The Ugly World Tour 2011

Sori vähä offtopiccia Lauri Tähkä threadissa :(



No ite oon kans lähössä Teatrialle ja ilmeisesti vielä samoilta huudeilta ku säki.
Sitähän vaikka voi joitain kimppakyyti ratkasua miettiä sitten ku tietää paljonko täältä on porukkaa lähdössä. Tai kattoo nyt millä ja miten tulee mentyä.
Voi vaikka PMllä näitä miettiä tarkemmin.

Kuulostaa aika hyvältä, säästäisi junalipussa. Vaikka eihän tuo opiskelija-alennuksellakaan maksa kuin 30 € Kajaanista Ouluun ja takaisin, mutta kaikki säästö on plussaa. Minun lisäkseni poikakaverini on myös tulossa mukaan, mutta jos siihen autoon pari tyyppiä mahtuu niin. :D Ja juu yksityisellä vois sitten kattella tilannetta.

Ja näin loppuun täytyy sanoa, että olen todella hämmentynyt siitä, mihin suuntaan tämä keskustelu on mennyt. :OMG: Mutta menköön, ei kai se niin vakavaa ole. :D
 
Ja näin loppuun täytyy sanoa, että olen todella hämmentynyt siitä, mihin suuntaan tämä keskustelu on mennyt. :OMG: Mutta menköön, ei kai se niin vakavaa ole. :D
Jos meinaat täällä pyöriä enemmänkin niin tulet kyllä tottumaan siihen :lol:
 
Hahhah, tämä foorumi kyllä hauskuudessaan päihittää muut foorumit joissa pyörin. Siellä kun on bändiosioissakin aika asiallista keskustelua, mutta täällä ainakin uskaltaa olla vähän vapaamielisempikin. :rofl:
 
Siellä kun on bändiosioissakin aika asiallista keskustelua, mutta täällä ainakin uskaltaa olla vähän vapaamielisempikin. :rofl:
Tämä johtuukin aika pitkälti siitä että täällä ei ole moderaattoreita jotka hengittäisivät niskaan ja uhkailisivat menolipuilla banaanisaarille aina kun joku sanoo jotakuta kehariksi. Jota tapahtuu täällä _ERITTÄIN_ paljon. Mutta joo, onhan tämä ihan hemmetin hauska mesta loppujen lopuksi.
 
Hyviä muistoja Enskan keikasta Club Teatrialla viime vuonna, oli huippu (m)eno! :) Ugly World Tourillekin aijon perketi osallistua! Ei haittaa vaikka Enska onkin "vain" lämppäri, COB kuuluu myös lemppareihini joten täydellinen paketti on, oli lämppäri kumpi tahasa :p big dog is outta leash!:headbang:

Ja mitä tulee tämän topicin kuumaan kuninkaaseen Lauri Tähkä-Viinaan, toivoisin hänenkin olevan keikalla, jotta voisin käyttää hyödykseni kotona olevat mädät kananmunat ::loco:
 
Tämä johtuukin aika pitkälti siitä että täällä ei ole moderaattoreita jotka hengittäisivät niskaan ja uhkailisivat menolipuilla banaanisaarille aina kun joku sanoo jotakuta kehariksi. Jota tapahtuu täällä _ERITTÄIN_ paljon. Mutta joo, onhan tämä ihan hemmetin hauska mesta loppujen lopuksi.

Niinpä! Mitä nyt tuossa tsekkailin, koko tällä Ultimate Metal Foorumilla on VAIN kaksi moderaattoria :yow:
 
Niinpä! Mitä nyt tuossa tsekkailin, koko tällä Ultimate Metal Foorumilla on VAIN kaksi moderaattoria :yow:
Bodomin puolella on ainakin itsessään kolme, bobvex, COBHC Webmaster ja Wirman. En sitten tiedä ylettyykö MetalAgesin valta jokaiselle UM:n foorumille.
 
En sitten tiedä ylettyykö MetalAgesin valta jokaiselle UM:n foorumille.

Kyllä hän taitaa olla koko systeemin omistaja, tosin täällä hän käy vain silloin tällöin nauramassa off-topicin menoa. COBHC Webmaster taas kääntyy täällä kerran puolessa vuodessa postaamassa jonkun uutisen, ja Janne kerran parissa kuukaudessa haukkumassa foorumin väkeä.

Eli moderoinnille:

tydetpisteet.png
 
Turku Rulz täältähän on lähtenyt monta muusikkoa maailmaa valloittamaan.
Joo en oo tulos keikalle tyydyn paikallistarjontaan, ja antimiin toistaiseksi.
 
Terve!

Määki oon tulossa Teatrialle. Nähkäämme iloisissa merkeissä siellä sitten.

Viime vuonna olin kans messis ku Boodomit siellä soittelivat. Nyt vois riehuu vähä enemmän.
 
Nonni, nyt on sitten keikan jälkitunnelmat meneillään. Täytyy sanoa, että olo on ihan kaamea. :D Eilinen oli silkkaa koomassa olemista, mutta ikävä kyllä se on jatkunut vielä tänäänkin. Tuli sitten ilmeisesti kulutettua kahden päivän energiat sillä reissulla.

Olin todella yllättynyt settilistasta. Odotin enimmäkseen kuultavaksi uuden levyn biisejä, mutta vielä mitä. Keikkaan mahtui mukava määrä vanhaa tuotantoa, mikä oli todella positiivinen yllätys. Mukana olivat kaikkien aikojen suosikkibiisini (Angels Don't Kill, Needled 24/7 ja Bodom Beach Terror).

Machinae Supremacysta on vaikea sanoa mitään, kun bändi ei ole ennestään tuttu. Hyvinhän pojat vetivät, ihan hyvä suoritus.

Ensiferum veti myös aivan mahtavan setin! Oli kerrassaan täydellinen paketti, Bodomit ja Enskat samalla keikalla. Token of Timen aikana sekosin totaalisesti, ja meinasin jo keikahtaa nurin siitä kaiteen kohdalta (olin siinä vain puoliksi, kun oli pakko päästä eturiviin ja kaide loppui kesken).

Illan kruunasikin sitten yhteiskuva Petri Lindroosin kanssa, kun satuin hänet sieltä baarin puolelta bongaamaan. Mainio mies. :D
 
Määki olin eilen koomassa. Se tosin taisi johtua lauantai yön liskodiskosta.

EDIT: Oho, vetivät näköjään nimikkorallinsa Pakkahuoneella. Kuulostaa jopa aika hyvältä.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=yhaGTepIexI&hd=1[/ame]