Testing testing...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Torgoth
Joo, sitä Joneksen terassikauttahan tietysti kannattaa odottaa.:rolleyes:
Vielä tasan kaks viikkoa ja sitten saa taas ottaa olutta hämärästä aamun koittoon ja vähän enemmänkin.:D

Niin no, tarkoitin nyt noin niinkuin terassikautta yleensä. Mutta erityisesti tuossa paikallisessa se tuo helpotusta seuraavaan aamuun kun ei tarte siellä saatanan häkäpöntössä napottaa...
 
Originally posted by ~Zeanra~

Älä yllytä....:p

Tuli mieleen, että itsemurhaan yllyttäminenhän on rikos, mutta millä nimellä sitä oikeudessa käsitellään, murhaan yllyttämisenäkö?
(Jos kuitenkin aivastat itsesi hengiltä, niin minä kyllä poistan kaikki viestini, jotka voivat minun syyllisyyteeni viitata.)

Nyt olen hirvittävän ongelman edessä, pitäisikö minun lauantaina mennä taas ryyppäämään Malkkikselle, vaikko tulla takaisin kämpille ja yrittää olla selvistä päin ja tehdä kouluhommia?:confused:

Ja miksi vitussa sinä minua sanot porina kattilaksi/kiljupöntöksi? Onko se jotakin naisen logiikkaa? Jos sinä keität ahkerasti kahvia, niin pitäisikö minun sanoa sinua kahvinkeittimeksi tai vast.?

(vittu, pitäs jaksaa taas vaihtaa levyt soittimeen, älytön projekti, pyörikööt vielä viikon...)
 
Originally posted by Torgoth
Ja miksi vitussa sinä minua sanot porina kattilaksi/kiljupöntöksi? Onko se jotakin naisen logiikkaa? Jos sinä keität ahkerasti kahvia, niin pitäisikö minun sanoa sinua kahvinkeittimeksi tai vast.?
No anteeksi...
 
Olipa taas raskas v-loppu. Suht karkea herätyski aamulla, naama meikattuna ja perse kipeänä karvasen äijän vierestä. :lol: Pitänee pitää vähän taukoa tuon Malkkiksen kans juopottelussa. :lol:
No, ettei kellekkään jää väärää kuvaa tuosta jutusta, niin pitää vähän selventää. Carita halus välttämättä meikkata minut illalla ja perse kipu johtuu sängystä tippumisesta. Ainaki kuulemma. Sitä karvasta äijää voin yrittää selittää sillä, että oli siinä minun ja Malkkiksen välissä nukkumaan mennessä nainenki.
Aamulla lähin ajelemaan sieltä kämpiltä, vissiin joskus kymmenen paikkeilla, ilmeisesti oli vielä jonkin verran veressä(yllättäen, viiden jälkeen vielä saunottiinki), koska muistikuvat kotimatkasta on aika hämärät. Raaheen lähin ajelemaan vasta puoli yhdeksän jälkeen illalla. Pää ei oikein meinannut pelittää, pitkällä suoralla näin jo kaukaa, että tiellä seisoo hirvi, mutta jarrua älysin painaa vasta parin kymmenen metrin päässä. Onneksi elukka hyppäsi pois tieltä, muuten ois voinu käydä heikosti. Takana ajava varmaan kahto, että mikä vitun idiootti siinä ajaa, hah.
Lähtis paapaamaan, että aamulla selviäis kouluunki, vielä kuus päivää koulua ja viidet kokeet, kusista hommaa...
 
Vedän kiljua kämpillä. Eli vapun juhliminen ei paljon normaalista päivästä poikkea, heh. Luultavasti kuitenkin kaveri tulee seuraksi ryyppäämään, joten en välttämättä 'joudu' juomaan yksin, vaihtelua siltä kannalta.
Höh, lasi taas tyhjä, pitää lähteä tankkaamaan. Pitäkäähän kaikki hauskaa ja juokaa itsenne ällittömäksi.:D
 
Olipa rauhallinen v-loppu, kummankin illan olin käytännössä selvistä päin, mitä nyt parit yömyssyt otin.
Kolme päivää ja koetta jäljellä, sitte saa ruveta miettimään mitähän vittua sitä tekis. Alkaa tuo motivaatio kokeisiin lukemisiin olemaanki jo enemmän ku pahasti miinuksen puolella. Onneksi kohta saa ainaki vähä aikaa olla erossa kouluhommista, ja jos sattus keksimään jotaki mielenkiintosta tekemistä, niin en kyllä välttämättä vielä syksyllä tulis takas. Tosin näiltä näkymin kesä menee kiljua tehdessä, myydessä ja ennen kaikkea juodessa. Samapa tuo, hyvällä tuurilla posahtaa maksa tai vast., ei tarttis huolehtia enää mistään. Ei silti, ei oo tullu huolehdittua kyllä tähänkään asti, hah.
Lähtis kokkaan aamiaista, johan tuo kelloki on yli kahden. Se hyvä puoli työttömässä kesässä ois, että sais aina nukkua näin pitkään, tosin sitte tuskin ois rahaa edes siihen aamiaiseen, heh.
 
Viimenen koulupäiväki on sitte ohi. Kouluhommat ei tosin vielä oo, pitäs yrittää 15. päivään mennessä väkertää ydinfysiikan hommat valmiiksi tai menee sekin kurssi hylkyyn, vittu.
Ensimmäisen vuoden saldo:
Yks kurssi varmasti hylkyyn.
Kahdesta aineesta jäi vielä osa labroista tekemättä, eli siirtyvät ens vuodelle.
Samoista aineista meni kokeet hylkyyn, eli uusittavaksi ens vuonna.
Tämän päiväisestä kokeesta ei vielä varmuutta, se siinä rajoilla meneekö läpi, veikkaan ettei. Eilinen tissuttelu ei ollu oikein fiksua kokeeseen valmistautumista, mutta minkäs teet.

Nyt oon jo hyvässä maistissa, tällä vauhdilla saa vetää unta palloon ennen kymmentä, mutta aivan sama.

Pitäkäähän hauskaa...
 
Originally posted by ~Zeanra~
Hih hei.

Öö.. Ok.

Kävin hakemassa sossusta toimeentulotukihakemuksen, jostain syystä sen täyttäminen vaikuttaa epämiellyttävältä ja turhalta. Kolmas kohta jaksaa huvittaa, "Mihin tarkoitukseen haette toimeentulotukea?". Etelän matkaa varten tietysti, tyhmä kysymys.
Toinen lappu, joka opiskelijoiden täytyy lisäksi täyttää, kysyy ensimmäisenä olenko ollut töissä viime kesänä, tarkan ajan ja missä. Mitähän vitun väliä sillä on, olenko ollut viime kesänä töissä(olin työttömänä)? Luulevatko ne, että jollakin on säästynyt vuoden takaisesta duunista hynkkyä? Sitten kysytään, että jos en ole hakenut/nostanut opintolainaa, niin miksi? No, elelen päivä kerrallaan, enkä tiennyt, etten saa toimeentulotukea, jos en ota lainaa. Vitun kiva.
Vielä viimeinen kysymys, "miten olet aikonut rahoittaa opisekluaikaisen toimeentulosi?(kirjoitusvirhe kuuluu tuohon)". No, kuvittelin pärjääväni tuella ja satunnaisilla duuneilla, olin väärässä.
Olen aina kuvitellut, että lainan hakeminen on viimeinen oljenkorsi, siinäkin olin väärässä. Jos ei ota lainaa, menettää sen viimeisen oljenkorren, eli toimeentulotuen.

Myös tämä oli minulle uutta ja todella vitun kivaa tietoa:
"Lapsen elatuksesta annetun lain mukaan vanhemmat vastaavat lapsen elatuksesta 18-ikävuoteen saakka ja senkin jälkeen 21-ikävuoteen saakka mikäli lapsi opiskelee.(Eli ei toivoakaan saada mistään penniäkään) Lapsen elatukseen kuuluu opiskelumenojen ohella myös välttämättömät toimeentulotukikustannukset.(Laki lapsen elatuksesta 5.9.1975/704)"

Että tämmöstä tällä kertaa. Toivottavasti kiljumarkkinat saa hyvin auki. Josta tuliki mieleen, Esa, äläpä juo niitä kaikkia rahojas, ennen ku maksat velkas.
 
Jees, tämä ilta sai pienen piristyksen, pari kossia tulee tänne ryyppään. Nyt vois käydä paapaamassa jonnin aikaa, niin jaksaa taas juoda amatöörit penkin alle.:D
 
Viimenen päivä tässä kämpässä. Huomen aamulla pitää työntää tietokone autoon(muut kamat on kämpästä jo viety), käydä palauttaa viimeset työselostukset koululle ja nakata avaimet Asuntosäätiöön.
Tämän illan jälkeen meikkistä ei varmaan hirveän usein täällä näy, teidän kaikkien suunnattomaksi murheeksi tietysti, hah. Ottas vielä viimesen kerran tässä kämpässä vähä kiljua, kattos Indyn ja valmistautus köyhään ja tylsään kesään. Ja odottas talvea...
Vielä kerran, pitäkäähän kaikki hauskaa ja yrittäkää pitää tämä ketju hengissä tuon neljä kuukautta, jonka meikkis on vähemmän aktiivisesti täällä.

EDIT: Esalle vielä tiedoksi, että "Karu Laivareissu" ei ilmestynykkään tänä keväänä, se tulee sitte ens syksynä. Ehkä.
 
Originally posted by ~Zeanra~
Sinä lähdet.....pois? :eek: :cry: *ryntää halaamaan* Tulee ikävä..

*halaa takaisin* (ikävä tyytyä pelkkiin virtuaalihalauksiin ;) :D )
Taisin minä tästä jo aikaisemminkin 'varoitella'. Kärsimysmäelle lähden lojumaan elokuun loppuun asti, ilman nettiyhteyttä tietenkin, perkele. Luultavasti kuitenkin pääsen täällä satunnaisesti käymään kavereiden koneilla.
 
Status
Not open for further replies.