Testing testing...

Status
Not open for further replies.
*huokaa syvään* Olisi kait parempi olla vain hiljaa, kaikesta sanomastani näköjään voi vääntää uusia tarkoitusperiä :mad: Tai sitten teillä vain on puutetta jostain, ja pahasti...

*lähtee mutisten kotio katsomaan videoita*
 
Meikkiskin lähtee tästä ratsastamaan kohti auringon laskua tai sitte ajelen Kärsimysmäelle. Mua hävettää ja vituttaa nyt niin saatanasti (enkä selvinpäin varmasti kerro miksi), että taidan vetää parin päivän kooman.
Viime kuun tiliotekki tuli, rahaa menny vaivaiset 856€, josta 235€ vuokraan ja loput viinaa ja juopottelun johdannaisiin(taksit, sapuskat, juna, laiva...). Ens kuussa ei saa tukia ja tilillä on just vuokraan riittävät rahat, nyt jos olisin järkevä, niin jättäisin tuon saatanan pankkikortin kämpille, niin ei tulis oltua aina niin perkeleen reilu ja tarjottua koko baarille koko iltaa, perkele. Tosin minulla ei muutenkaan olisi vara mennä baariin, joten otan sen mukaan, että saa bensaa ja tupakit ostettua.:rolleyes:
Pitäkäähän hauskaa, minun sitä voi olla näissä fiiliksissä hankalampi pitää.:(
 
Perjantaina otettiin vähä kiljua Malkkiksen kämpillä Kärsimysmäellä ja käytiin pyörähtämässä paikallisessa räkälässä. Paria kötinän poikasta lukuunottamatta aika mitään sanomaton baarireissu.
Jäi se koomaki sitte vetämättä, lauantaina en juonut oikestaan juuri ollenkaan, mitä nyt loiventelin sen verran pitkin päivää, että pysty autolla ajelemaan ilman pahempia tärinöitä. Tehoratsiakin oli, mutta minua ei tavalliseen juopon tuuriini puhallutettu.:D

EDIT: Tuliko Esalle krapulaa lauantaille?
 
Kiitoksia. Joku sentään muistaa.:D
Tämä oiski hyvä syy vähän juhlia, mutta ei oikein ehdi, kun pitää näitä perkeleen koulutehtäviä tehdä.:(
 
Originally posted by Torgoth
Perjantaina otettiin vähä kiljua Malkkiksen kämpillä Kärsimysmäellä ja käytiin pyörähtämässä paikallisessa räkälässä. Paria kötinän poikasta lukuunottamatta aika mitään sanomaton baarireissu.

Hehhee, eipä ole hirveästi muistikuvia siitä Joneksen reissusta. Sen verran muistan... Tjah, jääköön mainitsematta. Nyt voi kuitenkin hyvillä mielin höperehtiä selvää kesäkuun alkuun asti.


EDIT: Tuliko Esalle krapulaa lauantaille?

:D
Ei, siinä joskus puolenpäivän jälkeen alko väsyttää ihan vitusti joten torkahdin sinne iltaseiskaan asti. Sitten olo oli niinkuin normaalisti Joneksen reissun jälkeen, eli hieman hontelo. Innolla odotan terassikauden alkua, Joneksessa on niin saatanan huono sisäilma...
 
Originally posted by Eddy
:D
Ei, siinä joskus puolenpäivän jälkeen alko väsyttää ihan vitusti joten torkahdin sinne iltaseiskaan asti. Sitten olo oli niinkuin normaalisti Joneksen reissun jälkeen, eli hieman hontelo.

Krapulan välttämiseksi onkin aivan hyvä keino nousta jo aikaisin aamulla, peipata aamu vielä hyvissä fiiliksissä ja sitten mennä paapaan iltapäivällä/illalla, jaksaa nukkua pahimman kondiksen yli. Loiventaminen on tietenkin toinen konsti, mutta se johtaa niiiin herkästi uuteen nousuun. Ja aina loppujen lopuksi krapulaan, jonka yli ei pysty nukkumaan.:cry:
Innolla odotan terassikauden alkua, Joneksessa on niin saatanan huono sisäilma...

Joo, sitä Joneksen terassikauttahan tietysti kannattaa odottaa.:rolleyes:
Vielä tasan kaks viikkoa ja sitten saa taas ottaa olutta hämärästä aamun koittoon ja vähän enemmänkin.:D
 
Originally posted by ~Zeanra~
*mutisee ja kiroaa alaikäisyyttään*

:mad:

Ethän tuota enää kauan joudu siitä "kärsimään".
Ja sitäpaitsi terassikaudet ovat yliarvostettua paskaa. Paljon mukavampi on lojua jossakin rannalla/nurtsilla, ottaa aurinkoa, juoda kylmää pussikaljaa ja paistella makkaraa. (Vaikka semmoinen touhu ei oikein meikkiksen true evil imagoon istukkaan.:D ) Baareissa joutuu samasta kaljasta maksamaan kolme kertaa enemmän, eikä se maistu yhtään paremmalle, joskus jopa paljon paskemmalle(pesemättömät putket). Sekin rahamäärä jonka minä olen eri kapakoihin kantanut, kun muutettaisiin kaupan/alkon kaljoiksi/viinoiksi, niin olisin varmasti toista kuukautta putkeen ällittömänä päissään. (Vesi aivan nousee kielelle, kun moista ihanuutta ajattelee.:D )
 
No hmm...ihan tarpeeksi kauan...menee taas yksi kesä sivu suun...tosin makkaran paistaminen mestoilla ja pussikaljan lipittäminen ovat ihan kivaa puuhaa :D Ja sain juuri tietää, että ruotsin kirjoitukset menevät synttäreideni kanssa päällekkäin. Fittan.
 
Originally posted by ~Zeanra~
Ja sain juuri tietää, että ruotsin kirjoitukset menevät synttäreideni kanssa päällekkäin. Fittan.

Eikö se ole hyvä? Kirjoituksista suoraan baariin ja älli pois.:lol:
Mulla on kaksi seuraavaa viikkoa koeviikkoja, eli vapun juhliminen taitaa olla aika rauhallista. Ei oikein uskalla kauemmaksikaan lähteä juhlimaan, itseni tuntien siitä ei yhden illan känneillä selvittäisi.
Viime vuonna aloitin juomisen vapun aattoa edeltävänä päivänä ja jatkoin aattona aamu seitsemältä pirtun kittaamista. Kaveri selvisi sen verran, että lähdettiin Ouluun autolla. Siellä mentiin serkkuni luo, Alkon kautta luonnollisesti, tarkoituksena illalla mennä Woodoohun. Noo, minä olin sammunut kahdeksan jälkeen illalla ja heräsin puolen yön aikaan yksin olohuoneen lattialta. Muut olivat menneet linja-autolla kaupungille ja jättäneet minut lojumaan kämpille. Minä ajattelin, että perkele, minä menen perässä. Linja-autoa odotellessa tuli mieleen, että eihän minulla ole aavistustakaan missä pitäisi jäädä pois, saatikka miten osaisin pysäkiltä baariin. Palasin takaisin kämpille ja painuin paapaamaan.
Aamulla kaveri rupesi jatkamaan ja ajovuoro lankesi minulle. Ihmiset hieman katsoivat kaupungilla, kun ikkuna auki yökkäilin kuskin pukilla kaverin hakiessa kaljaa lisää. Kyllä otti päähän katsoa kaverin juomista, kun itse ei uskaltanut loiventavaa ottaa. Kun satasen alue muuttui matkalla kahdeksankympin alueeksi, piti minun miettiä, nostanko vai laskenko kaasupoljinta, että saan vauhdin tippumaan. Eli pää pelitti ihan hyvin.:rolleyes:
Vapusta vielä, vanhan suomalaisen uskomuksen mukaan, mitä enemmän juot vappuna, sitä parempi sato sinulle tulee seuraavana kesänä.
 
Tässä vielä hieman hyödytöntä tietoa kaikkien sivistykseksi:
Tiesitkö, että
... krotiili ei pysty työntämään kieltään ulos suustaan
... katkaravun sydän sijaitsee sen päässä
... aivastaessa sydän pysähtyy millisekunnin ajaksi
... 200.000 strutsia seurattiin yli 80 vuoden ajan, eikä kertaakaan nähty strutsin pilottavan päätään maahan
... Yhdysvalloissa joku haastaa toisen ihmisen tai yrityksen oikeuteen joka 30. sekunti
... sian on fyysisesti mahdotonta katsoa ylös taivaalle
... yli 50% ihmisistä ei ole koskaan puhunut puhelimessa
... rotat ja hevoset eivät voi oksentaa
... sanonta "sixth sick sheik's sixth sheep's sick" sanotaan olevan vaikeimmin lausuttava englanninkielinen sanaleikki
... voimakas aivastus voi murtaa jopa kylkiluun. Aivastuksen pidättäminen voi aiheuttaa verisuonen katkeamisen päässä tai kaulassa ja voi johtaa kuolemaan. Jos pystyt pitämään silmäsi auki aivastaessasi, silmämunasi saattaa pullahtaa ulos kuopastaan.
... rotat lisääntyvät niin nopeasti, että 18 kuukaudessa kahdella rotalla voi olla yli miljoona jälkeläistä (edellyttäen, että ne ovat vastakkaista sukupuolta)
... kuulokkeiden pitäminen tunnin ajan nostaa korvasi bateerien määrän 700 kertaiseksi
... 40% vieraista, jotka käyvät kylpyhuoneessasi, kurkistavat myös lääkekaappiisi
... sähkötuolin keksijä oli hammaslääkäri
... tupakansytytin keksittiin ennen tulitikkua
... 100% lottovoittajista lihoo voiton jälkeen
... 35% henkiöistä, jotka etsivät seuraa sanomalehtien henkilökohtaista palstoilta on naimisissa
... sorsan vaakkuminen ei kaiu missään olosuhteissa - syytä ei tiedetä
... elämänsä aikana ihminen syö nukuessaan 70 lentävää hyönteistä ja 10 hämähäkkiä
... maailman leveimmällä kahdulla Monumental Axis'illa Brazilissa voi 160 autoa ajaa rinnakkain
... useimmat huulipunat sisältävät kalan suomuja
... kissan kusi hohtaa ultraviolettivalossa (diskovalossa)
... kolibri painaa vähemmän kuin sentin kolikko
... kuten sormenjäljet, jokaisen ihmisen 'kielenjälki' on yksilöllinen
 
Hei, olen lukenut nämä jostain...ainakin suurimman osan :lol:

voimakas aivastus voi murtaa jopa kylkiluun. Aivastuksen pidättäminen voi aiheuttaa verisuonen katkeamisen päässä tai kaulassa ja voi johtaa kuolemaan. Jos pystyt pitämään silmäsi auki aivastaessasi, silmämunasi saattaa pullahtaa ulos kuopastaan.
Whoah, kerrankin olen iloinen siitepölyallergiastani :D *koittaa pulpauttaa simmunsa pois kuopistaan*

kuulokkeiden pitäminen tunnin ajan nostaa korvasi bateerien määrän 700 kertaiseksi
....ei hyvä....:err: Minulla pitäisi tämän tiedon pohjalta olla jo uusi tuntematon kasvisto korvassani...

kissan kusi hohtaa ultraviolettivalossa (diskovalossa)
Nyt tiedän, miksi trendipaidat hohtavat ja mistä ne hohtonsa saavat :lol:
 
Originally posted by ~Zeanra~

voimakas aivastus voi murtaa jopa kylkiluun. Aivastuksen pidättäminen voi aiheuttaa verisuonen katkeamisen päässä tai kaulassa ja voi johtaa kuolemaan. Jos pystyt pitämään silmäsi auki aivastaessasi, silmämunasi saattaa pullahtaa ulos kuopastaan.
Whoah, kerrankin olen iloinen siitepölyallergiastani :D *koittaa pulpauttaa simmunsa pois kuopistaan*

Ennen kuin luin loppuun tuon sinun tekstisi, ajattelin, että olet jo niin epätoivoinen, että yrität itsaria aivastamalla.:lol:
kissan kusi hohtaa ultraviolettivalossa (diskovalossa)
Nyt tiedän, miksi trendipaidat hohtavat ja mistä ne hohtonsa saavat :lol: [/B]

:lol:


P.S. Mikä saatanan porina kattila?
 
Status
Not open for further replies.