The Ugly World Tour 2011

Dec 8, 2010
54
0
6
Kajaani, Finland
Tekaisenpa tänne nyt topikin tästä tulevasta kiertueesta, kun en vastaavaa aihetta löytänyt. Jos tähän aiheeseen on jo keskustelu olemassa, niin tämän voi sitten poistaa. Uutena käyttäjänä kun ei vielä täältä osaa kunnolla etsiä asioita.

Erityisesti olisi mukava kuulla, ketäs kaikkia on noille Suomen keikoille tulossa? Itse olen menossa Ouluun Teatrialle, kun on sopivan matkan päässä ja lauantaipäiväkin sattuu olemaan. :)

Heh, ja taka-ajatuksena tässä oli tietenkin oppia vähän tuntemaan porukkaa, että voisi vaikka ihmiset keikoilla sitten pitää jonkunlaista "miittiä". Itse kun olen niin arkajalka ettei uskalla mennä ihmisille puhumaan, niin tätä kautta voisi jo etukäteen keskustella.
 
Itseäni kiinnostais pyörähtää Tampereen keikalla mutta voi jumalauta kun kaveri meni paskomaan autonsa niin eihän minulla sinne kyytiä ole enkä yksinkään viitsi sinne oikeastaan lähteä :( Pidän kuitenkin vielä harkinnassa, kun tuo Machinae Supremacykin kiinnostais ihan helvetisti, eikä Ensiferumkaan varmasti huono live-bändi ole.
 
Eipä sitä varmaan jaksa lähteä, kun eivät Helsinkiä lähemmäs tule. Toisaalta en ole bändiä neljään vuoteen nähnyt, joten kiinnostaisi sikäli nähdä, onko meininki paljoa muuttunut. Noh, jos ei silloin parempaa tekemistä ole niin voisihan tuota harkita.
 
Tampereelle menossa, toivottavasti tulee yhtä legendaarinen ilta kuin viime keväänä :D Asuinpaikka vaihtui opiskelupaikan myötä mut no, kätevästi täältä turustakin pääsee..
 
Tampereelle menossa, toivottavasti tulee yhtä legendaarinen ilta kuin viime keväänä :D Asuinpaikka vaihtui opiskelupaikan myötä mut no, kätevästi täältä turustakin pääsee..

Turku on Suomen persereikä :lol:
 
^^Oh shit, enpä oo ennen kuulukaan :lol: kateellisten panettelua, oon elokuusta asti täällä hengaillu eikä vielä ainakaan oo kauheaa tarvetta päästä muualle opiskelemaan. Ainakaan Tampereelle :p
 
Tampere on Suomen Turku.

thk.jpg
 
Voi pyhä nillitys, Tähkähän on Pohjanmaalta ja niin ikävä kyllä minäkin. Ärsyttävä bändi...
 
Sori vähä offtopiccia Lauri Tähkä threadissa :(

Tekaisenpa tänne nyt topikin tästä tulevasta kiertueesta, kun en vastaavaa aihetta löytänyt. Jos tähän aiheeseen on jo keskustelu olemassa, niin tämän voi sitten poistaa. Uutena käyttäjänä kun ei vielä täältä osaa kunnolla etsiä asioita.

Erityisesti olisi mukava kuulla, ketäs kaikkia on noille Suomen keikoille tulossa? Itse olen menossa Ouluun Teatrialle, kun on sopivan matkan päässä ja lauantaipäiväkin sattuu olemaan. :)

Heh, ja taka-ajatuksena tässä oli tietenkin oppia vähän tuntemaan porukkaa, että voisi vaikka ihmiset keikoilla sitten pitää jonkunlaista "miittiä". Itse kun olen niin arkajalka ettei uskalla mennä ihmisille puhumaan, niin tätä kautta voisi jo etukäteen keskustella.

No ite oon kans lähössä Teatrialle ja ilmeisesti vielä samoilta huudeilta ku säki.
Sitähän vaikka voi joitain kimppakyyti ratkasua miettiä sitten ku tietää paljonko täältä on porukkaa lähdössä. Tai kattoo nyt millä ja miten tulee mentyä.
Voi vaikka PMllä näitä miettiä tarkemmin.