Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Hearse

Minä mikään perverssi ole, mutta kun naiset on vaan niin mukavia :lol:

Niinku sinä naisista olisit ne pisteet saanu...:lol:

No, oikeasti, minulla varmaan laski pisteitä aika paljon se etiikkaosuus, mutta jostakinhan sitä on elantonsa hankittava.:D

Mitäs se Esa touhus lauantaina? Yritin soittaa ku oltiin Malkkiksen kans juomassa.
Meikkiksellä oli sunnuntaina niin helvetillinen krapula, ettei oo vastaavaa ollu moneen kuukauteen. Koko vitun päivä meni sängyssä märistessä ja täristessä, lukuunottamatta sitä aikaa, jonka makasin vessan lattialla yökkäämässä sisuksiani pihalle. Mikään ei pysyny sisällä koko päivänä, suullisen ku otti vettä niin kohta sai kääntää sisukset pönttöön. Viimesen kerran sai oksentaa illalla kahdeksan jälkeen. Tänään pysty puolenpäivän jälkeen jo syömään, oli yhtä hampurilaista lukuunottamatta ensimmäinen kerta torstain jälkeen ku jotaki kiinteää sapuskaa nautin.
Vieläkään ei tee viinaa mieli ja keskiviikkona pitäs lähteä sinne reissuun, toivottavasti passi ei kerkeä tulla, säästäs vitusti rahaa. Pitäs käydä tili tarkistamassa, olin baarissa pankkikortin kans, on saattanu olla kallis v-loppu. Kuiteista laskeskellessa vähä yli 100€ plus serkulle annon 250mk bensarahaa(tai se oli mulle pystyssä niin sanoin että saa pitää ne rahat), heh, kännissä tulee oltua aina vähä reilumpi, perkele.

No voi hitsi...jätä sitä kiljua nyt muillekin :p Kyllä se siellä, missä-ikinä-sitten-onkaan, säilyy. No, Jykke pitää vain sitten hauskaa :D

Originally posted by Torgoth
Mitäs se Esa touhus lauantaina? Yritin soittaa ku oltiin Malkkiksen kans juomassa.
Meikkiksellä oli sunnuntaina niin helvetillinen krapula, ettei oo vastaavaa ollu moneen kuukauteen. Koko vitun päivä meni sängyssä märistessä ja täristessä, lukuunottamatta sitä aikaa, jonka makasin vessan lattialla yökkäämässä sisuksiani pihalle. Mikään ei pysyny sisällä koko päivänä, suullisen ku otti vettä niin kohta sai kääntää sisukset pönttöön. Viimesen kerran sai oksentaa illalla kahdeksan jälkeen. Tänään pysty puolenpäivän jälkeen jo syömään, oli yhtä hampurilaista lukuunottamatta ensimmäinen kerta torstain jälkeen ku jotaki kiinteää sapuskaa nautin.
Vieläkään ei tee viinaa mieli ja keskiviikkona pitäs lähteä sinne reissuun, toivottavasti passi ei kerkeä tulla, säästäs vitusti rahaa. Pitäs käydä tili tarkistamassa, olin baarissa pankkikortin kans, on saattanu olla kallis v-loppu. Kuiteista laskeskellessa vähä yli 100€ plus serkulle annon 250mk bensarahaa(tai se oli mulle pystyssä niin sanoin että saa pitää ne rahat), heh, kännissä tulee oltua aina vähä reilumpi, perkele.

Jeps hokasin että olit koittanut soitella ja Malkkis siitä teidän illanvietosta mainitsikin. Se päivä meni serkun kans autoa rempatessa.

Joopa joo, kokemuksesta voin sanoa että siinä säästät pirusti rahnaa kun jätät reissun tekemättä....
icon41.gif

-"Bist du A.P. Nikkola?!"
-"WAS?!":)

Originally posted by Thanatos
Ja taas me löydettiin juttua tule herättää henkiin suullisen ku otti vettä niin kokemuksesta
*clap clap clap* :D A very good demostration what a Finn sounds like after two bottles of Kossu...

Originally posted by ~Zeanra~
Mikä tuo A.P. Mikkola juttu on?

Taitaa olla Studio Julmahuvin juttuja.
Oli taas raskas v-loppu, sunnuntai aamuna sappinesteet pihalle, taas. Nyt vois aloittaa selviytymiskuurin, jos ois(tai yrittäs olla) vaikka pari viikkoa selvistä päin. Pitää illalla selitellä enemmälti noita sekoiluja, nyt on ruokatunti ja vähä kiire.

Tässä lyhyt versio lauantain sekoiluista:
Lauantai aamuna heräsin kaverin luota ennen yhdeksää, aivan tukossa, luulin vieläki olevani sillä laivareissulla ja mietin, että mihinhän vittuun mä oon päätyny. Kävin vessassa pesemässä naamani niin selvisin sen verran, että tajusin olevani H-vedellä ja että laivareissu oli ohi jo edellisenä v-loppuna. Jätkät oli vielä nukkumassa, niin korkkasin pöydälle jäänee kaljan ja lähdin tupakalle. Tupakilta tullessa pistin kahvit tulemaan ja muutki selvis ylös.
Jätkät oli lähdössä käymään Oulussa ja meikkiksestä piti päästä eroon, käskin nakata Teboilille, sieltähän on hyvä uusin eväin lähteä kohti uusia seikkailuja (lähtiessä otin vielä pitkän viinaryypyn, että aamun sai varmasti käyntiin). TB:ltä ostin sixpackin ja rupesin soittelemaan kuka minut huolis kylään. Yks tyyppi heräs vasta ku soitin ja oli vielä niin unen pöpperöissään ettei tajunnu kieltäytyä. Siellä notkuin pari tuntia ennen ku kaveri vittuuntu ja lupas heittää autolla johonkin.
Otin selvää mihin meikäläisen täysi 1.5 kiljupullo oli joutunut, käytiin hakemassa se ja kaveri nakkas mut serkun muijalle (jonne minua ei kylläkään luvattu ottaa mutta menin kuitenkin). Serkku ja muija oli vielä nukkumassa, eivätkä jaksaneet katella minua, niin Sanna sitte käski minun mennä höpisemään pikkusiskonsa kans. Minähän menin ja ensi töikseni tarjosin ryyppyä. Heidin(sen penskan) kaveriki tuli kylään ja ihmetteli mikä perkeleen mörkö siellä höpöttää sekavia. Siinä meni päivä äkkiä ku ryyppäsin kahden 13-14 vuotiaan tytön kans ja puhuin henkeviä. Ilta kuuden aikoihin Sanna nakkas minut ulos, hommasin kyydin, ostin parit oluet ja painuin V-järvelle. Siellä nukuin jossakin vaiheessa tunteroisen, yhdeksän aikaan join viimeisen kaljan(siitä huolimatta pysyin koko valveilla olo ajan hyvässä humalassa) ja kun en saanut kyytiä kylälle baariin (ihme kyllä sen verran oli vielä älliä, etten taksia soittanut) jäin yöksi.
Aamuyöstä heräsin tuskiin, mahaan sattu niin perkeleesti, ettei pystynyt nukkumaan. Puoli yhdeksän aikaan oli pakko lähteä konttaamaan vintistä alakerran vessaa kohti, tuntu että laatta lentää justiinsa, mutta joka paikkaan sattu niin helvetisti, että piti kävellä hitaasti ja varovasti. Aikani kun pöntöllä yökkäsin niin tulihan sieltä jotaki, ne aina yhtä ihanat sappinesteet. Iltapäivään asti makasin niin väsyneenä etten pysynyt hereillä ja niin kipeänä etten pystynyt nukkumaan. Kahden aikaan tuskat rupesivat hieman hellittämään ja pystyin raahautumaan autoon joka vei minut Alajoelle. Illalla auton rattiin menosta ei ollut vielä toivoakaan, kämpille pysty ajamaan vasta aamulla.
Nyt ajattelin aloittaa raittiuskuurin, jos sais ittesä takasi kondikseen.

Status
Not open for further replies.