Osaa ne muutki ottaa, tuli siltä Hellsinkiläiseltä kaverilta sen viime v-lopun kuvaus:
"Perjantaina heräilin puolen päivän maissa ja lähin duuniin n. 4 tuntii myöhässä. Ei ihme kyllä tullu mitään sanomista, mut meni kuitenkin sen verran pitkään et Jaana & Sanna kerkes lähtee Porvooseen ennen mua (oltiin menos kattoon yhtä keikkaa). Oli tarkotus olla viel selvinpäin kun tulin kotia edellislauantain jäljiltä oli naamavärkki ihan kellastunut ja päätä oli särkeny koko viikon.
Istuin hetken aikaan koneen ääressä pelaten NHL2002:sta. Sitten alko vituttaa
ja aloin tyhjentämään kaljalavaa. Puol yheksän maissa huomaan istuvani Porvoon bussissa ja juon viimestä kaljaa. Saavun loputtomalta tuntuvan matkan jälkeen paikan päälle ja astun bussista pihalle. Siinä asemalla on joku joukko n.16-20 vuotiaita tyttöjä. Mä kysyn niiltä neuvoa että miten pääsen sinne baariin missä se keikka on. Ne yrittää selittää, mutten mitään tajuu kun alkaa olla hieman sekaisin. No yks niistä sitten lähtee opastamaan mua melkein kädestä pitäen ja koittaa jotain pokailla mua matkalla. No sen joku kaveri
soittaa sille ja se lähtee menemään. Pääsen vihdoin baarille asti n. klo 21:30. No paikka aukee tietysti vasta 22:00. Koitan päästä sisään kun sinne menee jotain työntekijöitä, ne ei päästä vaan sanoo että mee ottaa viel yhet johonkin. Tässä kohtaa iskee hetken paniikki, kun en tiedä missä on lähin kuppila, onneks ne kuitenkin näyttää mulle yhen paikan siin tien toisella puolella. Käyn nappaan siel muistaakseni yhen ja sitten pääsenkin jo määränpäähän sisälle. Oleskelen siellä n. tunnin ärsyttäen ihmisiä mennen istumaan niitten pöytiin varatuille paikoille. Jossain vaiheessa näen Jaanan siellä: Mulla on syli täynnä jotain pulloja kun en ollu osannu päättää mitä merkkiä oisin ottanu. Se vähän kiroo kun mä olin sanonu sille että oon tän vkl:n selvinpäin.
Loppuilta hieman hämärän peitossa. Riitelin vissiin Jaanan kaa ja jouduin oleskelemaan tuntikausia ulkona ennen kun saan jonkun ovisummerilla hereille seittemältä aamulla (katoin senkin ajan kännykästä myöhemmin kun en muistanu.
Lauantaina oli tarkotus lähtee kotia kohti, mutta paskat me jäätiin Porvooseen ja ryypättiin kaikki loppukuun ruokarahat tai itse asiassa aivan kaikki
rahat...
Lauantaina on aika koominen tilanne baarissa, kun mennään istuu yhteen vapaaseen pöytään. Hetken päästä saapuu joku kaksmetrinen äijä ja rupee vääntään melkein itkua et me vietiin niitten paikat. Aikansa se jaksoi ulista ja sitten meni viereiseen pöytään sanoen että se piinaa meitä koko illan. NO eipä piinannu, istu hetken aikaan eukkonsa kanssa ja lähti meneen.
Kaikenmaailman pellejä sitä löytyykin."