Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Mikähän salatieteellinen yhteys tuossa viinan juonnissa ja tupakan poltossa on? Minä en polta selvinpäin ollenkaan, enkä ole koskaan polttanut (jos ei lasketa sitä kun ala-asteen kolmannella oltiin kovia jätkiä :D ) , mutta humalassa sen sijaan tuhlaantuu tupakkaa turhankin kanssa.

Sitten teki mieli heittää helvetin huono vitsi tuosta äidinkielestä ja kirkonpolttamisesta, mutten kehtaa, kun se on niin huono.
 
Originally posted by Voice of God
Mikähän salatieteellinen yhteys tuossa viinan juonnissa ja tupakan poltossa on? Minä en polta selvinpäin ollenkaan, enkä ole koskaan polttanut (jos ei lasketa sitä kun ala-asteen kolmannella oltiin kovia jätkiä :D ) , mutta humalassa sen sijaan tuhlaantuu tupakkaa turhankin kanssa.
Kuinkas pitkään tätä on jatkunut? siis tarkoitan vaan, että se on normaalia, että juttu alkaa näin ja päättyy kokopäivätoimiseen ketjupolttamiseen... :D
 
Hyvinpä kesti tupakkalakko, kokonaista neljä tuntia maanantaina. :)

Ei voinut lopettaa kun sai 20 egulla kartongin Marlboroa... enkä mä oikeasti edes halunnutkaan. :p Täytyy kyllä vähentää, nyt se on helppoa kun duunikaveri, joka normaalisti ramppaa röökillä 45 minuutin välein, on lomalla.
 
Joo, pitikin kysellä... Kyllä se vähentäminen on ihan viisasta. Itse silloin ensin lopetin kokonaan ja lähtenyt sieltä takaperin tulemaan. Ei se riippuvuussuhde siinä parissa viikossa katoa mitkä olin polttamatta yhtään tupakkia. Sitten sen jälkeen meni noin 3 viikossa jne.

Töissä en ole itsekkään alkanut polttaa ollenkaan, kun se menisi helposti liiallisuuksiin...
 
Originally posted by Hearse

Se on "Kirjoittaa" Zenandra kulta, ei "sanoa".... :p :lol:
Tiedän, mutta sanoa kuulosti paremmalta tuossa kohtaa :Smug: jos olisin laittanut kirjoittaa, olisi lause tarkoittanut aivan jotain vallan muuta...ja olisit siitäkin repinyt kaiken irti. Nih.

Jos nyt ollaan vain hissukseen..
 
Originally posted by Downfall

Kuinkas pitkään tätä on jatkunut? siis tarkoitan vaan, että se on normaalia, että juttu alkaa näin ja päättyy kokopäivätoimiseen ketjupolttamiseen... :D

Reilu kolme vuotta. Enkä tunne selvinpäin minkäänlaista halua polttaa, oikeastaan päinvastoin. Mutta annappa kun ottaa muutaman oluen.... :mad:
 
Onnea vaan jatkoon myös. Itse tosiaan kanssa lopetin muuten kuin kännissä polttamisen aluksi, mutta on sitten vähän lipsunut... :D
 
Tervehdys!
Meikkiski pääsi pitkästä aikaa käymään täällä. Mitenkäs muilla menee kesä? Meikkis on ollu enimmäkseen kännissä, niinku nytki, kuudetta päivää, ykköstouhua, heh. Pitää tässä treenata ittesä kondikseen juhannusta varten, voi taas juoda amatöörit penkin alle, hah. Juhannuksen jälkeen pitää juhlia synttäreitä, raskastahan se on, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä...
Mitä suunnitelmia jussiksi? Meikkis yrittää päästä Kalajoelle, saa nähä selviääkö, vittu.
Meikkikselle ruvettiin vittuilemaan tuossa maanantai-iltana, saatanan tytöt. Meikkis on kuulemma hauskan kuulonen sana, vähä niinku meikkis ja puuteris, kauneuden hoitovälineet, perkele. Sitte kehuvat miten kaunis oon meikattuna(kaikkia sitä antaa kännissä tehä), yritin sanoa että oonhan muutenki, mutta väittivät vastaan ja loukkasivat minun herkkiä tunteitani:cry:.
Jees.... eipä ollu tässäkään mitään järkeä... Mutta pitäkäähän ittenne kännissä, meikkis lähtee jatkaan hyvää oloa.
 
Miksi ne meikkiä tyrkkäsivät? Itse olisin hammastahnalle, nakeille ja tabascolle käyttöä keksinyt :p

Kiva nähdä sinuakin täällä :D Pidä ittes miehenä :lol:
 
Haha, kaveri meikkas ittensä lauantaina kun heräs joskus kymmeneltä illalla (sammu kolmelta päivällä, oli ottanu 0,7L jägermeisteriä aamupalaksi :D), eikä ollut mikään kaunis näky :)

Itellä muuten synttärit päivää aiemmin ku Torgothilla :)
(vuosia kyllä taitaa olla vähemmän :p
 
Originally posted by ~Zeanra~
Miksi ne meikkiä tyrkkäsivät? Itse olisin hammastahnalle, nakeille ja tabascolle käyttöä keksinyt :p

Huviksi, ja huom. en ollu sammunu, vitun päissään vaan.
Sinusta nyt uskoski, että rupeisit leikkiin nakeilla ja vastaavilla...

Meni viime kuu aivan kiitettävästi päissään, peräti kuus päivää selvinpäin, nyt alko taas katko. Tai ainaki katkon yritys...

Meikkis yrittää taas päästä käymään täällä kuukauden sisään, pitäkäähän hauskaa ja rääkätkää maksojanne koko rahan edestä.
 
Well that's alright I suppose..Sorry to trouble you Mr. Voice of Dog..hmm God I meant.. Anyway I better post no more to this thread as I dunno any Finish.. Maybe later..

What does Mita Helevettia mean anyway? I'm just curious what I answered to your original question..And while I'm at it, what is the word for asshole in Finish (i thought I may as well learn something)? Thanks in advance..:)
 
oink.gif
 
Status
Not open for further replies.