Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Eddy: HAH! Äijä sai(vai kopioitko minulta) jo (ainaki) toisesta testistä (tuo mikä mytologinen elukka) saman tuloksen ku minä, ootko aivan varma, ettet alitajuisesti haluais olla meikkis tai ainaki yhtä cool? :Smokedev:
Teeppä vielä se D&D, jos et oo vielä tehny.
Onkos kirjotuksissa ollu kivvaa ja miten on menny? Mitä sitä muuta? Oisin tullu lomalla käymään, vaan olin väliaikaisesti ilman autoa, niin aika meni kotona lojuessa ja kahtoessa ~20 tuntia vanhoja Kansioita nauhalta, hah.
Meikkis lähtee käymään Virossa vantaalaisten kans päästäisenä, jos passi ehtii tulla, ku laiton hakemuksen vasta viime perjantaina.
 
Olin kyllä aika tyrmistynyt tuosta viimeisimmästä testituloksesta... :err: :p

Nyt ois äikän eka vaihe ja reaali takana. Äikän pitäis mennä keveästi läpi, reaali on kyllä melkolailla siinä ja siinä...

Ei kait sitä kummempia. Kotona lähinnä vötkistelly. Ens kuun alussa pitäis lähteä käymään Saksassa luokkaretkellä... Voi mennä hieman juopottelun puolelle... :p :D
 
Saksassa saa tupakkia ja viinaa vaikka mistä! :eek: Purkka-automaatin vierestä löytyy tupakki-automaatti ja viina-automaatti :bah: Tavallisesta ruoka-kaupasta saa viinaa hedelmätiskin vierestä, kuusi markkaa pullo.

Hmph. Minä myös.
 
Originally posted by ~Zeanra~
Saksassa saa tupakkia ja viinaa vaikka mistä! :eek: Purkka-automaatin vierestä löytyy tupakki-automaatti ja viina-automaatti :bah: Tavallisesta ruoka-kaupasta saa viinaa hedelmätiskin vierestä, kuusi markkaa pullo.

Hmph. Minä myös.

:p

Niinpä. Toivottavasti saa rahatilanteen kuntoon siihen mennessä...
 
Originally posted by Eddy
Niinpä. Toivottavasti saa rahatilanteen kuntoon siihen mennessä...

Hah, miten sinäkään köyhäpaska sitä kuntoon saisit?:lol: Turvesoillakaan ei taida pahemmin näin talvella hommia olla.:lol:
Lähetäänkö perjantaina ottamaan kuppia, voin sulle pari lasillista tarjota.:D Vaikka säälistä, jos ei muuten.:lol: Malkkis varmaan tarjoais taas juomistilat viinantuskissaan(?).
Onko muuten tupsulakko pitäny? Ja ookko saanu aikaiseksi pistää niitä omia juomia tulemaan?

P.S. Muista porata pari happireikää siihen laukkuun johon Z:n tunget, voi muuten olla ikävä yllätys ku rupeat sitä aukomaan.:lol:
 
Originally posted by Torgoth


Hah, miten sinäkään köyhäpaska sitä kuntoon saisit?:lol: Turvesoillakaan ei taida pahemmin näin talvella hommia olla.:lol:
Lähetäänkö perjantaina ottamaan kuppia, voin sulle pari lasillista tarjota.:D Vaikka säälistä, jos ei muuten.:lol: Malkkis varmaan tarjoais taas juomistilat viinantuskissaan(?).
Onko muuten tupsulakko pitäny? Ja ookko saanu aikaiseksi pistää niitä omia juomia tulemaan?

P.S. Muista porata pari happireikää siihen laukkuun johon Z:n tunget, voi muuten olla ikävä yllätys ku rupeat sitä aukomaan.:lol:

Ooppas nyt hippigigolo rauhallinen... :p

Ei - En o varma, luulisin ettei juomiset maistu sillekään - Ei ihan - En ainakaan vielä.
 
Originally posted by Eddy


Ooppas nyt hippigigolo rauhallinen... :p

Ei - En o varma, luulisin ettei juomiset maistu sillekään - Ei ihan - En ainakaan vielä.
:lol: Hippigigolo... :lol:
Höh, olipa surkeita ukkoja ku ei vinetto kelvannu..
Minua vituttaa tuo kun joka vitun newbien pitää tehdä ketju kertoakseen siitä. Z:han vois käydä tekemässä tuonne General Music Discussioniin ketjun tyyliin: "Tänne kaikki vitun newbiet" tai jotain. Tai sitten minä oon vain katkera, kun en tajunnu ite sillon tehä tommosta ketjua, eikä kukaan toivottanu minua tervetulleeksi.:cry: :lol:

EDIT:Avatkaa MS Word, kirjoittakaa tyhjälle sivulle tämä:
= rand (200,99)
ja painakaa enter.
 
Originally posted by Torgoth

Minua vituttaa tuo kun joka vitun newbien pitää tehdä ketju kertoakseen siitä. Z:han vois käydä tekemässä tuonne General Music Discussioniin ketjun tyyliin: "Tänne kaikki vitun newbiet" tai jotain. Tai sitten minä oon vain katkera, kun en tajunnu ite sillon tehä tommosta ketjua, eikä kukaan toivottanu minua tervetulleeksi.:cry: :lol:

EDIT:Avatkaa MS Word, kirjoittakaa tyhjälle sivulle tämä:
= rand (200,99)
ja painakaa enter.

Taitaa olla tuo jälkimmäinen vaihtoehto lähimpänä totuutta... :p :lol:

Eipä onneks oo Wördiä... Vielä.
 
Muista porata pari happireikää siihen laukkuun johon Z:n tunget, voi muuten olla ikävä yllätys ku rupeat sitä aukomaan.
Minä mitään happireikiä tarvitse, en mikään stanan marsu ole. Olen urhea tyttö ja pidätän hengitystä :) Suotavaa kuitenkin olisi, ettei minua unohdettaisi ja käytettäisi retkituolina.

Z:han vois käydä tekemässä tuonne General Music Discussioniin ketjun tyyliin: "Tänne kaikki vitun newbiet" tai jotain.
Minä? :err: Hmm...ethän vain vihjaile mitään....vaikka sitä, että vietän täällä liikaa aikaa? :err: Hmm? :err: Olet vain katkera :p
 
Originally posted by ~Zeanra~
Minä? :err: Hmm...ethän vain vihjaile mitään....vaikka sitä, että vietän täällä liikaa aikaa? :err: Hmm? :err: Olet vain katkera :p

Ei, en vihjaillut mitään. Ajattelin vain, että sinähän se jaksat aina käydä toivottamassa tyypit tervetulleeksi, mihin minulla ei riitä inspis. Ja minun tekemänäni ketjuun saattaisi tulla negatiivinen/vittuileva sävy ja pätijät tulisivat kitisemään minulle, miksi niitä newbie-ketjuja EI saisi tehdä. Sitäpaitsi meikkis täällä roikkuu luultavasti enemmän kuin sinä, yleensä joka päivä koulun loppumisesta yli puoleenyöhön(rinnakkain parin muun foorumin kanssa). Joten siitä tuskin pääsen kitisemään(ikävä kyllä, heh).
 
Originally posted by Torgoth
Ei, en vihjaillut mitään. Ajattelin vain, että sinähän se jaksat aina käydä toivottamassa tyypit tervetulleeksi, mihin minulla ei riitä inspis. Ja minun tekemänäni ketjuun saattaisi tulla negatiivinen/vittuileva sävy ja pätijät tulisivat kitisemään minulle, miksi niitä newbie-ketjuja EI saisi tehdä. Sitäpaitsi meikkis täällä roikkuu luultavasti enemmän kuin sinä, yleensä joka päivä koulun loppumisesta yli puoleenyöhön(rinnakkain parin muun foorumin kanssa). Joten siitä tuskin pääsen kitisemään(ikävä kyllä, heh).
Ah...uhuh....johtunee varmaankin siitä, että minulla on hyvin tylsää usein :rolleyes:....ja kasvava himo saada lisää posteja :Spam:

hmm...väsyttää....:D
 
Hah, mähän arvasin että sinäki oot jonki sortin perverssi! EDIT: Muiden tulokset näät ku kelaat pari sivua takaisin päin. /EDIT

Pitäs kohta lähteä raahautumaan koululle päin, mikroprosessoritekniikan labroja tekemään, voi jeesus...
Noo, sittehän se ois taas tuo hyvin ansaitsematon parin päivän tauko tuossa saatanan hikittämisessä.
Pitää käydä koulusta tullessa ostamassa kaupasta jotaki suolasta sapuskaa ja limukkaa, niin saa itteensä vähä kondikseen, kun joutuu huomen aamulla auton rattiin. Loipparointi ajokuntoon pääsemiseksi ei oikein tahdo toimia halutulla tavalla...
 
Originally posted by Hearse
Vittu että oli pitkä testi!

"Viattomuuttasi on jäljellä 57%

50-59 Olet saanut kyseenalaista mainetta ja kunniaa. Jos menetät yhtään lisää pistettä, kukaan maineestaan tarkka henkilö ei halua liikkua julkisesti seurassasi."
Sinäkin....! :eek: Tällähän vilisee perverssejä *luo katseen sinuun sekä Torgothiin* Minä sain....:rolleyes: :saint:
 
Status
Not open for further replies.