Tuska '03 - Kuka tai mikä?

CadalMord

guerrilla
Nov 26, 2001
1,746
19
38
Finland
Kävin itse tsekkaamassa lauantain ja sunnuntain.

Tuli tässä mieleeni, että oliko kellään muulla seuraavanlaisia kokemuksia:

Näet jonkun henkilön ja ensin tulee mieleen: "Onpa tutun näköinen." Samassa tajuat, ettet ole aiemmin tavannut kyseistä henkilöä, etkä viitsi mennä kyselemään: "Ollaanks me tavattu joskus tai jotai?" Pikkuhiljaa mieleen hiipii ajatus, että mahtoiko olla joku boardilainen, jonka kuvan joskus nähnyt.

Siispä: Tarkasteltuani cobforumdecays.cjb.net:iä totesin, että bongasin yleisöstä muutaman boardilaisen. Ainoa, jonka pystyn noiden kuvien perusteella tunnistamaan edes jotenkuten varmaksi -> Villilapsi. Ennen Finntrollin keikkaa näin teidät istumassa siinä miksauskopilla. Menikö oikein? Edes lähelle? Mutta ketä oli ne muut? Tai siis ainaki tää blondi jätkä näytti tutulta... ?

Niin ja siis minähän en mitään Tuska-miittejä harrasta, muutenkin menee aikaa aivan turhaan oluen jonottamiseen ynnä muihin aktiviteetteihin.
 
Mä olin se joka kuti sen *köh* vähän nuoremman tytön kanssa... Amojen paita päällä.. ja nahkatakki... En kyllä nähny ketää muuta ku tuolta ulkolaisten puolelta tuon Zsuzshan ja Ormirin. Rock.
 
@Extendar: Jos se blondi jätkä oli saatanan kännissä, saatoin olla minä.

Unohdin Imperiumin miititki, ainaki luultavasti. En muista varmasti.
 
@Extendar: Jos se blondi jätkä oli saatanan kännissä, saatoin olla minä.

Unohdin Imperiumin miititki, ainaki luultavasti. En muista varmasti.
 
~Rappion Lapsi~ said:
Mä olin se joka kuti sen *köh* vähän nuoremman tytön kanssa... Amojen paita päällä.. ja nahkatakki... En kyllä nähny ketää muuta ku tuolta ulkolaisten puolelta tuon Zsuzshan ja Ormirin. Rock.
Vittu perkele. Seuraavassa Tuskassa tavataan vaikka olis mikä! Haluan nähdä sut räkäjurrissa oksentelmassa nurmikolla ;)
 
Extendar said:
Siispä: Tarkasteltuani cobforumdecays.cjb.net:iä totesin, että bongasin yleisöstä muutaman boardilaisen. Ainoa, jonka pystyn noiden kuvien perusteella tunnistamaan edes jotenkuten varmaksi -> Villilapsi. Ennen Finntrollin keikkaa näin teidät istumassa siinä miksauskopilla. Menikö oikein? Edes lähelle? Mutta ketä oli ne muut? Tai siis ainaki tää blondi jätkä näytti tutulta... ?
Miekin näin Villilapsen Tuskassa. Päivä oli tosin perjantai.
 
Extendar said:
Kävin itse tsekkaamassa lauantain ja sunnuntain.
Siispä: Tarkasteltuani cobforumdecays.cjb.net:iä totesin, että bongasin yleisöstä muutaman boardilaisen. Ainoa, jonka pystyn noiden kuvien perusteella tunnistamaan edes jotenkuten varmaksi -> Villilapsi. Ennen Finntrollin keikkaa näin teidät istumassa siinä miksauskopilla. Menikö oikein? Edes lähelle? Mutta ketä oli ne muut? Tai siis ainaki tää blondi jätkä näytti tutulta... ?
Hehee olin sielä vaan perjantaina.

Semmonen tyttö jolla oli musta nahkahame ja musta korsetti ja mustat hiukset ja joka oli hölmön näköinen ja joka oli "hiukan" huonossa kunnossa loppuillasta. (okei sielä ei varmaan ollut montaa sellaista) Seurassani oli myöskin hölmön näköinen pellavapäinen poika, jolla oli semmoinen hame eiku siis kiltti päällä. Niin ja se poika siis oli Hepatiitti. :D
 
Hitto vie, nyt vasta huomasin, että minähän kaulailen ihan väärää miestä tuossa kuvassa... :guh:
Ja omalla ukolla on tuplasti naikkosia kimpussa, mikäs perkeleen kuva se tämä on??

No, toisaalta, jos katsoo muita Tuskassa otettuja kuvia, niin voipi olla parempi, että minä vaikenen tältä erää... :rolleyes: :D
 
Intro (Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away Ha-Ha)
Hate Crew Deathroll
Silent Night, Bodom Night
Towards Dead End
Deadnight Warrior
Angels Don't Kill
Sixpounder
Children Of Bodom
Bodom Beach Terror
Every time I Die
Downfall
Needled 24/7
Hate Me!


Järkkä saattaa osittain kusta.
 
Villilapsi said:
Hehee olin sielä vaan perjantaina.

No voi paska. Ja minä kun en sunnuntaina edes käyttänyt alkoholipitoisia juomia. Kai mä sitten menin sekaisin siitä Batterystä, jonka join joskus Barathrumin keikan aikoihin.
 
Tuska said:
olitteko kaikki siellä kaveriporukassa?
meitsin kaverit disssas kivasti, sain olla yksin siellä 3 päivää :D
mikäs siinä, kun on maistuvaa olutta ja hyvää musaa :p

Noup. Mä olin siellä kans yksin, mitä nyt välillä muutaman tutun näin.