Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by ~Zeanra~

:oops: Eddy, äkkiä tänne ennen kuin sanon jotain peruuttamatonta! :D

Hm...näytät joltain ihan tutulta henkilöltä...jonkun bändin laulajalta tms....en nyt saa vain mieleeni ketä..oh well..

:err:
Pitäisikö tuo ottaa kohteliaisuutena vai...? (Aseenkantoluvat kunnossa?):lol:
 
:lol: Osaa ne muutki ottaa, tuli siltä Hellsinkiläiseltä kaverilta sen viime v-lopun kuvaus:
"Perjantaina heräilin puolen päivän maissa ja lähin duuniin n. 4 tuntii myöhässä. Ei ihme kyllä tullu mitään sanomista, mut meni kuitenkin sen verran pitkään et Jaana & Sanna kerkes lähtee Porvooseen ennen mua (oltiin menos kattoon yhtä keikkaa). Oli tarkotus olla viel selvinpäin kun tulin kotia edellislauantain jäljiltä oli naamavärkki ihan kellastunut ja päätä oli särkeny koko viikon.
Istuin hetken aikaan koneen ääressä pelaten NHL2002:sta. Sitten alko vituttaa
ja aloin tyhjentämään kaljalavaa. Puol yheksän maissa huomaan istuvani Porvoon bussissa ja juon viimestä kaljaa. Saavun loputtomalta tuntuvan matkan jälkeen paikan päälle ja astun bussista pihalle. Siinä asemalla on joku joukko n.16-20 vuotiaita tyttöjä. Mä kysyn niiltä neuvoa että miten pääsen sinne baariin missä se keikka on. Ne yrittää selittää, mutten mitään tajuu kun alkaa olla hieman sekaisin. No yks niistä sitten lähtee opastamaan mua melkein kädestä pitäen ja koittaa jotain pokailla mua matkalla. No sen joku kaveri
soittaa sille ja se lähtee menemään. Pääsen vihdoin baarille asti n. klo 21:30. No paikka aukee tietysti vasta 22:00. Koitan päästä sisään kun sinne menee jotain työntekijöitä, ne ei päästä vaan sanoo että mee ottaa viel yhet johonkin. Tässä kohtaa iskee hetken paniikki, kun en tiedä missä on lähin kuppila, onneks ne kuitenkin näyttää mulle yhen paikan siin tien toisella puolella. Käyn nappaan siel muistaakseni yhen ja sitten pääsenkin jo määränpäähän sisälle. Oleskelen siellä n. tunnin ärsyttäen ihmisiä mennen istumaan niitten pöytiin varatuille paikoille. Jossain vaiheessa näen Jaanan siellä: Mulla on syli täynnä jotain pulloja kun en ollu osannu päättää mitä merkkiä oisin ottanu. Se vähän kiroo kun mä olin sanonu sille että oon tän vkl:n selvinpäin.
Loppuilta hieman hämärän peitossa. Riitelin vissiin Jaanan kaa ja jouduin oleskelemaan tuntikausia ulkona ennen kun saan jonkun ovisummerilla hereille seittemältä aamulla (katoin senkin ajan kännykästä myöhemmin kun en muistanu.
Lauantaina oli tarkotus lähtee kotia kohti, mutta paskat me jäätiin Porvooseen ja ryypättiin kaikki loppukuun ruokarahat tai itse asiassa aivan kaikki
rahat...
Lauantaina on aika koominen tilanne baarissa, kun mennään istuu yhteen vapaaseen pöytään. Hetken päästä saapuu joku kaksmetrinen äijä ja rupee vääntään melkein itkua et me vietiin niitten paikat. Aikansa se jaksoi ulista ja sitten meni viereiseen pöytään sanoen että se piinaa meitä koko illan. NO eipä piinannu, istu hetken aikaan eukkonsa kanssa ja lähti meneen.
Kaikenmaailman pellejä sitä löytyykin."
 
Originally posted by Thanatos
everything spoken in finn :lol:

Yes.

"Ja taas me löydettiin juttua tule herättää henkiin suullisen ku otti vettä niin kokemuksesta" ~ "And again we found things come wake alive when took sip of water then from experience"
 
Originally posted by ~Zeanra~
Tuo on jotenkin edes onnistunut passikuva, yleensä ne muistuttavat jotain vankilakuvia tms.

:lol:
Itselläni tuli tuosta kuvasta mieleen notta poika on editoinut kuvasta leukansa alta sen numerolaatan pois... :lol:
Oliko Jyrkillä pahakin darra kuvaa otettaessa? :p
 
Originally posted by Eddy


:lol:
Itselläni tuli tuosta kuvasta mieleen notta poika on editoinut kuvasta leukansa alta sen numerolaatan pois... :lol:

No, helvetti, piruako niistä passikuvista mitään maksamaan, kun ne saa sitä kautta ilmaseksi.
Oliko Jyrkillä pahakin darra kuvaa otettaessa? :p

Ihan tavallinen.

Kuudes päivä ilman viinaa, tekis mieli aivan saatanasti. Jos tämän illan onnistun jotenki olemaan juomatta, niin se on sitte pisin raittiusputki tälle vuodelle ja aivan ilman sairauksia. Kuumeesta johtuen olin pari kuukautta sitten viis päivää ilman viinaa, mistä sitten tietenki seuras se tavallinen parin vuorokauden kooma. Viime syksynä, kun oli se verenmyrkytys, niin olin kymmenen päivää selvinpäin, ne tabut ei oikein sopinu viinan kans, meni jalattomaksi parilla ryypyllä. Kesällä 1999 olin kans 320 tuntia ilman viinaa, ja aivan omasta tahdosta.
Nyt meikkis jatkaa taistelua, yritän yhä epätoivoisesti uskotella itelleni, että mulla on jotaki mahiksia.
 
Kannustava viesti Hellsinkiläiseltä kaverilta:
"Mites sulla, pitääkö selviytymiskuuri? Epäilen sen toimivuutta:
oot höpissy siitä jo pitemmän aikaa, mutta se on aina päättynyt viimeistään seuraavaan viikonloppuun edellistä tehokkaampaan ryyppäämiseen JA NIIN SEN PITÄÄKIN!!! Otetaan sille!"

Minusta on ihanaa, kun minulla on ystäviä jotka tukevat minua päätöksissäni. No, jos minä otan vain yhden, tuskin se siitä miksikään muuttuu.
 
Originally posted by Torgoth
...No, jos minä otan vain yhden, tuskin se siitä miksikään muuttuu.

Ota kaksi... ja ei kahta ilman kolmatta... Ei siitä mikään muutu...:D Tai elä ota sittenkään. Saat rahat yhteen olutpulloon, jos olet juomatta sen sun määräajan.(joka on muuten minkä pituinen???)
 
Originally posted by Rivfader


Ota kaksi... ja ei kahta ilman kolmatta... Ei siitä mikään muutu...:D Tai elä ota sittenkään. Saat rahat yhteen olutpulloon, jos olet juomatta sen sun määräajan.(joka on muuten minkä pituinen???)

Kaks lasillista juotu, ei oikeastaan tee enää mieli, lähtis nukkuun niin kiusaus ei tule takaisin...
19. päivään asti oli suunnitelmissa pysyä selvistä päin, nämä lasilliset oli jo pientä lipsumista, mutta ei viittiny katella noin tyhjää pulloa kaapissa.:rolleyes:
 
Originally posted by ~Zeanra~
*huokaa* Miehet :rolleyes:
:confused:

Pohjat tehty. Kuus päivää selvinpäin, ja näyttää, että seitsemäski menee. Huomenna olen vain miltei pakotettu juomaan, koska kämppis lähtee(luojan kiitos) ja pitää pitää jonkin näköset läksiäiset. Noo, jos saan lopettua edes viikkojuomisen, niin se on jo kova sana. 1-2 päivänä viikossa kännissä on kuitenki aika paljon vähemmän kuin se 5-7 jota tähän asti olen pitänyt.
 
Mahtavaa, pääsi siitä vitun hipistä eroon! Lähti olohuoneen seiniltä kaikki perkeleen paskajulisteet ja muut helvettiin, kämppäki näyttää nyt vähän asuttavammalta. Enää ei tarvi kuunnella mitään saatanan jumputuksia ku ite haluais nukkua. Jos tästä nyt huonoja puolia haluaa hakea, niin se perkeleen runkku jätti siivoamatta, saatana. Tähän mennessä keränny seitsemän kassillista roskia kämpästä. Toisekseen sillä on vielä avaimet tänne ja saattaa olla, että se tulee tänään vielä pitämään ne vitun läksiäisbileet, perkele. Minua vituttaa tuo siivoamatta jättäminen niin vitusti, että juopottelu sen kans ei kuulosta enää yhtään hauskalta. Ja se jäi mulle vielä 4€ velkaaki, vittu.
Asiasta toiseen, lakko on pitäny, lukuunottamatta kahta lasillista jotka otin perjantai iltana ja yhtä jonka otin eilen illalla, mutta humalaan en ole vielä itteäni juonu.
Taidan minä tänään kuitenki vähä juhlia ja ottaa yhden tai kaks lasillista, mutta en enempää.

Mitenkäs teillä v-loppu? Pitikö harrastaa syntistä juomista ja muuta hauskaa?
 
Syntinenpä hyvinkin. Olin kolme päivää 39 asteen kuumeessa enkä edes päässyt punkasta kunnolla ylös (tänne kuitenkin pääsin :rolleyes: ) Nyt olen pari päivää tehnyt kouluhommia, kun olen voinut paremmin. Viisi päivää sisätiloissa o_O
 
Originally posted by ~Zeanra~
Nyt olen pari päivää tehnyt kouluhommia, kun olen voinut paremmin. Viisi päivää sisätiloissa o_O

Joo, ois meikkiksenki pitäny tehdä kouluhommia, yritinkin jopa, mutta huomasin, etten tajua niistä vittuakaan. Taitaa taas yks kurssi mennä hylkyyn.:cry:
Viis päivää sisätiloissa on aivan normaalia, varsinki jos on paikassa jossa voi polttaa sisällä. Mitä helvetin tekemistä ulkona muka ois?
 
Status
Not open for further replies.