Onkohan meikkis jotenki provosoiva, muutenki ku luonnossa?
Tupakoinnista alkanut keskustelu alko mennä pahasti uskonto-keskustelun suuntaan... POnlinessä aloitin viimeksi Pelit-lehden-palaute-ketjussa rasismi-keskustelun, heh. Samoin veteraanien sotamuistoja koskeva ketju uhkas mennä uskonta keskusteluksi, mutta lopetin sen ajoissa. Jotenkin saan aina aikaan uskonto, rasismi tai armeija vs. sivari keskustelun("luonnossa" ja netissä), vaikka sitä en haluaisikaan. Saat vapaasti arpoa, kenen puolella olen missäkin "keskustelussa", hah.
Jostakin syystä minua vituttaa ihmiset, joilla on hallussaan se "ainoa oikea totuus", on turha keskustella uskonnoista, jos toinen on ateisti joka jankkaa mantraa "Vittu nää oot tyhmä, jätkä uskoo jumalaan!"/"Jumala on olemassa ja anteeksi antaa syntimme" samoin rasismikeskusteluissa "Vitun natsi! Vittu, minä ainakin haluan, että Suomeen tuleen mahdollisimman monta pakolaista!"/"Saatanan neekerit, tulee tänne viemään meidän naiset" ja armeijakeskustelut "Vitun natsi, vittu ei Suomeen tuu sotaa ikinä, ois paljo parempi, jos kaikki ois totaalikieltäytyjiä!"/"Kaikkien pitää käydä armeija, muut on homoja!"
Minusta on mukava väitellä, mutta kun "vastaväittelijät" ovat samaa tasoa kuin tuohinaaman junnu(vai mikä sen idiootin nimi oli?), niin se on aika turhauttavaa
.
Tarjoan sulle kännit, jos arvaat meikkiksen kannan noista asiosta, "oikeat" vastaukset voit pistää vaikka e-maililla...