Testing testing...

Status
Not open for further replies.
- :-D :-D Minäkun olen aina tahtonut isoveljen... :) eivätkö ne olekaan kivoja?

:p Ei ainakaan tässä tapauksessa...


-Nyyh. Olin hammaslääkärissä ja ne ilkiöt porasivat :cry: Sattui aivan HELVETISTI...!!! *itkee* Lisäksi olin tukehtua, kun ne työnsivät viittä letkua suuhuni, poraa ja kaksi paria käsiä, ja nenän kautta olisi pitänyt hengittää, mutta se on tukkeessa. Vedet vain valusivat silmistä, kun yökkäilin ja köhisin henkeni kaupalla. Sain pysyvän trauman :cry: kädet tärisevät vieläkin....nyyh...

:cry: Voi rassukkaa *silittää Zeanran päätä*, ei mitään hätää enää. Paha hampilääkäri meni jo.


-Ja lisää järkytyksiä....Saksan opettaja soitti minulle (olin koko tunnin kidutuskammiossa), meillä oli eilen se kirjoituskilpailu, ja minun aineeni oli valittu parhaaksi :eek:

:-O Onneksi olkoon! Minä en koskaan voita mitään... *mutisee itsekseen :bah:*


-Aineeni lähetettäisiin eteenpäin ja voisin päästä ensi kesänä Saksaan neljäksi viikoksi. Mutta minun piti sanoa ei, ei minulla ole varaa eikä aikaa....

Höh. :(


Hoh, jumatsuikkeli oli kerrankin oikeasti hauska liikunnantunti. Pelattiin eka tunti käsipalloa, jota ei ole koskaan aikaisemmin harrastettu. Onnistuin heti ensimmäisen vaihdon aikana tekemään kolme maalia! *hyppii seinille* Ei koskaan aikaisemmin ole missään lajissa tullut niin hyvää tulosta kuin tänään käsipallossa. Luonnollisesti oma puoleni vielä voitti pelin. :D Toisen tunnin sählymatsi olikin sitten taas normaalia puurtamista. Mikään ei taas onnistunut. No, voitto tuli kuitenkin siinäkin ottelussa.

Mitäkähän hauskaa sitä keksisi kun porukatkin on siellä kylpylässä, vai mikähän kuntokeskus se nyt oli. Voisipa vaikka linnoittautua videoitten kanssa alakertaan ja katsoa kerrankin isolta ruudulta nuo pari Maidenin musavideota jotka taannoin kaverilta lainasin. Hmmm... Ei ollenkaan paha idea.
 
Ei ainakaan tässä tapauksessa...
- :lol: Samaa on yksi kaveri hokenut...Hänen isoveljensä on DJ, DJ Unicorn vielä tarkemmin. Auta armias, kun se tulee takaisin kotiin ja vanhemmat eivät ole kotona..."stunts stunts stunts tuhtia tahtia tuhtia tahtia" *huoh*

Voi rassukkaa *silittää Zeanran päätä*, ei mitään hätää enää. Paha hampilääkäri meni jo.
-I-i-ihan varma...? Jos se tulee poran kanssa tuolta kulman takaata...? :eek: :cry: :cry: Sadistinen paska. Viimeistään siinä meni paniikkiin, kun se lääkäri sanoi avustajalleen: "Ai pahus, nyt sitä happoa meni kurkkuun, vettä ja äkkiä!" :s Nyt ymmärrän sen ilokaasupullon tarkoituksen siellä nurkassa. Voisin ottaa sauhut ensi kerralla. Että olin huonolla tuulella tultuani hampilääkäristä, ja tärisin. Sitten joku nuori heebo joulupukiksi pukeutuneena tuli hyppimään eteeni ja toivotteli jouluniloa ja muuta ja pakotti hymyilemään. Harkitsin kuonoon mottaamista,ei hymyillyttänyt :( Päätin kuitenkin vain irvistää.

:-O Onneksi olkoon! Minä en koskaan voita mitään... *mutisee itsekseen*
-No,kyllä vielä voitat....vaikka sukkaparin jostain.... :p

Höh. :(
-Niin,vähän ehkä harmittaa, mutta minulla ei ole rahaa enkä kehtaa vanhemmiltakaan pyytää, maksoivathan he sentään osan kielikurssistani USA:han ja ovat kaikkea muutakin maksaneet.

Hoh, jumatsuikkeli oli kerrankin oikeasti hauska liikunnantunti. Pelattiin eka tunti käsipalloa, jota ei ole koskaan aikaisemmin harrastettu. Onnistuin heti ensimmäisen vaihdon aikana tekemään kolme maalia! *hyppii seinille* Ei koskaan aikaisemmin ole missään lajissa tullut niin hyvää tulosta kuin tänään käsipallossa. Luonnollisesti oma puoleni vielä voitti pelin. :D
-No niin :D Huh, minulla on onneksi liikunta jo ohi, suoritin ensimmäisenä vuonna heti alta pois....liikunta my ass :bah: varsinkin uiminen...Paitsi se vanhojenhumppakurssi on vielä..

Toisen tunnin sählymatsi olikin sitten taas normaalia puurtamista. Mikään ei taas onnistunut. No, voitto tuli kuitenkin siinäkin ottelussa.
-Sählyn kuuluukin olla sähläystä :p

Jahas....tästä ei tule nyt mitään,taas olen täällä....I can't control myself at all...ja lisäksi kuuntelen NOFX:IÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-O :-O
 
- Samaa on yksi kaveri hokenut...Hänen isoveljensä on DJ, DJ Unicorn vielä tarkemmin. Auta armias, kun se tulee takaisin kotiin ja vanhemmat eivät ole kotona..."stunts stunts stunts tuhtia tahtia tuhtia tahtia" *huoh*

:err: No onneksi tilanne ei kuitenkaan noin paha ole....


-I-i-ihan varma...? Jos se tulee poran kanssa tuolta kulman takaata...?

Noh noh, ei se enää ilmaannu. *silittää hellästi Zeanran päätä* :)


-Sadistinen paska. Viimeistään siinä meni paniikkiin, kun se lääkäri sanoi avustajalleen: "Ai pahus, nyt sitä happoa meni kurkkuun, vettä ja äkkiä!" :s Nyt ymmärrän sen ilokaasupullon tarkoituksen siellä nurkassa. Voisin ottaa sauhut ensi kerralla. Että olin huonolla tuulella tultuani hampilääkäristä, ja tärisin.

:eek: Tuo on taas yksi niitä asioita joita ei koskaan haluaisi kuulla...


-Sitten joku nuori heebo joulupukiksi pukeutuneena tuli hyppimään eteeni ja toivotteli jouluniloa ja muuta ja pakotti hymyilemään. Harkitsin kuonoon mottaamista,ei hymyillyttänyt :( Päätin kuitenkin vain irvistää.

Onneksi täälläpäin ei noita joulupukkeja pahemmin pyöri.


-No,kyllä vielä voitat....vaikka sukkaparin jostain.... :p

:lol: Tulisi ainakin tarpeeseen. ;)


-Niin,vähän ehkä harmittaa, mutta minulla ei ole rahaa enkä kehtaa vanhemmiltakaan pyytää, maksoivathan he sentään osan kielikurssistani USA:han ja ovat kaikkea muutakin maksaneet.

No, kyllä se menetys vielä tulevaisuudessa korvautuu. :)


-No niin :D Huh, minulla on onneksi liikunta jo ohi, suoritin ensimmäisenä vuonna heti alta pois....liikunta my ass :bah: varsinkin uiminen...Paitsi se vanhojenhumppakurssi on vielä..

Meillä on liikunta jaettu siten että joka jaksossa on kaks tuntia.


-Sählyn kuuluukin olla sähläystä :p

:p


-Jahas....tästä ei tule nyt mitään,taas olen täällä....I can't control myself at all...ja lisäksi kuuntelen NOFX:IÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-O :-O

Ups, yli kolme tuntia mittarissa.
icon41.gif


Pitänee mennä syömään...
 
Noh noh, ei se enää ilmaannu. *silittää hellästi Zeanran päätä*
-*huokaa* Seuraavalla kerralla työnnän sen kirotun poran.... :rolleyes:

Tuo on taas yksi niitä asioita joita ei koskaan haluaisi kuulla...
-Joopa. Sitten on "Hups" ja "Oho"...jotenkin minulle kerääntyy nuo kommentit aina...Sitten tavallisesti puhelin soi aina kuin olen kuolon partaalla ja täti unohtaa minut siihen tuoliin tyystin :(

Onneksi täälläpäin ei noita joulupukkeja pahemmin pyöri.
-Tuo oli ensimmäinen jonka näin...toivottavasti ei tule lisää, pelkään joulupukkia..

:lol: Tulisi ainakin tarpeeseen.
- :lol: Minäkin voisin tarvita. Yleensä sukkia on liikaa, niitä tunkee joka raosta esiin, mutta nyt minulla on kaikki sukat kadoksissa. A mystery :err:

No, kyllä se menetys vielä tulevaisuudessa korvautuu.
-Hmmm.....ehkä....

Meillä on liikunta jaettu siten että joka jaksossa on kaks tuntia.
-Voi onnettomia :heh:

Ups, yli kolme tuntia mittarissa.
icon41.gif

-Hihiii...kiva hymiö :lol:

Pitänee mennä syömään...
-Murustan pipareita näppikseen :D

Hm, parin viikon päästä mennään kuviksen ryhmän kanssa Ateneumiin ja Kiasmaan. Ja sitten siinä on jossain välissä aikaa hillua kaupungilla. Minulla ei tietenkään ole ketään tuttua ryhmässä, ja joudun ypönä vaeltamaan. Höh. Minä eksyn heti...
 
-*huokaa* Seuraavalla kerralla työnnän sen kirotun poran.... :rolleyes:

:eek:


-Joopa. Sitten on "Hups" ja "Oho"...jotenkin minulle kerääntyy nuo kommentit aina...Sitten tavallisesti puhelin soi aina kuin olen kuolon partaalla ja täti unohtaa minut siihen tuoliin tyystin :(

Kerran paikallinen hammaslääkäri unohtui kuuntelemaan hetkeksi jalkapallotuloksia radiosta.... Ei mitenkään mukavaa istua siinä tuolissa turhan panttina.


-Tuo oli ensimmäinen jonka näin...toivottavasti ei tule lisää, pelkään joulupukkia..

:err: Lapsuuden traumoja?


- Minäkin voisin tarvita. Yleensä sukkia on liikaa, niitä tunkee joka raosta esiin, mutta nyt minulla on kaikki sukat kadoksissa. A mystery :err:

Jostain syystä minun sukkani löytyvät yleensä velipojan pyykkikasoista... :err:


-Voi onnettomia

No jaa, oikeastaan ihan mukava se on tuolla lailla.

-Hihiii...kiva hymiö

Jep, pitäisi saada tännekin samanlainen. :D


-Murustan pipareita näppikseen :D

Mmmm, pipareita....


-Hm, parin viikon päästä mennään kuviksen ryhmän kanssa Ateneumiin ja Kiasmaan. Ja sitten siinä on jossain välissä aikaa hillua kaupungilla. Minulla ei tietenkään ole ketään tuttua ryhmässä, ja joudun ypönä vaeltamaan. Höh. Minä eksyn heti...

Ota kartta mukaan... :p
 
Kerran paikallinen hammaslääkäri unohtui kuuntelemaan hetkeksi jalkapallotuloksia radiosta.... Ei mitenkään mukavaa istua siinä tuolissa turhan panttina.
- :p Joo, on se ihan kiva kun se radio siinä pauhaa, menee ajatukset vähän muualle kuin siihen poraan ja muihin. Mutta kun se lekuri alkaa tosisaan kuunnella juuri esim. tuloksia tai jotain kappaletta, on syytä olla huolissaan.

Lapsuuden traumoja?
-Joulupukki ei koskaan käynyt meillä enkä saanut niitä lahjoja mitä olisin halunnut :cry: :cry: On se nyt vähän pelottavaa, kun iso punainen pallo änkee savupiipusta hohotellen....

Jostain syystä minun sukkani löytyvät yleensä velipojan pyykkikasoista...
-Heh, joo, minun vaatteni löytyvät meidän isän vaatekaapista :err:

No jaa, oikeastaan ihan mukava se on tuolla lailla.
-Minä vihaan liikuntaa oli se sitten missä muodossa tahansa :p Ennen pidin siitä, kun pelattiin koko luokan kera jalkapalloa, sählyä jne. Mutta sitten tuli tyttöjen ja poikien ryhmät ja oli jotain helvetin hikijumppaa >:-(

Jep, pitäisi saada tännekin samanlainen.
-Joo...se on suloinen :lol:

Ota kartta mukaan... :p
-No ei se paljoa auta, kun en osaa tulkita. Aina suunnistuksessa olin eksyksissä :bah: Ihan oikeasti, jos jään hetkeksikin yksin niin olen ihan pihalla, ja sitten tulee itku. Minulla ei ole suuntavaistoa :s

Argh. Kamala päänsärky. Hitto. Liikaa stressiä....ja liian vähän syömistä ja unta...ja liikaa nettiä....eh...näin se sitten kostautuu...Tulee kohta söpö vihreä puklaus jonkun syliin...Hmm...luinko muuten oikein, että yhdessä vaiheessa sinulla oli NP: My dying bride-Raven and the rose..? MYCKET BRA!!! :D Lisää hanki MDB:tä, ja sitten Opethia, Dark Tranquillityä, Katatoniaa, Therionia.... :D
 
-Joulupukki ei koskaan käynyt meillä enkä saanut niitä lahjoja mitä olisin halunnut :cry: :cry: On se nyt vähän pelottavaa, kun iso punainen pallo änkee savupiipusta hohotellen....

Ei se partaveikko meilläkään koskaan käynyt, ennen kuin vanhemman isosiskon lapset alkoivat olla siinä iässä...


-Minä vihaan liikuntaa oli se sitten missä muodossa tahansa :p Ennen pidin siitä, kun pelattiin koko luokan kera jalkapalloa, sählyä jne. Mutta sitten tuli tyttöjen ja poikien ryhmät ja oli jotain helvetin hikijumppaa >:-(

Minunkin mielestäni olisi mukavampi jos pojat ja tytöt olisivat samassa ryhmässä... :p


-No ei se paljoa auta, kun en osaa tulkita. Aina suunnistuksessa olin eksyksissä :bah: Ihan oikeasti, jos jään hetkeksikin yksin niin olen ihan pihalla, ja sitten tulee itku. Minulla ei ole suuntavaistoa :s

No höh. Pitää vain sitten lyöttäytyä jonkun kansssa samaan porukkaan.


-Argh. Kamala päänsärky. Hitto. Liikaa stressiä....ja liian vähän syömistä ja unta...ja liikaa nettiä....eh...näin se sitten kostautuu...Tulee kohta söpö vihreä puklaus jonkun syliin...

:eek: Kaverilta meni aamulla taju kesken tunnin. Katsottiin biologian tunnilla jotain vilimiä, ja kaveri vaan rymähti yhtäkkiä lattialle. Pikaisen avunannon jälkeen hän heräsi makaamasta lattialla jalat ylhäällä, eikä muistanut mitä tapahtui. Säikäytti aika pahasti.


-Hmm...luinko muuten oikein, että yhdessä vaiheessa sinulla oli NP: My dying bride-Raven and the rose..? MYCKET BRA!!! :D Lisää hanki MDB:tä, ja sitten Opethia, Dark Tranquillityä, Katatoniaa, Therionia.... :D

Heh, jep. Olen parina viime päivänä kuunnellut tätä Ultimatemetal radiota ja luonnollisesti nämä kyseiset yhtyeet on aika hyvin edustettuina soittolistalla. MDB ja Katatonia ei oikein kolahtanut, Opethia en ole kerennyt kuulla kui pätkän yhdestä kipaleesta, Dark Tranquillity on siinä ja siinä, Therion kuulostaa ihan pätevältä. Ja nyt sinä tietenkin hirtät minut... :p :lol:

Illalla ois taasen järkkärikeikka, tällä kertaa diskossa. Onneksi saa pitää pitkiä kahvitaukoja. Pitää muistaa ottaa jotain keksejä tai jotain mukaan.
 
Ei se partaveikko meilläkään koskaan käynyt, ennen kuin vanhemman isosiskon lapset alkoivat olla siinä iässä...
-No jos se heppuli olisi meille tullut, niin olisit juossut kirkuen pakoon, ujo kun olen...

Minunkin mielestäni olisi mukavampi jos pojat ja tytöt olisivat samassa ryhmässä... :p
- :lol: Niin, sitten voisi mennä näyttämään tytöille miten punnerretaan... :D

No höh. Pitää vain sitten lyöttäytyä jonkun kansssa samaan porukkaan.
-Joo...tai sitten olen vain yksin ja eksyn...en pidä niistä ihmisistä...

Kaverilta meni aamulla taju kesken tunnin. Katsottiin biologian tunnilla jotain vilimiä, ja kaveri vaan rymähti yhtäkkiä lattialle. Pikaisen avunannon jälkeen hän heräsi makaamasta lattialla jalat ylhäällä, eikä muistanut mitä tapahtui. Säikäytti aika pahasti.
- :eek: Kuulostaa tutulta, yksi kavereistani on kova pyörtymään. Joskus ala-asteella kun meillä oli puutöitä, niin hän pyörtyi ja kumautti päänsä täysillä betonilattiaan. Auts. Siinä todellakin säikähtää. Minä olen vain kerran menettänyt tajuni kunnolla, eikä se kauhean kivaa ollut, päätä särki kun olin sen lattiaan kumauttanut, kaikki voima oli poissa, olin ihan valkoinen ja väsytti. Se on muuten kummaa, vaikka olisi vain muutaman sekunnin pyörtyneenä, se tuntuu tunneilta ja siinä näkee jotain hassua unta.

Heh, jep. Olen parina viime päivänä kuunnellut tätä Ultimatemetal radiota ja luonnollisesti nämä kyseiset yhtyeet on aika hyvin edustettuina soittolistalla. MDB ja Katatonia ei oikein kolahtanut, Opethia en ole kerennyt kuulla kui pätkän yhdestä kipaleesta, Dark Tranquillity on siinä ja siinä, Therion kuulostaa ihan pätevältä. Ja nyt sinä tietenkin hirtät minut...
-Munista kattoon, prkl!! :heh: :loco: No joo, jos et pidä niin sitten et pidä, ei sille mitään voi. Ikävää sinun vain kuunnella, jos alan ylistämään jotain noista.... :p Mutta riippuu vähän, mitä kappaleita kuuntelit. Jokaisella on nimittäin jotain huonoja kappaleita...jos satuit vaikka ne löytämään...*yrittää vielä* :D

Illalla ois taasen järkkärikeikka, tällä kertaa diskossa. Onneksi saa pitää pitkiä kahvitaukoja. Pitää muistaa ottaa jotain keksejä tai jotain mukaan.
-Domino-keksit ovat nannaa, kuin myös Jaffa. Mmmm. :) Minulla on muuten kiljuva nälkä. Jotain pitäisi syödä kunhan pääsen pois täältä.....voisi tämä päänsärkykin lähteä. Sekin on ihan kumma, minulla särkee hirveän useasti päätä, ja siihen liittyy aina huonovointisuus ja oksentelukin joskus, valon- ja melunarkuuttakin. Onkohan tämä jotain vakavampaa? :err:
 
-Niin, sitten voisi mennä näyttämään tytöille miten punnerretaan...

:p


-Joo...tai sitten olen vain yksin ja eksyn...en pidä niistä ihmisistä...

:-(


-Kuulostaa tutulta, yksi kavereistani on kova pyörtymään. Joskus ala-asteella kun meillä oli puutöitä, niin hän pyörtyi ja kumautti päänsä täysillä betonilattiaan. Auts. Siinä todellakin säikähtää. Minä olen vain kerran menettänyt tajuni kunnolla, eikä se kauhean kivaa ollut, päätä särki kun olin sen lattiaan kumauttanut, kaikki voima oli poissa, olin ihan valkoinen ja väsytti. Se on muuten kummaa, vaikka olisi vain muutaman sekunnin pyörtyneenä, se tuntuu tunneilta ja siinä näkee jotain hassua unta.

Enpä kertaakaan (onneksi) ole itse kokenut tajunnanmenetystä. Jos sitä ei lasketa kun sammahdin kerran hieman muistamattomassa tilassa... :p


-Munista kattoon, prkl!! :heh: :loco: No joo, jos et pidä niin sitten et pidä, ei sille mitään voi. Ikävää sinun vain kuunnella, jos alan ylistämään jotain noista.... :p Mutta riippuu vähän, mitä kappaleita kuuntelit. Jokaisella on nimittäin jotain huonoja kappaleita...jos satuit vaikka ne löytämään...*yrittää vielä* :D

No ne kappaleet käy melkolailla ilmi noista posteista...
Saat syyttää radion/sivun ylläpitäjää (Mark) biisivalinnoista. :p :lol:


-Domino-keksit ovat nannaa, kuin myös Jaffa. Mmmm. :) Minulla on muuten kiljuva nälkä. Jotain pitäisi syödä kunhan pääsen pois täältä.....voisi tämä päänsärkykin lähteä. Sekin on ihan kumma, minulla särkee hirveän useasti päätä, ja siihen liittyy aina huonovointisuus ja oksentelukin joskus, valon- ja melunarkuuttakin. Onkohan tämä jotain vakavampaa? :err:

En kyllä osaa sanoa. En halua kuulostaa mitenkään tekopyhältä tai saarnaavalta, mutta otaksuisin ruokailutottumuksilla olevan asiaan osallisuutta.
 
Enpä kertaakaan (onneksi) ole itse kokenut tajunnanmenetystä. Jos sitä ei lasketa kun sammahdin kerran hieman muistamattomassa tilassa... :p
-Ei, sitä ei lasketa, muuten minulla olisi enemmänkin.. :p

No ne kappaleet käy melkolailla ilmi noista posteista...
Saat syyttää radion/sivun ylläpitäjää (Mark) biisivalinnoista. :p :lol:
-Pitää käydä katsomassa...mutta epäilen kyllä, että siellä on parhaita kappaleita..

En kyllä osaa sanoa. En halua kuulostaa mitenkään tekopyhältä tai saarnaavalta, mutta otaksuisin ruokailutottumuksilla olevan asiaan osallisuutta.
-Hmm...minulla on pienestä pitäen ollut hirveästi päänsärkyjä, voisiko se jotenkin olla perinnöllistä, kun mein isälläkin se pää särkee usein? Tai sitten minulla on kasvain............ :eek:
 
-Ei, sitä ei lasketa, muuten minulla olisi enemmänkin.. :p

:lol:


-Pitää käydä katsomassa...mutta epäilen kyllä, että siellä on parhaita kappaleita..

Melko pitkälti kyllä hyvää tavaraa soi. :cool:


-Hmm...minulla on pienestä pitäen ollut hirveästi päänsärkyjä, voisiko se jotenkin olla perinnöllistä, kun mein isälläkin se pää särkee usein? Tai sitten minulla on kasvain............ :eek:

En tiedä... Oletko käynyt tohtorilla asian tiimoilta?
 
Melko pitkälti kyllä hyvää tavaraa soi. :cool:
-Hitto...enhän minä voikaan...siis kuunnella...kun kaiuttimet ovat paskana, rätisevät vain....äh....

En tiedä... Oletko käynyt tohtorilla asian tiimoilta?
-Hmm....ehkä joskus pienenä....en muista....migreeniä on joskus epäilty...tiedä sitten...No, nyt se särky kuitenkin lieveni kun nukuin ja söin....:D

Huaah. Mitäs sitä tekisi, tännepä taas eksyin...kumma olo, ihan kuin olisi pilvessä...tai siis...olen jotenkin hyvällä tuulella, vaikka ei pitäisi...Muuten, kuunteleppa Lacrimosaa sieltä ratiosta..ja Tristaniaa. Minun pitäisi tuota taide-esseetä vääntää, mutten yhtään jaksa, neljä tiiliskiveä tuossa vieressä odottaa. Äääh. Someone's going to loose her marbles soon...Pelaatko muuten jotain pelejä koneella? *yhtäkkiä tuli mieleen* Voisinkin alkaa HOMM:ia säheltää...
 
-Hitto...enhän minä voikaan...siis kuunnella...kun kaiuttimet ovat paskana, rätisevät vain....äh....

No höh.


-Hmm....ehkä joskus pienenä....en muista....migreeniä on joskus epäilty...tiedä sitten...No, nyt se särky kuitenkin lieveni kun nukuin ja söin....:D

Kiva kuulla. :)


-Huaah. Mitäs sitä tekisi, tännepä taas eksyin...kumma olo, ihan kuin olisi pilvessä...tai siis...olen jotenkin hyvällä tuulella, vaikka ei pitäisi...Muuten, kuunteleppa Lacrimosaa sieltä ratiosta..ja Tristaniaa. Minun pitäisi tuota taide-esseetä vääntää, mutten yhtään jaksa, neljä tiiliskiveä tuossa vieressä odottaa. Äääh. Someone's going to loose her marbles soon...

No jonkun verran olen Lacrimosaa kuullut, eikä oikein olahtanut. Tristaniaa pitää koittaa ens viikon aikana.


-Pelaatko muuten jotain pelejä koneella? *yhtäkkiä tuli mieleen* Voisinkin alkaa HOMM:ia säheltää...

Empä juuri. Red Alertia joskus, lähinnä SNES emulaattorilla Super Mario Worldia. Tai NES emulaattorilla jotain MegaManiä.
 
Originally posted by Eddy
Mikä hätänä? :s
Ääääh...minulla on epämukava olla..olen surullinen..:s :cry: asiat eivät ole niin kuin haluaisin...olen tyhmä *huokaa* En tiedä,viitsinkö selittää,se voisi tuntua...no, antaa olla....

*menee pois*
 
Originally posted by ~Zeanra~

Ääääh...minulla on epämukava olla..olen surullinen..:s :cry: asiat eivät ole niin kuin haluaisin...olen tyhmä *huokaa* En tiedä,viitsinkö selittää,se voisi tuntua...no, antaa olla....

*menee pois*

:s Olen kyllä valmis kuuntelemaan, jos haluat puhua jollekin. Pistä e-mailia tai PM jos siltä tuntuu.

Kokemuksesta tiedän, että huoltensa jakaminen helpottaa.
 
Originally posted by Eddy
:s Olen kyllä valmis kuuntelemaan, jos haluat puhua jollekin. Pistä e-mailia tai PM jos siltä tuntuu.
Kokemuksesta tiedän, että huoltensa jakaminen helpottaa.
Hmm...nyt voisi ehkä opetella käyttämään tuota PM:ää...Tiedän, että huoltensa kertominen jollekin helpottaa oloa, mutten tiedä tahdonko kertoa....*jää miettimään vielä*
 
Originally posted by ~Zeanra~

Hmm...nyt voisi ehkä opetella käyttämään tuota PM:ää...Tiedän, että huoltensa kertominen jollekin helpottaa oloa, mutten tiedä tahdonko kertoa....*jää miettimään vielä*

Päätös on sinun. En tahdo olla mitenkään tunkeileva tai painostaa mitenkään. Mieti rauhassa.

Ei se PM:n käyttäminen hankalaa ole. Klikkaat vain sen käyttäjän profilessa (tai käyttäjän tekemän postin alareunassa (pm)) olevaa send new private message linkkiä. Siitä eteenpäin se on kuin normaalin viestin postaaminen.
 
Status
Not open for further replies.