Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Eddy


Perkele.
Pitänee ottaa se teikäläisenkin nykyinen osoite selville. :loco:

:lol: Tuu joku v-loppu käymään, niin voin kertoakki sen:D Parin viikon päästä pitäs olla taas jumalten juomaa, siitä voi sitte tarjotakki.
Tänään koulua 8-18, pukkaa pikkusen vituttaan, nyt oon labratunnilla, ei vaan oikein nappaa tehdä mitään, ku kaveri on isyyslomalla. Enkä minä sitäpaitsi näistä muutenkaan tajua helvettiäkään:( .
 
Saattasin tullakki. Menee tosin melko pitkälle kevääseen ennen ku on aikaa. Stnan lyhyt jakso ja pirun paljon tunteja...

Pitää suunnitella. Millos sulla oli se hääreissu (pvm)?
 
Originally posted by Eddy

Pitää suunnitella. Millos sulla oli se hääreissu (pvm)?

26. oli muistaakseni ne häät. Tuun kyllä tänä v-loppunaki, serkku(YK-mies) tulee Kosovosta käymään ja sillä on varmasti taas paljon verovapaata viinaa ja se tarjoaa:D. Toisekseen sen kans ku lähtee baariin, niin on yleensä paljon parempi tuuri piparin saannin suhteen, se ku on semmonen piparimagneetti ja meikkis saa hyvällä tuurilla siinä siivellä:lol:.
Eli kahtena seuraavana v-loppuna oon Kärsimässä Mäellä. Pitänee soitella sitte...
 
Mitäs tykkäätte mun avatarista?:D Yritin ensin tukkia tuohon Protectorin kuvaa(sehän on maskit päällä aivan mun näköinen, lyhyemmät hiukset vaan:D ), mutta en saanu sitä näyttämään järkevältä noin pienessä tilassa. Tyydyin sitte tuohon suden kuvaan, en muista mistä oon sen pölliny, mutta jos joku muistaa, niin saa kertoa.
Perkele, kello jo puoli kymmennen, aika menee äkkiä ku alkoholi alkaa maistua, heh. Pitää vissiin alottaa taas se mantra "En aukaise enää yhtään pulloa, en aukaise enää yhtään pulloa...", joskus se toimii ja saattaa selvitä kouluun ilman krapulaa...
 
Heh, ensimmäisenä tosta avatarista tulee mieleen Hopeanuoli... :lol:

Sitä on sitten tervehdytty kun kerran alkomahoolikin taas maistuu? :D
 
Originally posted by Eddy
Heh, ensimmäisenä tosta avatarista tulee mieleen Hopeanuoli... :lol:

Sitä on sitten tervehdytty kun kerran alkomahoolikin taas maistuu? :D


:lol: Mitäs vikaa Hopeanuolessa on?;)

Joo, rupeshan tuo maistumaan suht pitkän päivän jälkeen, vois tänä iltanaki pari lasillista ottaa... Deadline vaan painaa päälle, eikä hommat edisty, kun pöyrin aivan muilla sivuilla, kuin olisi oikeasti tarvis. 32 tuntia aikaa pistää se esitelmä nettiin jakoon, muuten paukkuu kurssi hylkyyn.:( Pitänee sammutella muut sivut, niin ei tule huokutusta "vilkaista", onko ilmestynyt mitään uutta. Noo, jos savukkeen jälkeen alkas hikittään...
 
Onkohan meikkis jotenki provosoiva, muutenki ku luonnossa?:D Tupakoinnista alkanut keskustelu alko mennä pahasti uskonto-keskustelun suuntaan... POnlinessä aloitin viimeksi Pelit-lehden-palaute-ketjussa rasismi-keskustelun, heh. Samoin veteraanien sotamuistoja koskeva ketju uhkas mennä uskonta keskusteluksi, mutta lopetin sen ajoissa. Jotenkin saan aina aikaan uskonto, rasismi tai armeija vs. sivari keskustelun("luonnossa" ja netissä), vaikka sitä en haluaisikaan. Saat vapaasti arpoa, kenen puolella olen missäkin "keskustelussa", hah.
Jostakin syystä minua vituttaa ihmiset, joilla on hallussaan se "ainoa oikea totuus", on turha keskustella uskonnoista, jos toinen on ateisti joka jankkaa mantraa "Vittu nää oot tyhmä, jätkä uskoo jumalaan!"/"Jumala on olemassa ja anteeksi antaa syntimme" samoin rasismikeskusteluissa "Vitun natsi! Vittu, minä ainakin haluan, että Suomeen tuleen mahdollisimman monta pakolaista!"/"Saatanan neekerit, tulee tänne viemään meidän naiset" ja armeijakeskustelut "Vitun natsi, vittu ei Suomeen tuu sotaa ikinä, ois paljo parempi, jos kaikki ois totaalikieltäytyjiä!"/"Kaikkien pitää käydä armeija, muut on homoja!"
Minusta on mukava väitellä, mutta kun "vastaväittelijät" ovat samaa tasoa kuin tuohinaaman junnu(vai mikä sen idiootin nimi oli?), niin se on aika turhauttavaa:lol: .

Tarjoan sulle kännit, jos arvaat meikkiksen kannan noista asiosta, "oikeat" vastaukset voit pistää vaikka e-maililla...:D
 
Originally posted by Hearse
Ateistininen rasisti natsi? :lol:

Viimeisen "vaihtoehtojen" pitäisi oikeastaan olla sivari/sotilas tai jotain:D . Mutta kaksi kolmesta joka tapauksessa:lol:
Voi Jeesus, että piti olla taas kännissä eilen, vielä vähän paska olo ja työt edelleen tekemättä, noo , onhan tässä vielä ~11 tuntia aikaa... Perkele, että jonkun pitää olla laiska.
Sapuskatki on loppu, eikä jaksa lähteä kauppaan, kaippa sitä taas pari päivää selviää syömättä...
Eddylle ilmeisesti pitää sitte joskus tarjota ne kännit, pitää vain odottaa, että juomat valmistuu:D.
 
Originally posted by Torgoth
Eddylle ilmeisesti pitää sitte joskus tarjota ne kännit, pitää vain odottaa, että juomat valmistuu:D.

No perkele! Ees jotain positiivista tällekkin päivää! :D
 
Päivän hyvä työ tehty; kamppasin mukulan äsken kaupassa ollessani :lol: :lol: :lol: No hitto kun se ilmestyi kuin tyhjästä siihen eteen ja sitten päätti kaasuttaa vielä, enkä minä mitään huomannut siinä kiireessä ja musiikin pauhatessa kuulokkeissa. Siihen se lensi rähmälleen kompastuessaan maihareihini ja alkoi parkumaan. Minä tietenkin perinteisesti poistuin paikalta, kiroillen, ja kulman takana räjähdin nauruun.

Uskomatonta. Tuollaiset ötökät pitäisi lailla kieltää.

*höröttää yksinään*
 
Originally posted by ~Zeanra~
Päivän hyvä työ tehty; kamppasin mukulan äsken kaupassa ollessani :lol: :lol: :lol: No hitto kun se ilmestyi kuin tyhjästä siihen eteen ja sitten päätti kaasuttaa vielä, enkä minä mitään huomannut siinä kiireessä ja musiikin pauhatessa kuulokkeissa. Siihen se lensi rähmälleen kompastuessaan maihareihini ja alkoi parkumaan. Minä tietenkin perinteisesti poistuin paikalta, kiroillen, ja kulman takana räjähdin nauruun.

Uskomatonta. Tuollaiset ötökät pitäisi lailla kieltää.

*höröttää yksinään*

:lol::lol::lol::lol:

Tulipa mieleeni eräs kouluaamu ollessani vielä siellä etelässä.

Hieman kiireellä läksin kämpiltä pyöräilemään kohit Saloa ja koulua. Eräs alikulkutunneli siinä Halikon puolella on sen verran hyvin sijoiteltu, että jos tulee ylämäen puolelta (Kuten minä yleensä), ei siinä näe ollenkaan tuleeko sieltä maan alta ketään, tai onko sinne menossa toisesta suunnasta ketään.

Nooh, pyöräilin aika vauhdilla ja ajatuksissani menemään, ja noin 2 metriä ennen sitä alikulkua sieltä pölähtää joku ala-asteikäinen pikkupentu pyörällä eteen! Teen äkkijarrutuksen, mutta tien kosteudesta ja huomattavasta vauhdista johtuen aivan liian myöhään. Törmään tuohon pikkupoikaan melkoisella voimalla, ja lennän puolivoltilla & puoli kierrettä pyörien yli, päätyen kyljelleni asfaltille. Kysäisen juniorilta onko hän ok ja hän vastaa myöntäväst, lähtien itku kurkussa taluttamaan pyöräänsä. Pudistelen enimmät hiekat kamppeistani ja jatkan matkaa.

Vastaantulevat pari-kolme n. lukioikäistä tyttöä (jotka näkivät koko tapahtumasarjan) koittavat pidätellä nauruaan kun ajan ohi.


:lol::lol::lol:
 
Originally posted by Eddy
:lol::lol::lol::lol:

Tulipa mieleeni eräs kouluaamu ollessani vielä siellä etelässä.

Hieman kiireellä läksin kämpiltä pyöräilemään kohit Saloa ja koulua. Eräs alikulkutunneli siinä Halikon puolella on sen verran hyvin sijoiteltu, että jos tulee ylämäen puolelta (Kuten minä yleensä), ei siinä näe ollenkaan tuleeko sieltä maan alta ketään, tai onko sinne menossa toisesta suunnasta ketään.

Nooh, pyöräilin aika vauhdilla ja ajatuksissani menemään, ja noin 2 metriä ennen sitä alikulkua sieltä pölähtää joku ala-asteikäinen pikkupentu pyörällä eteen! Teen äkkijarrutuksen, mutta tien kosteudesta ja huomattavasta vauhdista johtuen aivan liian myöhään. Törmään tuohon pikkupoikaan melkoisella voimalla, ja lennän puolivoltilla & puoli kierrettä pyörien yli, päätyen kyljelleni asfaltille. Kysäisen juniorilta onko hän ok ja hän vastaa myöntäväst, lähtien itku kurkussa taluttamaan pyöräänsä. Pudistelen enimmät hiekat kamppeistani ja jatkan matkaa.

Vastaantulevat pari-kolme n. lukioikäistä tyttöä (jotka näkivät koko tapahtumasarjan) koittavat pidätellä nauruaan kun ajan ohi.

:lol::lol::lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: Ei kai sinuun sattunut...? :cry: Tuo vain kuulosti hirveän pahalta...
 
Ei, näytti/kuulostaa pahemmalta kuin oli. Vain pieni naarmu kämmeneen jolla otin tienpinnan vastaan laskeutuessani. :)
 
Jäi sitte ne työt tekemättä, noo, kävis sen kurssin uusiksi sitte joskus, ei siitä nyt ois ykköstä parempaa irronnutkaan...
Alkoholi maistuu taas hyvälle, kun saa ottaa hyvässä seurassa... Vaikka kieltämättä toisinaan tämä yksin juominen on aika turruttavaa...:s
Hauska pyöräilyretki Eddyllä, taitaa kuulua kategoriaan "ois pitäny saada nauhalle" :lol:.
Tilasin äsken fireboxilta Die Verbannten Kinder Evas - Die Verbannten Kinder Evas ja Autumn Tears - Reprise sekä Sheriffille Ancientin Proxima Centaurin. Tuo DVKE:n löytyminen oli kyllä iloinen yllätys, oon kolme vuotta yrittäny tilata sitä millon mistäki, ja nyt sattumalta löydän sen fireboxilta, heh.
Vielä jos vähä jois, niin kehtais soittaa sille "karun mökkireissun" muijalle, siltä vois hakea niitä valokuvia kyseisestä tapahtumasta, sais oman naamansa avatariksi :D. Niin ja sitä "tarinaa" voit odotella ens viikoksi saapuvan sun postiis, jos mitään kiireistä ei ilmesty sitä ennen tehtäväksi(kouluhommia ei lasketa, hah). Niitä kuvia en silti välttämättä halua selvistäpäin nähdä, saattaa olla, että osa niistä ei ole lasten kateltavia:lol:.
 
Jep, siinä ilmalennossa olisi ollut ainesta siihen mikä-se-nyt-oli, Markus Kajon kotivideo-ohjelmaan joka näkyi joskus muutama vuosi sitten... :lol:

Onkos toi firebox millainen firma? Onko kuin laajat valikoimat?

Innolla odottelen seuraavaa "kaikkien janoisten sankarin" tarinaa postilaatikkooni ilmestyväksi. :D

Sinut tuntien mikään valokuva ei sovellu lasten katseltavaksi... :lol: ;)
 
Status
Not open for further replies.