Testing testing...

Status
Not open for further replies.
No hitonko väliä sillä on mistä niitä posteja revin, kunhan niitä on PALJON! :loco: :p :rolleyes:

Hmm, epäilen vähän itsekin tuota Opethin Tuskaan tuloa...mutta toivossa on hyvä elää...Toivo on hyvä mies.
 
Jos Opethin ja In Flamesin keikkapalkkiot ovat yhtä suuret, en yhtään ihmettele, etteivät Tuskan järjestäjät ole sitä halunneet pulittaa; eiköhän In Flamesin suomalainen kuulijakunta ole hippasen verran suurempi kuin Opethin.

Minäpä luulen, että todellinen syy on tuo jälkimmäinen, eli että Opeth on tajunnut pyytää päästä esiintymään liian myöhään - varmaan vasta siinä vaiheessa kun suurin osa pääesiintyjistä (tai "isoista bändeistä") on jo bookattu ja alustavat aikataulut rukattu kondikseen.

By the way Lasse, oletko aivan varma, ettet lähde Tuskaan tänä kesänä, edes siihen ulkopuolelle pussikaljoittelemaan? :D Epäilen. :p
 
:lol: :lol: Älä helvetissä, nyt kaikki lehdet valittavat, kun "meidän Laura ei pärjännytkään" ja repivät siitä juttua vaikka kuinka kauan. Kunnes arvon heitukka alkaa muistelemaan, ja taas lehdet täyttyvät niin surkuhupaisasta Euroviisuhöpöhöpöstä. Argh :mad:
Itse myös toivoin, että ei olisi saanut pistettäkään, hiton androgyyni geelipää tissitön hulahula teltta.
Mikäköhän mahtoi mennä pieleen niin...:rolleyes:

*huokaa*
 

:Olihan siellä muutama kivankin näkönen heitukka.
Hirveeta rip-offia oli vaan kaikki paskat biisit.
Missä ripattiin Alice Cooperia toisessa Ricky Martinia, Abbaa....yms. :lol:
Alice Cooper...:lol:


:Sillä Maltalla ei muuten ollut mitään sen valkoisen pitsimekon alla ;) :lol:
:eek: Minä en _niin_ tarkkaan katsonut, ehkä siihen vaaditaankin terästynyttä miessilmää :p No eipä ollut hiustuponkaan alla mitään...:bah:
 
:lol: No, osaahan turkkilaiset sentään vääntää hyviä kebabeja, jos ei vielä nyt ihan aleta ajaa kaikkia ulkomaalaisia kepillä huitoen pois..
 
Kylläpä on surrealistinen olo... :loco:

Sunnuntaina heräsin 16.00, enkä vielä ole nukkunut silmäystäkään. Nyt vielä duunikaverit roudas saunaosastolta telkkarin ja rupesivat huudattamaan MM-futista...

Huomenna menen tupakkalakkoon, who's with me? Downfall? :p
 
Fuck no! olen ollut tupakkalakossa jo kolme vuotta, ja hyvin pysyy! :lol: Jos haluat väkisin kiduttaa itseäsi, niin siitä vaan... Ei vaan, ei ole oikein itselle hyötyä tupakkalakosta, kun pointti on siinä, että kuitenkin HALUAN polttaa satunnaisesti. Olen huomannut, ettei lopettaminen onnistu ilman jotakin tämän halun peittävää syytä... loppujen lopuksi toimii yllättävän hyvin tämä 'keskimäärin 3 tupakkia per päivä'.
 
No toivottavasti onnistut. Kylläpäs nää viestit näyttää typerältä kun yritän tasapainoilla kirjakielen ja puhekielen välillä... :p
 
suomea on yllättävän vaikee kirjoittaa :)

Omaa röökinpolttoa voisi kuvailla sanalla 'satunnaista', yleensä pysyy siinä 2-3kpl/päivä, alkoholin vaikutuksen alaisena sitten taas vähän enemmän :)
 
Status
Not open for further replies.