan sielllä ruokapaikalla ja selitti kaikille vastaantulijoille jotain aivan ihmeelllisiä asioita. Meidän isä ei juonut kuin kahvia, ja yhden boolilasillisen joka sille puoliväkisin tuotiin nenän eteen sulhasen äidin toimesta.

Hauskaa oli loppujen lopuksi, tosin tuli vissiin hieman toilailtua sitten ravintolassa jatkoilla... Onneksi ei tarvitse muistaa kovin paljoa siitä reissusta. :p

Miksi epätoivoinen? Ei kai vaan mitään ole sattunut?
 
Meidän äitee surras ihan humaloissaan sielllä ruokapaikalla ja selitti kaikille vastaantulijoille jotain aivan ihmeelllisiä asioita. Meidän isä ei juonut kuin kahvia, ja yhden boolilasillisen joka sille puoliväkisin tuotiin nenän eteen sulhasen äidin toimesta.
- :lol: :lol: Kuulostaa surullisen tutulta :D Paitsi että meillä yleensä on molemmat änkyrässä...ja sitten minä olen vielä tulossa perässä..

Hauskaa oli loppujen lopuksi, tosin tuli vissiin hieman toilailtua sitten ravintolassa jatkoilla... Onneksi ei tarvitse muistaa kovin paljoa siitä reissusta. :p
-Heh, et sentään karaokea laulanut? ;) Höh, minäkin tahdon olla jo täysi-ikäinen notta pääsen jatkoille, ei tarvitse enää kestää "Me mennään nyt baariin, sinä juniori voit jäädä tänne lipittämään limua, ja muistakin mennä aikaisin nukkumaan" -jorinoita :bah:

Miksi epätoivoinen? Ei kai vaan mitään ole sattunut?
-Eeeeeei.....siis olen aina epätoivoinen :p Ei minulla ole elämää.




:D
 
Originally posted by Hearse
Mikäs se täältä löytyikään :) Saatanan pitkä suomi threaddi :lol: En millään jaksanu lukea kaikkia miljoonaa sivua, joten tiivistäkää hiukan mistä täällä ollaan puhuttu, vai jupistaanko täällä ihan mitä vaan? ;)

Puhutaan ihan vaan noin niinku silleen mitä mieleen juolahtaa.

Hah, olempa lukenut koko threadin! :p :lol:
 
- :lol: :lol: Kuulostaa surullisen tutulta :D Paitsi että meillä yleensä on molemmat änkyrässä...ja sitten minä olen vielä tulossa perässä..

Niin no, ois kait se isäkin varmaan muuten ottanut, mutta kun se oli sitten lapsenvahtina.


-Heh, et sentään karaokea laulanut? ;)

:lol: En onneksi! :lol:

-Höh, minäkin tahdon olla jo täysi-ikäinen notta pääsen jatkoille, ei tarvitse enää kestää "Me mennään nyt baariin, sinä juniori voit jäädä tänne lipittämään limua, ja muistakin mennä aikaisin nukkumaan" -jorinoita :bah:

Eihän siihen enää montaa kuukautta ole...


-Eeeeeei.....siis olen aina epätoivoinen :p Ei minulla ole elämää.

Ahaa, no hyvä.

Siis ettei mitään ole tapahtunut! :lol: ;)
 
Status
Not open for further replies.