Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Aaaaaaaahhhh....olen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kateellinen....:bah: :(

Otakin paljon sitten niitä kuvia!! :D :) Hyvää matkaa :wave: Koske Åkerfeldtiä puolestani, jos lähelle pääset :p
 
Tuskinpa tulee, siellä on jo niin paljon bändejä, että luulen koko budjetin menneen jo... pitää kuitenkin toivoa.
 
Pitää sanoa, että on kyllä Opethin vika ehkä enemmänkin, jos jonkun. Joko pyysivät liian myöhään tai vaativat liian paljon rahaa. Joka tapauksessa Tuskan järjestäjien mielestä Opethia ei ollut kannattavaa ottaa. Eihän se nyt Suomessakaan mikään kovin iso bändi ole. Tarkoitan vain tällä, että ei sitä nyt Tuskan järjestäjien "viaksi" voida laskea...
 
I started getting some ideas that were strange and confusing but at the same time enticing... :lol:
 
Lukaisin tuossa ensimmäiset 10 sivua (olen säätänynnä tämän jutskahommelin niin, että se näyttää 40 postia per sivu).

Taisin tulla hullummaksi.
 
Ainakin nyt tiedän miten Zeanra on saanut kasaan tuommoisen määrän posteja.

Olen ollut täällä kaksi kertaa niin kauan.. :bah:
kolminkertainen määrä...:bah:
*mumble mumble*

:D
 
Ääääääälkää lukeko niitä, olkaa niin kilttejä...jookosta joo? *antaa itselleen yhden käden aplodit, kun ei viitsinyt hoksata käyttää privaattia :bah:*
 
Itseasiassa luulen, että Opethin ja In Flamesin keikkapalkkiot ovat suurinpiirtein samaa luokkaa...
Mutta kuten sanoin, että toinen tapaus voi olla, että he ovat pyytäneet liian myöhään tms.
 
Niin, ja Zeanrallahan on 500 postia Word Assosiationissa ja 500 postia tuossa Wanna See How Big A Thread Can Go: ssa... :lol:
 
Status
Not open for further replies.