Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by MightyA
Missäs sinä sitten nukuit? Itse, kuten jo mainitsin, nukahdin hotellin sänkyyn kaikki vaatteet päällä, piposta ja kaulaliinasta lähtien. Vähän pelottaa kun ei muista paljon mitään keikan jälkeisestä ajasta.:err: :lol:

:lol:

Bändikämpän sohvalla. Muuten hyvä paikka nukkua, mutta tyyny oli jokseenkin epämukava. Sellainen perinteinen, vanhan mallin sohvatyyny. Perskeles, niska on vieläkin hellänä. :bah:
 
-Whoaaaah...hienoa ;) Miltä maailma näyttää uusin silmin? :p Onko ne tavalliset vai jotkut hassut väriskaalat?

Outo tunne, kun näkee ilman laseja... Ihan tavalliset linssit ne on, kuukauden koepakkaus. Pitää käydä loman jälkeen kontrollissa, jolloin saa sitten kuulla viimeisen tuomion. Toivottavasti silmät kestää.


-No niin! Nyt sinäkin voitit jotain! :D

:) :lol:


-Hmm...onko yhtään vielä selvyyttää päivästä, jona mahdollisesti ehkäpä olisit tännepäin tulossa..?

Näillä näkymin toinen päivä lähdetään ajautumaan kohti Turkua. Luultavasti neljäs päivä on ainoa vaihtoehto sitten tulla pyrähtämään sielläpäin. Sopiiko neljäs päivä kalenteriisi?
 
Originally posted by ~Zeanra~
No niin, en voinut sille mitään, olen utelias ja tulen aina olemaan. Kun perse kerran palaa, niin se roihuaa kunnolla. Menin kurkkimaan minulle tarkoitettuja joululahjoja, ja yksi paketti oli vähän huonosti paketoitu...No, minun oli vaikea vastustaa avaamasta sitä enempää...Ajattelin, että siellä on jotain vaatetta, kun se oli hieman pehmeä....mutta siellä oli sammutuspeite......?????????? :err:

Sammutuspeite???????????? :s :err:

Nyt en oikein ymmärrä.....en sitä muistaakseni lahjalistaan laittanut....vai yrittääkö äiti vihjailla jotain...

:lol: :err:

Oletko aivan varma, että paketti oli tarkoitettu sinulle?
 
Originally posted by MightyA


That is pretty much the thing everyone in Finland does in their freetime.
I would like to invite you over but I live with my mom. :)

I understand if someone likes to burn or stick needles to their balls, but to get castrated...
yes, that's very understandable :err:

umm... now i'm scared of saunas.. who knows what people do there.. :confused:
but our saunas are nothing but whorehouses, anyway

by the way.. thanks ;)
 
Originally posted by MightyA


I'm actually going to sauna right about now. My neck and my back are killing me and Sauna relaxes muscles. After that I will make my mom give me a good back rub 'cause she is a physiotherapist.:)

Whorehouses?:devil: I would like to visit on of your saunas some day.:lol:

:lol: this country is so dirty.. we have cafés where people are served by women in underwear (or without it) :err: (i like that smilie :err: )
 
Eddy@ Jep, toivotaan, että simmut kestää. Onko ollut paljon järkytyksiä? "Olenko minä TUON näköinen??? Voi hyvä jumala...." :heh: :p Hmm...neljäs päivä on perjantai....kaipa se käy....silloin on vielä kokeet, en tiedä mitä sen jälkeen sitten on...Hmmmm...siinä paketissa oli minun nimeni, se oli huonosti paketoitu eli meidän äidin paketoima, ja hän ei ole muille ostanut mitään.....tämä on pelottavaa....ehkä joku epätoivoinen kauppias huijasi häntä, sanoen sen olevan lentävä matto....tai sitten hänen päässään napsahti...

MightyA@ Where do you find these pages? :err:

Mmmm...sauna was good, just came from there :)
 
-Jep, toivotaan, että simmut kestää. Onko ollut paljon järkytyksiä? "Olenko minä TUON näköinen??? Voi hyvä jumala...." :heh: :p

:err: Ollapa nyt se 'sormihymiö'... :heh: :p

Ei mitään kummempia järkytyksiä. Sitäpaitsi, juuri sen takia ne piilarit ajattelin hommata, kun tuli positiivista palautetta silloin... :p :lol:


-Hmm...neljäs päivä on perjantai....kaipa se käy....silloin on vielä kokeet, en tiedä mitä sen jälkeen sitten on...

Juuh, piru kun päästään lähtemään vasta silloin 2. päivä, itse olisin mieluummin lähtenyt jo 1. Nooh, pitää katsella ja suunitella. :)


-Hmmmm...siinä paketissa oli minun nimeni, se oli huonosti paketoitu eli meidän äidin paketoima, ja hän ei ole muille ostanut mitään.....tämä on pelottavaa....ehkä joku epätoivoinen kauppias huijasi häntä, sanoen sen olevan lentävä matto....tai sitten hänen päässään napsahti...

:err: Hmmm... :err:
 
:err: Ollapa nyt se 'sormihymiö'... :heh: :p
-Sormihymiö...? :err: Hmm...tuo ei siis ollut mitään henkilökohtaista, kunhan otin jonkun esimerkiksi...en tahdo joutua sormien kohteeksi... :p

Ei mitään kummempia järkytyksiä. Sitäpaitsi, juuri sen takia ne piilarit ajattelin hommata, kun tuli positiivista palautetta silloin... :p :lol:
-:D

Juuh, piru kun päästään lähtemään vasta silloin 2. päivä, itse olisin mieluummin lähtenyt jo 1. Nooh, pitää katsella ja suunitella. :)
-Jep ;) Hmmm...mitä jos minä jänistän..? :confused: :D

:err: Hmmm... :err:
-Niinpä...saa nyt nähdä...tulee hulvaton jouluaatto, jos sen peitteen kanssa alan leikkiä...huvin lisäämiseksi voisin ensiksi sytyttää kuusen tuleen...
 
-Sormihymiö...? :err: Hmm...tuo ei siis ollut mitään henkilökohtaista, kunhan otin jonkun esimerkiksi...en tahdo joutua sormien kohteeksi... :p

:lol:


-Jep ;) Hmmm...mitä jos minä jänistän..? :confused: :D

:p Annat tuntomerkit hyvissä ajoin etukäteen, niin voin tehdä sinusta etsintäkuulutuksen... :p ;)


-Niinpä...saa nyt nähdä...tulee hulvaton jouluaatto, jos sen peitteen kanssa alan leikkiä...huvin lisäämiseksi voisin ensiksi sytyttää kuusen tuleen...

:eek:
 
:p Annat tuntomerkit hyvissä ajoin etukäteen, niin voin tehdä sinusta etsintäkuulutuksen... :p ;)
-:lol: Hmm...kukkavaatteet, viikset, parta, 2-metrinen afrolettinen hujoppi :D Toivottavasti löydät tyypin :D

:eek:
-:lol: Hmm...tai sitten se olikin puhallettava joulupukki....
 
-:lol: Hmm...kukkavaatteet, viikset, parta, 2-metrinen afrolettinen hujoppi :D Toivottavasti löydät tyypin :D

:err: Hmmm... Muistin just yhen tärkeän jutun. Voitaisko siirtää sitä tapaamista hieman. Miten ois siinä 2060 paikkeilla? :loco:


-:lol: Hmm...tai sitten se olikin puhallettava joulupukki....

:lol: Tai sit-- Nojoo, tupakin paikka. :p
 
:err: Hmmm... Muistin just yhen tärkeän jutun. Voitaisko siirtää sitä tapaamista hieman. Miten ois siinä 2060 paikkeilla? :loco:
-:lol: Joo, voin yrittää päästä natisevine luineni kiikkustuolista pois...Tosin Saloa ei taida silloin enää olla :lol:

:lol: Tai sit-- Nojoo, tupakin paikka. :p
-:eek: :lol: :lol: Hmph, nukutko sinä koskaan..? :mad: No, olisi sillekin heebolle tarvetta ;)
 
-:lol: Joo, voin yrittää päästä natisevine luineni kiikkustuolista pois...Tosin Saloa ei taida silloin enää olla :lol:

:lol:


-:eek: :lol: :lol: Hmph, nukutko sinä koskaan..? :mad:

Joo, kyllä minä muistaakseni tuossa vuoden '92 paikkeilla muutaman tunnin nukuin.... :loco:


-No, olisi sillekin heebolle tarvetta ;)

:eek: :eek: :lol:
 
Joo, kyllä minä muistaakseni tuossa vuoden '92 paikkeilla muutaman tunnin nukuin.... :loco:
-No niinpä vähän ajattelin...

:eek: :eek: :lol:
-:loco:

No niin. Pistinpä levykaupan sedän kinttuihin vähän vauhtia. Menin ruikuttamaan sille, että hankkii lisää Opethia ja heti, minä en enää kestä olla ilman Still lifea ja muita, pakko saada lisää. Sitten se jotain mutisi, että niitä on yritetty tilatakkin, mutta kun on levyt vähän vähissä sieltä tukusta. Uusi lista on kuulemma huomenna tulossa ja hän kyllä laittaa heti sitten tilauksen. Kitisin vielä, että hänen on pakko laittaa ja vääntelin naamaa. Hiiih, saatanpa saada levyn vielä tällä viikolla :) Sitten pitää kaksi muutakin levyä ostaa...

Nyt kokeisiin lukemaan.
 
-No niinpä vähän ajattelin...

Huomaako sen? :loco:


-No niin. Pistinpä levykaupan sedän kinttuihin vähän vauhtia. Menin ruikuttamaan sille, että hankkii lisää Opethia ja heti, minä en enää kestä olla ilman Still lifea ja muita, pakko saada lisää. Sitten se jotain mutisi, että niitä on yritetty tilatakkin, mutta kun on levyt vähän vähissä sieltä tukusta. Uusi lista on kuulemma huomenna tulossa ja hän kyllä laittaa heti sitten tilauksen. Kitisin vielä, että hänen on pakko laittaa ja vääntelin naamaa. Hiiih, saatanpa saada levyn vielä tällä viikolla :) Sitten pitää kaksi muutakin levyä ostaa...

Hohhoo, meikäläinen tienaa levyjä illmaiseksi. Pitää eräälle tutulle kääntää suomenkielisiä jutskia enkuksi. Meinasi että pitää jotain korvausta kehitellä, ja sanoi että hän voi lähettää joitakin levyjä vaivanpalkaksi.


-Nyt kokeisiin lukemaan.

Agh, pitää saada tuo tutkielma valmiiksi, ja pitäs lukea biologian kokeeesen. :bah:

Saapa nähdä tuleeko siitä reissusta sittenkään mitään. Ilmeisesti kyyti kusi, ja kun äitee joutui maksamaan toisen systerin huomattavan suuren puhelinlaskun, linja-autokyytikin on aikalailla poissuljettu vaihtoehto. :cry: :cry:
 
Huomaako sen? :loco:
-Ei, mutta sen lukee ;)

Hohhoo, meikäläinen tienaa levyjä illmaiseksi. Pitää eräälle tutulle kääntää suomenkielisiä jutskia enkuksi. Meinasi että pitää jotain korvausta kehitellä, ja sanoi että hän voi lähettää joitakin levyjä vaivanpalkaksi.
-Minäkin tahdon tuollaista työtä :eek:

Agh, pitää saada tuo tutkielma valmiiksi, ja pitäs lukea biologian kokeeesen. :bah:
-Hmm...miten kauan olet sitä tutkimusta jo vääntänyt..? :err: Minunkin kuviksen lopputyö on vähän heikoilla jäillä,ei idean tynkääkään...ääää.....

Saapa nähdä tuleeko siitä reissusta sittenkään mitään. Ilmeisesti kyyti kusi, ja kun äitee joutui maksamaan toisen systerin huomattavan suuren puhelinlaskun, linja-autokyytikin on aikalailla poissuljettu vaihtoehto. :cry: :cry:
-Siis niinkuin kyyti tänne? Ähm :s No onko se sitten niin suuri menetys, jos ei minua näe...
 
-Ei, mutta sen lukee ;)

:p


-Hmm...miten kauan olet sitä tutkimusta jo vääntänyt..? :err: Minunkin kuviksen lopputyö on vähän heikoilla jäillä,ei idean tynkääkään...ääää.....

No hetkinen.... Viime olikohan syys vai kevätlukukaudesta....
Varsinaisesti olen sitä koittanut tehdä reilun pari viikkoa.


-Siis niinkuin kyyti tänne? Ähm :s No onko se sitten niin suuri menetys, jos ei minua näe...

Kyyti Turkuun. Kyllä se on. :cry:
 
Status
Not open for further replies.